Olympic B717

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Bathory
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 17:33

Δημοσίευσηαπό Bathory » 01 Μαρ 2007, 23:59

Σαν πλήρωμα καμπίνας εύχομαι στα 717 να πάνε στο καλό, δε θα μας λείψουν καθόλου.
Από τη δική μας σκοπιά, το 717 σε δρομολόγια εξωτερικού που κυρίως το πετούσαμε ήταν απαράδεκτο. Χωρίς δεύτερο galley, χωρίς τουαλέτα στη B/C εκτός του C (εκεί βέβαια μας έτρωγε τον χώρο και βάζαμε τα εφόδια πάνω από τα κεφάλια των επιβατών B/C), με τα τρόλλευ πίσω από την τελευταία σειρά κ.α.
Άντε να μην πω και για τους Κ1 που όποιος κακόμοιρος έκανε aft τον θέλατε σε όλο το ταξίδι ανάμεσα στις τουαλέτες.
Όχι φυσικά οτι προτιμώ να είμαστε μείον 3 αεροσκάφη.
0 x


ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 04 Μαρ 2007, 02:28

Από το real-time για Κυριακή:

OA417 MIA 0600 B717-200 POSSITION

MIA: Miami International Airport, Florida, US

Μάλλον μας αποχαιρετά...
Πρόκειται για το BOA ή το BOB;
Και ξέρουμε σε ποιά εταιρεία πηγαίνει;
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 814
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 05 Μαρ 2007, 10:47

Παει ΜΙΑ για C-Check προκειμένου να επιστραφεί στη Bavaria, αλλά θα ξαναγυρίσει στο LGAV πριν φύγει απο την ΟΑ. Οπότε το πιθανότερο είναι ότι θα βαφτεί εδώ για τον επόμενο ιδιοκτήτη. Το ίδιο ισχύει και για το έτερο 717.
Τελευταία επεξεργασία από GP707 σε 06 Μαρ 2007, 13:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 06 Μαρ 2007, 00:56

Bathory έγραψε:Σαν πλήρωμα καμπίνας εύχομαι στα 717 να πάνε στο καλό, δε θα μας λείψουν καθόλου.
Από τη δική μας σκοπιά, το 717 σε δρομολόγια εξωτερικού που κυρίως το πετούσαμε ήταν απαράδεκτο. Χωρίς δεύτερο galley, χωρίς τουαλέτα στη B/C εκτός του C (εκεί βέβαια μας έτρωγε τον χώρο και βάζαμε τα εφόδια πάνω από τα κεφάλια των επιβατών B/C), με τα τρόλλευ πίσω από την τελευταία σειρά κ.α.
Άντε να μην πω και για τους Κ1 που όποιος κακόμοιρος έκανε aft τον θέλατε σε όλο το ταξίδι ανάμεσα στις τουαλέτες.
Όχι φυσικά οτι προτιμώ να είμαστε μείον 3 αεροσκάφη.



Και που να δεις τα CRJ!

GP707 έγραψε:Παει ΜΙΑ για C-Check προκειμένου να επιστραφεί στη Bavaria, αλλά θα ξαναγυρίσει στο LGAV πριν φύγει απο την ΟΑ. Οπότε το πιθανότερο είναι ότι θα βαφτεί εδώ για τον επόμενο ιδιοκτήτη. Το ίδιο ισχύει και για το έταιρο 717.


ακριβως ετσι ειναι!
0 x
4 engines are safer than 2


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 814
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 06 Μαρ 2007, 11:03

GP707 έγραψε:Παει ΜΙΑ για C-Check προκειμένου να επιστραφεί στη Bavaria, αλλά θα ξαναγυρίσει στο LGAV πριν φύγει απο την ΟΑ. Οπότε το πιθανότερο είναι ότι θα βαφτεί εδώ για τον επόμενο ιδιοκτήτη. Το ίδιο ισχύει και για το έτερο 717.

Τελικά το SX-BOB έφυγε πρώτο. :wink:
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 814
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 08 Μαρ 2007, 09:27

GP707 έγραψε: Τελικά το SX-BOB έφυγε πρώτο. :wink:

...και η διαδρομή του:
ATH-BRU-KEF-YFB-YUL-MIA.
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2833
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 146
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 14 Μαρ 2007, 00:46

Πάει και το BOA.. :(
OA 417 MIA 0500 B717-200 POSSITION
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 814
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 27 Μαρ 2007, 12:16

Θα εκτιμούσαμε μια πληροφόρηση, από οποιον μπορεί να μάθει, για το πότε επιστρέφουν τα 717 απο MIA, προκειμένου να βαφτούν και να αποχωρήσουν.
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 62

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 27 Μαρ 2007, 12:43

GP707 στο anet καποιοι οι οποιοι δουλευουν στο KMIA (τουλαχιστον ετσι λενε) εγραψαν οτι το ΒΟΒ τουλαχιστον θα μεινει εκει και θα παρει τα χρωματα της Air Tran. Τωρα βεβαια φορουμ ειναι και εκει οποτε δεν ξερω αν ειναι εγκυρο ο καθενας μπορει να γραψει οτι του ερθει
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
A380
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 11 Σεπ 2004, 01:43
Τοποθεσία: Oxford

Δημοσίευσηαπό A380 » 30 Μαρ 2007, 19:01

Απ'οτι λέει το CH-Aviation τα 717 πάνε στην Aerolineas Baleares της Ισπανίας, η οποία έχει ήδη 5x 717.

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το παραθέσει.
0 x
"If you think safety is expensive, try an accident!" -Stelios


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 31 Μαρ 2007, 02:01

Λογικο φενεται αυτο.Η Aerolineas Baleares δεν υπαρχει πλεον η μαλλον ειναι francise partner της Spanair δευτερης μεγαλυτερης αεροπορικης εταιριας της Ισπανιας και θυγατρικης της SAS,και μελος της Star Alliance.Oποτε τα 712 θα τα παρει η Spanair η οποια αποσερνει σταδιακα τα MD με τα οποια μοιαζουν.
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3905
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 323
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 02 Απρ 2007, 17:01

Μιας και ασχολούμαστε με τα αεροσκάφη, να ρωτήσω εγώ τι έχουν απογίνει τα πληρώματα των αγαπημένων μας 717 :?:

Πετάνε? Και που?
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 03 Απρ 2007, 02:20

Οσοι εξ αυτων δεν ειναι εποχικοι-συμβασιουχοι θα απορροφηθουν στα ATR ,ειδικα οι χειριστες οι οποιοι πριν λαβουν εκπαιδευση για 717 γνωριζαν ηδη να πετανε ATR.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 814
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 11 Απρ 2007, 10:36

Στις 8/4 το SX-BOB βάφτηκε στο ΜΙΑ σε χρώματα AeBAL χωρίς νηολόγιο. Άρα δεν θα έρθουν για τελευταια φορά στο LGAV :( .
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

daedalusgr
x 1

Δημοσίευσηαπό daedalusgr » 17 Απρ 2007, 11:33

Στις 8/4 το SX-BOB βάφτηκε στο ΜΙΑ σε χρώματα AeBAL χωρίς νηολόγιο. Άρα δεν θα έρθουν για τελευταια φορά στο LGAV. :(


Νομιζω , αν και δεν ειμαι 100% σιγουρος πως θα ξαναερθουν Βενιζελο γιατι η συμφωνια ειναι να τα παραλαβουν απο Ελλαδα οι Ισπανοι και οχι απο Αμερικη (Μαιαμι). Οποτε θα ξαναδουμε position flights απο MIA-ATH με ελληνικα πληρωματα... Οταν θα το σιγουρεψω θα τα ξαναπουμε.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες