LGIR: Entiposeis kai Erotiseis!!!

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 59
Επικοινωνία:

LGIR: Entiposeis kai Erotiseis!!!

Δημοσίευσηαπό dtrach » 07 Αύγ 2003, 21:10

Kalispera!!!

Molis irtha spiti apo to aerodromio....epeidi to HER-ATH den exei tipota to idiaitero pote den anaferomai se auto aaaaalla simera egine kati to apisteuto :D :D


Anti na apogiothoume apo ton 09/27 (toses fores exo paei ta 2 teleutaia xronia sto HER panta autos itan se xrisi ) apogeiothikame apo ton 13/31!!!! Den ksero giati pantos to RJ itan misoadeio.......kai molis adiase ena A320 tis Thomas Cook ton 09/27 arxisame tin apogeiosi!

gia tous mi gnostes idou to aerodromio http://www.airliners.net/open.file/232564/L/

O 09/27 einai o "megalos" ( 2680 m ) eno o 13/31 einai o loksos pou ton temnei



Erotisi...Auto to bussiness jet ...to mikro...to 777 ....ti akrivos kanei ston venizelo kserei kaneis? Kai simera ekei itan

:?:
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 192
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 09 Αύγ 2003, 14:40

Oi katoikoi tis Alikarnasou den einai pou exoun fagothei oti tous enoxloun ta a/c k.t.l. k.t.l.?
O loxos diadromos tous enoxlei? Eixa akousei oti giafto to logo ton ftiaxnan... Mipos egine giafto to logo...
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 59
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 11 Αύγ 2003, 22:29

O loksos den tha ginei mallon giati einai polu akrivos...autos uparxei kai einai periorismenos sta 1400 metra i kati tetoio......makari na ginei vevaia to ergo alla....oi katoikoi tis alikarnasou einai ekei 20 xronia...to aerodromio 70...den ksero an tha eprepe na lamvanoume sovara tis apopseis tous.Otan pigan na meinoun ekei to aerodromio upirxe ara gnorizan to provlima
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3729
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 23 Απρ 2005, 17:23

Τι ξέθαψα πάλι... :P

jerry έγραψε:O loxos diadromos tous enoxlei? Eixa akousei oti giafto to logo ton ftiaxnan... Mipos egine giafto to logo...


Ο λοξός (12/30 σήμερα) βασικά προϋπήρχε του 09/27.
Είναι ο πρώτος διάδρομος του αεροδρομίου (τότε ονομαζόταν 13/31) και λειτουργεί τουλάχιστον από το 1939. Σήμερα έχει διαστάσεις 1574 x 50 m, και από το νότιο άκρο κιόλας (το 30) η απόσταση απογείωσης είναι 1632 m οπότε το Avro σηκώθηκε άνετα (στη Χίο είναι μικρότερος :wink:).
Για να το πάω ακόμα παραπέρα... με την κλίση που έχει (-1,3%) o διάδρομος 30, πρακτικά είναι σαν να έχει μήκος 1844 m (προσαύξηση 13%). Ωστόσο, επί χρόνια συζητιέται η επέκταση του μέσα στη θάλασσα ώστε να γίνει ο κύριος διάδρομος του αεροδρομίου.
Ο 09/27 κατασκευάστηκε το 1953.

:arrow: https://www.airliners.gr/el/port.php?id=15
:arrow: http://www.worldaerodata.com/wad.cgi?runway=GR9100530
0 x


StarGeo
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 22 Ιαν 2005, 17:27

Δημοσίευσηαπό StarGeo » 24 Απρ 2005, 16:00

dtrach έγραψε:O loksos den tha ginei mallon giati einai polu akrivos...autos uparxei kai einai periorismenos sta 1400 metra i kati tetoio......makari na ginei vevaia to ergo alla....oi katoikoi tis alikarnasou einai ekei 20 xronia...to aerodromio 70...den ksero an tha eprepe na lamvanoume sovara tis apopseis tous.Otan pigan na meinoun ekei to aerodromio upirxe ara gnorizan to provlima


Αν και γενικότερα συμφωνώ μαζί σου από την άλλη για να κάνω και λίγο τον αντίλογο έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να είχαν ήδη ακίνητη περιουσία εκεί γύρω? Τι να κάνουν?

Μία πολύ καλή πρωτοβουλία του LGAV ήταν αυτή να αγοραστούν εκτάσεις πέριξ του αεροδρομίου ώστε να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να γίνει του LGAT, δηλαδή να ψάχνεις το αεροδρόμιο ανάμεσα στις πολυκατοικίες. Δεν ξέρω τελικά αν υλοποιήθηκε η πρωτοβουλία αυτή καθώς το κόστος της γης γύρω από τον Βενιζέλο φτάνει σε αστρονομικά ποσά αλλά καλό θα ήταν για μιά φορά να δούμε ένα σημάδι σοβαρού μακροχρόνιου προγραμματισμού.
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 59
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 25 Απρ 2005, 11:54

To LGAV έχει αναγκάση τις γύρω περιοχές να μην αλλάξουν χρήση γης για δεν-θυμάμαι-πόσα χρόνια...Οπότε μην περιμένεις να δεις πολυκατοικίες δίπλα στον 03L
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3729
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 25 Απρ 2005, 13:20

Εννοείτε μ' ένα καλό ρυθμιστικό και έλεγχο του συντελεστή δόμησης, μπορούν να αποφευχθούν τα προβλήματα.

Δεν χρειάζεται να αγοραστούν ολόκληρες εκτάσεις γης. :wink:

Και ας μην φύγουμε από το θέμα του topic (το οποίο ποιο είναι ακριβώς?)... Δημήτρη αν θέλεις συμπεριέλαβε τη λέξη LGIR μέσα στο θέμα. :wink:
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης