LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
kleopatra
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:43
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgav
x 7

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό kleopatra » 18 Φεβ 2011, 10:21

Στόχος να λειτουργήσει το 2015 το νέο αεροδρόμιο Καστελίου.
Πηγή: Εφημερίδα Νέα Κρήτη.

http://www.neakriti.gr/?page=newsdetail ... 765&srv=87
0 x
my dream, is to fly over a rainbow,so high...


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1110
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 131

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 24 Μαρ 2011, 17:07

400 στρέματα για εμπορική χρήση, διάδρομο και τροχόδρομο 3800 μ. κατηγορίας "E", 5 τουλάχιστον γέφυρες επιβίβασης και τουλάχιστον άλλες 25 θέσεις στάθμευσης προβλέπει το σχέδιο για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.

http://www.patris.gr/articles/198278/130922
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 21

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 08 Ιουν 2011, 10:32

Aγαπητά μέλη, νέα παράταση στην ημερομηνία κατάθεσης των τελικών προτάσεων. (18η Οκτωβρίου 2011).

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231112474

δικός σας
0 x

spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό spy1 » 08 Ιουν 2011, 16:30

Την ιστορία με το Καστέλι πρέπει να την ακούω και διαβάζω πάνω από 10 χρόνια. Τελευταία φορά που βρισκόμουν στο Καστέλι (2004) μου δείχναν το σημείο όπου το αεροδρόμιο θα χτιζόταν ...κάτι που τότε ήταν "τελειωμένο". Απο τότε έχουν περάσει 7 χρόνια και πάλι διαβάζουμε για το τι διαγωνισμός θα γίνει. Ας δούμε πόσες φορές θα κηρυχθεί άγονος, πόσες φορές θα υπάρξουν προσφυγές αν δεν τον πάρει κάποιος "ημέτερος", πότε θα ξεκινήσουν οι εργασίες και πότε θα τελειώσει ...αν τελικά υπάρχει βούληση να γίνει!
0 x


ops10
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2009, 15:59

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό ops10 » 02 Αύγ 2011, 12:25

Ότι και να λέμε εμείς εδώ ή ότι κι αν γράφουν δεξιά κι αριστερά οι εφημερίδες και τα μπλογκ, τα πράγματα είναι απλά: Βγαίνουν τα νούμερα; Το έργο γίνεται/θα γίνει. Δε βγαίνουν; Το έργο δε θα γίνει.

Και ως τώρα το έργο δεν προχωρά, διότι τα νούμερα πολύ απλά δε βγαίνουν, τουλάχιστον όχι ακόμα. Διότι μιλάμε για έργο περίπου στο 1 δις χώρια την ανάγκη για τα λοιπά συνοδευτικά (π.χ. δρόμοι που τώρα δεν υπάρχουν). Για να μπορέσει το ανάδοχο σχήμα να κάνει απόσβεση σε κανά 20αριά χρόνια (άρα να αξίζει τον κόπο) θα πρέπει ή το κόστος να μειωθεί πολύ (άρα είτε να γίνει ένα μικρό αεροδρόμιο κάτι που κανείς δε θέλει) ή να αυξηθούν αρκετά οι φόροι αεροδρομίου (κάτι που επίσης κανείς δε θέλει) ή να ρίξει παραπάνω (και αρκετά) λεφτά το ελληνικό δημόσιο (που δεν έχει) ή να το κάνειθ αυτό η ΕΕ ή η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (αυτοί έχουν αλλά δεν τα πετάνε, δε θα τα δώσουν αν δεν είναι βέβαιοι ότι αυτό είναι η καλύτερη εναλλλακτική σε σχέση π.χ. με μια επέκταση του Καζαντζάκης, την ανακατασκευή του κλπ).

Θα δείξει...
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό OA701 » 20 Οκτ 2011, 02:07

Διεξήχθη στις 18/10 ο διαγωνισμός για το Καστέλι με ανάδοχο τον κανένα. Σύμφωνα με το dealnews το έργο πάει για ψυγείο, σύμφωνα με το nooz.gr θα επαναπροκηρυχθεί εντός ολίγων εβδομάδων με κάποιες αλλαγές που θα προβλέπουν την κατασκευή του σε φάσεις. Διαλέγετε και παίρνετε...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

george1971
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 07 Αύγ 2009, 10:24
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό george1971 » 20 Οκτ 2011, 16:39

Να προσθέσω μία ακόμα παράμετρο στα όσα σχολιάζει ο χρήστης ops10.

Το "βγαίνει" έχει γίνει σχετικό πλέον για τη χώρα μας. Η χρηματοδότηση πολύ απλά δεν είναι δυνατή πλέον.

Σε ποιόν ακριβώς νομίζεται ότι μπορεί να απευθυνθεί ο υποψήφιος κατασκευαστής; Σε μία Ελληνική τράπεζα; αυτό είναι αστείο. Οι Ελληνικές τράπεζες δεν δανείζουν πλέον ούτε του αγγέλου τους νερό, ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Οι ελληνικές τράπεζες δεν ΈΧΟΥΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ ούτε του αγγέλου τους νερό. Είτε βγαίνει, είτε "βγαίνει", είτε δεν βγαίνει το έργο.

Σε μία ξένη τράπεζα; Οι ευρωπαϊκές είναι και αυτές στην ίδια περίπου κατάσταση αλλά ας πούμε ότι έχουν να δανείσουν. Ποια ακριβώς είναι η εμπειρία τους μέχρι σήμερα;
Ότι μπορεί να συμφωνήσουν Α και να τους βγει Β (επαναδιαπραγμάτευση αυτοκινητοδρόμων)
Ότι μπορεί να λέει το χρονοδιάγραμμα (και άρα το μοντέλο τους) Α και να τους βγει, όχι Β αλλά Ω (λέγε με απαλλοτριώσεις, συνοδά έργα, αρχαιολογία, περιβαλλοντικοί όροι, Συμβούλιο της Επικρατείας...)
Ότι μπορεί το δημόσιο να δώσει τη συμμετοχή του αλλά μπορεί και να μην έχει...
Ότι μπορεί το έργο να είναι ΦΠΑ free αλλά το δημόσιο να επιστρέψει τον ΦΠΑ μετά από 3 χρόνια (λέγε με έργα ΣΔΙΤ)
Ότι μπορεί να δανείσουν Ευρώ και να πάρουν :shock: (κακή λέξη)

Με δύο λέξεις country risk...

και έτσι το έργο δεν βγαίνει ακόμα και αν... βγαίνει...

Περιμένετε να δείτε πως (!!! [λέμε και καμία...]) θα τελειώσει η υπόθεση των αυτοκινητοδρόμων για να δούμε μετά ΑΝ θα υπάρχουν συν- ή αυτο- χρηματοδοτούμενα έργα στην Ελλάδα. Και μια και δεν υπάρχουν δημόσια έργα ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙ...

Από ένα Μηχανικό...

Υ.Γ. Επειδή ανέφερα τους αυτοκινητοδρόμους, μη με πυροβολήσετε. Δεν έχει να κάνει με τις τράπεζες το ύψος των διοδίων. Αυτές τους παρουσιάστηκε ένα project χρηματοδοτικής ανάγκης Α με έσοδα Β. Τους συνέφερε; το χρηματοδότησαν. Τώρα αν δεν έπρεπε να είναι 4 λεπτά το χιλιόμετρο το κόστος των διοδίων και πριν ακόμα κατασκευαστούν οι δρόμοι τα παράπονά σας προς τον "Κάμπο" μεριά και λίγο δυνατά για δεν ακούει καλά...
0 x


metanastis83
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 30 Ιαν 2011, 23:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGNM

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό metanastis83 » 09 Φεβ 2012, 02:15

Το ΛΑΟΣ έχει μια έφεση στα αεροπορικά θέματα. Το νέο τους κατόρθωμα, η πρόταση Βορίδη για το αεροδρόμιο στο Καστέλι....

http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=11298
0 x

ops10
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2009, 15:59

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό ops10 » 19 Φεβ 2012, 22:35

Με αφορμή το παραπάνω λινκ:

Δεν υπάρχει πιο αναμενόμενη εξέλιξη για όποιοιν έχει μια απλώς συμπαθητική σχέση με το αντικείμενο από αυτήν. Δηλαδή του πλήρους βαλτώματος ενός έργου που ξεκίνησε με μηδέν σχεδιασμό σκοπιμότητας, στη συνέχεια φούσκωσε στα μυαλά των ντόπιων σε φαραωνικά επίπεδα. Μέχρι και για Α380 μιλούσαν ορισμένοι, για hub υπερατλαντικών πτήσεων και άλλα τέτοια γραφικά και κωμικά αλλά και επίσης αναμενόμενα όταν τον όποιο σχεδιασμό τον κάνουν τοπικοί "άρχοντες", παρέα με κατασκευαστικά συμφέροντα τα οποία ποντάρουνν όχι στη βιωσιμότητα του έργου, αλλά στα ευρωπαϊκά και κρατικά λεφτά-επιδοτήσεις (τα οποίο όπως ξέρουμε τέλειωσαν και δεν είναι τα μόνα που τέλειωσαν δυστυχώς για μας).

Καμία σοβαρή χώρα όταν μπορεί να ξοδέψει ένα (1) ευρώ και να αναβαθμίσει πλήρως (νέο διάδρομο, νέα πίστα, νέο τέρμιναλ) για άλλα 30 χρόνια μια υπάρχουσα υποδομή δεν επιλέγει να ξοδέψει 2 για να κάνει μια πιασάρικη τρύπα στο νερό αλλά που μέχρι να γίνει θα φουσκώσει τα μυαλά των ψηφοφόρων και τα ψηφαλάκια των εκλεκτών τους - αυτό έλεγαν και κάτι "κουτόφραγκοι" εμπειρογνόμωνες της ευρωπαϊκής τράπεζας επενδύσεων στους εδώ τοπικούς άρχοντες όταν κάναν μια επί τόπου επίσκεψη και στο Καστέλι αλλά και στο Καζαντζάκης και οι δικοί μας δεν ξέραν τί να πουν. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα και πήγε να γίνει ΚΑΙ αυτό.

Τέλοσπάντων, μακάρι να βρεθεί μια κάποια άκρη διότι έτσι όπως πάμε θα (συνεχίσουμε να) έχουμε με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια απ' την ανάποδη. Και Καστέλι γιοκ και Καζαντζάκης επ' αόριστον (ενόψει Καστελίου) να παλεύει με τις ανύπαρκτες υποδομές του...
0 x

ops10
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2009, 15:59

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό ops10 » 11 Μαρ 2012, 15:03

Νέα είδηση, μάλλον επιβεβαίωση αυτού που ξέραμε παλιότερα: Από τη διαδικασία καταγραφής των στοιχείων των ελληνικών κρατικών αερολιμένων ενόψει πιθανής ιδιωτικοποίησης μέρους ή του συνόλου της λειτουργίας τους, το Καζαντζάκης εξαιρείται αλλά όχι η Σητεία και (κυρίως) τα Χανιά. Αυτό τί σημαίνει; Ότι η αυλαία στο Καστέλι δεν έχει πέσει ακόμα (αν και προσωπικά εξακολουθώ να πιστεύω ότι πολύ δύσκολα το έργο θα γίνει και εν τέλει θα πάμε σε κάποια ανακαίνιση ή ακόμα καλύτερα ανακατασκευή του υπάρχοντος με ή χωρίς ιδιωτικοποίηση) και ότι τα υπόλοιπα αεροδρόμια της Κρήτης (μάλλον) οριστικά αποσυνδέονται από αυτό.

...Δυστυχώς για τους επίδοξους κατασκευαστές του Καστελίου, ευτυχώς για τα υπόλοιπα δύο αεροδρόμια και τον τουρισμό της Κρήτης γενικά θα τολμούσα να προσθέσω.
0 x


costasim
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 16:36
x 1

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό costasim » 30 Μαρ 2012, 16:55

Σήμερα από τις 'ΥΠΟΔΟΜΕΣ' : άγονος ο διαγωνισμός; Οι τρείς εταιρείες (vinci ,ελλάκτωρ, j p αβαξ), που μετέχουν στην διαπραγμάτευση , ζητούν αλλαγή του έργου, με κυριώτερη την μείωση του διαδρόμου από 3600 στα 3200μ. (ΚΟΎΡΕΜΑ ΔΙΑΔΡΌΜΟΥ).
0 x

TeaCHeRaKiS
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: 14 Αύγ 2005, 15:24
Τοποθεσία: On board

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό TeaCHeRaKiS » 20 Σεπ 2012, 14:59

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 012_462209

Επανεκκινούν τα έργα στο LGTL - με αφορμή μάλλον και την ένεση ρευστότητας από την Ευρωπαϊκη Τράπεζα Επενδύσεων.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό OA701 » 31 Ιαν 2013, 15:49

:shock:
Πολύ ενδιαφέρον είναι το δημοσίευμα από την dealnews.gr που μιλά για κινεζικό ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Σύμφωνα με την δημοσίευση το ενδιαφέρον είναι υπαρκτό και η πρόταση μαμούθ για 1 δισ. δολάρια (περί τα 750 εκ. ευρώ) που έριξε στο τραπέζι ο επικεφαλής του κολοσσού Fosun, Γκούο Γκουανγτσάνγκ προκαλεί ίλιγγο στο κυβερνητικό επιτελείο, που προσπαθεί να χειριστεί την υπόθεση σε υψηλό πολιτικό επίπεδο και με προσεκτικές κινήσεις.
...
Το σχέδιο Γκουανγτσάνγκ προβλέπει σύμφωνα με πληροφορίες, τη μετατροπή του Καστελίου σε διεθνές αεροδρόμιο και σε πύλη εισόδου προς την Ευρώπη τόσο για επιβάτες, όσο και για εμπορεύματα από την αχανή χώρα. Πιο συγκεκριμένα προβλέπει τη μετατροπή του σε κόμβο για 40 τουλάχιστον ευρωπαϊκούς προορισμούς.

http://www.ypodomes.com/index.php/limania-aerodromia/aerodromia/item/17845
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


kbrin
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2013, 12:25
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό kbrin » 08 Απρ 2014, 12:24

Θα ξανανακοινώσουν το αεροδρόμιο στο Καστέλι:

http://www.cretalive.gr/crete/view/filodoja-kai-...-megalopnoa-ta-schedia-gia-to-aerodromio-kastelliou-den-erc/155364

Και τελειώνει το άρθρο με:

Οι ειδικοί λένε πάντως ότι για να είναι βιώσιμο ένα τέτοιο αεροδρόμιο χρειάζονται 150 εκατομμύρια ευρώ ετήσια έσοδα, τα οποία …χρειάζονται 6 εκατομμύρια τουρίστες το χρόνο- σήμερα είναι 2,5 εκατομμύρια.
Τελευταία επεξεργασία από kbrin σε 08 Απρ 2014, 21:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 21

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 08 Απρ 2014, 13:24

Μέχρι τις 18 Μαΐου θα ακούσουμε πολλά, μετά ξεχάστε τις εξαγγελίες :banana: :twisted:


Off-topic: Γενικά μιλώντας, θα έπρεπε να υπάρχει πλάνο (ε, πώς, τι;) για εισερχόμενο τουρισμό και το χειμώνα, αλλά και γενικότερη αναβάθμιση των υποδομών (ξενοδοχεία, συγκοινωνίες, δρόμοι) όπως γίνεται π.χ. στην Ισπανία. Δείτε τα αεροδρόμια στις Βαλεαρίδες και στις Κανάριες νήσους, όπως και στις παραλιακές πόλεις της Ισπανίας και απογοητευτείτε με τα υπάρχοντα αεροδρόμια Ηρακλείου, Χανίων, Ρόδου, Κω, Κέρκυρας και άλλων νησιών.
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης