Λάθος posts ...

Εδώ υπάρχουν ποστ που μετέφερε η ομάδα του [airliners.GR] από τις άλλες κατηγορίες του φόρουμ, λόγω μη συμμόρφωσης με τους Κανόνες του forum μας.
Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2834
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 146
Επικοινωνία:

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δημοσίευσηαπό MerNion » 15 Ιαν 2011, 20:11

Προσπαθούμε να διαβάσουμε τα μηνύματά σου αλλά μας βγαίνουν τα μάτια με τα μπλέ γράμματα, τα ελληνοαγγλικά σου, τα bold, τα κεφαλαία, τις υπογραμμίσεις και όλα αυτά που κάνεις... Αν έχεις να γράψεις κάτι σοβαρό, γράψτο σοβαρά και όχι σαν κανα κοριτσάκι του δημοτικού που γράφει με ροζ στυλό και κολλάει λουλουδάκια στα τετράδιά της.
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2157
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 330

Re: Πτώση αεροσκάφους της Iran Air στο Ιράν

Δημοσίευσηαπό flesland » 21 Ιαν 2011, 14:32

Σύμφωνα με το Flight International 14/01/2011

Iran Air 727 crash comes months after blacklisting

...
While there have been no conclusions drawn about the loss of the trijet (EP-IRP), which had been operating to Urmia on 9 January, the accident has nevertheless focused attention on Iran's safety standards, notably those at the country's premier airline. Orumiyeh airport had been experiencing heavy snow and reduced visibility at the time of the arrival from Tehran. Both flight recorders have been retrieved, but the Iranian civil aviation organisation has released little information on the circumstances of the crash.The location of the wreckage, however, several kilometres to the south-east of the airport, appears to coincide with the missed approach pattern to Runway 21 - consistent with preliminary reports of a go-around.
...
Iran Air's blacklisting followed an EC examination of its operations in the first half of 2010, which concluded that the airline was "failing to address the basics in terms of the continued airworthiness of its aircraft", adding that this was "particularly evident" in its 727, 747 and Airbus A320 fleets.The carrier had also been unable to provide a consolidated list of incidents occurring to its flights and was "not in a position to gauge the overall safety performance" - although the Iranian authority was able to show it carried out "detailed investigations" of all significant incidents...
Τελευταία επεξεργασία από GP707 σε 22 Ιαν 2011, 08:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=9&t=4023
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 61
Επικοινωνία:

Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 23 Ιαν 2011, 12:55

New Flights From ATH BLQ ATH

http://el.aegeanair.com/Default.aspx
Τελευταία επεξεργασία από Akis σε 23 Ιαν 2011, 14:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Υπάρχει τουλάχιστον δύο φορές στην συγκεκριμένη συζήτηση...
0 x

Άβαταρ μέλους
OA570
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 17:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KDAB
x 7

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δημοσίευσηαπό OA570 » 24 Ιαν 2011, 05:44

Dismissed engineers are rumored to have extracted their revenge by destroying the logs and maintenance records of four A340 planes. Without these records, the planes are, in effect, unusable. :!: :!: :!:
Τελευταία επεξεργασία από Akis σε 24 Ιαν 2011, 19:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: off topic
0 x
Talking about airplanes is a very pleasant mental disease.!



Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 61
Επικοινωνία:

Re: Blue Bird Airlines

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 24 Ιαν 2011, 18:40

Άλλο πάλι και αυτό΄.......

Τι εταιρεία είναι αυτή ; πετάει; αν ναι που;
0 x

decryal
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 18:06

Re: το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

Δημοσίευσηαπό decryal » 25 Ιαν 2011, 11:23

Τελευταία επεξεργασία από GP707 σε 25 Ιαν 2011, 13:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=9&t=4023
0 x


Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

Δημοσίευσηαπό vassdel » 25 Ιαν 2011, 13:11

Βάλε και μια περιγραφή, ένα σχόλιο, κάτι, να μας λέει για τί πράγμα μιλάει το άρθρο....
Μην πετάς ξερά ένα λινκ, όσο σημαντικό κι αν είναι αυτό. Γιαυτό και η προηγούμενη δημοσίευσή σου πήγε στο trash area.
Υπάρχουν άνθρωποι που επιλέγουν το πού κλικάρουν...
0 x

