Συμβάν σε πτήση Παρίσι-Αθήνα

mpampisMP

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
25/03/2011
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα. Την Τρίτη που μας πέρασε θα ταξίδευα με την aegean από παρίσι για αθήνα το μεσημέρι. Ενώ η επιβίβαση έγινε κανονικά, περιμέναμε στο αεροσκάφος αρκετή ώρα χωρίς καμμία ενημέρωση για το τι συμβαίνει και δεν φεύγουμε και μετά από επίμονες ερωτήσεις στις αεροσυνοδούς μας είπαν ότι λείπει κάποιο έγγραφο και η ΥΠΑ της Γαλλίας δεν μας αφήνει να φύγουμε. Μετά από λίγο μας ανακοινώνουν ότι έπρεπε να βγούμε από το αεροσκάφος και να περιμένουμε στο αεροδρόμιο να λυθεί το θέμα και να πετάξουμε τελικά. Περνούσε και άλλο η ώρα ώσπου ξαφνικά μας βγάζουν ανακοίνωση ότι η πτήση ακυρώνεται και θα προσπαθούσαν να μας βάλουν σε άλλες πτήσεις. Μέχρι τώρα καμμία ενημέρωση για το τι πραγματικά συνέβει. Τελικά δεν θα καταφέρναμε να φύγουμε εκείνη την μέρα γιατί αφενός η ώρα είχε περάσει και αφετέρου μέχρι να πάρουμε τις αποσκευές δεν υπήρχε άλλη πτήση να μας εξυπηρετήσει. Η εταιρία με δικά της έξοδα μας έκλεισε ξενοδοχείο και αλλάξαμε την πτήση μας για το επόμενο πρωί όπου θα ερχόταν ειδική πτήση της aegean να μας παραλάβει. Τελικώς αργά το βράδυ η υπεύθυνη της aegean στο παρίσι μετά από πιέσεις μας είπε ότι υπήρχε ρήγμα μιας ίντσας στον αριστερό κινητήρα και το αεροσκάφος δεν μπορούσε να πετάξει διότι δεν το άφηναν οι Γάλλοι. Και ερωτώ : Από την Ελλάδα πως πέταξε το αεροσκάφος με τέτοια βλάβη? Και γιατί ο πιλότος επέμενε να πετάξει ενώ γνώριζε το πρόβλημα? Διότι μέχρι να ακυρωθεί η πτήση από παρίσι αθήνα διαπραγματευόταν ο πιλότος με τους Γάλλους αν θα πετάξει ή όχι........ Αυτά την Τρίτη. Την Τετάρτη πήγαμε το πρωί προκειμένου να πετάξουμε για Αθήνα με το αεροσκάφος της aegean που ταξίδεψε το βράδυ για να πάρει εμάς που είχαμε ξεμείνει από την Τρίτη. Επιβιβαζόμαστε πάλι κανονικά και την ώρα που το αεροσκάφος βρίσκεται στον διάδρομο απογείωσης ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος που μου θύμησε αυτοκίνητο που δεν μπορεί να πάρει μπροστά. Στη συνέχεια αντιλαμβάνομαι ότι επιστρέφουμε στη φυσούνα και μας ανακοινώνουν ότι μια βαλβίδα έχει βουλώσει και δεν βγάζει τον αέρα στον αριστερό κινητήρα. Επικρατεί πανικός διότι και με την εμπειρία της προηγούμενης μέρας και την κούραση πιστεύουμε ότι μας κάνουν πλάκα. Δυο αεροπλάνα της aegean Airbus τριών χρόνων και έχουν τέτοια προβλήματα? Και αυτός ο πιλότος μας λέει ότι θα προσπαθήσουν να λύσουν το πρόβλημα ώστε να πετάξουμε αλλά μετά από λίγη ώρα ακυρώνεται και ΑΥΤΗ Η ΠΤΗΣΗ!!!!!!!! Απίστευτο!!Αυτή τη φορά βέβαια μας είπαν από την αρχή για τεχνικό πρόβλημα. Αυτό το γεγονός με έκανε να μην θέλω να ξαναπετάξω με την aegean διότι την θεωρώ αναξιόπιστη και τα αεροπλάνα της πιστεύω ότι δεν συντηρούνται σωστά Είναι δυνατόν δυο αεροπλάνα να μην μπορούν να πετάξουν? Ο λόγος που γράφτηκα σε αυτό το forum είναι για να με ενημέρωσουν οι γνώστες τι μπορεί να συνέβει? Πόσο σοβαρά ειναι αυτά τα προβλήματα? Είναι δυνατόν να τους άφησαν να πετάξουν από την Ελλάδα με τέτοια προβλήματα? Η ΥΠΑ της Ελλάδας τι κάνει?Ελέγχει τίποτα? Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά αυτή η περίπέτεια θα μου μείνει αξέχαστη.
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

Μια πολύ σημαντική ερώτηση,τα 2 αεροπλάνα παραμένουν καθήλωμενα στο Παρίσι?
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

Εύλογα τα ερωτήματα του ατυχούς και ταλαιπωρημένου επιβάτη MpampisMP, θα μπορούσε να συμβεί στον οποιοδήποτε.
Με αφορμή τις ανωτέρω ανεύθυνες, αυθαίρετες και εμπαθείς απόψεις «ράδιο αρβύλα» και ποδοσφαιρικού επιπέδου γραφικής αντιπαράθεσης, κάποιων μελών , που διαστρεβλώνουν τα πραγματικά γεγονότα και δεν βοηθούν πουθενά και σε τίποτα, απεναντίας τρομοκρατούν τη μέση κοινή γνώμη, επιθυμώ να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου όπως και ο ανωτέρω φίλος Angel Aviation και να προσθέσω με απλά λόγια, εξ όσων κατάλαβα χωρίς ορολογίες ( διότι δεν είμαι του χώρου, αλλά έχω κοινό νου για να κατανοήσω τα γεγονότα ) από υπεύθυνη ενημέρωση που είχα από πληρώματα cockpit που συμμετείχαν στα δυο συμβάντα.
Καταρχήν η ΥΠΑ Γαλλίας σύμφωνα με τους κανονισμούς έκανε σωστά τη δουλειά της και καθήλωσε το πρώτο αεροπλάνο στο Παρίσι, διότι έτυχε τη συγκεκριμένη μέρα οι επιθεωρητές της να κάνουν τυχαίο έλεγχο ρουτίνας στο αεροπλάνο. Σημειωτέον ότι, παρόμοιους έκτακτους ελέγχους υφίστανται κατά περιόδους όλα τα αεροπλάνα/πληρώματα, τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα, για ο, τι σχετικό που αφορά κανονισμούς, διαδικασίες πτήσεων, διοικητικά και τεχνικά έγγραφα, πτυχία, τεχνικά πιστοποιητικά κι όχι μόνο, σύμφωνα με τους κανονισμούς. Παρόμοιους ελέγχους υφίστανται συχνά τόσο στην Α3, όσο και στην ΟΑ, ιδιαίτερα στις χώρες ΕΕ και στην Ελλάδα βέβαια.
Ποια είναι όμως τα πραγματικά γεγονότα στα συγκεκριμένα αεροπλάνα?
Ουσιαστικά μόνο στο πρώτο, στο οποίο έγινε ο ανωτέρω έλεγχος όπου διαπιστώθηκε η «ρωγμή» , διότι στο δεύτερο ήταν κωλοφαρδία ατυχίας, επειδή συνέβη αμέσως μετά το πρώτο ( θα εξηγήσω παρακάτω) και πήρε αυτή την έκταση. Σε καμία περίπτωση όμως δεν τίθετο θέμα πλημμελούς συντήρησης, επικινδυνότητας, ασφάλειας κλπ.
1/ Αυτή η περίφημη «ρωγμή» στο εσωτερικό μέρος του κινητήρα ( δε θυμάμαι ορολογίες) , δηλαδή μπροστά από τα blades/εξωτερικά του κυρίως κινητήρα, είχε δημιουργηθεί στο παρελθόν στο συγκεκριμένο α/φ 321 είτε από πρόσκρουση πουλιού, είτε από χαλάζι είτε από κάποια σκάλα ή τροχοφόρο κλπ, στο έδαφος ( δεν γνωρίζω πως και πότε, αλλά ούτε και μας ενδιαφέρει ) Είχε επιθεωρηθεί, είχε επισκευαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς /προδιαγραφές/οδηγίες που προβλέπονται από την κατασκευάστρια εταιρία/ δηλαδή απλοϊκά είχε μπει «μπαλωματάκι» με ειδική κόλλα/
Αυτό λοιπόν το «μπαλωματάκι» αν είχε «ξεκολλήσει» προ της αναχώρησης από Αθήνα θα το είχαν δει είτε οι μηχανικοί της Α3, είτε ο Κ1 στον εξωτερικό προ της απογείωσης οπτικό έλεγχο. Άρα προφανώς «ξεκόλλησε» κατά την διάρκεια της πτήσης προς Παρίσι, έτσι το «τσίμπησαν» κατά τον έλεγχο οι Γάλλοι στο Παρίσι και δεν του έπέτρεψαν την αναχώρηση. Ποια όμως είναι η διαδικασία επιδιόρθωσης της σχετικής «βλάβης»? Είναι ένα ειδικό υλικό «μπάλωμα» το οποίο μπαίνει τσακ-μπάμ, αλλά η ΚΟΛΛΑ που χρησιμοποιείται απαιτεί δραστικό χρόνο πλήρους ενέργειας 24 ωρών +
Άρα το αεροπλάνο δεν μπορούσε κατά τους κανονισμούς να φύγει ( προφανώς αν ήταν στην Ελλάδα π. χ στη Ρόδο, σίγουρα θα είχε φύγει ενδεχομένως για Αθήνα με τη «ρωγμή» , αφού δεν υπήρχε λόγος ασφάλειας ) Άλλωστε γι αυτό ο Κ1 προφανώς παρακάλεσε, για ευνόητους λόγους, όπως αναφέρει παραπάνω ο επιβάτης MpampisMP, να τον αφήσουν να φύγει , διότι το αεροπλάνο ήταν ασφαλές, αλλά οι Γάλλοι Γιόκ!
Μετά λοιπόν, όπως συνήθως συμβαίνει , άρχισαν να ανησυχούν οι επιβάτες , το «ράδιο αρβύλα» το ίδιο, γιατί και πως κλπ…, Οι επιβάτες όμως εξυπηρετήθηκαν δεόντως, αρκετοί προωθήθηκαν σε άλλες πτήσεις κλπ.
2/ Ως προς το δεύτερο αεροπλάνο, το συμβάν ήταν ακριβώς αυτό που ανέφερε ο επιβάτης .. , δηλαδή αστοχία «μίζας», δεν έπαιρνε μπρος ο κινητήρας και οι κανονισμοί λένε πάλι ΓΙΟΚ , κι έτσι έμεινα δυο αεροπλάνα εκεί, η εταιρία εξυπηρέτησε κανονικά τις scheduled πτήσεις της ούτως ή άλλως με άλλα αεροπλάνα, έστειλε άλλα cockpit πληρώματα και έφεραν τα αεροπλάνα πίσω ferry ( άδεια, άνευ επιβατών )
Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι ήταν μια ατυχής συγκυρία που θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρία/αεροπλάνο, ούτε να υποστηρίξω την Α3, αλλά είναι άδικο να λέγονται ανεύθυνες μπούρδες, εναντίον της Α3 , η οποία ενήργησε άψογα ή όποιας άλλης!
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

Δίεγραψα όλες τις off topic δημοσιεύσεις! Όποιος άλλος θέλει να γράψει ποδοσφαιρικά, ας το κάνει. Αλλά αν το κάνει θα έχει και την ανάλογη άδεια στο φόρουμ.

Επιστροφή στο θέμα λοιπόν!
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

Το μονο που θα ηθελα να προσθεσω εγω, ειναι οτι μια εταιρια που δεν επιθυμει αργα η γρηγορα να κλεισει, δεν παιζει με χαλασμενα αεροσκαφη, ουτε με τους επιβατες. Και αυτο γιατι περισσοτερο θα κοστισει ενα ατυχημα (εκατομμύρια), παρα ενας ανεπαρκης ελεγχος αεροσκαφους (λιγα χιλιαρικα θα σωσει). Τετοια συμβαντα μπορει να τυχουν σε ολες τις εταιριες (ολοκληρη Qantas ειχε προβληματα και καθηλωσαν τα Α380 της, μιλαμε για εταιρια με μηδενικο δεικτη δυστυχηματων). Ας μην ξεχναμε οτι το αεροπλανο ειναι μια μηχανη. Μπορει να χαλασει καποια στιγμη. Οπως μπορει να μεινει και το αυ/το σου οταν οδηγεις, ακομα και αμεσως μετα το service!
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

AOA":2es3jpxh said:
προφανώς αν ήταν στην Ελλάδα π. χ στη Ρόδο, σίγουρα θα είχε φύγει ενδεχομένως για Αθήνα με τη «ρωγμή» , αφού δεν υπήρχε λόγος ασφάλειας )

Αυτό είναι ιδιαίτερα προσβλητικό για τους κανονισμούς της Ελλάδας,δηλαδή μας λες οτι στην Ελλάδα πετάει στη Γαλλία όχι?Η οτι οι Γάλλοι είναι χαζοί και δεν γνωρίζουν τι κάνουν,ή έχουν βάλει στο μάτι την Α3.
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

NFEEFE":pclqu616 said:
Το μονο που θα ηθελα να προσθεσω εγω, ειναι οτι μια εταιρια που δεν επιθυμει αργα η γρηγορα να κλεισει, δεν παιζει με χαλασμενα αεροσκαφη, ουτε με τους επιβατες. Και αυτο γιατι περισσοτερο θα κοστισει ενα ατυχημα (εκατομμύρια), παρα ενας ανεπαρκης ελεγχος αεροσκαφους (λιγα χιλιαρικα θα σωσει). Τετοια συμβαντα μπορει να τυχουν σε ολες τις εταιριες (ολοκληρη Qantas ειχε προβληματα και καθηλωσαν τα Α380 της, μιλαμε για εταιρια με μηδενικο δεικτη δυστυχηματων). Ας μην ξεχναμε οτι το αεροπλανο ειναι μια μηχανη. Μπορει να χαλασει καποια στιγμη. Οπως μπορει να μεινει και το αυ/το σου οταν οδηγεις, ακομα και αμεσως μετα το service!

Συμφωνώ 100% με τα προαναφερόμενα, εξακολουθώ όμως εγώ να αναρωτιέμαι... μια σοβαρή εταιρεία (σε καμία περίπτωση δεν το λέω ειρωνικά) δεν οφείλει αρκετές ώρες μετά την δημοσίευση της ανώνυμης καταγγελίας σε αρκετά blogs (παραθέτω ενδεικτικά μια πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/aegean.html ), να εκδώσει κάποιο δελτίο τύπου-ανακοίνωση που θα αναφέρει αν το περιστατικό είναι αληθινό (και σε ποιο βαθμό) ή αν η καταγγελία είναι ψευδής; Δεν οφείλει να εξηγήσει τι πραγματικά συνέβη και να καθησυχάσει το επιβατικό κοινό;
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

Το μόνο που δε μου αρέσει, σύμφωνα μ'αυτά που γράφει ο mpampisMP, είναι ότι οι επιβάτες δεν είχαν ενημέρωση και περίμεναν χωρίς να γνωρίζουν το λόγο της καθυστέρησης. Αυτό λέγεται κακή εξυπηρέτηση πελατών. Κατά τ'άλλα, τα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά ακόμα και στις καλύτερες «οικογένειες» και δε μπορούμε να εκφέρουμε αυθαίρετα άποψη χωρίς να γνωρίζουμε τα γεγονότα.
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

Αυτό είναι ιδιαίτερα προσβλητικό για τους κανονισμούς της Ελλάδας,δηλαδή μας λες οτι στην Ελλάδα πετάει στη Γαλλία όχι?Η οτι οι Γάλλοι είναι χαζοί και δεν γνωρίζουν τι κάνουν,ή έχουν βάλει στο μάτι την Α3.
Τα αεροπλάνα είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μπορούν να πετάνε με ασφάλεια έχοντας βλάβες, ρωγμές και ελλείψεις. Κανένα αεροπλάνο ακόμα κι αυτό που βγήκε χτές απο το εργοστάσιο δεν είναι τέλειο. Το τί επιτρέπεται και τι όχι είναι σαφώς καθορισμένο στα εγχειρίδια του αεροπλάνου με κάθε λεπτομέρεια: αν πρέπει να επισκευαστεί άμεσα, για πόσο καιρό μπορεί να πετάει χωρίς να επισκευαστεί, τι επισκευή πρέπει να γίνει, αν είναι προσωρινή ή μόνιμη κλπ.

Αν δεχτούμε οτι η συγκεκριμένη "ρωγμή" ήταν εντός των επιτρεπομένων ορίων, τότε έχουμε να κάνουμε με "υπερβάλλοντα ζήλο", ευθυνοφοβία και άγνοια των κανόνων απο την πλευρά των επιθεωρητών της Γαλλικής ΥΠΑ (μη σας φαίνεται περίεργο, συμβαίνει). Στη συγκεκριμένη περίπτωση το engineering της εταιρείας πρέπει να μπορεί να τεκμηριώσει και να έχει το κύρος να πείσει οτι δεν υπάρχει πρόβλημα ώστε να επιτραπεί η πτήση. Αν το έκανε με επαρκή τρόπο και παρ΄ ολα αυτά οι αρχές επέμειναν, τότε η εταιρεία (εφ΄ 'οσον έχει πειστεί και η ίδια ;) ) θα πρέπει να κινηθεί νομικά και να ζητήσει αποζημίωση για την οικονομική ζημιά που υπέστη.

Αν ήταν εκτός ορίων, καλώς απαγορεύτηκε η πτήση, το ίδιο θα πρέπει να έκανε και η δική μας ΥΠΑ.
 
Re: Aegean Παρίσι-Αθήνα

Πολύ κατατοπιστική η απάντηση του ΟΑ. Και σίγουρα καλύτερη αντίδραση από το να "κλειδώνεται" το θέμα. Εγώ πάντως την Aegean την εμπιστεύομαι. Έχω τύχει δύο φορές στο αεροδρόμιο σε έρευνα της εταιρίας για client satisfaction και από ότι ξέρω από γνωστούς που δουλεύουν στη Lufthansa την εμπιστεύεται και η Star Alliance. Μάρη
 
Top