Belle Air στην Ελλάδα

COMPUTERISE

First-Class-Member
Εγγραφή
01/09/2005
Μηνύματα
800
Likes
0
Mεγάλο σκάνδαλο κύριοι!!

Η Αλβανική μαφία έκλεψε την ιδέα από τον Τόλη!!

Η Belle Air θα πετά το καλοκαίρι από Tίρανα προς Αθήνα, Θεσ/κη, Ηράκλειο.

http://www.belleair.it/default.aspx?lang=en

Αίσχος!!
 
Pro hmerwn yphrxe megalo arthro sthn Wall Street Journal gia th Wizz Air kai alles loco tou prwin anatolikou bloc. Basika oi aerometafores se autes tis perioxes exoun epekta8ei kataplhktika ta teleutaia xronia. Stoxos tous einai h exyphrethsh metanastwn kai genikws ergatwn me poly fthna eishthria...

Telika se auta ta merh oi aerometafores megalwnoun me kritiria ths eleutherish agoras enw se merikes agores ths EE opws gia paradeigma h Ellhnikh yparxei akomh prostateuthsmos kratikwn aerometaforwn kai empodia ekmetaleushs dromologiwn symfwna me th zhthsh ths agoras.

Otan diabasoume auto to arthro, mhn 3exname oti akomh kai h OA ezhse meres do3as otan metefere metanastes se topous ergasias tis dekaeties tou 60 kai toy 70.

To arthro pio katw: (to plhres keimeno sto WSJ.com)


New Aviation Market Flies Out
Of EU's Eastward Expansion
By MICHAEL CONNOLLY
March 7, 2007

The European Union's expansion to include eight former Communist countries three years ago has created an aviation hit -- airlines with fares low enough to rival the region's most popular mode of long-distance transport, the bus, to carry Eastern Europeans to Western Europe, and especially to vibrant labor markets in Britain and Ireland.

Wizz Air, an airline created by Hungarian entrepreneur Jozsef Varadi in late 2003 is a leader among several low-cost airlines that are carrying planeloads of Poles, Hungarians and others to Western Europe with one-way fares starting at about $26, including taxes, as Daniel Michaels reports. Today's airborne search for a better life follows the pattern of earlier labor migrations by steamship and rail. But compared with the great Irish and Italian emigrations to America over a century ago, today's immigrants aspire less to shed their national identities. They can stay constantly linked to their homelands via phone, mobile text-messaging and Internet connections, and those ties boost back-and-forth air traffic.

Within Europe, ethnic travel opportunities are huge because distances are relatively small, and significant expatriate communities are sprouting across the continent. Nearly one million Eastern Europeans have moved to Britain, Ireland, Sweden, Germany and other countries since the EU expanded from 15 to 25 nations in 2004. That has helped make the Eastern European skies among the world's fastest-growing airline markets. Western Europe's no-frills giants Ryanair Holdings PLC and easyJet PLC also have belatedly joined the fray.
 
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά,αλλά επιτρέψτε μου να διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά μέ την ασφάλεια τών πτήσεων που παρέχουν οι εταιρείες αυτές.

Διότι πώς να το κάνουμε,όταν βλέπω μιά τιμή π.χ. 9 ευρώ γιά πτήση Τίρανα-Λονδίνο,δέν μπορώ να μήν αναρωτιέμαι πώς θά βγάλη τά έξοδά της η πτήση αυτή ακόμα κι'άν έχουν βάλει επιβάτες μέχρι και στά καθισματάκια τών αεροσυνοδών....
 
Νεες πτησεις απο αρχες Δεκεμβριου απο Τιρανα για Αθηνα,Βολος.Ηρακλειο,Καλαματα :shock: :shock:Τιμες.... :shock: :shock: ΜΟΝΟ loco τιμες δεν ειναι αυτες.
 
Άρχισε τα δρομολόγια από 13/12/10 για Αθήνα με τιμές περίπου 167€ (με επιστροφή) όταν η ΟΑ το φτηνότερό της εισιτήριο είναι 220€. Είναι μια οικονομικότερη λύση.
Loco - ξεloco όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός…. αυτό γίνεται, η τιμή του εισιτηρίου κοντρολάρεται. Γιατί να κατεβάσει την τιμή όταν δεν υπάρχει λόγος, έφυγε και η Α3 από το παιχνίδι, τώρα κατεβάζουν λίγο την τιμή για να τους προτιμήσουν καθότι και τα αεροπλάνα τους δεν είναι και τα ποιο καινούργια ΑΤ72-500. Αλλά όταν έχεις αντίπαλο τα άβολα Q400 δεν υπάρχει και μεγάλος λόγος ανησυχίας.
Το κακό είναι ότι φτάνεις στα Τίρανα όταν δεν υπάρχει λεωφορείο για την πόλη οπότε είτε αγγαρεύεις φίλο σου ή παίρνεις ταξί με 20€, μία από τις πτήσεις επιστροφής η πρωινή των 5:30 έχει το ίδιο πρόβλημα.
 
Belavia":1bz7tr5i said:
καθότι και τα αεροπλάνα τους δεν είναι και τα ποιο καινούργια ΑΤ72-500.

F-ORAA >> First flight date: 07/2009
I-LZAN >> First flight date: 04/2010

:rolleyes: :rolleyes:
 
Και γω πίστευα ότι για Ελλάδα θα βάλει Α-319.. :(
 
Η πρώτη πτήση για Ηράκλειο τo προηγούμενo Σάββατο όντως έγινε με Α319 reg. F-ORAG. Τώρα για το μέλλον δέν γνωρίζω.
 
Χαζεύοντας το timetable τους παρατήρησα ότι για το καλοκαίρι έχουν απομείνει ATH, HER και RHO. Οι υπόλοιποι προορισμοί καπούτ, τουλάχιστον μέχρι τέλη Οκτωβρίου που ισχύει το δημοσιευμένο πρόγραμμα.

Ψάχνοντας λιγάκι, είδα ότι τον μήνα Γενάρη έφερε στη Ρόδο 410 Αλβανούς πετώντας μία φορά την εβδομάδα. Καθόλου κακό το νούμερο ενώ και τα ναύλα της δεν είναι άσχημα, ~180Ε το R/T.
 
Από 28/3/12 Δύο πτήσεις την εβδομάδα από ΤΙΑ για Ηράκλειο, LZ803/4 Τετάρτη & Σάββατο.
Το ΤΙΑ Ρόδο παραμένει Μία πτήση την εβδομάδα αλλά αλλάζει ημέρα γίνεται Πέμπτη.
 
Top