LGTS/SKG: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
aviation-computers
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Μάιος 2012, 15:53
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

LGTS/SKG: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό aviation-computers » 21 Ιούλ 2012, 22:37

Πρόσφατα σε μια συνέντευξη που είχα με τον αερολιμενάρχη και άλλους παράγοντες του αεροδρομίου κατάλαβα από τα λεγόμενά τους ότι αυτό το σχέδιο που υπάρχει σαν μακέτα στον χώρο των αναχωρήσεων με τα δύο ξεχωριστά apron, τα gates και όλη η μακέτα, είναι στα σχέδια να υλοποιηθεί μετά από πολλά χρόνια. Για όσους από εμάς το έχουν δει, μπορούν να καταλάβουν για το τι μιλάω, ενώ για τους υπόλοιπους μπορώ απλά να τους πω ότι πρόκειται για ένα δεύτερο Ελληνικό. Άντε να δούμε γιατί του υπερατλαντικό κομμάτι που θέλει ο δήμαρχός μας πάει πολύ καλά!
0 x
«Το δικαίωμα του δημοσιογράφου στην πληροφόρηση είναι ιερό. Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ αποτελεί ύψιστο κοινωνικοπολιτικό λειτούργημα και κανείς δεν δικαιούται ούτε δύναται να εμποδίσει την έρευνά του δημοσιογράφου και την πρόσβασή του σε πηγές πληροφορίας»


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό OA701 » 21 Ιούλ 2012, 23:42

aviation-computers έγραψε:Άντε να δούμε γιατί του υπερατλαντικό κομμάτι που θέλει ο δήμαρχός μας πάει πολύ καλά!

Τι εννοείς? Την επέκταση του διαδρόμου?
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

aviation-computers
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Μάιος 2012, 15:53
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό aviation-computers » 22 Ιούλ 2012, 10:47

Και όχι μόνο. Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο του αεροδρομίου ο υπάρχον αεροσταθμός κτίστηκε για να εξυπηρετεί υπερατλαντικές πτήσεις (βλ. Sattelite Terminal), ενώ ήταν στα σχέδια να κτιστεί δεύτερο κτίριο με 34 φυσούνες για τις υπόλοιπες πτήσεις. Αυτό το σχέδιο φαίνεται σε μια μακέτα του αερολιμένα που δείχνει το πως έπρεπε να είναι και βρίσκεται σε μια γωνιά στις αναχωρήσεις της ΟΑ.
0 x
«Το δικαίωμα του δημοσιογράφου στην πληροφόρηση είναι ιερό. Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ αποτελεί ύψιστο κοινωνικοπολιτικό λειτούργημα και κανείς δεν δικαιούται ούτε δύναται να εμποδίσει την έρευνά του δημοσιογράφου και την πρόσβασή του σε πηγές πληροφορίας»

Άβαταρ μέλους
morpheus78
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 15 Απρ 2005, 00:39
x 3

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό morpheus78 » 22 Ιούλ 2012, 11:42

Οποιος πιστευει οτι στη Θεσσαλονικη θα δουμε νεο αεροσταθμο ή υπερατλαντικες πτησεις στα επομενα 30 χρονια ας παει να κανει ενα μπανιο στη θαλασσα καλυτερα...

Και που ολοκληρωνεται σιγα σιγα η επεκταση του διαδρομου για εμενα θαυμα ειναι.
0 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3695
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 71

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 22 Ιούλ 2012, 12:36

aviation-computers έγραψε:μπορώ απλά να τους πω ότι πρόκειται για ένα δεύτερο Ελληνικό.


Δεύτερο Ελληνικό; Τι εννοείς ακριβώς;

aviation-computers έγραψε:Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο του αεροδρομίου ο υπάρχον αεροσταθμός κτίστηκε για να εξυπηρετεί υπερατλαντικές πτήσεις (βλ. Sattelite Terminal), ενώ ήταν στα σχέδια να κτιστεί δεύτερο κτίριο με 34 φυσούνες για τις υπόλοιπες πτήσεις.


aviation-computers είσαι η αποθέωση της παραπληροφόρησης... Ο νέος αεροσταθμός - αν και όποτε κατασκευαστεί - θα έχει 14 φυσούνες. Αυτά περί υπερατλαντικών πτήσεων από το υπάρχουν terminal και satellite terminal δεν ισχύουν.
0 x

aviation-computers
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Μάιος 2012, 15:53
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό aviation-computers » 22 Ιούλ 2012, 12:58

Συγνώμη... μπερδεύτηκα εγώ! Ναι.. το σχέδιο είναι για 14 φυσούνες... Όταν λέω το "νέο Ελληνικό" αναφέρομαι έτσι ακριβώς όπως ειπώθηκε η φράση από τον δήμαρχο Θεσ/νίκης, ο οποίος στοχεύει στην δημιουργία ενός αεροδρομίου που θα είναι κόμβος των Βαλκανίων για τις μεταβάσεις. Ακόμα και η επέκταση του διαδρόμου γίνεται για να μπορεί να δέχεται το αεροδρόμιο heavies από Ανατολή και ΗΠΑ.
Προσπαθώ να μην διαδίδω ψευδή πράγματα (στις φυσούνες έγινε ένα λαθάκι :? ) και ότι γράφω είναι υλικό απομαγνητοφώνησης από συνεντεύξεις.
0 x
«Το δικαίωμα του δημοσιογράφου στην πληροφόρηση είναι ιερό. Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ αποτελεί ύψιστο κοινωνικοπολιτικό λειτούργημα και κανείς δεν δικαιούται ούτε δύναται να εμποδίσει την έρευνά του δημοσιογράφου και την πρόσβασή του σε πηγές πληροφορίας»

Άβαταρ μέλους
Thanasis_U2
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 10:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WZZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EPKK
Τοποθεσία: Krakow
Επικοινωνία:

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό Thanasis_U2 » 22 Ιούλ 2012, 15:40

εδώ τα υπερατλαντικά με το ζόρι τα κρατάει η Αθήνα, τι να κάνει η Θεσσαλονίκη; μπας και ο Ο Λίγδης ανοίγει δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - ΝΥ με Β738; :Ρ
0 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 22 Ιούλ 2012, 17:35

Η Αθήνα χάνει τα υπεραλταντικά επειδή το "Βενιζέλος" είναι πανάκριβο !! Οχι μόνο η διαφορά των φόρων 42 Ευρώ αντί 12 για κάθε επιβάτη που επιβάλλουν τα κρατικά -για όσο ακόμα - αλλά και τα fees για τα αεροπλάνα έχουν τεράστιες διαφορές. Δεν ξέρω αν και οι τιμές των καυσίμων είναι πιό ακριβές στο Βενιζέλο ασπο ότι στο Μακεδονία !
Η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να έχει πτήσεις υπερατλαντικές αν τις συντηρούσαν όχι μόνο οι Βορειοελλαδίτες αλλά και Σκοπιανοί, Βούλγαροι και άλλοι Βαλκάνιοι
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2163
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 104

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 22 Ιούλ 2012, 22:04

Ο αερολιμενάρχης μπορεί να λέει ό,τι θέλει για το θεαθήναι αλλά αν ξανακούσω για υπερατλαντικές πτήσεις και επεκταση αεροδρομίου και τετοιες παπαριές θα κανω εμετό.. :puke: Φτάνει πια μαυτή την κοροϊδία.. :x Ημουνα νιος και γερασα και η μακέτα ειναι ακόμη εκει να μας θυμιζει την ασύστολη κοροϊδία που τρώμε εδώ και χρόνια απο οποιαδήποτε κυβέρνηση ήλθε και απήλθε..Όποιος πιστεύει ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να κρατήσει υπερατλαντικές πτήσεις,εε τι να πω..Εδω δεν μπορούμε ως πόλη να κρατήσουμε πεντε πτήσεις προς την Ευρώπη και ναχουμε μια σύνδεση της προκοπης με Παρισι,Βαρκελώνη,Μαδρίτη,Αμστερνταμ κτλ, υπερατλαντικές θαχουμε;.....:stupid: Γινεται χαμός αυτες τις μερες με την αποχώρηση της LX,τη διακοπη το χειμώνα των AZ, BA, με την Easy που κόβει τόσα δρομολόγια..Τι λέμε τωρα...Αν η πόλη δεν φτιάξει ενα τουριστικό προφίλ και δεν διαφημιστεί στο εξωτερικό,θα μενουμε πάντα με πτήσεις εσωτερικού και με δρομολογια-Gastarbeiter...(ναι και τα τσάρτερ του καλοκαιριού που και αυτά εχουν μειωθει σε συγκριση με παλαιότερα).. :(
0 x

aviation-computers
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Μάιος 2012, 15:53
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό aviation-computers » 23 Ιούλ 2012, 23:21

Λόγω της διαφοράς των φόρων σε σχέση με τον Βενιζέλο μπορώ να ελπίζω για μεταφορά ενός κομματιού της κίνησης. Πάντως είναι κοινός τόπος το γεγονός ότι οι Ρώσοι και οι λοιποί άνω Βαλκάνιοι έχουν τονώσει την κίνησή μας κατά πολύ!
0 x
«Το δικαίωμα του δημοσιογράφου στην πληροφόρηση είναι ιερό. Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ αποτελεί ύψιστο κοινωνικοπολιτικό λειτούργημα και κανείς δεν δικαιούται ούτε δύναται να εμποδίσει την έρευνά του δημοσιογράφου και την πρόσβασή του σε πηγές πληροφορίας»


Άβαταρ μέλους
TheNickanast
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 09 Απρ 2012, 19:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό TheNickanast » 11 Αύγ 2012, 20:37

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να δούμε υπερατλαντικά απο την Θεσσαλονίκη. Μην τρελενομαστε. Η Αθήνα που έχει και επιχειρήσεις και είναι και απο τους τοπ προορισμούς στην Ευρώπη ή έστω ήταν, και με το ζόρι κρατάει το καλοκαίρι JFK, YYZ, YUL και PHL που εξυπηρετούν και ομογενείς. Κι υπάρχει κι ένα slot για EWR που μένει ανεκμετάλλευτο. Η Θεσσαλονίκη δεν μπορει να κρατήσει ούτε ένα seasonal 4x/week για JFK. Κι οι Βαλκάνιοι δεν έχουν τόσο κόσμο να πετάει υπερατλαντικά και όσοι το κάνουν, έχουν connections με FRA, MUC, CDG που έχουν μεγάλη γκάμα προορισμών

Εικόνα Sent from a mobile device Εικόνα
0 x

Petrosthessaloniki
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 13 Απρ 2012, 15:26

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό Petrosthessaloniki » 02 Ιαν 2013, 11:38

Καποτε πρεπει να τελειωσει το αεροδρομιο
ο διαδρομος να μεγαλωσουν οι εσωτερικοι χωροι και να τοποθετησουν φυσουνες
δεν νομιζω να υπαρχει αλλη Ευρωπαικη πολη με πληθυσμο 1.000.000 και κοντινους τουριστικους προορισμους που να μην εχει συνχρονο αεροδρομιο
10 πακετα της ΕΟΚ φαγανε και ακομη συνχρονο αεροδρομιο δεν ειδαμε
Εδω ακομη και στο Ντονιετσκ χτισανε σχεδον απο το μηδεν σε 3 χρονια συνγχρονο αεροδρομιο με μεγαλο τερμιναλ φυσουνες κλπ
0 x

Άβαταρ μέλους
maebius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 02 Ιαν 2013, 17:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 16

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό maebius » 02 Ιαν 2013, 17:29

πρεπει να φτιαξουνε αερογεφυρες μιας και ειναι το αεροδρομιο της συμπρωτευουσας και εχει μεγαλη κινηση απο ρωσια πιο πολυ και να επεκτεινουν οχι μονο τον 28-10 αν δεν κανω λαθος αλλα και τον 34-16 η να φτιαχνανε ενα παραλληλο του 34-16 σε στυλ ataturk για να αυξηθει και η κινηση των αεροπλανων 8)
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5120
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 416
Επικοινωνία:

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Ιαν 2013, 19:52

...ειναι γνωστο εξ'αλλου, οτι οσο πιο πολλους διαδρομους φτιαχνεις, τους βλεπουν τ'αεροπλανα και κατεβαινουν κατα χιλιαδες! :stupid:
0 x
SX-783

Άβαταρ μέλους
maebius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 02 Ιαν 2013, 17:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 16

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό maebius » 03 Ιαν 2013, 09:14

Εννοω οτι θα μειωθει ο χρονος κρατησης μιας πτησης για αναχωρηση επειδη ο διαδρομος ειναι σε σχημα Χ και δεν θα επηρεαζεται απο την προσγειωση ενος αλλου αεροσκαφους περιμενοντας απο την προσεγγιση στην τελικη μεχρι και να ελευθερωσει τον κυριως για να κανει line up και απογειωση .. Ετσι επιτυγχανεται μικροτερος χρονος αναμονης αρα περισσοτερος χωρος για αφιξεις και αναχωρησεις :mrgreen:
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης