Άγονες Γραμμές

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό OA701 » 08 Ιούλ 2011, 01:16

Οhhhh, yeaaaah!!! Αναρτήθηκαν -αρχικώς προς διαβούλευσιν- στο site της ΥΠΑ τα γραφειοκρατικά για τον brand new διαγωνισμό που αφορά κατοχύρωση PSO από 1/4/2012 έως 31/3/2016.

Ιδού τα δρομολόγια και η σύγκριση με τον προηγούμενο αμαρτωλό διαγωνισμό.
:arrow: AΤΗ-JTY (x4-6 weekly / 140-240 seats per leg) (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
:arrow: ATH-JIK (x5-9 weekly / 250-540 seats per leg) (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
:arrow: ATH-LRS (x7-12 weekly / 210-600 seats per leg) (x6-10 weekly / 210-350 seats per leg)
:arrow: ATH-MLO (x7-10 weekly / 245-350 seats per leg) (x7-8 weekly / 245-280 seats per leg)
:arrow: ATH-KIT (x6-8 weekly / 240-400 seats per leg) (x5-7 weekly / 200-280 seats per leg)
:arrow: ATH-JNX (x6-9 weekly / 180-270 seats per leg) (x6-8 weekly / 192-200 seats per leg)
:arrow: ATH-PAS (x10-20 weekly / 200-400 seats per leg) (x10-19 weekly / 170-330 seats per leg)
:arrow: ATH-AOK (x7-10 weekly / 420-600 seats per leg) (x7-10 weekly / 350-500 seats per leg)
:arrow: ATH-JSH (x5-7 weekly / 350-490 seats per leg) (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
:arrow: ATH-JSI (x2-8 weekly / 60-400 seats per leg) (x2-7 weekly / 30-280 seats per leg)
:arrow: ATH-JKL (x7-10 weekly / 210-300 seats per leg) (x7-10 weekly / 140-200 seats per leg)
:arrow: ATH-SKU (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg) (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
:arrow: SKG-SMI (x3-5 weekly / 240-400 seats per leg) (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
:arrow: SKG-JKH (x3-5 weekly / 240-400 seats per leg) (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
:arrow: SKG-CFU (x4-5 weekly / 240-300 seats per leg) (x4-5 weekly / 200-250 seats per leg)
:arrow: SKG-KLX (x2-4 weekly / 120-240 seats per leg) (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
:arrow: SKG-SKU (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg) (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-RHO (x2 weekly / 50 seats per leg) (x2 weekly / 40 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-JKH-RHO (x1 weekly / 25 seats per leg) (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-SMI-RHO (x1 weekly / 25 seats per leg) (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-JKH-SMI-RHO (x1 weekly / 25 seats per leg) (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: RHO-AOK (x5-7 weekly / 200-280 seats per leg) (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
:arrow: RHO-AOK-KSJ-JSH (x4-7 weekly / 160-280 seats per leg) (x4-6 weekly / 140-210 seats per leg)
:arrow: RHO-KGS-LRS-JTY (x2-3 weekly / 60-90 seats per leg) (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
:arrow: RHO-KZS (x4-7 weekly / 100-175 seats per leg) (x4-6 weekly / 80-120 seats per leg)
:arrow: AXD-JSH (x3-4 weekly / 75-100 seats per leg) (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
:arrow: PVK-JSH (x2-3 weekly / 50-75 seats per leg) (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
:arrow: CFU-PVK-EFL-ZTH-ΚΙΤ (x2-3 weekly / 60-90 seats per leg) (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)

Οι συχνότητες πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων αφορούν χειμώνα-καλοκαίρι ενώ οι θέσεις είναι οι συνολικά εβδομαδιαίες ανα κατεύθυνση.

Τι αλλαγές παρατηρείτε με μια πρώτη ματιά?

Προς μελέτη τα γραφειοκρατικά, τα οποία και κατέβηκαν απ' την ιστοσελίδα της ΥΠΑ μόλις έληξε η ημ/νια για τη διαβούλευση - δλδ απόψε τα μεσάνυχτα:
:arrow: http://www.hcaa.gr/up/files/SXEDIO_EPIBOLIS_6os_11.doc
:arrow: http://www.hcaa.gr/up/files/PROSKLISI_PAROXHS_DHM_YPHRES_6os_11.doc
:arrow: http://www.hcaa.gr/up/files/SXEDIO_SYGGRAFI_YPOXREOS_6os_11.doc
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3785
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 199
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό jerry » 08 Ιούλ 2011, 01:51

Καταρχάς έχω την αίσθηση πως κάποιες αλλαγές στις συχνότητες έχουν ήδη γίνει. Π.χ. στην Πάρο ή στη Νάξο στο ισχύον πρόγραμμα της ΟΑ τηρούνται οι αυξημένες συχνότητες).

Επίσης, δεν περίμενα να πηγαίνει τόσο καλά το Άκτιο-Σητεία ώστε να θέλει +1 εβδ. συχνότητα (χειμώνα/καλοκαίρι)!

p.s. Να υποθέσουμε πως στον εν λόγω διαγωνισμό η Α3 θα κάνει πέρα για να αφήσει στην ΟΑ χώρο; Γύρισε ο τροχός όπως λέμε (μετά τις Ευρώπες, ήρθε η ώρα των νησιών)
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό OA701 » 09 Ιούλ 2011, 01:43

Στις συχνότητες δεν υπάρχει καμιά τεράστια διαφορά, στις ζητούμενες θέσεις όμως παρατηρείται μια αύξηση, ειδικά τη θερινή περίοδο όπου φαίνεται να λαμβάνονται υπ' όψιν διάφορα διαχρονικά παράπονα (πχ ATH-JIK, ATH-LRS, SKG-JKH, SKG-SMI). Μάλιστα, οι αυξήσεις είναι τέτοιες που ουσιαστικά απαιτούν είτε τη δρομολόγηση μεγαλύτερων α/φων είτε την περαιτέρω αύξηση των συχνοτήτων. Μόνο στη Πάρο φαίνεται να μην αύξησαν τις θερινές θέσεις αρκετά...

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ποιές αεροπορικές θα διαγωνιστούν αφού η ΟΑ3 ενδέχεται να δώσει χώρο για ευνόητους λόγους, με τις Sky και Astra να είναι ίσως και οι περισσότερο ωφελημένες ενώ παίζει να εμφανιστούν κ τίποτα διάττοντες αστέρες.

Τέλος, ήθελα να ανεβάσω κι ένα συγκριτικό πινακάκι με τις παλαιότερες τιμές καθώς και τις τιμές που ορίζει ως ανώτερες ο τρέχων διαγωνισμός αλλά λαμβάνω το μήνυμα "Συγνώμη , αλλά η ποσόστωση συνημμένων στην Δ. Συζήτηση έχει επιτευχθεί." :roll:
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 46
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 09 Ιούλ 2011, 04:07

CFU-PVK-EFL-ZTH-ΚΙΤ ????

Ενδιαφέρον . . . .
0 x


Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 46
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 10 Ιούλ 2011, 10:00

Ενδιαφέρον Έχει το CFU-PVK-EFL-ZTH-ΚΙΤ. . . . . . .

Πιστεύω ότι το δρομολόγιο αυτό θα έχει νόημα αν το αλλάξουν σε CFU-PVK-EFL-ZTH-ΑΤΗ-ΚΙΤ Με αυτόν τον τρόπο θα εξυπηρετεί :

PVK-ΑΤΗ (έστω και με 2 στάσεις) Κανόνικα θα έπρεπε να ήταν το ΑΤΗ-PVK-ATH μέσα στις άγονες, κρίμα που έχει απαξιωθεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο :( . . . . .
ΖΤΗ-ΑΤΗ (αφού δεν θα υπάρχει)
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2285
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 141

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 16 Ιούλ 2011, 02:12

Γιατι δεν υπάρχει και το SKG-LXS στη λίστα;δεν θεωρείται πια άγονη;
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό OA701 » 16 Ιούλ 2011, 15:57

Σαν να αχνοθυμάμαι ότι είχε προστεθεί αργότερα ένα SKG-LXS-JIK και το οποίο εμφανίζεται στο σύστημα της SEH. Πρέπει να είχε προκυρηχθεί μόνο του και ο ανάδοχος να το τσίμπησε για μια 4ετία...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3785
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 199
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό jerry » 16 Ιούλ 2011, 17:46

Η γραμμή SKG-LXS-JIK δόθηκε στη Sky Express για την τετραετία 2010-2014 (πιο συγκεκριμένα 1η Σεπτεμβρίου 2010 έως 31 Αυγούστου 2014), οπότε δεν πάει πακέτο με τις υπόλοιπες.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2285
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 141

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 17 Ιούλ 2011, 00:44

Οχι ρε γμτ,4 χρόνια με Sky Express..!!Αρα λήμνο απο το 2014 και μετά..
0 x

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 9
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό ckabi » 18 Ιούλ 2011, 10:43

Greg.CHQ έγραψε:PVK-ΑΤΗ (έστω και με 2 στάσεις) Κανόνικα θα έπρεπε να ήταν το ΑΤΗ-PVK-ATH μέσα στις άγονες, κρίμα που έχει απαξιωθεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο :( . . . . .


Ποιος θα παει Πρέβεζα αεροπορικώς με 2 στάσεις;
Συζητούσα με φίλο από Πρέβεζα και μου ελεγε ότι με 50 ευρώ το κεφάλι πας από Αθήνα-Πρέβεζα με ταξι σε 3,5 ώρες (το κάνουν λεει πολλοί πλέον)
0 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/


Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 46
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 18 Ιούλ 2011, 18:20

Σίγουρα όχι πολλόι απο Αθήνα αλλά σαν add - on σε πτήσεις Εξωτερικού ναι.....


Και Βασικά να μήν απαξιωθεί.
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 18 Ιούλ 2011, 20:17

ckabi έγραψε:Ποιος θα παει Πρέβεζα αεροπορικώς με 2 στάσεις;


Ξέρω τουλάχιστον 10 άτομα εδώ μέσα (εμού συμπεριλαμβανομένου) που θα πήγαιναν. Ιδανικά θα ήταν να είχε ακόμα 2 στάσεις (Το τέλειο ταξίδι πρέπει να έχοι 5 απο-προσγειώσεις minimum) :mrgreen:
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 46
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 18 Ιούλ 2011, 21:43

Πάντως με την ΟΑ 637 που έκανε το δρομολόγιο CFU-PVK-EFL-ZTH-ATH απο Πρέβεζα έπαιρνε πολύ κόσμο........... (Καθώς η απευθείας ήταν Βράδυ)

Έφευγε 13:20 Απο PVK και με τις 2 στάσεις περίπου 16:00 είμασταν Αθήνα ......... Πολύ Φοιτητές μεταξύ και εμού, μας Βόλευε διότι είχε πολύ καλο conection με τις απογευματινές πτήσεις για όλη την Ελλάδα αλλα και για Κύπρο.......

Όσο περίεργο και να είναι ήταν ΠΑΝΤΑ γεμάτη...... είχε πολύ κόσμο απο CFU ακόμα.......


Παλίες καλές εποχές..................

Τώρα Μέσω ΚΙΤ έλεος :with: ποιός βγάζει τις Άγονες ; ; ; Όπου νά ναι θα δούμε και άγονο KZI-KSO-JKL :wall:
0 x


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 18 Ιούλ 2011, 22:57

Αναρωτιέμαι με ποια λογική γίνεται η τιμολόγηση των εισιτηρίων στις άγονες γραμμές.Λόγου χάρη το ATH-KIT κοστίζει 127 ευρώ μετ'επιστροφής (με φόρους 19 ευρώ), ενώ το ATH-JNX,που είναι και μικρότερη απόσταση, κοστολογείται στα 161(με τους ίδιους φόρους).Φαίνεται ότι το ATH-KIT είναι πιο άγονο...
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 46
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 18 Ιούλ 2011, 23:28

Απλά το ATH - JNX - ATH Έχει πολύ καλές πληρότητες - πτήσεις οι οποίες ΠΑΝΤΑ είναι γεμάτες .....
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης