OAir: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

zeppelin

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2009
Μηνύματα
131
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Την XXXXX 2009, ημέρα Τρίτη είχαμε εισητήριο για την πτήση ΟΑ310 από Σόφια προς Αθήνα. Αφού αποφάσισαν να κλείσουν το checkin για 10 λεπτά περίπου 100 λεπτά πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους και μετά να το ξανανοίξουν δίχως καμιά εξήγηση τελικά μας δόθηκαν διαφορετικές θέσεις στο αεροσκάφος.
Στις 20.55 ξεκίνησε η επιβίβαση στο αεροσκάφος της ΟΑ από Σόφια για Αθήνα. Η επιβίβαση στο αεροσκάφος έγινε με χρήση λεωφορείου αντί με φισούνα. Το λεωφορείο της ΟΑ μετέφερε εμένα μαζί με τους υπόλοιπους επιβάτες στο αεροσκάφος. Μαζί είχαμε μία τσάντα για τον φορητό και τον φορητό έναν Fujitsu Siemens ως χειραποσκευή (αφού διαφορετικά θα σπάσει) και μέσα της ακόμα κάποια αντικείμενα (κλειδιά, καρτποστάλ κλπ). Στο λεωφορείο κάτσαμε στα καθίσματα στην μέση του οχήματος. Φτάνοντας έξω από το αεροσκάφος, σηκωθήκαμε να βγούμε για να επιβιβαστούμε στο αεροσκάφος και περιμέναμε στην μεσαία πόρτα (το λεωφορείο έχει τρεις πόρτες). Μετά από περίπου 20 δευτερόλεπτα ο οδηγός του λεωφορείου αποφάσισε να ανοίξει τις πόρτες αλλά μόνο την τελευταία με αποτέλεσμα όλοι να κινηθούν σαν ρεύμα προς την πίσω πόρτα. Το ίδιο κι εμείς. Στη συνέχεια και πριν κατέβουμε από το λεωφορείο η βουλγάρα υπάλληλος της ΟΑ μας σταμάτησε με νοήματα τύπου ΣΤΟΠ γιατί φαίνεται είχαν κατέβει αρκετοί και έπρεπε να επιβιβαστούν.
Στο δεύτερο κύμα επιβιβαστήκατε πρώτοι πρώτοι. Επειδή υπήρχε πίεση και από τους από πίσω βιαστήκαμε να επιβιβαστούμε. Δεθήκαμε και η απογείωση έγινε κανονικά. Κατά την διάρκεια της πτήσης και όπως προβλέπει ο κανονισμός επιτρέπεται η χρήση του φορητού υπολογιστή. Σηκώθηκαμε λοιπόν για να βγάλουμε από την τσάντα του που βρισκόταν στα ειδικά ντουλαπάκια πάνω από το κάθισμα. Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποιήσαμε πως η τσάντα του φορητού δεν ήταν εκεί. Έντρομοι (αφού είχαμε μέσα δουλειά [είμαστε πληροφορικοί στο επάγγελμα και οι δύο], κλειδιά κλπ) αρχίσαμε να ελέγχουμε τα υπόλοιπα ντουλαπάκια του αεροσκάφους και γενικώς να ψάχνουμε. Όταν μας είδε η αεροσυνοδός της OA η κα. Μη-----λου μας ρώτησε τι συμβαίνει. Τις εξηγήσαμε πως δεν γνωρίζαμε την θέση της τσάντας του φορητού και πως σίγουρα ήταν μαζί μας μέχρι και το λεωφορείο (της εξηγήσαμε πως μέσα στο λεωφορείο βγάλαμε κάτι χαρτιά και κάτι άλλα ταξιωδιτικά έγγραφα από την τσάντα του φορητού και έτσι ήμασταν σίγουροι ότι ως τότε ήταν μαζί μας η τσάντα) και μας είπε ότι θα μιλήσει με τον πιλότο ώστε να επικοινωνήσει το αεροσκάφος με Σόφια για να δουν αν βρέθηκε η τσάντα του φορητού στο λεωφορειάκι του αεροδρομίου. Η ώρα που έγινε αυτό ήταν το κάπου στα 50 λεπτά από την απογείωση του αεροσκάφους. Στο αεροδρόμιο της Σόφιας εκείνη την Τρίτη βράδυ δεν υπήρχαν πάνω από 4 πτήσεις και ο κόσμος ήταν ελάχιστος.
Η αεροσυνοδός αφού ενημέρωσε τον πιλότο ονόματι Steven Calo για τα χρώματα της τσάντας του φορητού την μάρκα και τα χρώματα του φορητού καθώς και το μέρος που πρέπει να κοιτάξουν, και αφού πέρασαν κάπου στα τρία δραματικά λεπτά μας ενημέρωσε ότι ο ο φορητός έχει βρεθεί! Μάλιστα μας ζήτησαν τα ονόματα μας κλπ για να τον κρατήσουν στο όνομα μας και στη συνέχεια μας ενημέρωσαν για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουμε ώστε να έρθει ο φορητός με την επόμενη πτήση της ΟΑ (μετά από 24 ώρες).
Εμείς μόλις προσγειωθήκαμε στο Ελ. Βενιζέλος απευθυνθήκαμε στο αντίστοιχο τμήμα της ΟΑ όπου και έγινε καταγραφή του περιστατικού. Η ώρα ήταν περίπου μεσάνυχτα οπότε θα μας ενημέρωναν την επόμενη μέρα. Εμείς γυρνώντας στο σπίτι μας στην Αθήνα κάπου στις 12.40 καλέσαμε στα τηλέφωνα του αεροδρομίου της Σόφιας που βρήκαμε στο επίσημο δικτυακό τόπο του αεροδρομίου. Λόγω περασμένης ώρας(;! [σε ένα 24ωρο αεροδρόμιο..]) δεν απαντούσε κανείς ούτε στο τμήμα Lost & Found ούτε στα υπόλοιπα τμήματα. Τηλέφωνο για την ΟΑ στη Σόφια υπήρχε αλλά γνωρίζαμε πως οι υπάλληλοι είχαν σχολάσει αφού είχε τελειώσει η μια και μοναδική πτήση της ΟΑ από τη Σόφια.
Την επόμενη μέρα (Τετάρτη 11 Νοεμβρίου) γύρω στις 11πμ καλέσαμε στο τηλέφωνο που μας είχε δώσει ο υπάλληλος της ΟΑ στο Ελ.Βενιζέλος όπου αναφέραμε και τον αριθμό που μας είχε δώσει. Εκεί η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι μόλις ήρθε η ενημέρωση και πως η απάντηση είναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΦΟΡΗΤΟΣ ΟΥΤΕ Η ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ, ΤΙΠΟΤΑ.
Εμείς καλέσαμε για να κανονίσουμε να πάμε να τον πάρουμε από το Ελ. Βενιζέλος και η ΟΑ μας ενημέρωσε οι εκεί βούλγαροι υπάλληλοι της την ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει τίποτα. Καλέσαμε απευθείας στη Σόφια και μιλήσαμε με τους υπαλήλλους της ΟΑ. Η station manager έφτασε να ισχυριστεί ότι ο πιλότος μάλλον μπερδεύτηκε και μιλούσε με Αθήνα. Όταν της είπα ότι την ιστορία την επιβεβαιώνει και η αεροσυνοδός κα. Μη----λου υπάλληλος στην ίδια εταιρία με εκείνη μου είπε ότι αυτή πήγε ως και μέχρι τον πύργο ελέγχου και εκεί της είπαν ότι δεν υπάρχει τέτοια συνομιλία μεταξύ του αεροσκάφους και του πύργου ελέγχου. Εμείς της είπαμε ότι δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό και πως ο πιλότος αλλά και το πλήρωμα δεν έχει λόγο να μας εξαπατήσει ή να μας πει ψέματα.
Απηυδισμένοι από τους υπαλλήλους της ΟΑ στην Βουλγαρία καλέσαμε και πάλι την ΟΑ και ζητήσαμε να μιλήσουν με την αεροσυνοδό να επιβεβαιώσει τα όσα ισχυριζόμασταν ότι μας είπε ώστε να πάψουν να μας κοροϊδεύουν στην Σόφια. Η αεροσυνοδός, κα. Μη-----λου, επιβεβαίωσε το περιστατικό και την δική μας άποψη επί του θέματος και η ΟΑ δεσμεύτηκε ότι πλέον το θέμα είναι σοβαρό και θα στείλει νέο σήμα ότι έχει και υπαλλήλους που υποστηρίζουν αυτή την άποψη και το σήμα θα είναι επείγον. Εκεί με διαβεβαίωσαν ότι ο πιλότος δεν γίνετε να μιλούσε με Αθήνα πόσο μάλλον οι Αθηναίοι να του έλεγαν ναι βρήκαμε τον φορητό εκεί που μας είπατε στα καθίσματα στην μέση του λεωφορείου.
Εμείς παράλληλα καλέσαμε και ανεξάρτητα στο αεροδρόμιο όπου μεταξύ περίγελου και χαχανιτών μας έλεγαν είτε ότι δεν ξέρουν ποιος είναι υπεύθυνος για τέτοια θέματα είτε ότι θα απαντήσουν μόνο επίσημα και πρέπει να κινηθούμε μέσω της εταιρίας με την οποία πετάμε.
Αφού καλέσαμε κάπου στις 15 φορές στη Σόφια και καταλάβαμε καλά το παιχνίδι ευθυνών μεταξύ ΟΑ, Lost&Found αεροδρομίου, security αεροδρομίου. Λόγω της σοβαρότητας του θέματος (κλειδιά, δουλειά, κωδικοί στον φορητό υπολογιστή κλπ) το μόνο που μας ενημέρωσαν στην ΟΑ είναι ότι κατανοούν και θα στείλουν κι άλλο σήμα επείγον κλπ και ότι αν δεν είμαστε ικανοποιημένοι με τους υπαλλήλους της ΟΑ στην Βουλγαρία να απευθυνθούμε στο Customer Care της ΟΑ κλπ. Γράψαμε και στο αεροδρόμιο και ζητήσαμε απάντηση επί του θέματος και ουδέποτε λάβαμε καμιά απάντηση ή άλλη ενημέρωση.
Αφού πέρασε μια βδομάδα και δεν υπήρχε απάντηση στο δεύτερο (και μετά τρίτο επείγον σήμα) ρωτήσαμε αν υπάρχει υποχρέωση να απαντούν στα σήματα. Μας είπαν ότι δεν γνωρίζουν αν υπάρχει κάτι τέτοιο. Όταν συνειδητοποιήσαμε ότι χάσαμε 7 μέρες και ζητήσαμε να μιλήσουμε με κάποιο άλλο τμήμα που θα μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω από το να στέλνει σήματα μας ενημέρωσαν για το Customer Care της ΟΑ. Καλέσαμε εκεί ενημερώσαμε για το περιστατικό. Μας είπαν θα επιληφθούν άμεσα του θέματος. Πέρασαν κάπου 2 βδομάδες και φτάσαμε στο σήμερα και στη σημερινή ενημέρωση προς την AXA κι εσάς προσωπικά όπως μας κατεύθυναν από την τράπεζα μας ALPHABANK όντας κάτοχοι της AEGEAN BONUS VISA η οποία παρέχει ταξιδιωτική ασφάλιση. Προτού γράψουμε αυτή την επιστολή είχαμε απευθυνθεί σε εσάς ενημερωτικά για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αφού πρόκειται καθαρά για κλοπή από υπαλλήλους είτε των ΟΑ στη Βουλγαρία είτε μάλλον άλλων υπαλλήλων του αεροδρομίου και μας είχατε ενημερώσει ότι εφόσον το αεροδρόμιο είχε και «έχασε» τον φορητό πρόκειται για κλοπή και να σας στείλουμε τα σχετικά έγγραφα. Επειδή αυτά τα έγγραφα η ΟΑ από την οποία τα έχουμε ζητήσει τα καθυστερεί δίχως να μπορούν να μας ενημερώσουν γιατί και γενικώς επειδή επιδεικνύουν χαρακτηριστική αργοπορία στέλνουμε σε εσάς το περιστατικό μαζί με τα υπόλοιπα παραστατικά και έγγραφα προτού παρέλθει το 25μερο.
Εκτός όλων των άλλων τραγελαφικών (κράτηση στο όνομα μας του φορητού για να χαθεί την επόμενη μέρα, κοροϊδία και συνεχής εκ νέου ενημέρωση όλων των υπαλλήλων) θα μπορούσαμε είτε να έχουμε επιστρέψει στην Σόφια την επόμενη το πρωί με την Aegean (δεν το κάναμε γιατί η ΟΑ μας είπε ότι τον έχουν και την επόμενη ότι δεν τον έχουν πια). Συν τις άλλοις η καθυστέρηση εκ μέρους τους σε όλα τα επίπεδα και ο συνεχής εφησυχασμός τους προς εμάς θα μπορούσε να έχει οδηγήσει σε τεράστια προβλήματα οικονομικά και προσωπικά αφού ο φορητός χρησιμοποιούνταν ως εργαλείο δουλειάς με κωδικούς σε σελίδες πελατών μας, email, δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, κωδικοί ebanking που ακόμα χειρότερα σε συνδυασμό με τα κλειδιά δύο σπιτιών.
Γι’ αυτό απευθυνόμαστε σε εσάς, αφού κοροϊδευτήκαμε αρκετά από όλους.








---------------
Το περιστατικό συνέβη πριν 2,5 μήνες. Αν καλέσω τώρα την ΟΑ θα μου πουν το κοιτάμαι κύριε, σήμερα τους ρωτήσαμε κ θα σας καλέσουμε. Η ΟΑ αρνήθηκε να μου δώσει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ έγγραφο για το περιστατικό (ακόμα και τα έγγραφα που τους είχα δώσει για να μου τον φέρουν την επόμενη μέρα όπως μου είπαν). Όταν τους ρώτησα γιατί με καθησυχάζετε κ δεν κάνετε τίποτα μου είπαν ότι ο πιλότος είναι της FlyBe. Τους είπα εγώ πλήρωσα την ΟΑ "ναι μου λένε το ξέρουμε. απλά τι να κάνουμε". Τους ζήτησα ένα έγγραφο της ΟΑ που να επιβεβαιώνει την αναφορά μου και τελικά μου είπαν ότι δεν μπορούν "προς το παρόν" να μου δώσουν τίποτα(!) διότι υπάρχει διαφορετικές απόψεις στην εταιρία κ μόνο αυτό μπορούν να μου πουν κ μάλιστα ούτε καν γραπτώς και περιληπτικά να επιβεβαιώσουν το οτιδήποτε!


Για την ιστορία η AXA με αποζημίωσε σε όλο το ποσό αγοράς του φορητού! Ότι καλύτερο έχω να πω για την εμπειρία μου με την AXA ασφαλιστική κ θα τους έχω υπόψη για οτίδηποτε μου χρειαστεί για ασφαλιστικά θέματα. Η Alphabank θα φάει αναφορά στον τραπεζικό μεσολαβητή. Περισσότερα γι' αυτό στο μέλλον
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Δε κατάλαβα προς τι όλη αυτή η φασαρία ? Έχασες ένα φορητό ή στο κλέψανε OK . Τι ψαχνείς μετά να βρεις? Δε φτέει σε τίποτα η ΟΑ επειδή κάποιος το " βούτηξε" . Εγώ στη Ζυριχή είχα πάθει το ίδιο. Βγήκα τελευταίος από το plane και είχα αφήσει το netbook στο κάθισμα δίπλα κάτω από το παράθυρο. Δλδ αν δεν το βρήκαν οι συνοδοί σίγουρα οι καθαριστές θα το έβρισκαν. 10 μόλις λεπτά μετά την αποβιβάση το αντιλήφθηκα και ρώτησα στη swiss άμεσα. Μου είπαν πως έψαξαν πολύ καλά και δε βρήκε κανείς τπτ, ούτε οι καθαριστές ούτε η ομάδα ελέγχου του αεροπλάνου μετά τη πτήση. Είμαι βέβαια σίγουρος ότι κάποιος από τη swiss το " βούτηξε " αλλά τι να έκανα? Είπα thanks και έφυγα. Αλλά την επόμενη φορα ήμουν πιο προσεκτικός.
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Αν ηταν τοσο σημαντικος ο φορητος σου (κωδικοι,δουλεια,εγγραφα μεσα κλπ κλπ κλπ),δεν επρεπε να τον αφησεις απο πανω σου. Δεν ειναι κινητο να σου πεσει, κοτζαμ φορητος ειναι. Τωρα, αν το βουτηξε επιβατης που χρησιμοποιησε το λεοφωρειο μετα απο εσας, δεν φταιει σε τιποτα η εταιρεια.
Το δε παιχνιδακι της μεταθεσης ευθυνωναπο τον εναν στον αλλον ειναι πολυ γνωστο και σε μεγαλυτερες εταιρειες...
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Φίλε μου, επειδή είσαι νευριασμένος :rant: που από δικιά σου -απ'οτι κατάλαβα- αμέλεια :wall: έχασες ένα σημαντικό εργαλείο της δουλειάς σου, δε σημαίνει ότι θα κατηγορήσεις θεούς και δαίμονες αδιακρίτως. Κατ'αρχάς, η νέα ΟΑ δεν έχει δικά της λεωφορεία και υπαλλήλους στη Σόφια, είναι άνθρωποι κάποιας handling (κλείσανε ανεπιστρεπτί οι στρόφιγγες του δωρεάν κρατικού χρήματος).

Κατά δεύτερον, εκεί (αλλά και εδώ) είναι Βαλκάνια, συνεπώς θα πρέπει ο ίδιος να παίρνεις τις όποιες προφυλάξεις. Εδώ να σκεφτείς, εγώ είχα από σαχλαμάρα χάσει στο Λονδίνο το διαβατήριό μου πριν από μια σημαντική πτήση και στο αεροδρόμιο δεν ήξεραν σε ποιόν να με κατευθύνουν για να ρωτήσω μπας και βρέθηκε (τελικά το βρήκα :thx: , αλλά χωρίς καμία βοήθεια από τους εκεί υπεύθυνους). Το ηθικόν δίδαγμα: τα λάθη πληρώνονται. Τουλάχιστον ήσουν ασφαλισμένος, σωστός. Από τότε που την έπαθα με το διαβατήριο, κάνω ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση, για καλό και για κακό... :cool:
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Το θέμα δεν είναι οτι ξέχασε τον υπολογιστή του, το θέμα (απ'οτι κατάλαβα) είναι οτι ενώ τον διαβεβαίωσαν οτι βρέθηκε και θα του παραδοθεί, ξαφνικά εξαφανίστηκε. Το να ξεχάσεις κάτι και να μην το βρεις ποτέ είναι διαφορετικό από το να σου πει η εταιρία οτι το έχουμε βρει και ξαφνικά να εξαφανιστεί... Εκεί πιστεύω οτι είναι η ένσταση του συμφορουμίτη...
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Δεν πιστεύω ο πιλότος επίτηδες να του είπε ότι βρέθηκε για να απαλλαγεί από αυτόν. Μάλλον παίχτηκε σπασμένο τηλέφωνο με Σόφια, οι Βούλγαροι είπαν άλ'αντάλλων και γενικά συνεννόηση μπουζούκι. Γι'αυτό, επιμένω: ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Μεγαλη κουβεντα μην πεις λενε,μεγαλη μπουκια να φας.

Μπηκε στο αεροπλανο(χωρις να ειναι σιγουρος-η οτι κρατουσε υπολογιστη ! ! γιατι οπως λεει (τελευταια φορα που ειχαμε μαζι μας τον υπολογιστη ηταν στο λεωφορειο,οπου εκει βγαλαμε κατι χαρτια)) και εκατσε στο καθισμα του-της χωρις να εχει βεβαιωθει η να λεει οτι εβαλε τον υπολογιστη πανω στο ντουλαπακι χειραποσκευων. :oops:
10 λεπτα μετα απο την απογειωση ας πουμε,σηκωθηκε και εψαξε το ντουλαπακι απο πανω για τον υπολογιστη.ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ εφ'οσον ΔΕΝ λεει οτι ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΕΚΕΙ πριν καθισει και δεθει για την απογειωση ? :shock:

Ο μακαριτης Σερλοκ,αν αναλαμβανε αυτην την υποθεση θα σσυμπεραινε οτι ειτε ο υπολογιστης απηχθη απο extra terrestial σκοτεινες δυναμεις η οτι οι κατοχοι του τον ειχαν ξεχασει στο ξενοδοχειο η οπου εμεναν στην Σοφια και απλως νομιζαν οτι τον ειχαν μαζι τους. :D

Οπως και ναχει,εβγαλαν τζαμπα καινουργιο μηχανημα !

Μπραβο τους και το καλοκαιρι να τους παρακαλεσω αν πανε σε καποιο νησι με πλοιο,μην παρουν μαζι τους τον υπολογιστη και εχουμε και αλλα.......

Ετσι φανταστικοι κομπιουτεραδες μου ? ?
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Εντάξει, πιστεύω ότι ήμαστε κατ'αρχάς καλόπιστοι απέναντι στον συνφορουμίτη zeppelin και θεωρούμε εξ ορισμού ότι πρόκειται για ανθρώπινο λάθος και όχι κραυγαλέα περίπτωση insurance fraud :idea:

Εκτός και αν το laptop που εχάθη έτρεχε με τίποτα Windows 98 :mrgreen:
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Ελπιζω να ειναι προφανες οτι αυτα που γραφω,τα γραφω αφου εχω διαβασει το κειμενο ΚΑΛΑ....και εις διπλουν.

Εαν παραλειψε η ξεχασε κατι στην αναφορα του ο zepp ,εγω,ο δικαστης Ντρεντ,δεν του πταιω σε τιποτα και ας με συνχωρεσει για το εσφαλμενο μου συμπερασμα.

:D :D
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Εκτος που το λάθος είναι φυσικά καθαρα του επιβάτη.
οκ ανθρωποι είμαστε...ξεχνάμε που και που.
το θέμα είναι ότι η ΟΑ δε φταιει σε τίποτα διότι δεν έγινε σε πτήση της το συμβάν.
κανονικά θα έπρεπε να τα βάλεις με το αεροδρόμιο και με την εταιρεία handling.
 
Top