Λάθος posts ...

Εδώ υπάρχουν ποστ που μετέφερε η ομάδα του [airliners.GR] από τις άλλες κατηγορίες του φόρουμ, λόγω μη συμμόρφωσης με τους Κανόνες του forum μας.
Kwnstantinos7
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 15 Δεκ 2010, 00:59

Re: Σχολή Ικάρων Ιπτάμενοι

Δημοσίευσηαπό Kwnstantinos7 » 15 Δεκ 2010, 01:02

Na kanw mia erothsh.....Yparxi idiotiki sxolei Ikarwn?
Τελευταία επεξεργασία από GP707 σε 15 Δεκ 2010, 08:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Η αναφερόμενη δημοσίευση είναι γραμμένη στα greeklish
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5153
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 475
Επικοινωνία:

Re: Διαδικτυακές διαφημίσεις της Aegean

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 15 Δεκ 2010, 16:03

Τον ειδαμε οτι δουλεια δεν ειχε ο διαολος, γ65234σε τα παιδια του, ή, αν προτιμας, εδω καραβια χανονται, βαρκουλες ανεμιζουν. Εκεινο με τον κοσμο που χανεται και το χτενισμα, μου διαφευγει.
0 x
SX-802

imperialone
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 15:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Διαδικτυακές διαφημίσεις της Aegean

Δημοσίευσηαπό imperialone » 15 Δεκ 2010, 16:30

seven4seven έγραψε: εδω καραβια χανονται, βαρκουλες ανεμιζουν.

βαρκούλες αρμενίζουν είναι. :lol: :lol: :lol:
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5153
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 475
Επικοινωνία:

Re: Διαδικτυακές διαφημίσεις της Aegean

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 15 Δεκ 2010, 17:00

Ναι μωρε, αυτο, κεκτημενη ταχυτητα, ξερεις... :D
0 x
SX-802


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 156

Re: Διαδικτυακές διαφημίσεις της Aegean

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 15 Δεκ 2010, 18:16

seven4seven έγραψε:Εκεινο με τον κοσμο που χανεται και το χτενισμα, μου διαφευγει.


Εδώ ο κόσμος καίγεται και η γριά χτενίζεται :D
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

AOA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 16:36
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 1

Re: Διαδικτυακές διαφημίσεις της Aegean

Δημοσίευσηαπό AOA » 15 Δεκ 2010, 20:07

Συμπληρώνοντας το φίλτατο seven4seven ...,επειδή του διαφεύγει..., με τον κόσμο που χάνεται ......, κι αυτοί έχουν της ψ@@@ς τους το χαβά ( με όλο το σεβασμό όπως θα έλεγε κι ο Λαζόπουλος )
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5153
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 475
Επικοινωνία:

Re: Διαδικτυακές διαφημίσεις της Aegean

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 15 Δεκ 2010, 22:08

Χαιρομαι που δεν ειμαι ο μονος που νοιωθει ετσι. :wink:

Αν ηθελαν να ειναι ρεαλιστες, ας εβαζαν στις λογομαχιες δυο απολυμενους τους, που να προσπαθησουν να πεισουν γιατι θελουν πισω τη θεση εργασιας τους. Πιο τιμιο θα ηταν.
0 x
SX-802


Άβαταρ μέλους
dimitris@swiss
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 20:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lfsb
Τοποθεσία: Basel-Switzerland
Επικοινωνία:

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό dimitris@swiss » 17 Δεκ 2010, 01:56

Σχετικά με το Uberlingen παραβιαστηκε η θεμελιώδης αρχη του TCAS mode S, δηλαδή το RA. Aυτο που δεν γνωριζω ακριβώς είναι πια η διαδικασία που ακολουθείτω εκείνη την εποχή. Αν δηλαδή ο ελεγχτης είχε προτεραιότητασε σχέση με το TCAS?

Σχετικά με το Skyguide, είναι εταιρεία όπου η Ελβετική κυβέρνηση κατέχει την πλειοψηφικό πακέτο όπου τα έξοδα τα βγάζει από τα fees της χρήσης του ελβετικού εναεριου χώρου.

Θα ήθελα να κάνω ερώτηση σε εκείνους που είναι τόσο υπέρ της επικοινωνίας με φωνή, ποια η γνώμη τους σχετικά με το Controller Pilot Data Link Communications (CPDLC) ?

εδώ απόσπασμα από την νομοθεσία σχετικά με το Link 2000+. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 019:EN:Pdf
0 x
Jets Are For Kids.....
Lockheed Super Constellation Flyers

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 17 Δεκ 2010, 08:36

flesland έγραψε:Για μένα το να απεργούν εργαζόμενοι όπως της ΥΠΑ, του ΟΣΕ κτλ είναι σαν να κοροϊδεύουν την κοινωνία, τους υπόλοιπους δηλαδή είτε είναι καθαρίστριες είτε δάσκαλοι είτε πιλότοι. Το να λέμε αερολογίες ότι η απεργία είναι δικαίωμα όλων, ο κοινός εχθρός είναι το κεφάλαιο και το ΔΝΤ κτλ είναι σαν να εθελοτυφλούμε στο πρόβλημα, μιας και οι τσέπες δεν είναι το ίδιο γεμάτες σε όλους. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί απεργούν με οικονομικά αιτήματα εργαζόμενοι με φουσκωμένες τσέπες.Εκτός και αν απεργούν για την ασφάλεια των πτήσεων που τότε είναι άλλη ιστορία.


Αν πιστεύεις οτι "οικονομικά αιτήματα" είναι να ΜΗΝ σου κόψουν και άλλα λεφτά απο το μισθό- ήδη έχουν κόψει περίπου 10-15%- και οτι αυτός είναι ανήθικος λόγος να κάνει κανείς απεργία, τότε σίγουρα διαφωνούμε ! Οπως οι τσέπες δεν είναι το ίδιο γεμάτες σε όλους, τόσο δεν έχουν κοπιάσει ολοι το ίδιο, δεν έχουν τα ίδια προσόντα όλοι και αν κάποιος ήθελε να γίνει πιλότος και τον έκοψαν λόγω μυωπίας, ή ήλελε να γίνει ελεγκτής γιατί δεν είχε πτυχίο ΑΕΙ ή τον έκοψαν στη διαδικασία , ή δέν σπούδασε ηλεκτρονικός γιατί βαριόταν να διαβάσει και τώρα μοιράζει πίτσες, δέν συμμετείχε σε κάποιο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για να κάνει αυτό που θα ήθελε, ή κάποιοι άλλοι τον "έφαγαν¨με περισσότερα μόρια, νομίζω οτι δεν του φταίει κανείς άλλος παρά ο εαυτός του. Νομίζω οτι και στον ιδιωτικό τομέα μπορείς να πετύχεις μια καλή δουλειά ακόμα και με σωστό timing ή απλά τύχη.. Γνωρίζουμε όλοι μας οτι υπάρχουν γνωστοί μας που εργάζονται σε εξειδικευμένες δουλειές και σίγουρα δεν αμοίβονται με 700 ευρώ στον ιδιωτικό τομέα.
Λέγαμε παλιά με την κρατική ΟΑ οτι οι πιλότοι της έπαιρναν πολύ καλές αμοιβές και τους ζηλεύαμε και βρίζαμε !!! τώρα με την ιδιωτική Aegean και ΟΑ παίρνουν πολύ χαμηλές αμοιβές και τώρα τους λυπόμαστε γιατί ξέρουμε οτι κάνουν δύσκολη δουλειά !! εεε, ας ξεκαθαρίσουμε μέσα μας τί θέλουμε !!
Εαν νομίζει κανείς οτι με τη μείωση των δικών μου αποδοχών στο μισό, θα κερδίσει κανείς αλλος παρα μόνο ο φθόνος κάνει λάθος !!
Η κρατικοδίαιτη ιδιωτική οικονομία καλά κρατεί, οι υπογραφές συμβάσεων με "χοντρά" λεφτά συνεχίζονται... ας δεί κάποιος τις νέες συμβάσεις για τα security των αεροδρομίων... ας δεί κάποιος τί παίρνει η εταιρεία και τί δίνει στους υπαλλήλους της... Αντί να απαιτούμε ΟΛΟΙ μαζί να διορθωθεί αυτή η στρέβλωση, το μόνο που κάνουμε είναι να αποδεχόμαστε οτι καλώς ο σεκιουριτας θα πάρει 600 ευρώ και όλοι οι υπόλοιποι να "πέσουν" στο δικό του επίπεδο !!!
Η διαφορά είναι οτι τα κέρδη της η εταιρεία θα τα μοιράσει στους μετόχους της, πιθανόν να πάνε και σε τράπεζες του εξωτερικού, και ενώ συνεχίζεται αυτή η αφαίμαξη, εμείς καθόμαστε και διαφωνούμε αν τα 1500- 2000 είναι πολλά λεφτά για εναν εργαζόμενο.
Και για να τελειώνω: οι εργαζομενοι της ΥΠΑ δουλευουν σε μια υπηρεσία που ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ζεστό χρήμα στο κράτος (εκτός των άλλων), δεν παίρνουν καμμιά "τρελλή" αύξηση απο κανένα Δ.Σ., ο μέσος όρος αποδοχών δεν ξεπερνάει τα 1800 Ευρώ καθαρά ( αυτά με τα 9000 είναι αηδίες και προκαλώ όποιον έχει τέτοια στοιχεία να τα δημοσιεύσει εδώ). Και λέω ο μέσος όρος γιατί δεν είναι όλοι ελεγκτές !! Λέω μέσος όρος γιατί δεν είναι όλοι με 35 χρονια στην υπηρεσία !!
Ας συνεχίσουμε λοιπόν να παίζουμε το παιγνίδι που μας έχουν στήσει τα μεγάλα ΜΜΕ, που καθημερινά λυσσάνε να περάσουν στην κοινωνία οτι το μόνο καλό που μπορεί να γίνει και να"σωθούμε" είναι να ξεπουληθούν όλα, μόνο αν κόψουν και άλλα απο μισθούς και συντάξεις θα τελειώσει η κρίση. Μόνο που τότε θα είμαστε ΟΛΟΙ - ιδιωτικοι και δημόσιοι- πεθαμένοι , απλά δεν θα το ξέρουμε ακόμα !!
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό Belavia » 17 Δεκ 2010, 09:50

Αρκετά ποια με τους μέσους όρους αποδοχών.....
Μπορεί να μην ενδιαφέρει την πλειοψηφία των Ελλήνων ποια, εάν ο μέσος όρος βασικών αποδοχών είναι 1800€. Όσο και αν είναι υποκινούμενοι οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ, αρχίσαμε όλοι και ενδιαφερόμαστε για τις τελικές αποδοχές που κοστίζουν οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ ή οργανισμών. Αυτό στο τέλος είναι το ζουμί, το τελικό σύνολο μισθοδοσίας μας ενδιαφέρει. Το τελικό ζουμί είναι πόσα πρέπει να βγουν από την τσέπη μας για να πληρώσουμε τις μισθοδοσίες των οργανισμών.
Μπορεί να μην αρέσει σε μερικούς εργαζόμενους (γιατί δεν είναι όλοι που παίρνουμε τα επισυναπτόμενα) αλλά αυτό είναι η αλήθεια και ας εθελοτυφλούν μερικοί γιατί δεν τους συμφέρει. Και στην δική μου εταιρεία έγινε χαμός και ξεσηκώθηκαν μερικοί νεοπροσληφθέντες ότι άδικα μας κατηγορούν ότι παίρνουμε πολλές αποδοχές ενώ ο βασικός τους μισθός είναι 1000€. Δεν θέλουν να αποδεχτούν ότι αρκετοί παίρνουν τρελά λεφτά από υπερωρίες. Από τους μηνιαίους καταλόγους μισθοδοσίας μπορείς να δεις βασική μισθοδοσία 1500€ και υπερωρίες 2500€ (καθαρά). Από την άλλη πλευρά, χρόνια βλέπεις μερικά άτομα της εταιρείας να κάθονται υπερωρία καθημερινώς. Θα μου πείτε ότι είναι αναντικατάστατοι. Πως είναι δυνατόν να είναι αναντικατάστατοι και από την άλλη να έχουν βρεθεί χαμηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας που έπαιρναν ποσοστά επί των αμοιβών των υπερωριών που εξουσιοδοτούσαν.
Καλά που με τα νέα μέτρα μπήκε το πλαφόν του 10% στις υπόλοιπες αποδοχές (υπερωρίες – επιδόματα). Το μόνο καλό που βοηθάει και τις εταιρείες και τους εργαζόμενους, είναι ότι το 10% είναι δεσμευτικό στο σύνολο της μισθοδοσίας της εταιρείας και όχι σε κάθε εργαζόμενο. Αυτό σημαίνει ότι πάλι μερικοί θα δουλεύουν περισσότερο υπερωρίες γιατί μερικούς θα τους πιάνει το όριο των 4000€ μηνιαίων αποδοχών, αλλά στην εταιρεία θα δίνει την ευχέρεια να απασχολεί υπερωριακά περισσότερους υπαλλήλους για τις ανάγκες της.
0 x


Άβαταρ μέλους
chgalacher
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 15:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): COA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLAX

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό chgalacher » 17 Δεκ 2010, 12:04

Καλημέρα. Κάτι ακούστηκε και για απεργία το σάββατο 18 δεκεμβρίου, γνωρίζει κανείς κάτι;
0 x
I have neither the time nor the inclination to explain myself to a man who rises and sleeps under the blanket of the very freedom I provide, then questions the manner in which I provide it!

Άβαταρ μέλους
sokratis_71
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2008, 15:40
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό sokratis_71 » 17 Δεκ 2010, 14:02

Αγαπητε satcorfu,τα περι 9.000 ευρω το μηνα σε ΕΕΚ,τα εγραψε δικος σας ελεγκτης σε αυτο το topic.Το αναδημοσιευσα,αλλα "καποιος" το διεγραψε?Τυχαιο?
Κι οπως ειπα και θα το λεω συνεχως,ο ελεγχος εναεριας κυκλοφοριας πρεπει να παει στην πολεμικη αεροπορια.Οι λογοι περιληπτικα ειναι οτι θα εχουμε καλυτερο ελεγχο,με τραγικα μικροτερο κοστος και μηδαμινα προβληματα(απεργιεςστασεις κλπ).Ξερω οτι "τσουζει" πολλους,αλλα η αποψη μου ειναι οτι αυτη ειναι η καλυτερη λυση στο αεροπορικο μπαχαλο της Ελλαδας.
ΥΓ.Το υψος του μισθου στους δημοσιους υπαλληλους(που τους πληρωνουμε εμεις),θα πρεπει να ειναι αναλογο την προσφορας τους κι οχι των πτυχιων ΑΕΙ.Ελπιζω αυτη η τροικα,να βαλει και μια ταξη σε αυτες τις ανισοτητες.
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 17 Δεκ 2010, 14:40

sokratis_71 έγραψε:Αγαπητε satcorfu,τα περι 9.000 ευρω το μηνα σε ΕΕΚ,τα εγραψε δικος σας ελεγκτης σε αυτο το topic.Το αναδημοσιευσα,αλλα "καποιος" το διεγραψε?Τυχαιο?

Και ξερεις εσυ αν αυτος που τα εγραψε ειναι οντως ΕΕΚ? :roll:
Η ξερεις οτι οντως λεει την αληθεια?Εγω μπορω να γραψω οτι παιρνω 8.000.Και που ξερεις αν εγω γραφω κατι απλα για να το γραψω...
0 x


Άβαταρ μέλους
sokratis_71
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2008, 15:40
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό sokratis_71 » 17 Δεκ 2010, 14:56

Αν πας στη σελιδα 19 αυτου του θεματος θα διαβασεις:

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό LGIR27 την 26 Ιούλ 2010, 15:04
Απαντω σε οτι προλαβω αν και ξερω οτι οι πιο πολλοι ειναι προκαταλημενοι.

- Οσο αναφορα τα χρηματα που λεει καποιος οτι θελουμε να παρουμε εις βαρος των υπολοιπων της ΥΠΑ σας ενημερωνω, οτι στο Eurocontrol ξερουν οτι καθε ελληνας ελεγκτης παιρνει στην τσεπουλα του 9500 ευρω το μηνα. Πριν λιγους μηνες ηταν γραμμενο το 13000 ευρω. Αυτο γιατι συμβαινει. Η εξυπνη ΥΠΑ προκειμενου να εξυπηρετησει ολους τους κλαδους επεισε τους ελεγκτες να παρουν ενα μερισμα απο τα 9000 και τα υπολοιπα να μοιρασει στους αλλους για να το βουλωσουν. Πουθενα αλλου στην ευρωπη δεν παιρνει καθαριστρια και αερολιμενικος και γραμματεια eurocontrol. Οι ελεγκτες με το σκεπτικο οτι ετσι και αλλιως δεν θα παιρνανε τα λεφτα και γιατι οχι να παρουν και οι αλλοι δεχτηκαν. Οχι να μας πουν καποιοι οτι τους κλεβουμε και τα λεφτα τους. Μεχρι σημερα το eurocontrol ηθελε μια εγγραφη καταγγελια για το συγκεκριμενο θεμα.
Αν αμφισβητεις οτι ο χρηστης LGIR27 ειναι ΕΕΚ της ΥΠΑ,γιατι δε του στελνεις ενα πμ να στο επιβεβαιωσει?Εγω ξερω οτι ειναι,αφου εσυ αμφιβαλλεις, ρωτα τον. :)
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3766
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 17 Δεκ 2010, 15:14

sokratis_71 ποιο είναι το επίπεδο μόρφωσης σου; Γνωρίζεις ανάγνωση; Γιατί με αυτά που διαβάζω έχω αρχίσει και αμφιβάλλω.

Που ακριβώς διαβάζεις παραδοχή Έλληνα ΕΕΚ ότι αμείβεται με 9000 ευρώ μηνιαίως; Εξαιρώντας το γεγονός ότι βρίσκεσαι σε ένα ανώνυμο forum του διαδικτύου όπου ο καθένας μπορεί να επικαλεστεί ό,τι θέλει, το μόνο που γράφτηκε είναι ότι το Eurocontrol νομίζει ότι οι Έλληνες ΕΕΚ αμείβονται με 9000 ευρώ (και παλιότερα με 13000 ευρώ) γιατί θεωρεί ότι όλοκληρο το ποσό του επιδόματος Eurocontrol πηγαίνει σε αυτούς, ενώ στην πραγματικότητα η ΥΠΑ το μοιράζει σε όλους τους υπαλλήλους, όλων των κλάδων της. Μιλάμε δηλαδή - τελείως παραστατικά, οι αριθμοί δεν είναι ακριβείς- για ένα κονδύλιο, που το Eurocontrol θεωρεί ότι το μοιράζονται 700 άτομα, ενώ στην πράξη το μοιράζονται 2000 άτομα...

Έχει κάποιο νόημα η αποσπασματική μεταφορά φράσεων που μάλιστα έχουν απαντηθεί, διευκρινιστεί και διαψευστεί; Το να γράφεις ανά 15 μέρες τις ίδιες και τις ίδιες ανακρίβειες, κι ενώ έχεις διαψευστεί, αποσκοπεί κάπου; Προς τι όλη αυτή η ανακύκλωση; Όποιος θέλει μπορεί να ανατρέξει στις προηγούμενες σελίδες και να διαβάσει. Δεν χρειάζεται να μας παραθέσεις ή ξαναγράφεις ό,τι γράφτηκε μερικές σελίδες πίσω. Όλοι έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν παλιότερες δημοσιεύσεις από μόνοι τους. Με το να το κάνεις, μάλλον υποτιμάς το συνομιλητή σου και τα υπόλοιπα μέλη του forum.

Το ότι δεν παίρνεις πλέον απαντήσεις δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να αντικρουστούν τα λεγόμενα σου. Απλώς είτε έχουν ήδη απαντηθεί αυτά που γράφεις, είτε πλέον δεν δίνεται καμία σημασία σε αυτά, αφού έχουν φτάσει στα όρια του γραφικού. Με τη συμπεριφορά σου, ακόμα κι αν είχες κάποιο δίκιο, έχεις καταντήσει μόνος σου να τα γράφεις, και μόνος σου να τα διαβάζεις.
0 x



Επιστροφή σε “Trash Area”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης