- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.621
- Likes
- 2.842
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Επειδη ζητηθηκε απο τον Γιαννη Μασσαλη η ιστορια των ΥΑΚ-40 της ΟΑ και επειδη ισως να ενδιαφερει και καποιους αλλους την προσθετω στο φορουμ αντι για πμ στον ιδιο.
c/n 9 14 14 18, YAK-40EC
Κατασκευή: Σεπ. 1971
Αγοραστηκε απο την AERTIRRENA με νηολογιο I-JAKE, 20/4/1972
νοικιαστηκε απο την ΟΑ 6/72 - 9/72 με πληρες ΟΑ livery.
επεστραφη στην AERTIRRENA και αγοραστηκε απο την AVIOLIGURE στις 29/11/1975 εχοντας ακομα τα βασικα χρωματα της ΟΑ και τιτλους της AVIOLIGURE.
Στις 28/5/1977 το αριστερο φτερο χτυπησε στο διαδρομο κατα τη διαρκεια προσγειωσης στη Genoa και κατεληξε στη θαλασσα. Αργοτερα διαλυθηκε.
c/n 9 14 15 18, YAK-40EC
κατασκευη Οκτ. 1971
Αγοραστηκε απο την AERTIRRENA με νηολογιο I-JAKI, 5/1972
νοικιαστηκε απο την ΟΑ 6/72 - 9/72 με πληρες ΟΑ livery.
επεστραφη στην AERTIRRENA και αγοραστηκε απο την AVIOLIGURE στις 29/11/75 εχοντας ακομα τα βασικα χρωματα της ΟΑ και τιτλους της AVIOLIGURE.
Το 1981 νοικιαστηκε απο την εταιρεια CABADO(????) με τους τιτλους της οποιας εμφανιστηκε στο Le Bourget στις 8/11/1981
Η επομενη εμφανιση του ηταν με τα χρωματα της εταιρειας ALINORD στο Μιλανο-Malpensa στις 16/6/87 η οποια το ειχε αγορασει.
Τελευταια εμφανιση του ειναι με full livery της AIR LIBERIA στη γραμμη παραγωγης του ΥΑΚ-40 στο Mineral Vody το 1991. Μαλλον αποσυρθηκε απο την ενεργο δραση στη Λιβερια το 1993.
Το αγνωστο της υποθεσης ειναι αν μετα την κατασκευή τους, τους δοθηκε κατ'ευθειαν ιταλικο νηολογιο ή ειχαν παρει πριν το CCCP-*****.
Γνωριζει κανεις??? :?
c/n 9 14 14 18, YAK-40EC
Κατασκευή: Σεπ. 1971
Αγοραστηκε απο την AERTIRRENA με νηολογιο I-JAKE, 20/4/1972
νοικιαστηκε απο την ΟΑ 6/72 - 9/72 με πληρες ΟΑ livery.
επεστραφη στην AERTIRRENA και αγοραστηκε απο την AVIOLIGURE στις 29/11/1975 εχοντας ακομα τα βασικα χρωματα της ΟΑ και τιτλους της AVIOLIGURE.
Στις 28/5/1977 το αριστερο φτερο χτυπησε στο διαδρομο κατα τη διαρκεια προσγειωσης στη Genoa και κατεληξε στη θαλασσα. Αργοτερα διαλυθηκε.
c/n 9 14 15 18, YAK-40EC
κατασκευη Οκτ. 1971
Αγοραστηκε απο την AERTIRRENA με νηολογιο I-JAKI, 5/1972
νοικιαστηκε απο την ΟΑ 6/72 - 9/72 με πληρες ΟΑ livery.
επεστραφη στην AERTIRRENA και αγοραστηκε απο την AVIOLIGURE στις 29/11/75 εχοντας ακομα τα βασικα χρωματα της ΟΑ και τιτλους της AVIOLIGURE.
Το 1981 νοικιαστηκε απο την εταιρεια CABADO(????) με τους τιτλους της οποιας εμφανιστηκε στο Le Bourget στις 8/11/1981
Η επομενη εμφανιση του ηταν με τα χρωματα της εταιρειας ALINORD στο Μιλανο-Malpensa στις 16/6/87 η οποια το ειχε αγορασει.
Τελευταια εμφανιση του ειναι με full livery της AIR LIBERIA στη γραμμη παραγωγης του ΥΑΚ-40 στο Mineral Vody το 1991. Μαλλον αποσυρθηκε απο την ενεργο δραση στη Λιβερια το 1993.
Το αγνωστο της υποθεσης ειναι αν μετα την κατασκευή τους, τους δοθηκε κατ'ευθειαν ιταλικο νηολογιο ή ειχαν παρει πριν το CCCP-*****.
Γνωριζει κανεις??? :?