British Airways στην Ελλάδα

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.190
Likes
93
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Εβδομήντα χρόνια πέρασαν από την εποχή που η πρόδρομος της British Airways, η Imperial Airways, συνέδεσε αεροπορικά για πρώτη φορά την Ελλάδα με την Μεγάλη Βρετανία. Από τον Ιούλιο του 1933 η εταιρία εισήγαγε και καθιέρωσε προγραμματισμένες πτήσεις προς τη χώρα μας με αεροπλάνα τύπου "Atlantas" των εννέα θέσεων.

Από το 1947 η ΒΕΑ, διάδοχος της Imperial Airways, άρχισε να χρησιμοποιεί αεροσκάφη τύπου Viking για τις πτήσεις της προς την Αθήνα. Το 1953 πραγματοποίησε την πρώτη επιβατική πτήση παγκοσμίως με κινητήρα τούρμπο, με αεροσκάφος τύπου Viscount πετώντας από τη Ρώμη προς την Αθήνα και τη Λευκωσία. Το 1960 η Ελλάδα εισέρχεται στην εποχή των αεριωθουμένων (jet) με την ΒΕΑ. Τη χρονιά εκείνη, η ΒΕΑ συγκρότησε μια κοινοπραξία με τη νεοσύστατη τότε Ολυμπιακή, χαιρετίζοντας την ίδρυση του κονσόρτιουμ αυτού ως "τη μεγαλύτερη εμπορική και λειτουργική συμφωνία της ιστορίας της".

Το 1972 η ΒΕΑ συγχωνεύτηκε με την BOAC, τον δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα στη Μεγάλη Βρετανία εκείνης της εποχής, δημιουργώντας την British Airways. Τον Οκτώβριο του 1983, η British Airways γιόρτασε τη χρυσή επέτειο των τακτικών, προγραμματισμένων πτήσεών της προς την Ελλάδα, εισάγοντας το Boeing 757 στη διαδρομή Αθήνα- Λονδίνο. Σήμερα, η British Airways έχει τρεις καθημερινές πτήσεις στην διαδρομή Αθήνα-Λονδίνο, πετώντας με Boeing 767 και 757 στο Terminal 4 του αεροδρομίου του Heathrow.

Το 1996 η εταιρεία εγκαινίασε τα καινούργια της γραφεία στη Γλυφάδα, μετακομίζοντας μετά από παρουσία 50 χρόνων στο Σύνταγμα. Τα καινούργια γραφεία αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη επένδυση και αποδεικνύουν τη σημασία που αποδίδει η British Airways στην ελληνική αγορά. Η British Airways στην Αθήνα είναι το Περιφερειακό Γραφείο για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, με τον Βασίλη Δάλλαρη στη θέση του Περιφερειακού Εμπορικού Διευθυντή. Οι υπόλοιπες χώρες τις οποίες ελέγχει είναι το Ισραήλ, η Τουρκία, η Κύπρος, η Κροατία και η Σλοβενία, με 63 συνολικά εβδομαδιαίες πτήσεις προς Λονδίνο.

Στην ομιλία της, η Freddie Stier διευθύντρια πωλήσεων για την Ελλάδα, τόνισε ότι για το καλοκαίρι του 2004 και αναφορικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες η εταιρία έχει στόχο να αντικαταστήσει τα αεροπλάνα της με μεγαλύτερα, για να αντεπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες. Όπως και το καλοκαίρι του 2003, έτσι και αυτό του 2004 οι τρεις καθημερινές της πτήσεις θα γίνουν τέσσερις προσθέτοντας μια πτήση για το αεροδρόμιο του Gatwick.

-----------------------------------------

Ti megalutero mporei na vallei????777 i 747?? :shock: Gia na doume!
 
sigoura 777. sto parelthon, propantos ta kalokairia, ehei erthei me auto to aeroplano pros ATH
 
to birmingham bgike ligo problimatiko dromologio ama thimame kala, alla den thimame akribos giati. .

Gia manchester den ksero poso kosmos petaei kata ekei.
I OA den petaei 2 x tin ebdomada me 737-400 ?? pisteuo oti sigoura tha ginotan kati sto stil 4 x tin ebdomada me 717
 
to schedule gia Birmingham pigene poli kala,
ala i BA stamatise tin co-operation me tin BAmaersk, giavto then ixane kai to equipment giavto to dromologio,

ala tha itane ena oniero, meta tous agones,
3x kathimerines ptisis pro Heathrow
1 ptisi to proui me 777
2 kai 3 me 763

1 tin imera, gia Gatwick me 734/772

Hristos
 
i opia maesk uk metamomastike se dyo airways. to dromologio gia binrmingham poso syhna ginotan tin ebdomada? Me problimatiko ennousa pio poly apo tehniki apopsi epeidi to Canadair eftane sta oria tou i kati tetoio
 
stin arxi (kalokairi) petousane 3x weekly me 737-500 tis Maersk UK,
meta eprepe na alaksoune to ximona to equipment, me ala aeroplana (pou itane ta CRJ700 tis Maersk UK).

ta CRJ700 ixane to problima, me sxedon 4h ptisi, eprepe na sikothoune (T/O) me telios gemata tanks diladi 32,800kg mono fuel!, kai avto sorise poly tous kinitires, kai etsi itane to Tank flow ipsolos, o kostos itane megalos mono gia tous 70 epivates....


----
kai ipirxane poly epivates (sigora business :mrgreen: ) pou grapsane stin BA, kai gringiasane giati tetio mikro aeroplano gia 4h ptisi,
sigoura avto then boithouse poli.........

Hristos
 
British Airways στην Αθήνα

Β.Α.: Τέταρτη καθημερινή πτήση Αθήνα - Λονδίνο

Στo νέο θερινό πρόγραμμα της British Airways, εκτός από τις τρεις καθημερινές πτήσεις από την Αθήνα προς το αεροδρόμιο Heathrow, προστίθεται και τέταρτη με προορισμό το αεροδρόμιο Gatwick.

Από τις 28 Μαρτίου και έως το τέλος Οκτωβρίου, η πτήση ΒΑ2641 από την Αθήνα με προορισμό το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου θα εξυπηρετεί την αυξημένη επιβατική κίνηση κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Παράλληλα, η τιμή του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής από την Αθήνα προς το Λονδίνο ξεκινά από 140 ευρώ και στις τέσσερις καθημερινές πτήσεις. Η προσφορά ισχύει για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν στο διάστημα από 1 Φεβρουαρίου έως 31 Μαρτίου 2006, ενώ η κράτηση και έκδοση εισιτηρίου πρέπει να πραγματοποιηθεί από 1 έως 28 Φεβρουαρίου.

«Η αύξηση των πτήσεων από 3 σε 4 καθημερινά αυτό το καλοκαίρι, είναι αποτέλεσμα της ζήτησης του επιβατικού κοινού και της δέσμευσης από πλευράς μας για την πληρέστερη εξυπηρέτησή του. Οι 25 εβδομαδιαίες πτήσεις από την Αθήνα προς το Λονδίνο κατανέμονται με τέτοιο τρόπο στη διάρκεια της ημέρας ώστε να καλύπτουν όλες τις ανάγκες των ταξιδιωτών», δήλωσε σχετικά η Διευθύντρια Ελλάδας της British Αirways κα Φρέντυ Στίερ.

Τη σύνδεση Αθήνα-Λονδίνο εξυπηρετούν αεροσκάφη Boeing 757 και 767.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
4i καθημερινή πτήση Λονδίνο-Αθήνα αυτή τη φορά στο Gatwick (28/3-τέλη Οκτωβρίου)
BA.com:
LGW->LGAV: 14:15->19:50 BA2640, B737
LGAV->LGW: 22:20->00:10 BA2641, B737

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 148510.htm

Ooops, με πρόλαβε ο Bill.
 
Top