Bathory έγραψε:Σαν πλήρωμα καμπίνας εύχομαι στα 717 να πάνε στο καλό, δε θα μας λείψουν καθόλου.
Από τη δική μας σκοπιά, το 717 σε δρομολόγια εξωτερικού που κυρίως το πετούσαμε ήταν απαράδεκτο. Χωρίς δεύτερο galley, χωρίς τουαλέτα στη B/C εκτός του C (εκεί βέβαια μας έτρωγε τον χώρο και βάζαμε τα εφόδια πάνω από τα κεφάλια των επιβατών B/C), με τα τρόλλευ πίσω από την τελευταία σειρά κ.α.
Άντε να μην πω και για τους Κ1 που όποιος κακόμοιρος έκανε aft τον θέλατε σε όλο το ταξίδι ανάμεσα στις τουαλέτες.
Όχι φυσικά οτι προτιμώ να είμαστε μείον 3 αεροσκάφη.
GP707 έγραψε:Παει ΜΙΑ για C-Check προκειμένου να επιστραφεί στη Bavaria, αλλά θα ξαναγυρίσει στο LGAV πριν φύγει απο την ΟΑ. Οπότε το πιθανότερο είναι ότι θα βαφτεί εδώ για τον επόμενο ιδιοκτήτη. Το ίδιο ισχύει και για το έταιρο 717.
GP707 έγραψε:Παει ΜΙΑ για C-Check προκειμένου να επιστραφεί στη Bavaria, αλλά θα ξαναγυρίσει στο LGAV πριν φύγει απο την ΟΑ. Οπότε το πιθανότερο είναι ότι θα βαφτεί εδώ για τον επόμενο ιδιοκτήτη. Το ίδιο ισχύει και για το έτερο 717.
Στις 8/4 το SX-BOB βάφτηκε στο ΜΙΑ σε χρώματα AeBAL χωρίς νηολόγιο. Άρα δεν θα έρθουν για τελευταια φορά στο LGAV.![]()
Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες