LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 339

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό OveLix » 10 Φεβ 2020, 15:33

"Ψάχνοντας λίγο...", αυτή η μάστιγα. :mrgreen:

Η Σαρδηνία και η Κορσική δεν έχουν αυτοκινητοδρόμους, ενώ η Κύπρος είναι αρκετά μικρή και αρκετά πλούσια ώστε να φτιάχνει αυτοκινητοδρόμους όπως γουστάρει. Ούτε η Μάλτα έχει διόδια. Και τι σημαίνει αυτό;
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 10 Φεβ 2020, 15:35

aakunz έγραψε:Τα περί «επιμήκυνσης» τα θεωρώ λίγο «κουβέντα να γίνεται» από διαφόρους τοπικούς φορείς προς το κοινό τους. Ο φετινός «χειμώνας» μόνο ως τέτοιος δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, ακόμα και για παραδοσιακά «χειμερινούς» προορισμούς σε όλη την Ευρώπη, πόσο μάλλον για την Ελλάδα. Δε μπορείς να υπόσχεσαι σκι στο Καϊμάκτσαλαν, το Πήλιο και τον Παρνασσό και να μην έχεις ικανοποιητική χιονοκάλυψη μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου, ενώ θα πρέπει να έχεις κλείσει τα συμβόλαια από την προηγούμενη άνοιξη. Πέρα όμως από αυτές τις συνθήκες, δε νομίζω ότι θα ενθουσιάζονταν οι Δυτικο-Ευρωπαίοι να έρθουν στα νησιά μας το καταχείμωνο, εκτός κι αν τους αρέσει να βλέπουν διαλυμένα μπιτσόμπαρα και θλιβερά εστιατόρια-ταβέρνες.


Τα περι "επιμηκυνσης" της σεζον σε διαφορους τουριστικους προορισμους της Ελλαδας δεν νομιζω πως αφορουσαν ποτέ το χειμερινο τουρισμο σε χιονοδρομικα κεντρα.
Αν κατι ενδεχομενως μπορει να προσελκυσει βορειοευρωπαίους το χειμώνα στην Ελλάδα, αυτο θα ήταν η αναζητηση καποιας περισσοτερης ηλιοφανειας που υπαρχει στη νοτια Ελλαδα σε σχεση με την Βόρεια Ευρώπη, πιθανες πεζοπορικες διαδρομες στη φυση, επισκεψεις αρχαιολογικων χωρων και εμπορικες δραστηριοτητες/αγορές. Τουλαχιστον ετσι λειτουργει ο χειμερινος τουρισμος στην Κρητη*, για 3ο συνεχομενο χειμωνα, μεσω των charter πτησεων που πραγματοποιεί η Aegean απο διαφορες ευρωπαικές πολεις.

https://www.neakriti.gr/article/kriti/1 ... -sto-nisi/

*το project στοχεύει σε συνταξιούχους τουρίστες, κυρίως Γερμανούς, οι οποίοι θα μένουν σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων για μία εβδομάδα, από τα τέλη Οκτωβρίου έως τα τέλη Απριλίου με πολύ οικονομικά πακέτα, θα συμμετέχουν σε εκδρομές σε όλη την Κρήτη, ενώ θα μεταφέρονται τρεις φορές την εβδομάδα σε συγκεκριμένα εμπορικά καταστήματα στο Ηράκλειο και το Ρέθυμνο για να ψωνίζουν δερμάτινα είδη, χαλιά, υφαντά και κοσμήματα
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 339

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό OveLix » 10 Φεβ 2020, 15:49

Εντάξει, κατανοώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που πληρώνουν ψίχουλα για να μένουν σε 4 και 5 αστέρια με αντάλλαγμα να τους περιφέρουν μαντρωμένους τρεις φορές την εβδομάδα στην αγορά για δερμάτινα και χαλιά. Αν αυτό εννοούν στην Κρήτη με το "επιμήκυνση" της σεζόν, τότε ποιος είμαι εγώ να τους πω το αντίθετο;
3 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
Kalamariotis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 10 Ιουν 2019, 12:17
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: SKG
x 9
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό Kalamariotis » 11 Φεβ 2020, 11:21

joker2013 έγραψε:15 χρόνια μετά, το αεροδρομίο μολις ξεκινα να κατασκευάζεται.... Στην Ελλαδα κινουνται ολα τοσο αργά που μεχρι να σηκωσουμε το ενα ποδι, ο πληθυσμος της Τουρκιας αυξανεται.... κατα ενα εκατομμυριο ατομα. Μεχρι να ολοκληρωθει το αεροδρομιο στο Καστελλι, η Τουρκια θα εχει κατασκευασει αλλα 15 αεροδρομια στην Κων/πολη. Η κατασταση μας ειναι τραγικη.


Θα έχει χτίσει άλλα 15 αεροδρόμια και θα έχει στείλει άλλους 15,000 αντιφρονούντες στο μπουντρούμι. Οι δικτατορίες είναι πάντα πιο αποτελεσματικές στην εκτέλεση δημοσίων έργων, είναι πολύ βολικό να μην υπάρχει αντίθετη άποψη, διαμαρτυρία, διάλογος κλπ.
Αντίθετα στις δημοκρατίες, συμβαίνει να κολλάει ένα έργο για χρόνια, πολλά χρόνια. Δες π.χ. τον τρίτο διάδρομο του Heathrow.[/quote]

Aυτο δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση. Η Ιαπωνια, οι ΗΠΑ κτλ. ειναι δημοκρατικές χώρες. Ολιγωρία ομως δεν έχουν. Λειτουργουν με ταχυτητα. Οι απόψεις σας ειναι ακραιες, ξεκαθαρα. Συνδεετε την δημοκρατια με τριτοκοσμικες χωρες και την ευελιξια με δικτατορία. Γι αυτο ειμαστε στα χαλια που ειμαστε σημερα στην Ελλαδα.
Τελευταία επεξεργασία από LEKPO1A σε 11 Φεβ 2020, 12:41, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Αποφεύγετε τις πολλαπλές παραθέσεις
0 x
-We are going down Larry.
-I know it. [CVR ends].

-We have an engine failure. We are not gonna make it. Full power! [CVR ends].


Άβαταρ μέλους
Alkyon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 24 Ιαν 2008, 17:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): JAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 16

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό Alkyon » 11 Φεβ 2020, 12:26

kbrin έγραψε:Πάντως, η Σαρδηνία, η Κορσική, η Κύπρος δεν έχουν διόδια, και ψάχνοντας λίγο βρήκα κι αυτό "Στη Γερμανία, διόδια στα 52.000 χλμ των αυτοκινητοδρόμων της χώρας πληρώνουν μόνο τα οχήματα βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω του συστήματος της βινιέτας."


Αυτό δεν είναι ακριβές. Στην Γερμανία δεν υπάρχει σύστημα βινιέτας, αλλά χιλιομετρική χρέωση μέσω της Toll Collect. Βινιέτα υπάρχει στην Αυστρία και την Ελβετία.
Στα παραδείγματα σου δεν ανέφερες την Σικελία (νησί με περιμετρικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και της Μαγιόρκα (ίσως το τουριστικότερο νησί της Μεσογείου) που και τα δύο έχουν διόδια.

Είμαι της άποψης πως όσο υπάρχει ένα δευτερέυον οδικό δίκτυο που να διασχίζει την Κρήτη παράλληλα με τον νέο ΒΟΑΚ, η χρέωση διοδίων δε θα έπρεπε να δημιουργεί πρόβλημα.



Όσον αφορά το Καστέλι, είναι επιτακτική η ανάγκη κατασκευής του. Η όλη συζήτηση μου θυμίζει τις αντιδράσεις που υπήρχαν τότε απο πολλούς για την μεταφορά του αεροδρομίου της Αθήνας, από το Ελληνικό στα Σπάτα. Και τότε πολλοί το θεωρούσαν φαραωνικό, μη αναγκαίο, υπερβολικά απομακρυσμένο απο την Αθήνα κ.τ.λ. Τελικά η όλη εξέλιξη του ΔΑΑ, η οικιστική ανάπτυξη, η άνοδος του τουρισμού και οι νέες ανάγκες που δημιουργούνται, μόλις 20 χρόνια μετά, δικαίωσαν αυτή την επιλογή. Το ίδιο πιστεύω θα γίνει και στην Κρήτη. Το Καζαντζάκης μόνο διαφήμιση δεν είναι για το νησί και τον ελληνικό τουρισμό.
3 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 229

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 11 Φεβ 2020, 13:54

Kalamariotis έγραψε:
joker2013 έγραψε:15 χρόνια μετά, το αεροδρομίο μολις ξεκινα να κατασκευάζεται.... Στην Ελλαδα κινουνται ολα τοσο αργά που μεχρι να σηκωσουμε το ενα ποδι, ο πληθυσμος της Τουρκιας αυξανεται.... κατα ενα εκατομμυριο ατομα. Μεχρι να ολοκληρωθει το αεροδρομιο στο Καστελλι, η Τουρκια θα εχει κατασκευασει αλλα 15 αεροδρομια στην Κων/πολη. Η κατασταση μας ειναι τραγικη.


Θα έχει χτίσει άλλα 15 αεροδρόμια και θα έχει στείλει άλλους 15,000 αντιφρονούντες στο μπουντρούμι. Οι δικτατορίες είναι πάντα πιο αποτελεσματικές στην εκτέλεση δημοσίων έργων, είναι πολύ βολικό να μην υπάρχει αντίθετη άποψη, διαμαρτυρία, διάλογος κλπ.
Αντίθετα στις δημοκρατίες, συμβαίνει να κολλάει ένα έργο για χρόνια, πολλά χρόνια. Δες π.χ. τον τρίτο διάδρομο του Heathrow.


Aυτο δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση. Η Ιαπωνια, οι ΗΠΑ κτλ. ειναι δημοκρατικές χώρες. Ολιγωρία ομως δεν έχουν. Λειτουργουν με ταχυτητα. Οι απόψεις σας ειναι ακραιες, ξεκαθαρα. Συνδεετε την δημοκρατια με τριτοκοσμικες χωρες και την ευελιξια με δικτατορία. Γι αυτο ειμαστε στα χαλια που ειμαστε σημερα στην Ελλαδα.[/quote]

Προσοχή στην προσγείωση απο τα λογικά άλματα. Μη χτυπήσουμε κανα πόδι.

Η σύγκριση έγινε καθαρά με την Τουρκία την οποία τα τελευταία 10-15 χρόνια πολλοί θαυμάζουν για την αποτελεσματικότητα της, την παραγωγή αγαθών και τους ουρανοξύστες που σηκώνει ο Σουλτάνος. '

Στις δημοκρατικές χώρες οποιοδήποτε μεγάλο έργο περνάει απο κόσκινο, τόσο για το οικονομικό του κομμάτι όσο και για περιβαλλοντικά, πολεοδομικά και άλλα θέματα. Συγκεκριμένα για τα αεροδρόμια υπάρχουν πολλά παραδείγματα στην Ευρώπη που υπάρχει συνεχής διαβούλευση ή αποτυχίες, ο τρίτος διάδρομος του Λονδινου, παρόμοιο ζήτημα στη Φρανκφούρτη και φυσικά το φοβερό νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου. Όλα αυτά με τον Ερντογάν θα είχαν ολοκληρωθεί, γιατί πρώτον δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν που ξοδεύει τα λεφτά του κράτους και δεύτερον δεν υπάρχει αντίθετη γνώμη.

Στην Ελλάδα συζητήθηκε πόσο σωστή είναι η τοποθεσία για το νέο αεροδρόμιο, αν θα το υποστηρίξει το οδικό δίκτυο, ποια η βιωσιμότητα του σε βάθος χρόνου ή στους off μήνες καθότι η Κρήτη έχει seasonal τουρισμό, οι περιβαλλοντικές του επιπτώσεις, οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία κ.α. Ναι θα μπορούσε το κράτος να είχε ρίξει μερικά δις, να μη λάβει υπόψιν του κανένα και να το είχε φτιάξει χθες το Καστέλι όπως θα έκανε ο γείτονας. Η δημοκρατία όμως δε ρολάρει έτσι...

Όσο για τις ΗΠΑ και τις υποδομές τους, νομίζω δεν είναι και το πιο πετυχημένο παράδειγμα (η Ιαπωνία είναι άλλος κόσμος, συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια).

Φιλικά και τέρμα το off topic
3 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 229

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 11 Φεβ 2020, 14:06

kbrin έγραψε:Είναι καθαρά θέμα πολιτικών αποφάσεων είτε για το αεροδρόμιο το που και πως θα γίνει, είτε για τον ΒΟΑΚ με τα διόδια. Πάντως, η Σαρδηνία, η Κορσική, η Κύπρος δεν έχουν διόδια, και ψάχνοντας λίγο βρήκα κι αυτό "Στη Γερμανία, διόδια στα 52.000 χλμ των αυτοκινητοδρόμων της χώρας πληρώνουν μόνο τα οχήματα βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω του συστήματος της βινιέτας."


Οχι, δεν είναι θέμα πολιτικών αποφάσεων. Όλη η χώρα πληρώνει διόδια και μας λένε τόσα χρόνια πως τα τσουχτερά διόδια που δίνουμε είναι το αντιτιμο για να χρησιμοποιούμε ένα αξιοπρεπές και καλοσυντηρημένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. Ίδιο μοντέλο πρέπει να ακολουθηθεί και στην Κρήτη και αν δεν υπάρχει αποδοχή απο την τοπική κοινωνία, ας μη γίνει ποτέ. Αυτοκινητόδρομος με το ζόρι δε γίνεται. Είναι ανούσια η σύγκριση με άλλες χώρες, στη Γερμανία οι αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν διόδια αλλά στην Ιταλία, τη Γαλλία και την Ελλάδα έχουν. Φτάσαμε σε κανά συμπέρασμα;

Κι απο τη στιγμή που η τοπική αυτοδιοίκηση εξαρτάται οικονομικά απο το κεντρικό κουμπαρά, αν φτιαχτεί δωρεάν αυτοκινητόδρομος θα κατασκευαστεί και θα συντηρείται με τα χρήματα όλων των υπόλοιπων χαζών Ελλήνων που δεν ήξεραν να πουλήσουν μαγκιά και πληρώνουν διόδια σα τα κουτορνίθια...
3 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2156
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 84
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 21 Φεβ 2020, 09:07

H ADP εξαγόρασε το 49% των μετοχών της GMR και εκεί που ψαχνόταν να μπει στη 2ή ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων, boom, αποκτά μέρος από το καστέλι
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες