Ημερομηνία :26/7/2009
Πτήση : Σαντορίνη-Θεσσαλονίκη
Ώρα : 5:20
Flight: ZF 521
Date: 26 Jul 2009
From: Santorini
To: Thessaloniki
Departs: 05:20
Arrives: 06:10
Booking Class: Economy NF
Name: Mr. ********** ***********
Status: Confirmed
Ticket Number: **********
Issuing Agent: Web
Issue Date: 16 July 2009
Έχοντας βγάλει εδώ και δέκα ημέρες το εισιτήριο από την ισοσελίδα της εταιρείας, τόσο εμένα όσο και πολλούς άλλους, αρνήθηκαν να μας βάλουν στην πτήση,λέγοντας πως τα ονόματά μας δεν υπάρχουν πουθενά και πως η πτήση είναι Charter με κλεισμένες όλες τις θέσεις εδώ και πολύ καιρό...
Υπήρχαν άτομα που είχαν κλεισμένες άλλες πτήσεις ή είχαν κανονισμένο το πρόγραμμά τους,ωστόσο το μόνο που εισέπραξαν ήταν ειρωνία.Πάρτε τηλέφωνο είπαν κι ενημερώστε τους να μη σας περιμένουν στο αεροδρόμιο.(και μάλιστα 4 το πρωί...)
Σε αντίστοιχη απαίτηση δική μας να βρουν κάποιο αρμόδιο, γέλασαν, λέγοντας πως τέτοια ώρα είναι αδύνατο...
Απαράδεκτη αντιμετώπιση.Για αποζημίωση ούτε λόγος.Μάλιστα, χάρη είπαν πως μας κάνουν που μας προωθούν με επόμενες πτήσεις,χωρίς να...πληρώσουμε, καθώς είχαμε πληρωμένο ναύλο 68 ευρώ,ενώ οι θέσεις για τις επόμενες πτήσεις ήταν πιο ακριβές.
Με τέτοια συμπεριφορά δε νομίζω να καταφέρει να ανταγωνιστεί ποτέ τις αντιπάλους της...
Πτήση : Σαντορίνη-Θεσσαλονίκη
Ώρα : 5:20
Flight: ZF 521
Date: 26 Jul 2009
From: Santorini
To: Thessaloniki
Departs: 05:20
Arrives: 06:10
Booking Class: Economy NF
Name: Mr. ********** ***********
Status: Confirmed
Ticket Number: **********
Issuing Agent: Web
Issue Date: 16 July 2009
Έχοντας βγάλει εδώ και δέκα ημέρες το εισιτήριο από την ισοσελίδα της εταιρείας, τόσο εμένα όσο και πολλούς άλλους, αρνήθηκαν να μας βάλουν στην πτήση,λέγοντας πως τα ονόματά μας δεν υπάρχουν πουθενά και πως η πτήση είναι Charter με κλεισμένες όλες τις θέσεις εδώ και πολύ καιρό...
Υπήρχαν άτομα που είχαν κλεισμένες άλλες πτήσεις ή είχαν κανονισμένο το πρόγραμμά τους,ωστόσο το μόνο που εισέπραξαν ήταν ειρωνία.Πάρτε τηλέφωνο είπαν κι ενημερώστε τους να μη σας περιμένουν στο αεροδρόμιο.(και μάλιστα 4 το πρωί...)
Σε αντίστοιχη απαίτηση δική μας να βρουν κάποιο αρμόδιο, γέλασαν, λέγοντας πως τέτοια ώρα είναι αδύνατο...
Απαράδεκτη αντιμετώπιση.Για αποζημίωση ούτε λόγος.Μάλιστα, χάρη είπαν πως μας κάνουν που μας προωθούν με επόμενες πτήσεις,χωρίς να...πληρώσουμε, καθώς είχαμε πληρωμένο ναύλο 68 ευρώ,ενώ οι θέσεις για τις επόμενες πτήσεις ήταν πιο ακριβές.
Με τέτοια συμπεριφορά δε νομίζω να καταφέρει να ανταγωνιστεί ποτέ τις αντιπάλους της...