Aπεργία στην ΥΠΑ

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
ezzio_atc
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιαν 2013, 17:53
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TSO
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ZZZZ
x 17

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό ezzio_atc » 08 Οκτ 2016, 13:05

Κανένας δεν είπε ΑΕ ούτε έχει εξουσιοδοτησει καμια ΓΣ για κατι τετοιο. Τα λεγόμενα του προέδρου ΕΕΕΚΕ ο οποίος στάθηκε ανεπαρκώς στην επιτροπή της Βουλής παραφράστηκαν από τον Υπουργό. Είπε ότι θέλουμε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο από το βαθύ δημόσιο και περιέγραψε τα μοντελα που υφίστανται στην Ευρώπη. Ο πρόεδρος ΟΣΥΠΑ στάθηκε καλύτερα αλλά με το γλυψιμο που έριξε και τις ανακριβειες που ειπε έπρεπε αν ειχε επιπεδο το κοινοβούλιο να τον βαλουν στη θεση του. Φτανει που τον πληρωνουν 30χρονια για να μην δουλευει. Αν ηθελε μονιμο προεδρο η ΟΣΥΠΑ επρεπε να τον πληρωνει απο τις εισφορες της. Δυστυχως αυτο ειναι το ελληνικο δημοσιο.
Για το επίδομα απώλειας ειδικότητας ξαναδες τους Ευρωπαϊκους κανονισμους και τον ελληνικό Νόμο. Θεωρώ ότι σε έναν ανεξάρτητο και ελεγχόμενο πάροχο θα γινόταν πολύ καλύτερη διαχείριση αυτού του θέματος.
Φυσικά και υπαρχουν οι συντεχνιες αλλα να υπαρχει επιπεδο και ειλικρινεια.
0 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 08 Οκτ 2016, 13:59

ezzio_atc έγραψε: Είπε ότι θέλουμε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο από το βαθύ δημόσιο και περιέγραψε τα μοντελα που υφίστανται στην Ευρώπη.
Φυσικά και υπαρχουν οι συντεχνιες αλλα να υπαρχει επιπεδο και ειλικρινεια.


Ποιό ακριβώς μοντέλο είναι αυτό που θέλετε, δεν είναι Ι.Δ, δεν είναι βαθύ Δημόσιο, ποιό μοντέλο να αντιγράψουμε απο την Ευρώπη ?.
Εχω την εντύπωση, χωρίς να παρερμηνευτώ ώς ευκολόπιστος, οτι το νέο μοντέλο, που εισάγει το θεσμό του εκτελεστικού συμβουλίου- αν αυτό κάνει τη δουλειά που πρέπει- και μπορεί να δώσει την αυτοδυναμία της ΥΠα σε δικοικητικό αλλά περισσότερο σε οικονομικό επιπεδο, τότε θα εξελιχθεί πολύ καλύτερα απο την παρούσα κατάσταση.. Με τον τρόπο αυτό, ο οποίος αλλωστε υποστηρίχτηκε και απο τους δανειστές- οπως είπε ο Σπίρτζης- καλύπτεται ο δημόσιος χαρακτήρας αλλά και η ανεξαρτησία της ΥΠΑ, αυτό δηλαδή που ζητούσε ο κλάδος σας. Αυτό είναι απο περσινό Δελτίο Τύπου της ΕΕΚΕ :" Το σχήμα που προκρίνουμε και προτείναμε είναι η δημιουργία ανεξάρτητου και βιώσιμου Παρόχου Αεροναυτιλίας, ως αυτοτελούς δημόσιας υπηρεσίας ."
Ειλικρίνεια απο τις συντεχνίες της ΥΠΑ δεν νομίζω οτι υπήρξε και ούτε θα υπάρξει , οσο ο καθένας υπονομεύει τον άλλο, προσπαθώντας με νύχια και με δόντια να κρατήσει ή να χτίσει ένα prestige, προσπαθώντας να "κρατηθεί στην κορυφή" ..Ενα απο τα θέματα για τη απεργία είναι και αυτό : " Δεν αναγνωρίζουν κανένα επιτελικό και διοικητικό ρόλο στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας όσον αφορά στη στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Αεροναυτιλίας και αδικαιολόγητα ισχυρίζονται ότι ρόλος των Ελεγκτών εξαντλείται στις επιχειρησιακές τους μονάδες." Οσον αφορά τις "μετατάξεις στις μονάδες Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας με προσωπικό από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις κατά παρέκκλιση όλων των ισχυουσών διατάξεων και του αναγνωρισμένου προσοντολογίου των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας όπως τούτο καθορίζεται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 340/2015.", αυτό δεν στέκει αφού ενας δόκιμος ΕΕΚ, περναει απο τη ΣΠΟΑ οπου εκεί αν δεν έχει τα προσόντα που πρέπει κόβεται στη διαδικασία. Μήπως πιστεύει κανείς οτι θα έρθει κάποιος γεωπόνος απο ενα Δήμο και την επόμενη ημέρα θα παίσει μικρόφωνο ???
ενώ - λανθασμένα κατά τη γνώμη μου - παραπληροφορούν με αυτό : "Δεν διευκρινίστηκε βάσει ποιας μελέτης βιωσιμότητας προέκυψε η κατανομή των τελών διαδρομής κατά 80% και 20% μεταξύ της υπηρεσίας και της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας αντίστοιχα." αφού είναι γνωστό οτι ενα μέρος του κονδυλίου Eurocontrol σαν υπόλοιπο, πήγαινε στον κρατικό προυπολογισμό, σύμφωνα με το ΓΛΚ κάπου 120 εκ. θα χάσει ο προυπολογισμός, επειδή οι πόροι αυτοί θα πηγαίνουν κατευθείαν στην ΑΠΑ/ΥΠΑ

Πρίν λίγο δημοσιεύτηκε απάντηση του Δικοικητή της ΥΠΑ στις αιτιάσεις των ΕΕΚ :
http://www.newsit.gr/flash/ypa_apantisi ... egktes.doc

Εχει ενδιαφέρον να δούμε τη συνέχεια !!
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 08 Οκτ 2016, 18:12

μετα τη συνάντηση Σπίρτζη και της ΕΕΚΕ, πάει για αναστολή η απεργία... λίγη μόλις ώρα πριν την έναρξή της !!
0 x

pansek
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 21 Ιαν 2011, 19:09
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LEBL
Τοποθεσία: Βαρκελώνη
x 8
Επικοινωνία:

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό pansek » 08 Οκτ 2016, 18:50

Όντως πάει για αναστολή της απεργίας.
http://mobile.in.gr/Article.aspx?Id=1500106737
0 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 789
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 195

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 08 Οκτ 2016, 18:54

Καλά, τώρα που άλλαξα τη πτήση μου από αύριο πρωί για σήμερα βράδυ, έκλεισα και Ξενοδοχείο στη Ζυρίχη (δεν έχει πια ανταπόκριση τόσο αργά) κλπ. και μόλις έφτασα στο αεροδρόμιο ακυρώνουν την απεργία. :wall: Τέλος πάντων, θα φύγω σήμερα, για να είμαι σίγουρη, ούτε ξέρω τί θα γίνει με τις ακυρωμένες πτήσεις
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 08 Οκτ 2016, 19:00

Αφού έκαναν άνω κάτω όλο τον αεροπορικό κλάδο, αφού χάλασαν τα σχέδια επιβατών, εργαζομένων και τουριστικών επιχειρήσεων αφού έκαναν το κομμάτι τους ρε αδερφέ, ανακοινώνουν αναστολή απεργίας. Γιατί μας έχουν ΟΛΟΥΣ γραμμένους στα @@ τους.

Αν ήμουν η A3 ή η FR θα τους έσερνα στα δικαστήρια μέχρι να αποζημιωθώ για το τελευταίο ευρώ που έχασα.

:evil:
3 x

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 40

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό AirServ » 08 Οκτ 2016, 20:53

Σε αυτο εχεις μεγαλο δικιο..Αλλα εδω ειναι και ευθυνη του υπουργου που επρεπε απο την πρωτη στιγμη που ανακοινωθηκε η απεργια να εκανε αυτη την συναντηση..
0 x


Angel Aviation
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 44

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 08 Οκτ 2016, 22:31

AirServ έγραψε:Αλλα εδω ειναι και ευθυνη του υπουργου που επρεπε απο την πρωτη στιγμη που ανακοινωθηκε η απεργια να εκανε αυτη την συναντηση..


Μα χθες οι τιτλοι ήταν οτι η συνάντηση ήταν ακαρπη. Συναντήθηκαν αλλά χθες δεν τα βρήκαν ενώ σήμερα τα βρήκαν! Αυτά εμένα μου κάνουν αλισβερίσια. ¨Οπως και να έχει, το καλό ειναι οτι μετά από μια μέρα τερατούργημα για τον ξενοδοχειακό κλάδο (όπως και άλλο) τελικά αποδείχθηκε οτι ολη μέρα δουλεύαμε για μια μεγάλη τρύπα στο νερό. Το ευχάριστο είναι οτι δεν θα είναι ετσι όλη η εβδομάδα. Καλές πτήσεις σε όσους ταξιδεύουν τελικά.

Απορώ τι υποσχέσεις δώθηκαν πάντως!
1 x

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 40

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό AirServ » 08 Οκτ 2016, 22:40

Ασε το τι γραφουν οι φυλλαδες...πιο πολυ διαρροες..εγω προσωπικα στο γραφειο 2 μερες τωρα αλλαζω εισιτηρια με ρυθμους"πολυβολου"...Η ολη ιστορια εκανε ζημια στην εικονα αλλα η ευθυνη βαραινει το υπουργειο κατ'εμε..Επρεπε να εχουν δοθει εξηγησεις πολυ πριν την προκηρυξη της απεργιας και να μην ειχαμε ολη αυτη την ταλαιπωρια και οι επιβατες και εμεις ως γραφεια και αεροπορικες...
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Οκτ 2016, 01:25

Angel Aviation έγραψε:Αυτά εμένα μου κάνουν αλισβερίσια.
Άντε ρε, ντροπή σου και μόνο που το σκέφτηκες. Ο κ. Σπίρτζης είναι γνήσιος ιδεολόγος κομμουνιστής ενώ οι συνδικαλιστές ασχολούνται αυστηρά με τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των εργζομένων και του λαού. Όλα ήταν μια ατυχής παρεξήγηση.
5 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 02 Ιουν 2017, 18:36

Oι ηλεκτρονικοί μηχανικοί της ΥΠΑ προβαίνουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις, ήδη κάνουν 48ωρη απεργία 1&2 Ιουνίου, παραθέτω το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Σύλλογός τους :

Σε ανακοίνωση τους η Ένωση Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΝΗΜΑΕΚ) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας αναφέρει:

Οι εργαζόμενοι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ΗΜΑΕΚ) βιώνουμε καθημερινά, εδώ και μία εξαετία, τις καταστροφικές επιπτώσεις των πολιτικών λιτότητας και των μνημονίων σε επίπεδο τόσο επιχειρησιακό, όσο και θεσμικό.

Ιδιαίτερα τους τελευταίους οκτώ μήνες, μετά την ψήφιση του Ν.4427/2016, η επιχειρησιακή απαξίωση του έργου μας έχει λάβει μορφή εξοντωτική. Η κατάργηση
-κατά παράβαση του Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Νομικού πλαισίου- κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας για τους ΗΜΑΕΚ, η ακατανόητη και εξαμβλωματική οργάνωση των νέων Οργανικών Μονάδων των Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας, η απορρύθμιση του χρόνου εργασίας των κλάδων Αεροναυτιλίας και ο οικονομικός μαρασμός που θεσμοθετείται για τη νέα ΥΠΑ αποτελούν ελάχιστο δείγμα των καταστροφικών αλλαγών που φέρει ο νέος νόμος.

Ακόμα όμως και η καθημερινή απαραίτητη λειτουργία των ΗΜΑΕΚ αντιμετωπίζει αξεπέραστα εμπόδια. Οι ελάχιστοι οικονομικοί πόροι που απαιτούνται για την προμήθεια των απαραίτητων ανταλλακτικών και για τις μετακινήσεις του προσωπικού για τις προληπτικές αλλά και τις διορθωτικές συντηρήσεις του εξοπλισμού Αεροναυτιλίας, είναι ανύπαρκτοι. Το ίδιο συμβαίνει και στην προμήθεια καυσίμων για τα αεροσκάφη της Μονάδας Πτητικών Μέσων, με αποτέλεσμα να τίθεται σε αμφιβολία κάθε φορά η επιτυχής ολοκλήρωση του από αέρα ελέγχου των Πολιτικών και Στρατιωτικών Ραδιοβοηθημάτων της Ελλάδας. Τα όρια ασφαλούς λειτουργίας του αεροναυτιλιακού εξοπλισμού ωθούνται πλέον στα ελάχιστα. Ο οικονομικός αυτός στραγγαλισμός, πέραν της καθημερινής απαξίωσης του έργου μας, θα έπρεπε να προκαλεί έντονη ανησυχία στην πολιτική ηγεσία της Υπηρεσίας. Παρ’ όλα αυτά, κανένας δεν φαίνεται να ευαισθητοποιείται!

Η λειτουργία της Fraport στο ρόλο διαχειριστή σε δεκατέσσερις αερολιμένες έγινε μετά από ελλειμματική έως ανύπαρκτη προετοιμασία. Εκτός των κατά τόπους μεγάλων προβλημάτων λειτουργίας του προσωπικού στους χώρους συστημάτων Α/Ν των αερολιμένων, αποτέλεσμα της υπηρεσιακής αυτής αδράνειας ήταν η πρόκληση σειράς σοβαρών περιστατικών ασφαλείας στις Υπηρεσίες CNS τον Απρίλιο με υπαιτιότητα της Fraport, μέσα στις τρεις πρώτες εβδομάδες εργασιών! Η κατάσταση αυτή κατέδειξε με σαφήνεια τα κενά της υπάρχουσας σύμβασης υπηρεσιών και, κυρίως, σηματοδότησε ενδεχόμενη δυσμενή τάση στην ασφάλεια των πτήσεων. Είναι εύλογο το ερώτημα για την εξέλιξη της επικίνδυνης αυτής τάσης μέσα στο καλοκαίρι, όταν οι κινήσεις των αεροσκαφών θα αυξηθούν κατακόρυφα!

Μετά την πρόσφατη κατάθεση έντεκα άρθρων με τουλάχιστον είκοσι τροπολογίες στο Ν.4427/2016 εκ των οποίων καμία δεν έλυσε το παραμικρό πρόβλημα απ’ όσα αναφέραμε, διαπιστώσαμε πλήρη αναντιστοιχία λόγων και έργων από πλευράς της πολιτικής ηγεσίας. Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι δεν υπάρχει ούτε διάθεση συνεννόησης, αλλά κυρίως καμία συναίσθηση του κινδύνου ενόψει της τουριστικής περιόδου.

Για τους λόγους αυτούς δεν μας μένει άλλος δρόμος από την προκήρυξη σειράς κινητοποιήσεων και:

θα προκηρύσσουμε 48ωρη απεργία των ΗΜΑΕΚ την πρώτη Πέμπτη και Παρασκευή κάθε μήνα, ξεκινώντας από την 1η και 2α Ιουνίου,
θα προκηρύσσουμε δύο τετράωρες στάσεις εργασίας από την 14.00-17.59 και 20.00-23.59 ώρες τοπικές κάθε επόμενη -μετά την πρώτη Παρασκευή- κάθε μήνα,

με αιτήματα:

την άμεση αποκατάσταση του νομικού πλαισίου εκπαίδευσης των ΗΜΑΕΚ, σύμφωνα με την πρόταση που έχουμε καταθέσει
την άμεση εναρμόνιση του εργασιακού χρόνου των κλάδων Αεροναυτιλίας ΗΜΑΕΚ και ΕΕΚ, σύμφωνα με την πρόταση που έχουμε καταθέσει
την αναδιοργάνωση των Οργανικών Μονάδων της νέας ΥΠΑ, σύμφωνα με τις προτάσεις που έχουμε καταθέσει
την άμεση εκκίνηση διαδικασίας πρόσληψης προσωπικού δεκαπέντε ΗΜΑΕΚ με κριτήρια εντοπιότητας για την στελέχωση περιφερειακών αερολιμένων, σύμφωνα με τις προτάσεις που καταθέτουμε τα τελευταία έξι χρόνια
την άμεση επίλυση της διένεξης μεταξύ των οικονομικών υπηρεσιών ΥΠΑ και Υπουργείου Υποδομών-Μεταφορών και εξασφάλιση των οικονομικών πόρων για την προμήθεια ανταλλακτικών, τις μετακινήσεις για προληπτικές και διορθωτικές συντηρήσεις συστημάτων Α/Ν, καθώς και τα απαραίτητα καύσιμα κίνησης της ΜΠΜ και των οχημάτων αερολιμένων
την άμεση και κατά προτεραιότητα επίλυση των προβλημάτων μετεγκατάστασης των Οργανικών Μονάδων ΗΜΑΕΚ και, κυρίως, του Κέντρου Ηλεκτρονικών Εγκαταστάσεων και Μείζονος Συντήρησης, η απρόσκοπτη λειτουργία του οποίου αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ασφάλεια των πτήσεων της Χώρας
την άμεση εκκίνηση της διαδικασίας αναθεώρησης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών μεταξύ ΥΠΑ-Fraport με τη συμμετοχή εκπροσώπων των εργαζομένων

Δηλώνουμε ότι τα παραπάνω αιτήματα αποτελούν τα ελάχιστα για τον τερματισμό των κινητοποιήσεων μας.

Το Δ.Σ. ΕΝΗΜΑΕΚ να προβεί σε όλες τις ενέργειες που προβλέπονται από το νόμο, εντάσσοντας τα παραπάνω αιτήματα κυκλικά ένα κάθε φορά στο πλαίσιο κινητοποιήσεων. Σε περίπτωση κινητοποιήσεων που προκηρύσσονται από την ΑΔΕΔΥ, το ΔΣ μπορεί να τροποποιεί το εβδομαδιαίο πρόγραμμα κινητοποιήσεων αντίστοιχα.

Το παρόν να επιδοθεί στους:

Υπουργό Μεταφορών
Υπουργό Εθνικής Άμυνας
Υπουργό Οικονομικών
Διοικητή ΥΠΑ
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Δυστυχώς επτωχεύσαμεν

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 02 Ιουν 2017, 19:37

satcorfu έγραψε:, παραθέτω το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Σύλλογός τους
Ναι, μην χάσεις, όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη.

Αυτό που δεν μας λένε είναι οι λαλίστατοι κατά τα άλλα συνδικαληστές, είναι απο που θα πληρωθούν όλα αυτά, δεδομένου ότι τα έσοδα της πολιτικής αεροπορίας πηγαίνουν για μισθούς του δημοσίου , δηλαδή για στήριξη της εκλογικής βάσης του ΣΥΡΙΖΑ, και για συντάξεις.
2 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό OA702 » 02 Ιουν 2017, 20:15

Άρα σήμερα ήδη απεργούν, σωστά; Τι επηρρεάζει αυτός ο κλάδος; Γτ δεν βλέπω κάποιον αντίκτυπο αυτής της απεργίας...
0 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 02 Ιουν 2017, 23:12

Οι ηλεκτρονικοι της ΥΠΑ δεν είναι Ελεγκτές που απλά σταματάνε να μιλάνε στο μικρόφωνο και έτσι σταματούν οι πτήσεις το πρώτο δευτερολεπτο της απεργίας τους... λογικά θα πρέπει να "πέφτουν" συστήματα , πράγμα το οποίο θέλει χρόνο - εκτός αν κάνουν εσκεμμένες ενέργειες για επιτάχυνση τους--.
πιστεύω δηλαδή οτι υπο κανονικές συνθήκες οι 48 ώρες απεργίας είναι λίγες για να φανουν προβλήματα.. υπάρχουν και συγκυρίες βέβαια όπου τυχαίνει να βρεθούν εκτός λειτουργίας συστήματα και να δημιουργηθούν καθυστερήσεις ή και αλλαγές πορείας....Αν ένα radar "πέσει" και οι ΕΕΚ πανε σε manual διαδικασίες, τότε αυξάνονται οι αποστάσεςι και μικραίνει η χωρητικότητα..
Οσον αφορά τα χρήματα, που αναφέρει ο sv1xv, αυτά προέρχονται απο τα τέλη υπερπτήσεων και ένα μέρος τους παει στη μισθοδοσία, δεν πάνε όλα...τα υπόλοιπα πληρώνουν δάνειο που είχε παρει ο Σημίτης για τους Ολυμπιακούς του 2004 και οτι μείνει πάει στο κορβανά, ενώ πρέπει να πάνε σε υποστήριξη συστημάτων και ανανέωση. Οτι δηλαδή έγινε και με τα αεροδρόμια.... Πιθανό να θέλουν να πουληθεί ΚΑΙ αυτό το δημόσιο αγαθό, τώρα που συνηθίσαμε !!
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 02 Ιουν 2017, 23:21

Τα πολλά "δημόσια αγαθά", ακριβέστερα η άθλια διαχείριση τους, μας έφεραν στα σημερινά χάλια.

Κάθε δήθεν δημόσιο αγαθό αποτελεί και ένα κομματάκι στο τρόπαιο του νικητή κάθε εκλογικής μάχης, ένα εργαλείο εξαγοράς στρατιών βολεμένων, διαφθοράς μέσω έργων και προμηθειών, και ένα parking για όσα καλόπαιδα του συστήματος δεν τα κατάφεραν στις εκλογές. Τελικά όμως αποτελεί και ένα ακόμα βάρος στις πλάτες των κορόιδων που δεν συμμετέχουν στο σύστημα.
2 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης