LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
chrisd
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 20:30
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 7

Re: LGIO/IOA Ioannina traffic

Δημοσίευσηαπό chrisd » 24 Ιουν 2019, 21:14

Τελικά έγινε όπως το είχα επισημάνει εδώ:
viewtopic.php?f=53&t=1641&start=510#p201674
Δείτε τι έγινε σήμερα το πρωί:
https://allnews-epirus.blogspot.com/201 ... t_678.html
0 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 855
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 261

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 11 Ιούλ 2019, 21:50

Ολοκληρώθηκαν τα έργα στο "Βασιλέα Πύρρο".
Τίποτα δεν θυμίζει τον παλιό αερολιμένα που του έδινε τριτοκοσμική εικόνα, το κτίριο κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε, οι περιβάλλοντες χώροι άλλαξαν και μεγάλωσαν σε σημαντικό βαθμό με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές θέσεις στάθμευσης και με φύλαξη του πάρκινγκ, φτιάχτηκε ένας εκπληκτικός κομβος όπου υπάρχει χώρος για στάθμευση λεωφορείων για την παραλαβή των επιβατών, αναδιαμορφώθηκε ο δρόμος που οδηγεί στο αεροδρόμιο από την μεριά της πόλης και από τον περιφερειακό της πόλης προς το αεροδρόμιο, με αλλαγή της νησίδας και κάποιες πρόσθετες αλλαγές.
Παρακάτω ακολουθούν φωτογραφίες από το κεντρικό κτίριο που θα είναι η αναμονή των επιβατών και ταυτόχρονα λύνεται και το θέμα που δημιουργήθηκε λόγω των έργων με τις ουρές των επιβατών που δημοσίευσε ο chrisd παραπάνω, και την αίθουσα των αφίξεων που μεγάλωσε αλλά έμεινε με 1 ιμάντα και ίσως έχουμε μικρό θεματακι με την ταυτόχρονη άφιξη πτήσεων αλλά όπως έχει ειπωθεί μπορούν να κατανεμηθούν Slot ώστε να μην πέφτουν ταυτόχρονα οι πτήσεις.

:arrow: https://www.epiruspost.gr/reportaz/koin ... aerodromio

:arrow:
https://epirusgate.blogspot.com/2019/07 ... facebook&m
=1

:arrow:
https://epirusgate.blogspot.com/2019/07 ... cebook&m=1

:arrow:
https://allnews-epirus.blogspot.com/201 ... 8.html?m=1

Για το τέλος άφησα την απαράδεκτη στάση της Tus Air διότι από την προηγούμενη Παρασκευή και το ίδιο θα γίνει και αύριο Δευτέρα, μίσθωσε ένα βουλγαρικό Boeing 737-300 (LZ-LVK) της ALK Airlines και με πρόσχημα ότι η εν λόγω αεροπορική που μίσθωσε το αεροπλάνο δεν είναι εκπαιδευμένο το πλήρωμα σε κάποιες ιδιαιτερότητες του αεροδρομίου με αποτέλεσμα να εκτελούνται οι πτήσεις των Ιωαννίνων μέσω Ακτίου και οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται μεταβαίνοντας με λεωφορεία από/προς το Άκτιο. Κατά την άποψη μου οι οποίες ιδιαιτερότητες υπήρχαν στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχουνε λυθεί, όπως καύσιμα, προσέγγιση μια και έχουνε τεθεί σε λειτουργία οι διαδικασίες RNAV/GNSS το γνωστό SBAS, και επίσης έχουνε δημοσιευθεί και οι αναβαθμισμένες διαδικασίες για LPV Approach και κάποια άλλα ζητήματα έχουνε λυθεί οπότε δεν είναι θέμα ιδιαιτεροτήτων κατά την άποψη μου, κάποιο θέμα έχει η ίδια η εταιρεία και θα το μάθουμε σύντομα.

:arrow:
https://allnews-epirus.blogspot.com/201 ... r.html?m=1

Με εκτίμηση!!!
3 x

Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 52
Επικοινωνία:

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό mimithem » 12 Ιούλ 2019, 07:56

Όσον αφορά την TUS έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους αφερέγγυους, αναξιόπιστους και παντελώς αντιεπαγγελματίες. Δυστυχώς μια εταιρεία που είχε στηρίξει τα Γιάννενα και την στηρίζουν ακόμα τα Γιάννενα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, αδιαφορόντας επιδεικτικά για το επιβατικό της κοινό. Μετά το εξπρές του μεσονυχτίου από τη Λάρνακα, που τις τελευταίες φορές έφτανε στις 03:00 και 04:00 τα ξημερώματα (λόγω αδυναμίας ανταπόκρισης στο πτητικό πρόγραμμα), τώρα δεν έρχεται καθόλου. Αντ'αυτού πηγαίνει στο.... Ακτιο με αριθμό πτήσης Ιωαννίνων και με τη γελοία δικαιολογία ότι το κότερο της ALK δεν μπορεί να κατέβει στα Γιάννενα λόγω μη πιστοποίησης του πληρώματος, λες και θα προσγειωθούν σε κάνα χωράφι. Η εταιρεία θα έπρεπε να εξασφαλίσει νοικιαρικο αεροπλάνο που θα εκτελεί κανονικά την πτήση και δεν θα βρίσκει ελεεινές "λύσεις" που εκθέτουν το αεροδρόμιο αλλά και κοροϊδεύουν κατάμουτρα το επιβατικό κοινό. Ευτυχώς που η τοπική κοινωνία εν τέλει δεν επένδυσε περαιτέρω στο τσίρκο αυτό και κρίμα για τα όσα έχει επενδύσει έως σήμερα. Ελπίζω του χρόνου το Τελ Αβίβ να ξεκινήσει με κάποια σοβαρή ισραηλινή εταιρεία και όχι με αυτούς τους αναξιόπιστους.
4 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 918
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 63

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 12 Ιούλ 2019, 13:00

Τσίρκο Medrano
1 x


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό airfan » 15 Αύγ 2019, 20:19

Να και μια πρωτιά για το ανακαινισμένο αεροδρόμιο Ιωαννίνων... είχε το μεγαλύτερο δείκτη αύξησης στην κίνηση τον Ιούλιο ,σύμφωνα με ντα στοιχεία της ΥΠΑ .. απο την Καθημερινή : "Σύµφωνα µε τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για το 7µηνο (Ιανουαρίου - Ιουλίου 2019 ), ο αερολιµένας που είχε το µεγαλύτερο ποσοστό αύξησης διακίνησης επιβατών είναι το αεροδρόµιο Ιωαννίνων µε άνοδο 29,9% (διακίνησε 76.959 επιβάτες το 7µηνο έναντι 59.241 το αντίστοιχο διάστηµα του 2018)."
Μη ξεχνάμε οτι το αεροδρόμιο είναι κρατικό, τα έργα έγιναν με χρήματα του Δημοσίου και λειτουργεί με επίβλεψη της ΥΠΑ. Αν θέλουμε λοιπόν και υπάρχει βούληση, μπορούμε,..δεν χρειάζεται να τα ξεπουλήσουμε όλα πιά !!
2 x

dvixos
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 20:52
x 25

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό dvixos » 15 Αύγ 2019, 22:31

airfan έγραψε:Μη ξεχνάμε οτι το αεροδρόμιο είναι κρατικό, τα έργα έγιναν με χρήματα του Δημοσίου και λειτουργεί με επίβλεψη της ΥΠΑ. Αν θέλουμε λοιπόν και υπάρχει βούληση, μπορούμε,..δεν χρειάζεται να τα ξεπουλήσουμε όλα πιά !!


Ε δε νομίζω ότι το 1,2 δις που εδωσε η φράπορτ το λες και ξεπούλημα. Τι κακό είναι να κερδίζει ο ιδιώτης δηλαδή? Σοβιετία είμαστε?
0 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 48

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 16 Αύγ 2019, 09:01

Πάντως σαν απλη παρατήρηση πάντα, 77.000 επιβάτες σε 7 μήνες βγαίνει - πολύ μπακαλίστικα - , 1.5 αεροπλάνο την ημέρα (και παρακαλώ μην πάμε στο "κάθε πότε έρχονται πραγματικά τα αεροπλάνα" κλπ). Άσχετα λοιπόν με το αν αυτός που λειτουργεί το αεροδρόμιο (τονίζω το άσχετα), είναι ιδιώτης ή δημόσιο, δεν μπορώ να καταλάβω το πώς θεωρείται κατόρθωμα αποτελεσματικής λειτουργίας η εξυπηρέτηση μέσου όρου 350 επιβατών την ημέρα. Επίσης το οτι εξυπηρετήθηκαν 77000 άνθρωποι αποτελεσματικά, αυτό δεν εγγυάται αυτόματα πως το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο στην διαχείρηση ενος και δύο εκατομμυρίων επιβατών.

(Προσοχή: δεν σχολιάζω το ποσοστό αύξησης, αλλά τα όσα αφορούν την αποτελεσματική λειτουργία προς αποφυγή πώλησης).

Αυτό έλειπε δηλαδή, η ΥΠΑ να μην μπορούσε να εξυπηρετήσει αυτόν τον αριθμό επιβατών σε ενα καινούριο κτήριο. Αν η ΥΠΑ χρειάζεται βούληση και καλή θέληση για να λειτουργεί υποδειγματικά ένα μικρό καινούριο αεροδρόμιο, και αν αυτό το παρουσιάζουμε σαν επίτευγμα αντι να ήταν ο κανόνας, τότε δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο πάνω σε αυτό.

Μα γι αυτό δεν έγινε το νέο κτήριο; Γι αυτό δεν εκσυγχρονίστηκαν οι υποδομές - άσχετα με το αν μπορούσαν να γίνουν σε 1 χρόνο ή έγιναν σε 10; Για να έρθει κόσμος έγιναν. Άρα μπράβο τους που τα κατάφεραν και σιγά σιγά παράγουν αποτέλεσμα. Αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν σημαίνει αυτόματα πως η ίδια συνταγή / διαχείρηση θα ήταν το ίδιο επιτυχημένη και σε μεγαλύτερα αεροδρόμια ώστε να αποφευχθεί το "ξεπούλημά" τους.

Εγω δεν θέλω κανένα δημόσιο και κανέναν ιδιώτη να παράγουν αποτέλεσμα μόνο "αν και όταν υπάρχει βούληση". Θέλω ολοι τους να κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει συνεχώς και παντού, και όχι μόνο όπου και όταν "υπάρχει βούληση". Αν η ομάδα της ΥΠΑ στα Γιαννενα λειτουργεί υποδειγματικά, μακάρι να κρατήσει το αεροδρόμιο για πολύ καιρό ακόμα και να το αναπτύξει ακόμα περισσότερο - επιβεβαιώνοντας, δυστυχώς, πως μάλλον η υπόλοιπη ΥΠΑ σε άλλα αεροδρόμια "δεν είχε την ίδια βούληση" για έργα και αποτελέσματα, αρα και πως άλλα αεροδρόμια καλά έκαναν και πουλήθηκαν. Δεν μπορώ να περιμένω να ξυπνήσουν με "θέληση και βούληση" στο φχψ αεροδρόμιο ώστε να αλλάξουν μια λάμπα, να κάνουν μια αναδιαρρύθμιση, ή να ανακαινίσουν μια τουαλέτα. Εγω θέλω αποτελέσματα σήμερα, είτε απο ΥΠΑ, είτε απο ιδιώτη.
2 x


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό airfan » 16 Αύγ 2019, 12:40

Σε σχέση με τις 2 παραπάνω αναρτήσεις θα ήθελα να τονίσω ότι τα "ξεπούλημενα"αεροδρόμια δόθηκαν όχι επειδή σε αυτά είχαν κακούς υπαλλήλους της ΥΠΑ, αλλά λόγω της άρνησης (όχι αδυναμίας) των πολιτικών προϊσταμένων να προχωρήσουν τις αναγκαίες αναβαθμίσεις.. Δεν ειναι βεβαια του παρόντος αλλά σε γειτονικό με τα Γιάννενα αεροδρόμιο. υπήρχαν σοβαρά προβλήματα με τις τουαλέτες..όχι καθαρισμός γιατί και τότε υπήρχε ιδιωτικό συνεργείο , αλλά με τη συντήρηση τους που έφτασαν να είναι χαλασμένες οι περισσότερες....δεν είχε όμως ούτε έναν υδραυλικό για πάνω από 10 χρονια με άρνηση της ηγεσίας και βουλευτών να προσληφθεί έστω και ένας.. αποτέλεσμα να πουληθεί.. όσον αφορά τα 1,4δις δείτε τα ετήσια έσοδα των 14 που με την τρέχουσα σαιζον ξεπερνούν τα 600εκ και δείτε τι χάνει το δημόσιο για τα επόμενα 47 χρονια
0 x

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 95

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό mrk » 18 Αύγ 2019, 11:01

δείτε τα ετήσια έσοδα των 14 που με την τρέχουσα σαιζον ξεπερνούν τα 600εκ


Δεν βλέπω 600εκ... https://www.kathimerini.gr/1037487/arti ... ort-greece
0 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2120
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 63
Επικοινωνία:

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 18 Αύγ 2019, 12:01

airfan έγραψε:Σε σχέση με τις 2 παραπάνω αναρτήσεις θα ήθελα να τονίσω ότι τα "ξεπούλημενα"αεροδρόμια δόθηκαν όχι επειδή σε αυτά είχαν κακούς υπαλλήλους της ΥΠΑ, αλλά λόγω της άρνησης (όχι αδυναμίας) των πολιτικών προϊσταμένων να προχωρήσουν τις αναγκαίες αναβαθμίσεις.. Δεν ειναι βεβαια του παρόντος αλλά σε γειτονικό με τα Γιάννενα αεροδρόμιο. υπήρχαν σοβαρά προβλήματα με τις τουαλέτες..όχι καθαρισμός γιατί και τότε υπήρχε ιδιωτικό συνεργείο , αλλά με τη συντήρηση τους που έφτασαν να είναι χαλασμένες οι περισσότερες....δεν είχε όμως ούτε έναν υδραυλικό για πάνω από 10 χρονια με άρνηση της ηγεσίας και βουλευτών να προσληφθεί έστω και ένας.. αποτέλεσμα να πουληθεί.. όσον αφορά τα 1,4δις δείτε τα ετήσια έσοδα των 14 που με την τρέχουσα σαιζον ξεπερνούν τα 600εκ και δείτε τι χάνει το δημόσιο για τα επόμενα 47 χρονια

offtopic αλλά τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να πάρει ενα συνεργείο να φτιάξει τις τουαλέτες αντί να προσλάβει υδραυλικό? Τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να προσλάβει εναν υδραυλικό εναν ηλεκτρολογο, εναν εναν εναν και να τους έστελνε όπου υπήρχε πρόβλημα? Δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί φταίει το ελληνικό δεν φταίω εγώ φταίει ο άλλος, και ας άρπαζε το κράτος τα έσοδα ολο το καιρό, δεν νομίζω ότι έμεινε κανένας ΥΠΑλληλος απλήρωτος...
0 x


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό airfan » 19 Αύγ 2019, 08:58

mrk έγραψε:
δείτε τα ετήσια έσοδα των 14 που με την τρέχουσα σαιζον ξεπερνούν τα 600εκ


Δεν βλέπω 600εκ... https://www.kathimerini.gr/1037487/arti ... ort-greece



εχεις δίκιο, εκ παραδρομής έγραψα ετήσια , ενώ στο μυαλό μου ήταν τα έσοδα απο το 2017 έως το 2019, δηλαδή έσοδα περίπου 3 χρόνων που ανέλαβε η Fraport...με λίγα λόγια , τα 1,4 δις βγαίνουν απο έσοδα περίπου 8-10 χρόνων. Αυτά τα 1,4 δις προέρχονται απο δανεισμό και όχι απο καταβολή κεφαλαίων απο τους μετόχους της εταιρείας, ελληνες και γερμανούς, συνεπώς απο τα ετήσια έσοδα αφαιρούνται οι δόσεις των δανείων αυτών, δεν προσμετρώνται στα κέρδη, το δημόσιο εισπράττει λιγότερα και ο ελληνας φορολογούμενος πληρώνει την εφορία του.
Για να επανέλθουμε στο topic όμως, θα πρέπει να πούμε οτι το αποτέλεσμα στο King Pyrros ειναι πολύ καλό, η αύξηση είναι μεγάλη , το ίδιο και σε άλλα μικρά κρατικά αεροδρόμια , τα οποία δεν έχουν δεί καμμία μικροεπενδυση- συντήρηση, Αυτό βέβαια για να παραχωρηθούν και αυτά χωρίς ιδιαίτερες ενστάσεις.
Τα αεροδρόμια είναι η κότα που κανει χρυσά αυγά, την υποσιτίζουμε, αυτή συνεχίζει να κανει τα χρυσά αυγά και αντί να της δώσουμε φαγητό να δυναμώσει, προτιμάμε να την πουλήσουμε και σε αντίτιμο να πάρουμε μια εξάδα απλά αυγά !!!
0 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό airfan » 19 Αύγ 2019, 09:11

dtrach έγραψε:offtopic αλλά τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να πάρει ενα συνεργείο να φτιάξει τις τουαλέτες αντί να προσλάβει υδραυλικό? Τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να προσλάβει εναν υδραυλικό εναν ηλεκτρολογο, εναν εναν εναν και να τους έστελνε όπου υπήρχε πρόβλημα? Δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί φταίει το ελληνικό δεν φταίω εγώ φταίει ο άλλος, και ας άρπαζε το κράτος τα έσοδα ολο το καιρό, δεν νομίζω ότι έμεινε κανένας ΥΠΑλληλος απλήρωτος...


Η ΥΠΑ δεν έχει δικό της ταμείο για να ξοδεύει σε συντηρήσεις, προσλήψεις εργολάβων κλπ... τα έσοδα - κακώς- πάνε στο Υπουργείο Οικονομικών και η ΥΠΑ ζητάει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ έγκριση για δαπάνες χ,ψ και ω....Πρέπει λοιπόν να σπάσει μια βρύση, να κοστολογηθεί η επισκευή, να ζητηθεί το κονδυλι, να γίνει διαγωνισμός -ακόμα και για 50-100 ευρώ για να το φτιάξει ενας εξωτερικός υδραυλικος.. .αυτό παίρνει 3-6 μήνες, αλλά και ποτέ !! Αυτή ειναι η παθογένεια που έχει φέρει τα αεροδρόμια - οσα πλέον παραμένουν κρατικά- σε αυτή την εικόνα, αντί όμως να βρεθεί λύση ώστε η λειτουργία να είναι πιό ευέλικτη και αποτελεσματική, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ακόμα πιό δύσκολα.. Απαιτούνται πολιτικές λύσεις, οι εκάστοτε υπουργοί πιστεύω γνωρίζουν την κατάσταση, αλλά πιθανόν να έχει αποφασιστεί η εκποίηση και των υπολοίπων μικρών, ισως να πληρώσουμε κιόλας για να τα πάρει μια εταιρεία. Τα αεροδρόμιο των Ιωαννίνων τελείωσε υστερα απο χρόνια και την επιμονή ντόπιων παραγόντων, απο την ΥΠΑ, τοπική αυτοδιοίκηση και την πίεση τοπικών πολιτικών.
Τέλος, θα ήταν ίσως καλύτερα, να έμεναν οι ΥΠΑτζήδες απλήρωτοι επειδή οι τουαλέτες και οι ιμάντες αποσκευών είναι χαλασμένοι, προς ικανοποίηση κάποιων ? να αφήσουμε και τους εφοριακούς απλήρωτους, επειδή υπάρχει φοροδιαφυγή, τότε !
0 x

Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 22

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 19 Αύγ 2019, 10:38

Έχω την αίσθηση ότι θα ξεκινήσει πάλι ένας ατελείωτος διάλογος για το 'ξεπούλημα' των αεροδρομίων στη Fraport, ένα θέμα που το έχουμε εξαντλήσει στο φόρουμ.
Αν χρειαζόταν 6 μήνες για να επιδιορθωθεί μια βρύση, πράγμα που συνεπάγεται ότι σε 47 χρόνια θα είχαν επιδιορθωθεί 24 παρά κάτι βρύσες, τότε καλύτερα που 'ξεπουλησαμε' τα αεροδρόμια. Ίσως μετά την 47χρονη 'κατοχή' μάθουμε να λειτουργούμε την κρατική μηχανή σωστά και σαν πολίτες να σεβόμαστε την κρατική περιουσία και να απαιτούμε από το κράτος τα φορολογικά έσοδα να αξιοποιουνται άμεσα.
Εύχομαι το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων να συνεχίσει να αναπτύσσεται, πάντα μέσα στα όρια των δυνατοτήτων του, και προπάντων να μη ρημάξει περιμένοντας ένα κονδύλι για επισκευές ή υπεύθυνους/υπαλλήλους με όραμα και μεράκι για τη δουλειά τους
2 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 855
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 261

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 19 Αύγ 2019, 14:00

Διαβάζω αυτές τις ημέρες όλα αυτά που γράφεται, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων αυξήθηκε πολύ σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, από το 2010 έως το 2015 όπου υπήρχε πολύ μεγάλη κάμψη στην επιβατική κίνηση. Όμως στα στατιστικά στοιχεία του αερολιμένα υπήρχε και ένα προηγούμενο μεγάλο ρεκόρ σε σύνολο χρονιάς το 2000 που είχε σημειωθεί ποσοστό της τάξης του 47,3% τότε το κυρίως ποσοστό αφορούσε την κίνηση εσωτερικού παρά εξωτερικού, τώρα όμως με τα σημερινά δεδομένα του 7μηνου που άγγιξε το 30% αφορά την κίνηση εσωτερικού - εξωτερικού, όμως σε σύνολο φετινής χρονιάς ίσως περάσει το 40%.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων γενικώς είναι της τάξης των 100.000 επιβατών και άνω αλλά σύντομα με την ανάπτυξη που έπεται θα είναι της τάξης των 200.000 επιβατών.

Η όλη συζήτηση που γίνεται για ξεπούλημα των υπολοίπων κρατικών αεροδρομίων και άλλα τέτοια νομίζω ανήκει σε άλλο θέμα, μέχρι στιγμής νομίζω πως για την περίπτωση του αεροδρομίου είναι αρκετά μακριά οπότε νομίζω δεν βγάζει πουθενά η όλη συζήτηση που έχει ξαναγίνει και άλλες πολλές φορές σε άλλα τοπικ όπως αυτό που κλείδωσε της Fraport οπότε μην οδηγήσουμε και σε κλείδωμα και του θέματος του αεροδρομίου Ιωαννίνων για αυτό το λόγο.

Με εκτίμηση.
2 x

Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 52
Επικοινωνία:

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό mimithem » 19 Αύγ 2019, 20:34

aris320 έγραψε:... μέχρι στιγμής νομίζω πως για την περίπτωση του αεροδρομίου είναι αρκετά μακριά...


Κι όμως, δεν είναι καθόλου μακριά φίλε Άρη...
1 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης