Olympic Air A319/A320

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Olympic Air της Marfin Investment Group (MIG)
Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1671
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό george_a » 12 Απρ 2013, 16:46

eagle21 έγραψε:Εχεις δικιο αλλα παρα πολυς κοσμος δν του αρεσει να πεταει με αυτα, οπως κ εγω γιατι ειναι φτερο στον ανεμο


Είναι αλήθεια ότι αυτή η λάθος αντίληψη είναι ...δημοφιλής. Ορισμένοι μπερδεύουν την ασφάλεια ενός αεροσκάφους με το μέγεθός του.

eagle21 έγραψε:κ για αυτο θα πηγαινω με aegean,


διάλεξε προορισμούς: Αστυπάλαια, Ικαρία, Γιάννενα, Καβάλα, Κάρπαθος, Λήμνος, Χίος, Κεφαλλονιά, Σάμος, Λέρος, Μήλος, ....

eagle21 έγραψε:γιατι φιλε μου αλλες εταιριες δν εχουν κυριο στολο αυτα τα πραγματα?


δεν ήξερα ότι η ΟΑ είναι η μοναδική που τα έχει. Μαθαίνω... :wink: (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bo ... _operators)

eagle21 έγραψε:γιατι αεροπλανα εγω δν τα κανω οσο καινουργια κ να ειναι ολες η εταιριες εχουν θεματα


μία λέξη: Boeing787. Και μία πρόταση "δεν υπάρχει τύπος αεροσκάφους χωρίς 'θέματα'"
0 x


Άβαταρ μέλους
eagle21
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 19 Δεκ 2012, 15:14
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό eagle21 » 12 Απρ 2013, 17:27

Εχετε καταλαβει οτι ειμαστε η μοναδικη χωρα χωρις εθνικο αερομεταφορεα η οχι? επειδη εχω φαει τα αεροπλανα με το τσουβαλι κ δν ειμαι κανας τυχαιος, βαλε ενα Q400 με 8 9 μποφορ, κ βαλε ενα αεροσκαφος τυπου boeing airbus να δουμε που θα το παει, αρα μην λες οτι μπερδευω το μεγεθος η lufthansa alitalia swiss british air france γιατι δν μας στελνουν τετοια στο Βενιζελος μην πειτε μονο για χωρητικοτητα αλλο το αεροσκαφος κ αλλο το ελικοφορο αλλο επιπεδο η προπελες πεθαναν!!!!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
Thanasis_U2
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 10:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WZZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EPKK
Τοποθεσία: Krakow
Επικοινωνία:

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό Thanasis_U2 » 12 Απρ 2013, 17:30

Η Σλοβακία δε έχει εθνικό αερομεταφορέα, η Λιθουανία, η Ουγγαρία (εκτός και αν πούμε την WizzAir σαν Εθνικό)...
0 x

Άβαταρ μέλους
eagle21
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 19 Δεκ 2012, 15:14
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό eagle21 » 12 Απρ 2013, 17:39

Κ αυτο Θαναση μας τιμα σαν εθνος να κανουμε με τετοιες χωρες συγκριση σαν Ελλαδα? οκ παω πασο ξερω τι εστι Ελλαδα, οχι κρατος γιατι ποτε δν υπηρχε χωρα, εννοω εμενα σαν Ελληνα να μην εχουμε αερομεταφορεα να κανει υπερατλαντικα ταξιδια με θλιβει!!!!!!!! κ οτι καναν μια ολυμπιακη των 5 ηπειρων τρολευ αθηνα κολιατσου, δν μου αρεσει τιποτα αλλο παιδες δν το συνεχιζω, θελετε τα Q400 σαν κυριο στολο εσεις που μου την ειπατε δικαιωμα σας οπως κ εμενα, να μην γουσταρω να ειναι κυριος στολος μια εταιριας αυτα
0 x


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό alex96 » 12 Απρ 2013, 17:58

Το τίμιο και ειλικρινές θα ήταν να παραδεχθείς ότι φοβάσαι.
Α,όταν θα δεις κάτι κίτρινα με κόκκινες ρίγες αεροπλάνα να ρίχνουν νερό για να σβήσουν φωτιά,πες στους τριγύρω σου ότι αυτά δεν είναι καλά και ότι αυτοί που είναι μέσα σε αυτά δε ξέρουν.Εσύ όμως,ξέρεις!
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1671
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό george_a » 12 Απρ 2013, 18:02

H 'ιδέα' του 'εθνικού αερομεταφορέα' έχει ταφεί μετά πολλών τιμών και επαίνων προ πολλού. Διατηρείται μόνο σε δικτατορίες, φυλαρχίες, και θεοκρατικά καθεστώτα. Και σε ορισμένα παρωχημένα μυαλά.

Στη σύγχρονη εποχή μιλάμε για αποτελεσματικές, ρεαλιστικές, και βιώσιμες αεροπορικές εταιρείες. Μονοπώλια, κρατικές παρεμβάσεις (και διορισμούς και μίζες...) με τις οποίες το ποιος πετά και με τι και πόσο συχνά καθορίζεται από διακρατικές συμφωνίες, (πρέπει να) έχουν εκλείψει στις σύγχρονες οικονομίες.

Το ότι συμβαίνει στον Ευρωπαϊκό χώρο αυτή η εταιρεία να είναι μία κύρια σε κάθε χώρα (ανεξάρτητα αν το εταιρικό σχήμα είναι πολυεθνές ή διεθνές, βλέπε AF-KLM, IAG (BA, IBeria), Lufthansa (Swiss, Austrian, Brussells...)) είναι μια ιδιαιτερότητα. Εθνικός αερομεταφορέας όμως, ως χαρακτηρισμός, δεν υφίσταται.
Τελευταία επεξεργασία από george_a σε 12 Απρ 2013, 18:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
gkali48
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 22 Μάιος 2011, 11:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EEK
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό gkali48 » 12 Απρ 2013, 18:05

καλησπερα
αν οπως λες εχεισ φαει τα αεροπλανα με το κουταλι θα ηξερες οτι η πλειοψηφια των regional εταιρειων χρησιμοποιυν ελικοφορα (τα οποια ουτε παλια ειναι ουτε απο τον πολεμο οπως πολλοι ασχετοι νομιζουν)ειδικα το Q 400 ειναι απο τα πλεον μοντερνα αεροσκαφη της κατηγοριας του
Οι "ασχετοι "αγγλοι της flybe παραδειγμα το χρησιμοποιουσαν κατα κορο σε πτησεις εξωτερικουπ.χΜαντσεστερ -Ρωμη.
Αλλα ειπαμε αυτοι δεν ξερουν :D :D και δεν ειναι καλομαθημενοι γιαπηδες να πετανε μονο με airbus
Ενας λογος που θα γελασω με πιθανη συγχωνευση των δυο εταιρειων ειναι οταν γυρισουνε ολαμα ολα τα δρομολογια εωτερικου με το Q
Τοτε οποιος δεν θελει να πεταξει π.χ Αθηνα -Θεσσαλονικη με ελικοφορο προτεινω το τρενο :mrgreen:
Και οσο για καταναλωση ενδεικτικα το Q σε πτηση 50 λεπτων εχει 700-950 κιλα ενω το Airbus 1700-2000
αυτα

ιδη εχω φαει τα αεροπλανα με το τσουβαλι κ δν ειμαι κανας τυχαιος, βαλε ενα Q400 με 8 9 μποφορ, κ βαλε ενα αεροσκαφος τυπου boeing airbus να δουμε που θα το παει, αρα μην λες οτι μπερδευω το μεγεθος η lufthansa alitalia swiss british air france γιατι δν μας στελνουν τετοια στο Βενιζελος μην πειτε μονο για χωρητικοτητα αλλο το αεροσκαφος κ αλλο το ελικοφορο αλλο επιπεδο η προπελες πεθαναν!!!!!![/quote]
0 x


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 49

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 12 Απρ 2013, 18:34

Να πούμε αρχικά ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Μπορεί το Q400 να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα A320 πχ, αλλά συνήθως αποφέρει και ένα διαφορετικό έσοδο(έως 78 θέσεις το ένα, από 160 και πάνω το άλλο).Τώρα η flybe είναι ένα ατυχές παράδειγμα,γιατί δε διαθέτει στόλο μόνο με ελικοφόρα, αλλά έχει και πολλά jet αεροσκάφη(Embraer).
Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με Λιθουανία, Σλοβακία και Ουγγαρία λόγω έκτασης και κυρίως λόγω γεωγραφίας.Υπάρχουν νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, όπου η σύνδεση με αεροπλάνο πολλές φορές είναι ο μόνος εφικτός τρόπος μεταφοράς.Άραγε τι δρομολόγια εσωτερικού υπάρχουν στις παραπάνω χώρες;
Όσο για την αίσθηση που βγάζει η πτήση με ελικοφόρο είναι άλλο θέμα.Σαφώς και είναι ασφαλέστατα, σαφώς και είναι τα μόνα κατάλληλα να πετούν σε συγκεκριμένα αεροδρόμια, αλλά είναι θορυβώδη και στενάχωρα, τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και φυσικά έχει δίκιο.Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που θα δώσουν 10 και 20 ευρώ παραπάνω-ή ακόμα και περισσότερα-για να πετάξουν με jet παρά με ελικοφόρο, σε προορισμούς βέβαια που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.Δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στο τι γουστάρει ο καθένας και τι πληρώνει από την τσέπη του.
Και βεβαίως έχουμε πολύ να διανύσουμε ακόμα ώστε να δούμε πχ το ATH-SKG να εκτελείται αποκλειστικά με ελικοφόρα.Είναι ακόμα σενάριο επιστημονικής φαντασίας.Δε σημαίνει ότι επειδή το δρομολόγιο είναι σύντομο το ελικοφόρο είναι και το πλέον κατάλληλο αεροσκάφος για αυτό το ταξίδι.
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 12 Απρ 2013, 18:39

george_a εδωσες ακριβως την απαντηση που θα εδινα κι εγω...
eagle21 έγραψε:lufthansa alitalia swiss british air france γιατι δν μας στελνουν τετοια στο Βενιζελος

Ξερεις ποσο μακρια μπορει να φτασει ενα ελικοφορο?
http://q400nextgen.com/en/#/q400/flexibility/superiorairfieldperformance/europe/europemajorhub/athens/
Τωρα ξερεις...

ΥΓ: Δε μπορω να πιστεψω οτι το 2013 σε αεροπορικο Forum ερχεται ανθρωπος και γραφει οτι τα ελικοφορα δεν ειναι αεροπλανα... μαλλον μας troll-αρουν! :roll:
eagle21 έγραψε:η προπελες πεθαναναν!!!!
:thx:
0 x

Άβαταρ μέλους
gkali48
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 22 Μάιος 2011, 11:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EEK
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό gkali48 » 12 Απρ 2013, 18:45

ανεφερα την flybe γιατι μπορει να εχει και τζετ οπως λες αλλα πετουσε και νομιζω πεταειακομα το ελικοφορο σε προορισμους εξωτερικου,η Ρωμη δεν ειναι τυχαιο παραδειγμα το συναντησα.
τωρα οσον αφορα τον αριθμοπ τως επιβατων απλα να σου ανφερω οτι το Q μετα τον 15 επιβατη βγαζει το λειτουργικο του κερδος ενω το airbus ακομα και φουλ γεματο σε ορισμενα δρομολογια ειναι "μεσα"
οσον αφορα το σκελος αθ-θεσ,μην εκπλαγεις αν το δεις .
αυτο βεβαια προυποθετει την απαραιτητη συγχωνευση(η οποια πηρε 90 μερες ακομα παραταση!!!)
STAVROS_ATH έγραψε:Να πούμε αρχικά ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Μπορεί το Q400 να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα A320 πχ, αλλά συνήθως αποφέρει και ένα διαφορετικό έσοδο(έως 78 θέσεις το ένα, από 160 και πάνω το άλλο).Τώρα η flybe είναι ένα ατυχές παράδειγμα,γιατί δε διαθέτει στόλο μόνο με ελικοφόρα, αλλά έχει και πολλά jet αεροσκάφη(Embraer).
Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με Λιθουανία, Σλοβακία και Ουγγαρία λόγω έκτασης και κυρίως λόγω γεωγραφίας.Υπάρχουν νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, όπου η σύνδεση με αεροπλάνο πολλές φορές είναι ο μόνος εφικτός τρόπος μεταφοράς.Άραγε τι δρομολόγια εσωτερικού υπάρχουν στις παραπάνω χώρες;
Όσο για την αίσθηση που βγάζει η πτήση με ελικοφόρο είναι άλλο θέμα.Σαφώς και είναι ασφαλέστατα, σαφώς και είναι τα μόνα κατάλληλα να πετούν σε συγκεκριμένα αεροδρόμια, αλλά είναι θορυβώδη και στενάχωρα, τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και φυσικά έχει δίκιο.Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που θα δώσουν 10 και 20 ευρώ παραπάνω-ή ακόμα και περισσότερα-για να πετάξουν με jet παρά με ελικοφόρο, σε προορισμούς βέβαια που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.Δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στο τι γουστάρει ο καθένας και τι πληρώνει από την τσέπη του.
Και βεβαίως έχουμε πολύ να διανύσουμε ακόμα ώστε να δούμε πχ το ATH-SKG να εκτελείται αποκλειστικά με ελικοφόρα.Είναι ακόμα σενάριο επιστημονικής φαντασίας.Δε σημαίνει ότι επειδή το δρομολόγιο είναι σύντομο το ελικοφόρο είναι και το πλέον κατάλληλο αεροσκάφος για αυτό το ταξίδι.
0 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1671
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό george_a » 12 Απρ 2013, 18:53

STAVROS_ATH έγραψε: Να πούμε αρχικά ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Μπορεί το Q400 να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα A320 πχ, αλλά συνήθως αποφέρει και ένα διαφορετικό έσοδο(έως 78 θέσεις το ένα, από 160 και πάνω το άλλο).


...με την προϋπόθεση ότι το διαφορετικό έσοδο θα προκύψει. Αν το πτητικό έργο είναι τέτοιο που δεν υπάρχουν περισσότεροι από 78 επιβάτες, τότε η απάντηση είναι κάτι παραπάνω από προφανής. Ακόμα και με 150 επιβάτες την ημέρα ανά προορισμό, το 78-ρι, με δύο πτήσεις, μια πρωί και μια απόγευμα, καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του προορισμού από μία πτήση μόνο την ημέρα με το 150-ρι.


STAVROS_ATH έγραψε:Τώρα η flybe είναι ένα ατυχές παράδειγμα,γιατί δε διαθέτει στόλο μόνο με ελικοφόρα, αλλά έχει και πολλά jet αεροσκάφη(Embraer).


και είναι επίσης ατυχές παράδειγμα λόγω του πολύ αυξημένου κόστους της....


STAVROS_ATH έγραψε:Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με Λιθουανία, Σλοβακία και Ουγγαρία λόγω έκτασης και κυρίως λόγω γεωγραφίας.Υπάρχουν νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, όπου η σύνδεση με αεροπλάνο πολλές φορές είναι ο μόνος εφικτός τρόπος μεταφοράς.Άραγε τι δρομολόγια εσωτερικού υπάρχουν στις παραπάνω χώρες;

και ακριβώς σε αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές το 78-ρι ελικοφόρο να είναι και η καλύτερη επιλογή...


STAVROS_ATH έγραψε:Όσο για την αίσθηση που βγάζει η πτήση με ελικοφόρο είναι άλλο θέμα.Σαφώς και είναι ασφαλέστατα, σαφώς και είναι τα μόνα κατάλληλα να πετούν σε συγκεκριμένα αεροδρόμια, αλλά είναι θορυβώδη και στενάχωρα, τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και φυσικά έχει δίκιο.Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που θα δώσουν 10 και 20 ευρώ παραπάνω-ή ακόμα και περισσότερα-για να πετάξουν με jet παρά με ελικοφόρο, σε προορισμούς βέβαια που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.Δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στο τι γουστάρει ο καθένας και τι πληρώνει από την τσέπη του.

το κύμα της αντικατάστασης ελικοφόρων με regional jet ήταν στα 'χάι του' πριν 15 χρόνια. Με δεκάδες μικρές (και μέσω σύμβασης, και μεγάλες) εταιρείες πήραν τα Canadair RJ, Embaer, κλπ. Σήμερα γνωρίζουμε ότι αυτό είναι οικονομική αυτοκτονία. Με κατανάλωση καυσίμου πολλαπλάσιο του ελικοφόρου (για το ίδιο πτητικό έργο), είναι και περιβαλλοντικό έγκλημα.

STAVROS_ATH έγραψε:Και βεβαίως έχουμε πολύ να διανύσουμε ακόμα ώστε να δούμε πχ το ATH-SKG να εκτελείται αποκλειστικά με ελικοφόρα.Είναι ακόμα σενάριο επιστημονικής φαντασίας.Δε σημαίνει ότι επειδή το δρομολόγιο είναι σύντομο το ελικοφόρο είναι και το πλέον κατάλληλο αεροσκάφος για αυτό το ταξίδι.

θα άλλαζα το 'αυτό το ταξίδι' με το 'αυτό τον όγκο πτητικού έργου'. Κανείς δεν θα δρομολογήσει 25 ελικοφόρα την ημέρα αντί για 10 Α320 σε έναν προορισμό όπως ATH-SKG / HER /RHO. Αλλά για τους άλλους? Βρίσκω παράλογο να το αποκλείσουμε...
0 x

Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 12 Απρ 2013, 19:57

gkali48 έγραψε:1)αν οπως λες έχεις φαει τα αεροπλανα με το κουταλι θα ηξερες οτι η πλειοψηφια των regional εταιρειων χρησιμοποιούν ελικοφορα (τα οποια ουτε παλια ειναι ουτε απο τον πολεμο)
2)Τοτε οποιος δεν θελει να πεταξει π.χ Αθηνα -Θεσσαλονικη με ελικοφορο προτεινω το τρενο

3)eagle21:αλλο το αεροσκαφος(τζετ)κι αλλο το ελικοφορο,αλλο επιπεδο.Οι προπελες πεθαναν!

1.Τα ελικοφόρα δεν είναι όλα ίδια.Χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:στα εμβολοφόρα (piston-engined) παλιάς τεχνολογίας και στα τουρμποελικοφόρα(turboprop δηλ.turbo-propeller) νέας τεχνολογίας.
2.Αυτό είναι ενδιαφέρον σχόλιο.Πριν από μερικά χρόνια συγγενικά μου πρόσωπα προτίμησαν το τραίνο για να πάνε Θεσσαλονίκη.Πήραν τον "Αίολο" από το σταθμό Λαρίσης πού κάνει τη διαδρομή σε 5 ώρες και 55´.Επειδή η τιμή ήταν πολύ προσιτή κάθισαν στην πρώτη θέση με τα ωραία καθίσματα και πήραν πρωινό(είχε μπουφέ) σερβιρισμένο από "τρόλλεϊ".Και στην Ιαπωνία έτσι γίνεται.Τα τραίνα (υπερταχέα) είναι πολύ ανταγωνιστικά σε σχέση με τα αεροπλάνα.Έχω δεί στην τηλεόραση.Στην πρώτη θέση σέρβιραν ποικιλία από καπνιστά ψάρια σε μεγάλους ατομικούς δίσκους-κουτιά.
3.Όσο κι αν συμμερίζομαι τίς απόψεις σου περί εθνικής αεροπορικής εταιρείας (γιατί το έχω διαβάσει και αλλού,ότι κάθε χώρα έχει αυτό το δικαίωμα),οι προπέλλες υπήρχαν και θα υπάρχουν.Δεν μπορείς να βάλεις πχ στη Χίο ένα Embraer 145(37pax) ή ένα Embraer 170(70pax) όταν μπορείς να βάλεις ελικοφόρο Dash 8-100 και ATR-72 αντίστοιχα. "Rock and roll can never die"...
Τελευταία επεξεργασία από Γιώργος Μάναρης σε 12 Απρ 2013, 22:30, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 49

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 12 Απρ 2013, 20:01

Έτσι όπως είναι τα πράγματα στη χώρα, όχι Q400, αλλά ακόμαι και Dornier είναι υπεραρκετό για αρκετούς προορισμούς.
Θέλω να πιστεύω ωστόσο ότι σε δρομολόγια όπου υπάρχουν κυρίως jet αεροσκάφη, η ζήτηση είναι τέτοια που δικαιολογεί την ύπαρξη τους.Δε νομίζω να υπάρχει δρομολόγιο ATH-HER ή ATH-SKG που η μέση πληρότητα του να είναι κάτω από 50%.Πάντως θεωρώ ότι πιο εύκολα φτάνει ένα A320 τους 100 ή 120 επιβάτες παρά ένα Q400 το full capacity(και δεν αναφέρομαι σε thin routes).Και αυτό γιατί μια εταιρία που δρομολογεί ένα jet σε κάποιο προορισμό έχει τη δυνατότητα να δελεάσει τους επιβάτες με ναύλους προσφοράς, να προσφέρει περισσότερα award tickets κλπ σε σχέση με τα ελικοφόρα, όπου οι φτηνοί ναύλοι είναι λιγότεροι και εξαντλούνται γρήγορα.Λογου χάρη ο 70ος επιβάτης σε ένα Q400 καλείται να πληρώσει ένα ναύλο Υ(fully flexible), ενώ ο αντίστοιχος σε ένα A320 αυνήθως ένα ναύλο semi flexible, αρκετά φτηνότερο δηλαδή.
To πρόβλημα με τα ελικοφόρα πέρα από τις αναλύσεις για το κόστος και τα έσοδα που αποφέρουν είναι η αντίληψη των επιβατών για αυτά.Διεθνώς δεν είναι προτιμητέα και μπορώ να καταλαβω το γιατί.Δεν είναι ότι το παίζει ο Έλληνας γκλαμουράτος, το ίδιο ισχύει παντού.Υπάρχουν δεκάδες διεθνή άρθρα που αναλύουν το δίλημμα jets or turboprops και την τάση του κόσμου να αποφεύγει τα τελευταία.Δεν ξέρω σήμερα ποια είναι η τάση στις αεροπορικές παγκοσμίως, αλλά οι μεγάλες ευρωπαικές τα αποφεύγουν σταθερά.Είναι και θέμα marketing ή πρεστίζ.
Σε "μεγάλα" δρομολόγια εσωτερικού με ξενίζει η ύπαρξη τους.Πριν λίγα χρόνια πολύ δύσκολα θα βλεπες να εκτελεί το ATH-HER ή ATH-SKG μη jet αεροσκάφος και ο κόσμος είχε "καλομάθει".(Και βεβαίως ο όγκος πτητικού έργου εδώ είναι τεράστιος).Μου χει τύχει να συναντήσω πολλές ξινισμένες μούρες στα αεροδρόμια όταν κάποιοι συνειδητοποιούν ότι τελικά θα ταξιδέψουν με ελικοφόρο.Ακόμα και σε sites κρατήσεων(το pamediakopes μου έρχεται στο μυαλό) υπάρχει φιλτράρισμα να αποφεύγεις ελικοφόρα.Και πάλι λογικό κατεμέ.Ίσως τα ελικοφόρα είναι υπερεκτιμημένα από αρκετούς, επειδή έχουν πολύ χαμηλότερο κόστος.Οι επιβάτες δεν ενδιαφέρονται συνήθως ούτε για τις οικολογικές ούτε για τις οικονομικές τους επιδόσεις και τείνουν να τα αποφεύγουν συστηματικά.Και δεν είναι θέμα έλλειψης αεροπορικής παιδείας.Είναι απλά θέμα προτίμησης.
0 x


Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 48

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό george 150 » 13 Απρ 2013, 10:01

Τα q400 μπορεί ίσως να είναι το καλύτερο ever αεροπλάνο που έχει μπει ποτε στα απαιτητικά δρομολογια των αεροδρομίων του Αιγαίου. Πλεονεκτήματα:
1. Επιδόσεις ανοδου, ταχύτητας και ανώτατο επιχειρησιακό ύψος. Ειδικά στην ταχύτητα πλεύσης σχεδόν ανταγωνίζεται τα... jet.
2. App speed και γενικοτερα καλή συμπεριφορά κατά τις προσεγγίσεις, ακομη και με ισχυρό πλαγιο άνεμο ( τα ATR εδώ είχαν μακρά και δοκιμασμένη καριέρα, αλλά θεωρώ πως το dash τα καταφέρνει ακομη καλυτερα).
3. Απαιτούμενο μήκος διαδρόμου για απογείωση προσγείωση, με άνεση εντος των οριων για όλα τα αεροδρόμια.
4. Διαθέσιμες θέσεις επιβατών. Με τις σχεδόν 80 θέσεις που προσφέρει ( 78), δυο δρομολογια την ημέρα με dash ισοδυναμουν με... δυομιση atr72, ή 4 atr42. Βεβαια θα πείτε, ναι αλλά μια πτηση airbus θα τους έπαιρνε όλους, αλλά αυτό θα σήμαινε τότε μια και μοναδικη πτήση την ημερα για κάποιο νησι του Αιγαιου, με τις προφανεις συνεπειες που θα είχε αυτο για τον προγραμματισμό του ταξιδιου των επιβατών. Σκεφτείτε ακομη την περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί για τον χ ψ λόγο το δρομολογιο, πας απευθείας για την επόμενη μερα, ενω αν υπαρχουν ακομη 2-3 πτησεις εντος της ημερας, μπορεί να φτασει καποιος στον προορισμο του την ιδια μερα , εστω και αρκετες ωρες αργοτερα απο τον αρχικο σχεδιασμο.
5. Οικονομικό για τον... επιχειρηματια που το εχει βάλει στη γραμμή, οπότε και σε σχεση με τον ικανο αριθμο επιβατών, μπορεί να δώσει κερδος με οχι και πολυ μεγαλα ποσοστα πληρότητας.

Μειονεκτήματα:
1. Ολίγον στεναχωρη καμπίνα - θέσεις.
2. Λόγω... ταχυτητας, ειδικά αν είναι γεμάτο, σχεδον δεν προλαβαίνεις να πιεις τον καφέ σου και αρχίζει κάθοδο :D :D ( Με τα ATR, μπορεί να αργούσες λίγο, αλλά απολάμβανες το ταξίδι περισσότερο, χαζευοντας τα νησιά από κάτω. Με το dash και τα ύψη που ανεβαίνει ( FL200-230) συνηθως, δεν μπορείς να δεις και πολλά...
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, Α321,A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

Άβαταρ μέλους
Socrates
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 18:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: KZI - KSO
x 3

Re: Olympic Air A319/A320

Δημοσίευσηαπό Socrates » 13 Απρ 2013, 12:18

Αν δεν κάνω λάθος το θέμα μας είναι για A319/320. Τα οποία είναι ΤΖΕΤ!!!! Όχι πρα πρα! Οπότε....φτάνουν τα Post εκτός θέματος! :rant:
0 x
"οι Σπαρτιάτες δεν ερωτούν πόσοι είναι οι εχθροί αλλά πού είναι" Πλούταρχος



Επιστροφή σε “Olympic Air (2009-2013)”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 

 

cron