decryal
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 18:06

Re: το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

Δημοσίευσηαπό decryal » 25 Ιαν 2011, 21:44

For immediate release, 24 January 2011
16.9 million flights expected in 2030
Brussels, Belgium – EUROCONTROL has released a new long-time forecast
of flights in Europe. In the most likely of the four scenarios considered, air
traffic in Europe is expected to grow to 16.9 million flights in 2030, i.e. 1.8 times
more than in 2009.
Air transport planners need to take a long-term view, whether they are at
airports, airlines or in the SESAR programme, which is delivering Europe’s air
traffic management system for the 2020s. After the turbulence of 2008 and
2009, this biennial update of the long-term flight forecast aims to help planners
to refine their route to the future.
The average annual growth is likely to be between 1.6% and 3.9%, leading to
between 13.1 and 20.9 million flights in 2030. For the first time, the forecast
includes a scenario on how air traffic might develop when the supply of oil has
peaked. According to the forecast, growth will be faster in the early years,
stronger in Eastern Europe and for arrivals and departures to and from outside
Europe than for intra-European flights, Turkey being the largest generator of
extra flights in European and Germany seeing the biggest number of additional
flights in its airspace.
“There is growth to come over the next 20 years but it may look quite different
from what we have been used to”, said David Marsh, Head of Forecasting.
Each market segment will be different, long-haul different from short-haul and
each part of Europe will be different”, he adds.
Growth will however be limited by airport capacity: Between 0.7 and 5 million
flights will be unaccommodated in 2030, representing from 5% to 19% of the
demand. In addition to unaccommodated demand, airport capacity constraints
have an effect on the flow of operations in the network. The decline in traffic in
2008 and 2009 has eased the pressure on airport capacity but, in the longerterm, the demand will grow and airports will not always be able to fully respond.
The network will be more vulnerable to delays that will propagate more rapidly
and widely.
“The long-term forecast contains pointers that even today the Network
Management Function will need to consider when planning how to improve
performance in this growing environment and to achieve the EU performance
targets”, concludes David Marsh.
0 x

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

Δημοσίευσηαπό vassdel » 26 Ιαν 2011, 03:18

Κι αυτό στον κουβά θα πάει όπως και το προηγούμενο και μετά θα γκρινιάζεις.

Akis έγραψε:Από εδώ και πέρα απαγορεύεται η καταχώρηση άρθρων άλλων ελληνικών και ξένων σελίδων. Επιτρέπονται μόνο αποσπάσματα των άρθρων τα οποία όμως θα συνοδεύονται υποχρεωτικά από κάποια ερώτηση ή κάποια γνώμη σας. Επίσης πρέπει πάντοτε να γράφετε και την πηγή του συγκεκριμένου άρθρου παραθέτοντας το link προς την πηγή.

ΝΑΙ
Link (μόνο) & ερώτηση ή παράθεση γνώμης
Απόσπασμα από το άρθρο με link & ερώτηση ή παράθεση γνώμης

ΟΧΙ
Απόσπασμα από το άρθρο ΔΙΧΩΣ link & ερώτηση ή παράθεση γνώμης
Απόσπασμα από το άρθρο ΔΙΧΩΣ ερώτηση ή παράθεση γνώμης
Δημοσίευση ολόκληρης της είδησης, άσχετα με το αν περιέχει ερώτηση ή comment του μέλους.

Όλα τα ποστ που θα περιέχουν μόνο άρθρα (ή ανούσιες ερωτήσεις, ίσα-ίσα για να πληρούν τους παραπάνω όρους) θα σβήνονται άμεσα από τους συντονιστές.



Για να παραθέτεις ένα λινκ, σημαίνει πως διάβασες το άρθρο κ σχημάτισες κάποια γνώμη, η οποία πιστεύεις πως ενδιαφέρει κάποια μέλη του φόρουμ. Αυτό περιμένουμε να γράψεις. Όλοι μπορούν να σερφάρουν και να κάνουν copy/paste. Συγνώμη αν σου τα σπάω, αλλά αναγκάστηκα να διαβάσω ένα ολόκληρο άρθρο στα αγγλικά (είπα πως για να επιμένει τόσο θα αξίζει τον κόπο), το οποίο λέει πως ο πληθυσμός της γης θα αυξηθεί, άρα κάπου στο 2030 θα αυξηθούν και οι πτήσεις. Επιμορφωτικότατο.
0 x


Arturo
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 26 Μαρ 2005, 16:33
x 2

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δημοσίευσηαπό Arturo » 26 Ιαν 2011, 11:57

0 x

ragmar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 15:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VKG
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δημοσίευσηαπό ragmar » 26 Ιαν 2011, 17:36

kleopatra έγραψε:Καλά να πάθουν που δεν τους την έγκριναν!!! Φαγώθηκαν να συγχωνευτούν,αντί να προσπαθήσουν να βελτιώσουν το μάρκετινκ τους, να κάνουν προσφορές( ειδικά η οα) και να ανοίξουν νέους προορισμούς.. Το μόνο που έκαναν ήταν να τα γράψουν όλα,αναμένωντας απάντηση, να μοιράσουν τις πτήσεις και να απολύσουν τόσο κόσμο άδικα.


Ετσι είναι kleopatra μου ακριβώς αυτο έγραψα και εγω λίγο πιο πάνω αλλα απο ψευτοεπιχειριματίες τι περιμένεις
Τελευταία επεξεργασία από GP707 σε 27 Ιαν 2011, 08:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=9&t=5892
0 x

Άβαταρ μέλους
Tolisshow
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 12:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL

Re: Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

Δημοσίευσηαπό Tolisshow » 28 Ιαν 2011, 12:10

Δεν σχολιάζω τίποτα γιατί θα με πιάσουν οι κακίες και οι ζήλιες μου πάλι
http://www.airliners.net/photo/Amerijet ... -212-Adv(F)/1856538/L/
Τελευταία επεξεργασία από GP707 σε 28 Ιαν 2011, 13:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Λάθος link. Το airliners.net έχει ειδικό link κάτω από την επιλογή μεγέθους της φωτογραφίας
0 x


A3 610
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 26 Δεκ 2010, 22:07
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό A3 610 » 29 Ιαν 2011, 16:26

Kalispera se olous!!!

Katarxin sigxaritira gia auto to site!Para poli organomeno kai eukolo sti ploigisi tou!Bravo sto team!

Eimai kainourgio melos kai den xero kata poso i sizitisi auti eprepe na graftei edo.Emena mou fanike kalo topic :D

Opos fantazomai hobby olon mas einai auta ta kataplixtika iptamena siderenia poulia!Ithela na kato mia erotisi oso afora to planespotting edo stin Ellada...tha ithela na arxiso para poli auto to hobby giati mexri tora perioristika sto internet kai apla evlepa tin douleia ton allo xoris na mporeso na simetexo o idios.Tora omos pisteuo oti irthe kai i sira mou!Loipon,i erotisi einai to planespotting einai nomimo edo?Giati kati eixa diavasei i eixa akousei oti den einai.Mporei kapios na mou xekatharisi ligo ti katastasi!?

Auti ti stigmi briskomai stin Athina kai tha ithela na xekiniso to sintomotero dinaton tis episkepseis mou sto LGAV!Episis an kapios gnorizi merika kala simia gia spotting na mou pei tha tou imoun eugnomon!

Euxaristo gia to xrono sas!
0 x

noone
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 30 Ιαν 2011, 17:18

Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δημοσίευσηαπό noone » 30 Ιαν 2011, 18:07

H A3 exei zhthsei allagh SLOT sto SKGDUSSKG apo 01jul ews 11sep hmeres 457
arrival sto dus 20h00 kai departure 20h45

Waitinglist


Flt# Period Time STC
Airport DUS A From A3 000 From 27MAR OpsDays 1234567 From Code
Season S11 D To A3 9999Z To 29OCT Prv/Nxt To Airline




1800 A A3 544 01JUL 11SEP ___45_7 320 SKG SKG J E2
1845 D A3 545 01JUL 11SEP ___45_7 320 SKG SKG J E2


Kai FRA

Waitinglist


Flt# Period Time STC
Airport FRA A From A3 000 From 27MAR OpsDays 1234567 From Code
Season S11 D To A3 9999Z To 29OCT Prv/Nxt To Airline




0640 A A3 532 27MAR 29OCT 1234567 320 SKG SKG J E2
0700 A A3 638 27MAR 29OCT 1234567 320 HER HER J E2
0730 D A3 533 27MAR 29OCT 1234567 320 SKG SKG J E2
0750 D A3 639 27MAR 29OCT 1234567 320 HER HER J E2
0815 A A3 830 27MAR 29OCT 1234567 320 ATH ATH J E2
0905 D A3 831 27MAR 29OCT 1234567 320 ATH ATH J E2
Τελευταία επεξεργασία από Akis σε 30 Ιαν 2011, 18:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τα μηνύματα θα πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά και όχι greeklish.
0 x



Επιστροφή σε “Trash Area”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης