Kainouria problimata gia tin Cyprus

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Κυπριακές Αερογραμμές
Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 604
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Δημοσίευσηαπό SK » 06 Νοέμ 2005, 00:15

Εκτενές και λεπτομερές άρθρο της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ αναφέρεται στα οικονομικά και μισθολογικά μέτρα του σχεδίου εξυγίανσης των ΚΑ. Μεταξύ άλλων προτείνονται απολύσεις και μειώσεις μισθών από 5% ως 25%. Τα συνδικάτα αντιδρούν και αντιπροτείνουν αυξήσεις στις τιμές των εισητηρίων... Ανάλογο άρθρο δημοσιεύει και ο ΠΟΛΙΤΗΣ.
0 x


Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 10 Νοέμ 2005, 20:21

Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου
ACTA: Κίνδυνος κατάρρευσης του κυπριακού τουρισμού χωρίς τις Κυπριακές Αερογραμμές
Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2005






Προειδοποίηση ότι ο κυπριακός τουρισμός θα καταρρεύσει σε περίπτωση κλεισίματος των Κυπριακών Αερογραμμών, απηύθυνε, με προχτεσινή του ανακοίνωση, ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου - ACTA.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, σύμφωνα με δημοσίευμα του `Πολίτη`, οι τουριστικοί πράκτορες του τόπου παρακολουθούν με ιδιαίτερη αγωνία τις εξελίξεις που αφορούν τις Κ.Α., με την προσδοκία ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διαφύλαξη του κρατικού αερομεταφορέα.

"Με τη συνεργασία", συνεχίζει η ανακοίνωση, "όλων των εμπλεκομένων, κράτους, διοίκησης και προσωπικού της εταιρίας, θα εξευρεθούν λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κρατικός αερομεταφορέας και είναι τώρα ο χρόνος να προωθηθούν ρυθμίσεις που θα καταστήσουν τις Κ.Α. επικερδείς, βιώσιμες και λειτουργικές, στα πλαίσια των κανόνων της αγοράς". Και η ανακοίνωση κλείνει, υπογραμμίζοντας ότι "ο τομέας των αεροσυγκοινωνιών, στην περίπτωση της Κύπρου είναι εκ των ων ουκ άνευ, και στα πλαίσια αυτά ο τομέας αυτός θα καταρρεύσει χωρίς κατ` εξοχήν συμβολή των Κ.Α.".

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι από χτες συνεχίζεται ο διάλογος συντεχνιών και διοίκησης των Κυπριακών Αερογραμμών για την σωτηρία του κυπριακού αερομεταφορέα, καθώς μέχρι το τέλος του μήνα θα πρέπει η Ε.Ε. να έχει ενημερωθεί για τις πιθανές αλλαγές στο σχέδιο αναδιάρθρωσης των Κυπριακών Αερογραμμών.

Δώρα Σγάρτσου - Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2005

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 604
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

"40 προτάσεις για Κ.Α." από τις συντεχνίες

Δημοσίευσηαπό SK » 10 Νοέμ 2005, 20:31

"40 εισηγήσεις, που στόχο έχουν τη μείωση του λειτουργικού κόστους της εταιρείας και αύξηση των εσόδων" υπέβαλαν οι συντεχνίες των ΚΑ, σύμφωνα με δημοσίευμα της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ. Μεταξύ άλλων προτείνεται:
Συγχώνευση θυγατρικών με Κ.Α.
Αύξηση δρομολογίων των Α330.
Επιδότηση άγονων πτήσεων (όπως Βρυξέλλες και Σ. Αραβία)
Ευρωπαϊκό «τίμημα» στο τουρκικό εμπάργκο.
Μεταφορά έδρας στη Λάρνακα.
Ορθολογιστική ανατίμηση ορισμένων ναύλων.
Αποσπάσματα:

"Συγκεκριμένα, μέτρο μείωσης του λειτουργικού κόστους χαρακτηρίζεται η συγχώνευση των Κυπριακών Αερογραμμών με τη Eurocypria και τις άλλες θυγατρικές εταιρείες του αερομεταφορέα και η σύσταση ενιαίας διευθυντικής ομάδας.
Η καλύτερη διαχείριση των αεροσκαφών τύπου Airbus 330 αποτελεί μιαν ακόμη πρόταση των συντεχνιών. Τα Airbus 330 εκτελούν μόνο 1900 ώρες πτήσης το χρόνο, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα αεροσκάφη, τα οποία εκτελούν κατά μέσο όρο 3200 ώρες πτήσης το χρόνο. Η αγορά παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση για ορισμένα δρομολόγια, τα οποία κάλλιστα θα μπορούσαν να εκτελεστούν από τα Airbus 330. Η μερική καθήλωσή τους αποβαίνει ζημιογόνα για τις Κυπριακές Αερογραμμές.
Η απαγόρευση από μέρους της Τουρκίας σε κυπριακά αεροσκάφη να πετούν στον εναέριο χώρο της μεταφράζεται σε τεράστιες απώλειες για τον κρατικό αερομεταφορέα. Οι Κυπριακές Αερογραμμές επωμίζονται κάθε χρόνο πρόσθετο κόστος της τάξης του ενός εκατομμυρίου λιρών. Εισήγηση των συντεχνιών είναι να υποβληθεί αίτημα στις Βρυξέλλες για επιδότηση.
Ανάμεσα στις εισηγήσεις που προτάθηκαν χθες στη διοίκηση είναι και η υποβολή αιτήματος στις Βρυξέλλες για επιδότηση των άγονων πτήσεων. Τέτοιες είναι οι πτήσεις προς Βρυξέλλες και Σαουδική Αραβία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογες παρεκκλίσεις παραχωρήθηκαν στη Μάλτα, η οποία είχε προβάλει το επιχείρημα ότι ως νησιώτικη χώρα χρησιμοποιεί τις αερομεταφορές ως κύριο μέσο συγκοινωνίας.
Και στη χθεσινή συνεδρία τέθηκαν εκ νέου επί τάπητος οι εισηγήσεις για αύξηση των αεροπορικών εισιτηρίων ορισμένων πτήσεων, για μεταφορά της έδρας της εταιρείας από τη Λευκωσία στη Λάρνακα και μείωση των τελών που καταβάλλουν οι Κυπριακές Αερογραμμές στο κράτος."
0 x

agrodemm
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 17 Μαρ 2005, 15:41
x 1

Δημοσίευσηαπό agrodemm » 11 Νοέμ 2005, 09:29

Παντως, σιγουρα εχουν προβληματα και μαλιστα μεγάλα, αλλα απο τον πινακα του αρθρου της Σημερινης ακουστε μερικα προνομια που κοβονται ...
1) Όλα τα μέλη του προσωπικού που χρησιμοποιούν αεροσκάφη της εταιρείας, θα ταξιδεύουν στην οικονομική θέση, εκτός και αν υπάρχουν διαθέσιμα καθίσματα στην κατηγορία των επιχειρηματιών
2) τερματίζεται και η παροχή μεταφορικού μέσου για μετάβαση του προσωπικού στο χώρο εργασίας
3) πρόκειται να καταργηθεί το επίδομα σίτισης για το προσωπικό
4) όταν ημερολογιακά μια δημόσια αργία «πέφτει» Κυριακή, δεν θα μεταφέρεται σε άλλη μέρα της εβδομάδας

Ολα αυτα συν την μειωση 21% θεσεων εργασιας με αποτελεσμα περιοσριμο κατα 30% των εξοδων. Με πολυ απλες πραξεις (σιγουρα υπαρχει περιθωριο λαθους, αλλα για να γινει κουβεντα).... Μεχρι σημερα οι 1840 εργαζομενοι ειχαν κοστος κατα μεσο ορο 26,320 λιρες (χ 1,7 για Ευρω) , ενω οι 1455 που θα μεινουν θα κοστιζουν κατα μεσο ορο 23,875. Οι 385 που θα φυγουν ειχαν ενα μεσο κοστος 35,560 (Οι υπολογισμοι δικοι σας..)

Μιλαμε δηλαδη για μια πολυ "νεωτερη" εταιρια που ισως μπορεσει να σταθει απεναντι στον ανταγωνισμο....

Ερωτηση: Και στην Ολυμπιακη τα ιδια ισχυουν? Τουλαχιστον εκει εχουν το θαρρος και δημοσιευουν τα στοιχεια (σιγουρα δεν εχουμε ολη την εικονα) αλλα λεμε τωρα....
Γιατι δεν βγαινει το σωματειο της Aegean και να ζητησει αναλογους μισθους δικαιωματα κλπ....

Ζουμε σε δυσκολους καιρους και ερχονται δυσκολοτεροι και καποιοι που εργαζονται στον (ευρυτερο) δημοσιο τομεα θα πρεπει να βλεπουν τι γινεται στην υπολοιπη αγορα....
Προβλεπω οτι σε λιγα χρονια αυτα που γινονται σημερα στο Παρισι με τους μεταναστες θα γινονται παντου με τους ιδιωτικους υπαληλους που θα αγωνιζονται εναντια στην καλοβολεμενη ταξη.....
0 x


Άβαταρ μέλους
Phantom Phixer
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:09
Τοποθεσία: Over and above.
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Phantom Phixer » 11 Νοέμ 2005, 10:25

agrodemm έγραψε:... το σωματειο της Aegean και να ζητησει....


:lol: To allo me ton Toto to ksereis?
0 x
Κώστας

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ"
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 604
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Ινδία ???

Δημοσίευσηαπό SK » 16 Νοέμ 2005, 00:33

Πολλές από τις προτάσεις των συντεχνιών των ΚΑ φέρνει στο φως εκτενές σημερινό άρθρο του ΠΟΛΙΤΗ. Όπως αναφέρει ο Υπουργός Συγκοινωνιών, Χάρης Θράσου, "είναι δύσκολη η υλοποίηση των εισηγήσεων των συντεχνιών λόγω των περιορισμών που τίθενται από την Ε.Ε., πλην όμως σημείωσε ότι θα αξιολογηθούν όλες." Αποσπάσματα (το bold δικό μου...):

"Μεταξύ των εισηγήσεων των συντεχνιών που αφορούν την εταιρεία, αίσθηση προκαλεί η πρόταση σε σχέση με την αύξηση της χρήσης των Α330 . Προς αυτήν την κατεύθυνση, οι συντεχνίες εισηγούνται εισαγωγή δρομολογίου προς Ινδία καθώς και από το Λονδίνο προς Ισπανία. Προτείνεται ακόμη η εισαγωγή δρομολογίων προς Σόφια και Πράγα.
Για αύξηση των εσόδων των Κ.Α., οι συντεχνίες προτείνουν αύξηση τιμής εισιτηρίου, αύξηση στα έσοδα traffic handling και αύξηση στα έσοδα εκπαίδευσης πιλότων άλλων εταιρειών.
Οι συντεχνίες [ ] προτείνουν επίσης αλλαγή πολιτικής των Κ.Α. και συγκεκριμένα χρέωση των προκρατήσεων και πώληση των ποτών στις πτήσεις.
Ακόμη, προτείνεται η συγχώνευση των Κ.Α. με την Eurocypria και η μεταφορά γραφείων στη Λάρνακα."
Επίσης:
"- Να αυξηθεί το επίπεδο των χαριστικών αποζημιώσεων στο προσωπικό που θα καταστεί πλεονάζον και η συνολική δαπάνη να καλυφθεί από το κράτος,
- Η εγγύηση της αγοραστικής δύναμης του Ταμείου Προνοίας του προσωπικού να αναληφθεί από το Κράτος,
- Να αυξηθεί το κεφάλαιο των Κ.Α. κατά £ 30 εκ. ώστε να καλυφθούν οι ζημιές από την επένδυση και λειτουργία της Hellas Jet ,
- Οι πρόσθετες δαπάνες που δημιουργούνται για το Συγκρότημα από την άρνηση της Τουρκίας να επιτρέπει χρήση του εναέριου χώρου της από αεροσκάφη των Κ.Α., να καλύπτονται από το Κράτος,
- Η Κυβέρνηση να παραχωρήσει δωρεάν στο προσωπικό αριθμό μετοχών, ως αντισταθμιστικό μέτρο για το οικονομικό βάρος που καλείται να επωμισθεί και να υπάρχει εκπροσώπηση των εργαζομένων στο Δ.Σ. της εταιρείας. Ο αριθμός των μετοχών που θα παραχωρηθεί να είναι τέτοιος ώστε η Κυβέρνηση να διατηρήσει το πλειοψηφικό της πακέτο."
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 21 Νοέμ 2005, 00:49

"Κρούομε τον κώδωνα του κινδύνου ότι πολύ σύντομα οι Κυπριακές Αερογραμμές θα κλείσουν", ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργοδοτών και Βιομηχάνων, κ. Βύρων Κρανιδιώτης, ύστερα από συνάντηση, που πραγματοποίησε την περασμένη Πέμπτη, με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Τάσσο Παπαδόπουλο, και τους Υπουργούς Οικονομικών, Εμπορίου και Εργασίας.

Όπως σημείωσε "αν δεν ληφθούν έγκαιρες αποφάσεις οι Κ.Α. κλείνουν σε δεκαπέντε μέρες", καθώς όπως συμπλήρωσε "τα ταμειακά αποθέματα που διαθέτουν οι Κ.Α. δεν είναι για αρκετό καιρό" και για αυτό το λόγο κατέληξε "θα πρέπει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έγκαιρα να δώσει την άδεια για έγκριση δανείου προς τις Κ.Α.".

Θοδωρής Κουμέλης - Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2005



source: traveldailynews.gr


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


no comment

:cry:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 28 Νοέμ 2005, 00:34

exoume kapoio neotero sxetika me to an tha kleisei?
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Με εντατικούς ρυθμούς ο διάλογος συντεχνιών και διοίκησης ΚΑ

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 28 Νοέμ 2005, 11:59

Με εντατικούς ρυθμούς ο διάλογος συντεχνιών και διοίκησης των Κ.Α.
Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2005



Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται και αυτή την εβδομάδα ο διάλογος μεταξύ των συντεχνιών και της διοίκησης των Κυπριακών Αερογραμμών, με στόχο την εύρεση μιας κοινά αποδεκτής λύσης, προκειμένου να αυξηθούν τα έσοδα της εταιρίες με τις λιγότερες δυνατές επιπτώσεις στο προσωπικό.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος των Κ.Α., κ. Λάζαρος Σαββίδης, μετά τη συνάντηση που πραγματοποίησε την Πέμπτη με εκπροσώπους των συντεχνιών "η προσπάθεια, η οποία γίνεται τόσο από την πλευρά των συντεχνιών όσο και από την εταιρεία των Κ.Α. και την Κυβέρνηση, είναι να βρεθούν τρόποι για να διαφοροποιηθεί η ανισοβαρής αυτή αναφορά και επηρεασμός των εισοδημάτων του προσωπικού". "Το τελικό αποτέλεσμα, τελικό συμπέρασμα και επίλυση όλων των διαφορών που υπάρχουν αυτή τη στιγμή" συμπλήρωσε "θα υπάρξει το αργότερο σε μια εβδομάδα".

Ο Γενικός Γραμματέας της ΣΥΝΥΚΑ, κ. Κώστας Δημητρίου, σύμφωνα με δημοσίευμα του `Πολίτη`, μετά το πέρας της συνάντησης, ανέφερε ότι "οι συναντήσεις αυτές διεξάγονται, ώστε να εξευρεθεί ένας τρόπος διαφοροποίησης του ισοζυγισμού του σχεδίου αναδιάρθρωσης, ο οποίος να είναι αποδεκτός από το προσωπικό των Κ.Α.". Από την άλλη, ο Γενικός Γραμματέας της ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ, κ. Αντώνης Νεοφύτου, ανέφερε ότι "κατά τη συνάντηση έχουν επεξηγηθεί οι θέσεις της Κυβέρνησης και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει την εταιρία", αλλά δεν εξέφρασε αισιοδοξία. Εξάλλου, φαίνεται να δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι παρά τα προβλήματα ρευστότητας της εταιρίας, υπάρχουν χρήματα και πως θα καταβληθούν οι μισθοί μέχρι και το Δεκέμβρη αλλά και ο 13ος.

Τέλος, ο κ. Σαββίδης αναφέρθηκε και στην επιστολή της Κομισιόν προς την εταιρία, για την οποία δήλωσε ότι "ενημερώθηκαν οι συντεχνίες" και μιλώντας για το περιεχόμενο της ανέφερε ότι "η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει διάφορα ερωτήματα προς την Κυβέρνηση που σχετίζονται άμεσα με τη βιωσιμότητα του σχεδίου αναδιάρθρωσης των Κ.Α.".


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Μέχρι τη Δευτέρα οι αποφάσεις για τις Κυπριακές Αερογραμμές

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 01 Δεκ 2005, 11:25

Συγκεκριμένες αποφάσεις για τις επικείμενες αλλαγές στο σχέδιο αναδιάρθρωσης των Κυπριακών Αερογραμμών επιθυμεί να λάβει μέχρι την προσεχή Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2005, η διοίκηση της εταιρίας, αφού θα έχει πρωτίστως αξιολογήσει τις προτάσεις των συντεχνιών, προκειμένου να προλάβει με τη σειρά της να ενημερώσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία θα προχωρήσει στην αξιολόγηση του τελικού σχεδίου.

Προχτές μάλιστα, Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2005, όπως αναφέρει η κυπριακή εφημερίδα `Σημερινή`, Συμβούλιο και εμπλεκόμενοι υπουργοί είχαν συνάντηση με τις συντεχνίες των πιλότων και των αεροσυνοδών (ΠΑΣΥΠΙ και ΣΥΠΚΚΑ). Μετά τη συνάντηση, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. των Κ.Α., κ. Λάζαρος Σαββίδης, είπε ότι "θα ανέμενε από τις συντεχνίες να προσκομίσουν εισηγήσεις, οι οποίες θα ήταν πιο κοντά στο Σχέδιο Αναδιάρθρωσης που ετοίμασε η εταιρία". Ωστόσο, ο κ. Σαββίδης δεν έμεινε στην αρνητική πλευρά. Στάθηκε ιδιαίτερα στο θέμα των χρονοδιαγραμμάτων, για να πει ότι "η Ε.Ε. θέλει συγκεκριμένα στοιχεία για να μπορέσει να αξιολογήσει τις αλλαγές επί του Σχεδίου Αναδιάρθρωσης". "Επομένως πρέπει πολύ σύντομα να καταλήξουμε", επεσήμανε ο κ. Σαββίδης. Χτες, το Συμβούλιο συναντήθηκε τις συντεχνίες ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ και ΑΣΥΣΕΚΑ και σήμερα συναντά τη ΣΥΝΥΚΑ.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x


Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 02 Δεκ 2005, 11:35

Αισιοδοξία για την εύρεση μιας κοινά αποδεκτής λύσης στο θέμα των Κυπριακών Αερογραμμών, εφόσον υπάρξει κοινή προσπάθεια όλων των φορέων, κυβέρνησης, κομμάτων, συνδικαλιστικών οργανώσεων, Διοικητικού Συμβουλίου και Διεύθυνσης Κυπριακών Αερογραμμών, δήλωσε πρόσφατα ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων της Κύπρου, κ. Χάρης Θράσου.

Ύστερα μάλιστα από δίωρη συνάντηση που είχε στις αρχές της εβδομάδας με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο του ΔΗΣΥ, κ. Αβέρωφ Νεοφύτου, και αντιπροσωπεία του κόμματος σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στις Κυπριακές Αερογραμμές, ο κ. Θράσου είπε πως "εκείνα τα ελάχιστα οικονομικά περιθώρια προσφοράς που υπάρχουν από πλευράς κυβέρνησης θα εξαντληθούν μέχρι της τελευταίας λίρας".

Από την πλευρά του, ο κ. Νεοφύτου, υπογράμμισε σε δηλώσεις του ότι "το θέμα των Κυπριακών Αερογραμμών δεν προσφέρεται για αντιπαράθεση μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης".

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x

Άβαταρ μέλους
Airbus
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 20:26
Τοποθεσία: Κύπρος

Δημοσίευσηαπό Airbus » 02 Δεκ 2005, 20:39

Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΠΡΟΣ Jeddah, Riyard και Βυρητό ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΩΣ ΖΗΜΙΟΓΩΝΑ. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΚΥΡΙΟΣ ΧΑΡΗΣ ΘΡΑΣΟΥ, ΑΝΑΦΕΡΕ ΠΩΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΖΗΤΗΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ.
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 06 Δεκ 2005, 05:03

Χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη η συνάντηση της συντεχνίας ΣΥΝΥΚΑ με τη Διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών με θέμα την σωτηρία του κυπριακού εθνικού αερομεταφορέα.

Ο Πρόεδρος της ΣΥΝΥΚΑ, κ. Κώστας Δημητρίου, μετά το πέρας της συνάντησης, ανέφερε πως "η συνάντηση κατέληξε σε πλήρες αδιέξοδο", γιατί όπως εξήγησε "η εταιρία δεν αποδέχεται να αλλάξει το ισοζύγιο του σχεδίου επιβίωσης, το οποίο προνοεί για κάλυψη του λειτουργικού κόστους της εταιρίας κατά 80% από τις περικοπές του προσωπικού και κατά 20% από αύξηση των εσόδων". Ο κ. Δημητρίου προειδοποίησε την εταιρία ότι "ενδεχόμενη μονομερής εφαρμογή του σχεδίου σημαίνει παραβίαση των εργασιακών θέσμιων" και "τότε όλες οι άλλες πλευρές" πρόσθεσε "είναι ελεύθερες να πάρουν οποιαδήποτε μέτρα επιθυμούν για να υποστηρίξουν τα συμφέροντα των μελών τους".

Να σημειωθεί ότι την Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2005, η διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών και Υπουργοί μέλη της εξ Υπουργών Επιτροπής που έχει συσταθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο για το θέμα, συνάντησαν χωριστά τις πέντε συντεχνίες, σε μια προσπάθεια να ξεπεραστεί η κρίση και να αποφευχθούν τυχόν μέτρα από πλευράς του συνδικαλιστικού κινήματος. Στα πλαίσια των συναντήσεων αυτών, όπως αναφέρει ο `Φιλελεύθερος`, η Κυβέρνηση κατέθεσε στις συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών νέο σχέδιο αποζημιώσεων, καλύτερο από το προηγούμενο, στην προσπάθεια της να ελκύσει ίσως περισσότερο τους υπαλλήλους.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν εν γένει τα κυπριακά δημοσιεύματα εδώ και αρκετό καιρό πιθανά είναι τα σενάρια περί κλεισίματος των Κυπριακών Αερογραμμών και λειτουργίας νέας εταιρίας από πλευράς Κυβέρνησης
link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x


Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 07 Δεκ 2005, 08:39

Σε εθελοντική βάση οι οποιεσδήποτε αποχωρήσεις κατά τις συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών
Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2005



"Να γίνουν πάνω σε εθελοντική βάση οι οποιεσδήποτε αποχωρήσεις αποφάσισαν ομόφωνα οι πέντε συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών" κατά την προχτεσινή τους συνεδρίαση, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας της ΣΥΝΥΚΑ, κ. Κώστας Δημητρίου, στην κυπριακή εφημερίδα `Πολίτης`, πρόταση την οποία αποφάσισαν να εισηγηθούν στην προγραμματισμένη για χτες συνάντηση τους με τη διοίκηση της εταιρίας.

Ακόμη, ο κ. Δημητρίου είπε ότι θα ζητηθούν από την εταιρία συγκεκριμένα στοιχεία για το ύψος των εξοικονομήσεων, που επιτυγχάνεται με τις προτάσεις του συνδικαλιστικού κινήματος, καθώς και με τις επιπρόσθετες αποχωρήσεις, που προβλέπει το νέο σχέδιο. Σύμφωνα με τον ίδιο, "η κωδικοποίηση κάποιων αριθμών, θα δείξει εάν διαφοροποιείται το ισοζύγιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης".

Σε σχέση με το σχέδιο αποζημιώσεων, ανέφερε ότι αναμένει από την εταιρία να το κοινοποιήσει σε όλο το προσωπικό, ώστε να διαφανεί το ενδιαφέρον που υπάρχει για εθελοντική αποχώρηση.

Εκτιμάται πάντως πως πιθανή αποχώρηση σημαντικού αριθμού εργαζομένων, θα αυξήσει το ύψος των εξοικονομήσεων για την εταιρία και κατ` επέκταση θα περιορίσει το ύψος των περικοπών από το προσωπικό, που θα παραμείνει στον κρατικό αερομεταφορέα.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 08 Δεκ 2005, 05:01

Αβέβαιο το μέλλον των Κυπριακών Αερογραμμών
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2005



Αβέβαιο παρουσιάζεται το μέλλον του εθνικού αερομεταφορέα της Κύπρου, έπειτα από τη προχτεσινή συνάντηση εκπροσώπων της Κυβέρνησης, συντεχνιών και διοίκησης των Κυπριακών Αερογραμμών, που πραγματοποιήθηκε σε κλίμα έντασης για αρκετές ώρες, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Η εισήγηση των πέντε συντεχνιών να γίνουν πάνω σε εθελοντική βάση οι οποιεσδήποτε αποχωρήσεις, όπως αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα, δεν έγινε αποδεκτή, ενώ από χτες κυκλοφορεί σε όλο το προσωπικό το νέο σχέδιο πλεονασμού.

Τέλος, να σημειωθεί ότι στη συνάντηση παρευρίσκονταν οι υπουργοί Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, κ. Γιώργος Λιλλήκας και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, κ. Χρίστος Ταλιαδώρος, οι οποίοι, όμως, αποχώρησαν στο μέσο των διαβουλεύσεων.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
0 x



Επιστροφή σε “Cyprus Airways”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης