Άγονες Γραμμές

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 47
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 04 Ιαν 2012, 22:13

Επίσης να αναφέρω οτι η Αστρα έδωσε προσφορά και στη γραμμή προς Κέρκυρα.
Ξέρουμε μήπως λεπτομέρειες από το άνοιγμα των φακέλων ?
τι προσφορές έδωσαν οι εταιρείες ? Ιντριγκες και όλα τα περαιτέρω?
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


mmetaxas
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 29 Αύγ 2009, 01:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό mmetaxas » 04 Ιαν 2012, 23:07

Καλά τι φρούτα ξεφυτρώνουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς ; Minoan , Aeroland...τι εταιρίες είναι αυτές; έχουν αεροπλάνα και προσωπικό και από ασφάλεια τι λένε; ούτε που βρίσκεις κάτι στο ιντερνετ για αυτές ειδικά για τη Minoan...μήπως είναι εταιρίες φαντάσματα; πρέπει να έχουν πολύ θράσος να κατεβαίνουν στο διαγωνισμό...σαν τα....παρατράγουδα της Αννίτας που νομίζαν πως ήταν τραγουδιστές μου ακούγεται...
0 x

imperialone
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 15:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό imperialone » 04 Ιαν 2012, 23:45

εγώ θέλω να ρωτήσω για πιο λόγο έβαλε η aegean για το ATH-JSH αφού τα 320 πηγαινοέρχονται με 50-60 άτομα ενώ θα ταίριαζαν (γνώμη μου) ωραιότατα τα Q400 της ΟΑ.
0 x

Orfeas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 14:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 14

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Orfeas » 05 Ιαν 2012, 13:28

mmetaxas έγραψε:Καλά τι φρούτα ξεφυτρώνουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς ; Minoan , Aeroland...τι εταιρίες είναι αυτές; έχουν αεροπλάνα και προσωπικό και από ασφάλεια τι λένε; ούτε που βρίσκεις κάτι στο ιντερνετ για αυτές ειδικά για τη Minoan...μήπως είναι εταιρίες φαντάσματα; πρέπει να έχουν πολύ θράσος να κατεβαίνουν στο διαγωνισμό...σαν τα....παρατράγουδα της Αννίτας που νομίζαν πως ήταν τραγουδιστές μου ακούγεται...


Γιατί ρε φίλε να μην κατεβαίνουν στον διαγωνισμό τέτοιες εταιρίες;;; Η κατ' αρχάς η Aeroland υπάρχει εδώ και 4-5 χρόνια ως εμπορευματική εταιρία. Με την δραστηριοποίηση νέων εταιριών θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας που τόσο χρειάζονται και με τον καιρό ίσως δημιουργηθεί ένα "αντίπαλο δέος" στο κατεστημένο των Olympic Air-Aegean σε περιφερειακές, έστω, πτήσεις εσωτερικού. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εχθρότητα...
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3511
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 571

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό aakunz » 05 Ιαν 2012, 14:05

Σε εποχές και προορισμούς όπου το πλοίο περνάει μία φορά την εβδομάδα και οι τοπικοί πληθυσμοί εξαρτώνται από το αεροπλάνο, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να περιμένεις να "δημιουργηθεί το αντίπαλο δέος", όπως εσύ λες. Μετακινούμαι αρκετά συχνά και πλέον αντιλαμβάνομαι τη σημασία και την αξία που έχει ένα αεροπλάνο σε ένα απομακρυσμένο νησί, το χειμώνα. Οι πληθυσμοί στα "άγονα" δρομολόγια, μιλούν ακόμα για τις "αξέχαστες" εποχές της Athens Airways και -πίστεψέ με- δεν τη θυμούνται για τα brioches και τα νεσσεσεράκια της coco-mat.

Κάθε νέα προσπάθεια είναι ευπρόσδεκτη, αλλά στα επιδοτούμενα δρομολόγια, όπου υπάρχει αποκλειστική εκμετάλλευση από έναν και μόνο αερομεταφορέα και υπάρχει σίγουρο χρήμα υπό μορφή επιδότησης, ίσως υπάρξουν και κάποιοι, που θα το δουν ως ευκαιρία για μπίζνα-αρπαχτή.
0 x

mmetaxas
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 29 Αύγ 2009, 01:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό mmetaxas » 05 Ιαν 2012, 20:40

Orfeas έγραψε:Γιατί ρε φίλε να μην κατεβαίνουν στον διαγωνισμό τέτοιες εταιρίες;;; Η κατ' αρχάς η Aeroland υπάρχει εδώ και 4-5 χρόνια ως εμπορευματική εταιρία. Με την δραστηριοποίηση νέων εταιριών θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας που τόσο χρειάζονται και με τον καιρό ίσως δημιουργηθεί ένα "αντίπαλο δέος" στο κατεστημένο των Olympic Air-Aegean σε περιφερειακές, έστω, πτήσεις εσωτερικού. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εχθρότητα...


Δεν είναι εχθρότητα , αλλά απλή λογική. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατό μια εταιρία που δε διαθέτει ούτε καν ιστοσελίδα, πόσο μάλλον αεροπλάνα, αξιοπιστία κλπ...κατεβαίνει ζητώντας 11 γραμμές (ούτε μια ούτε 2). Φυσικά ο καθένας έχει το δικαίωμα να αναπτύσσεται και να προσπαθεί, αλλά η προσπάθεια είναι αξιέπαινη μόνο όταν στηρίζεται σε δικά της μέσα. Θέλω να πω ας είχε πρώτα αρχίσει να δραστηριοποιείται μόνη της σε επιβατικές πτήσεις και αν είχε τα κότσια να κατέβει στο διαγωνισμό, διαφορετικά το να προσπαθείς να αναπτυχθείς βασιζόμενος στην κρατική επιδότηση (πιο απλά στα χρήματα που πληρώνουν οι φορολογούμενοι) είναι σαν να κάνεις...κηδεία με ξένα κόλυβα ή ελληνιστί αρπαχτή, λαμογιά, κάτι τέτοιο..
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 52
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 05 Ιαν 2012, 23:58

Στηρίζουμε την προσπάθεια αυτή από νέα/ες αεροπορική/ες και ας κριθεί(ουν) με το έργο της / τους. Ας πάρουν κάποιες γραμμές και ο χρόνος θα τους κρίνει.

Νέα εταιρία = Νέες θέσεις εργασίας = Νέα δεδομένα στην Ελληνική αεροπορία.

Ο κάθε ένας επιχειρηματίας κάνει το ξεκίνημα του όπως αυτός θεωρεί σωστό επομένως θέλουν να ξεκινήσουν με σίγουρες γραμμές & φυσικά επιδοτούμενες από την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ

Επιτέλους είναι καιρός να υπάρξει ουσιαστικός αεροπορικός ανταγωνισμός έστω και σε αυτόν τον διαγωνισμό για τις άγονες. 6 Αεροπορικές ; ΜΠΡΑΒΟ έτσι πρέπει να σπάσει το μονοπώλιο - τσιφλίκι ΟΑ3
0 x


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 06 Ιαν 2012, 01:03

Στη συγκεκριμενη περιπτωση, νεα εταιρια (που θα πεταει μονο σε αγονα) δε σημαινει και αυξηση των θεσεων εργασιας.. Γιατι παραλληλα θα υπαρξει μειωση σε καποια αλλη μερια :wink:
0 x

AirLaw
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 06:21
x 6

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό AirLaw » 06 Ιαν 2012, 01:36

mmetaxas έγραψε:Καλά τι φρούτα ξεφυτρώνουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς ; Minoan , Aeroland...τι εταιρίες είναι αυτές; έχουν αεροπλάνα και προσωπικό και από ασφάλεια τι λένε; ούτε που βρίσκεις κάτι στο ιντερνετ για αυτές ειδικά για τη Minoan...μήπως είναι εταιρίες φαντάσματα; πρέπει να έχουν πολύ θράσος να κατεβαίνουν στο διαγωνισμό...σαν τα....παρατράγουδα της Αννίτας που νομίζαν πως ήταν τραγουδιστές μου ακούγεται...



Ας ειμαστε σοβαροι οταν μιλαμε για τετοια πραγματα...Υπηρχε περιπτωση Εταιρια να ειχε προβλημα ασφαλειας και να...υπηρχε ακομη;;;. Μα τι λεμε τωρα...Για να εχει μια Εταιρια AOC σημαινει οτι εχει περασει επιτυχως ΟΛΑ τα επιπεδα αξιολογησης απο την ΥΠΑ...κανεις απο την ΥΠΑ δεν παιζει με τετοια πραγματα πριν βαλει την υπογραφη του!!!. Οταν μιλαμε για μια νεα Εταιρια η οποια πηρε AOC πριν μια εβδομαδα δεν ειναι απαραιτητο οτι πρεπει να εχει ντε και καλα website!. Αυτο ειναι το μονο ευκολο...φτιαχνετε κυριολεκτικα σε 2-3 βδομαδες...ειναι το λιγοτερο...Και φαντασματα γιατι;. Επειδη δεν τις εχεις ξανακουσει εσυ;;;;.
Και κατι απο το διαγωνισμο....Προχτες ανοιχτηκαν οι Τεχνικες προσφορες...Σημερα θα κατατεθουν οι οποιες ενστασεις υπαρξουν και υστερα θα ανοιχτουν και οι οικονομικες προσφορες...Εκει θα κλαψουν μανουλες....Βασιλακης, Γρυλος και Βγενοπουλος ψαχνουν ηδη να βρουν τι τους χτυπησε (και τους πλακωσε)...
0 x

cabincrew4ever
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 21 Φεβ 2008, 15:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό cabincrew4ever » 06 Ιαν 2012, 02:34

Θα συμφωνησω με τον mmetaxas πως ειναι παρα πολυ καχυποπτο μια εταιρεια που δεν εχει να επιδειξει τιποτα απολυτως να κατεβαινει σε εναν κρατικο διαγωνισμο και να υπαρχει εστω και μια στο εκατομμυριο να παρει εστω και μια αγονη γραμμη. Το να ειμαστε καχυποπτοι ομως τοσο με την ΥΠΑ που ολοι μας ξερουμε με τι σκοτεινα μεσα λειτουργει οσο και με το κρατος και να αναρωτιομαστε για τις αγονες γραμμες, οπως ο φίλος mmetaxas, δεν μας στερει σοβαροτητας. AOC έχουν και η Hellenic Imperial (που τα αεροπλανα τους δεν εχουν καιμια σχεση με την ασφαλεια αφου πετουσα και τα ξερω) και η Viking (που τα απειρα τεχνικα της μεσα σε ενα καλοκαιρι την κλεισανε κακην κακως). Και στις 2 περιπτωσεις η ΥΠΑ κανει τα στραβα ματια. Και να μην ξεχναμε οτι και στις 2 εταιρειες υπηρχαν/υπαρχουν ατομα ( ως καπετανιοι ) που δουλευουν και στην ΥΠΑ και γνωριζουν τα παντα απο πρωτο χερι.
0 x


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 06 Ιαν 2012, 07:01

AirLaw έγραψε:Ας ειμαστε σοβαροι οταν μιλαμε για τετοια πραγματα...

επιβαλεται...και θα ειμαστε!
AirLaw έγραψε:Και φαντασματα γιατι;. Επειδη δεν τις εχεις ξανακουσει εσυ;;;;.

Φαντασματα δεν ειναι τωρα.... Αλλα μπορει να γινουν... Της ZF το φαντασμα παντως ακομα πλαναται στη Καρπαθο (κυριως) και τα αλλα νησια που ειχε κερδισει στις αγονες 2010. Δεν ειναι δυνατο να ιδρυεται εταιρια μια μερα πριν και να συμμετεχει σε τετοιο διαγωνισμο!Και καλα αντε να κανει προταση, ε δεν ειμαστε σοβαροι τωρα αν παρει εστω και ΜΙΑ γραμμη...
AirLaw έγραψε:Εκει θα κλαψουν μανουλες....Βασιλακης, Γρυλος και Βγενοπουλος ψαχνουν ηδη να βρουν τι τους χτυπησε (και τους πλακωσε)...

Επειδη σε παρακολουθω οποτε γραφεις κατι, ακριβως γιατι κανεις βαρυγδουπες δηλωσεις, χωρις να θελω να σε αμφισβητησω, δεν θα συμφωνησω με αυτο. Και για αλλες εταιριες και αλλα θεματα εχεις γραψει πραγματα με αυτο το υφος και επεσες πολυ εξω. Ασε να ανοιχτουν οι οικονομικες προσφορες και βλεπουμε.
0 x

AirLaw
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 06:21
x 6

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό AirLaw » 06 Ιαν 2012, 11:01

cabincrew4ever έγραψε:Θα συμφωνησω με τον mmetaxas πως ειναι παρα πολυ καχυποπτο μια εταιρεια που δεν εχει να επιδειξει τιποτα απολυτως να κατεβαινει σε εναν κρατικο διαγωνισμο και να υπαρχει εστω και μια στο εκατομμυριο να παρει εστω και μια αγονη γραμμη. Το να ειμαστε καχυποπτοι ομως τοσο με την ΥΠΑ που ολοι μας ξερουμε με τι σκοτεινα μεσα λειτουργει οσο και με το κρατος και να αναρωτιομαστε για τις αγονες γραμμες, οπως ο φίλος mmetaxas, δεν μας στερει σοβαροτητας. AOC έχουν και η Hellenic Imperial (που τα αεροπλανα τους δεν εχουν καιμια σχεση με την ασφαλεια αφου πετουσα και τα ξερω) και η Viking (που τα απειρα τεχνικα της μεσα σε ενα καλοκαιρι την κλεισανε κακην κακως). Και στις 2 περιπτωσεις η ΥΠΑ κανει τα στραβα ματια. Και να μην ξεχναμε οτι και στις 2 εταιρειες υπηρχαν/υπαρχουν ατομα ( ως καπετανιοι ) που δουλευουν και στην ΥΠΑ και γνωριζουν τα παντα απο πρωτο χερι.



Καλημερα και απο εδω αγαπητη cabincrew4ever αλλα και στους υπολοιπους φιλους εδω :)

Εχω διαβασει προσεκτικα ολο το νημα και γενικα τα οσα γραφονται για τις φετινες αγονες και την νεα Εταιρια που ηρθε με θρασος απο το..πουθενα και αναρωτιεμαι: Αν η ελευση και παρουσιαση στο διαγωνισμο τον αγονων απο τις Μινωικες ειχε τετοιο αντικτυπο εδω μεσα σε εμας που ειμαστε απλοι ερασιτεχνες και απλα κανουμε το κεφι μας τι θα εγινε αραγε στα επιτελεια των ΟΑ και Αιγαιου...Αναρωτιεμαι βρε αδερφε με το φτωχο μου μυαλο: τι να σκεφτηκαν αραγες ο Βασιλακης και ο Βγενοπουλος τωρα που παιζοντε σχεδον 100 μυρια Ευρωπουλα συνολικα για την 4ετια των αγονων και βλεπουν απο το...πουθενα καποιον να ζηταει 11 γραμμες και να εχει πολλες πιθανοτητες να παρει καποιες μονο και μονο επειδη ο στολος του, του δινει την δυνατοτητα να προσφερει ανταγωνιστικοτατες τιμες;;;;;.
Σκεφτητε αυτο φιλοι μου: Εισαι επιχειρηματιας ο οποιος θελει να στησει με αεροπορικη με σκοπο, τι αλλο...το κερδος οπως ολοι αλλωστε (και ισως την φημη σου)!. Γνωριζεις οτι ο διαγωνισμος για τις αγονες θα γινε σε 2 χρονια ας πουμε. Πες οτι εισαι τοσο γατος και μπορεις να στησεις την Εταιρια μεσα σε ενα χρονο. Ποτε θα κανεις αραγε αιτηση για να παρεις AOC, Εμπορικη Αδεια κτλ: Ενα χρονο πριν τον διαγωνισμο η θα φροντισεις να καθυστερησεις την αιτηση σου τοσο ωστε να παρεις τις αδειες σου οσο γινεται πιο κοντα στην ληξη προθεσμιας υποβολων του διαγωνισμου και να αφησεις τον ανταγωνισμο να ψαχνετε;. Ο καθε επιχειρηματιας το μονο που σκεφτετε ειναι το κερδος και ποτε ειναι η καλυτερη στιγμη για επενδυση. Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι αυτος η αυτοι που ειναι πισω απο τις Μινωικες εκανε-αν μια πολυ πολυ σωστη κινηση παροτι κρυβει κινδυνους...

Φιλε/η NFEEFE,

Το θα κλαψουν μανουλες το εννοω και πιστευω, διαβαζοντας τα παραπανω, να καταλαβαινεις τι εννοω. ΟΑ και Αιγαιου το ειχαν σιγουρακι οτι θα τις επαιρναν ολες πακετο, τωρα ομως αλλαξαν οι ισορροπιες και τα φραγκα θα διανεμηθουν αλλιως...και εδω δεν μιλαμε για πασατεμπους οπως πολυ καλα γνωριζεις!

Φιλε mmetaxas,

Βλεπω οτι συνεχιζεις να γραφεις για μια νεα Εταιρια οτι δεν εχει αξιοπιστια, αεροπλανα, οτι δεν εχει να επιδειξει πτητικο εργο, οτι δεν στηριζεται σε δικα της μεσα και αλλα τετοια. Θα ηθελα να σε ενημρωσω για μερικα πραγματα που προφανως αγνοεις (εγω τουλαχιστον ετσι καταλαβαινω, ζητω συγνωμη αν κανω λαθος) σχετικα με την ιδρυση μιας αεροπορικης εταιριας: Για να στηθει και να καταληξει να παρει την πολυποθητη αδεια μια αεροπορικη Εταιρια προηγουνται μηνες, χρονια διεργασιων και ζυμωσεων (προς χαριν συντομιας θα αναφερω τα πιο σημαντικα). Καταρχας η ΥΠΑ ζηταει ενα σεβαστο ποσο σαν αρχικο κεφαλαιο και εγγυητικες φυσικα για να ξεκινησεις. Μετα απο αυτο πρεπει να βρεις γραφεια, να βρεις και να εγκριθουν απο την ΥΠΑ οι Postholders τις Εταιριας, να νοικιασεις/αγορασεις αεροσκαφη τα οποια φυσικα θα αξιολογηθουν απο την ΥΠΑ η οποια θα πρεπει να στα εγκρινει για να παρουν Ελληνικο νηολογιο, να εχεις συμβολαιο με μεγαλη Εταιρια για τη συντηρηση τους (εδω η στο εξωτερικο δεν παιζει ρολο), να δηλωσεις τη βαση σου, να φτιαξεις τα manual τις Εταιριας (ΟΜA/B/C/D, CAMO, QUALITY, GROUND HANDLING,SECURITY κ.α.) και να ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ αυτα απο την ΥΠΑ, να προσλαβεις το μινιμουν προσωπικο που χρειαζεσε για να τρεξεις την Εταιρια (μαζι φυσικα και το μινιμουμ ιπταμενο προσωπικο). Οταν κανεις ΟΟΟΟΛΑ αυτα τα πολυ απλα λοιπον, πας στην ΥΠΑ και καταθετεις την αιτηση σου για AOC. Η ΥΠΑ συμφωνα με τα τωρινα δεδομενα θελει μινιμουμ 3 μηνες να σου βγαλει το AOC (αν εισαι καθολα ενταξει). Απο τι στιγμη που καταθετεις την αιτηση σου η ΥΠΑ στελνει τον επιθεωρητη που σε εχει αναλαβει να τσεκαρει αν αυτα που δηλωνεις στην αιτηση σου οντως ειναι σε αντιστοιχια με αυτα που βλεπει αυτος και οταν ολα αυτα ειναι ενταξει τοτε περνεις το AOC και συνεχισεις μετα με την Εμπορικη αδεια κτλ κτλ. Φυσικα η ΥΠΑ σχεδον ποτε δεν δεχετει σαν σωστο οτι τις καταθετεις πχ. Τα manual θα στα στειλη πισω απειρες φορες για διορθωσεις, ο επιθεωρητης ολο και καποιο finding θα βρει και ετσι θα χρειαστει να ξαναρθει να σε επιθεωρηση...Για αυτο το λογο το μινιμουμ εκδοσης ειναι 3 μηνες...Τωρα αφου διαβασες ολα τα παραπανω φιλε nmetaxas, βαλτα κατω και θα καταλαβεις οτι η Εταιρια αυτη αλλα και καθε αεροπορικη δεν ιδρυθηκε μεσα σε μια νυχτα και τουλαχιστον κατα την ΥΠΑ ειναι αξιοπιστη!.

Παντα με φιλικες διαθεσεις :)

υγ. Προς cabincrew4ever: Αν η ΥΠΑ επρεπε να κλεινει Εταριες
η να καθηλωνει αεροσκαφη καθε φορα που μια Εταιρια εχει
τεχνικα τοτε ολες οι αεροπορικες του κοσμου με την ιδια λογικη
θα εππρεπε να μην πετανε ποτε!!!. ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση εχουν τα τεχνικα
μιας Εταριας με το AOC. Οταν εχεις ενα τεχνικο, ο εγκεκριμενος, απο την ΥΠΑ
τεχνικος σου που θα φτιαξει και θα υπογραψει το αεροπλανο αμεσως το καθιστα αξιοπλοο
για την επομενη πτηση. Η ΥΠΑ φυσικα και μπορει ανα πασα στιγμη να επιθεωρηση οποιοδηποτε
αεροπλανο σου και να το καθηλωσει αν εισαι καπου παρατυπος!
Τελευταία επεξεργασία από AirLaw σε 06 Ιαν 2012, 11:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 52
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 06 Ιαν 2012, 11:16

Όσοι ασχολούμαστε με την πολιτική αεροπορία στην Ελλάδα (κυρίως από το εσωτερικό της) οφείλουμε να περιμένουμε δυο πράγματα :

:arrow: Τους τελικούς ανάδοχους
:arrow: Και την πορεία των νέων αεροπορικών εταιρειών (εφόσον επιλεχθούν)

Η πορεία και ο χρόνος θα μας αποδείξουν πολλά.

Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω ότι οι άγονες γραμμές επιδοτούνται αποκλειστικά και μόνο από την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ. Το τονίζω για να σταματήσει να γίνετε λόγος περί κρατικών επιδοτήσεων. Αν περιμέναμε από το κράτος στα χάλια που βρίσκεται την περίοδο που διανύουμε να πληρώσει για να πραγματοποιεί πτήσεις προς τα ακριτικά νησιά και μη, πολύ φοβάμαι ότι δεν θα υπήρχε αεροπορική σύνδεση τους.
0 x


AirLaw
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 06:21
x 6

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό AirLaw » 06 Ιαν 2012, 11:21

Καλημερα Γρηγορη,

Πολυ σωστα λες. Ειναι ακομη πολυ νωρις για να κρινουμε ειδικα οταν δεν εχουμε μαθει ακομη καν ποιος πηρε ποιες γραμμες!

Φιλικα
0 x

alekoskit
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 12 Ιουν 2009, 20:31
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δημοσίευσηαπό alekoskit » 06 Ιαν 2012, 12:26

Όταν έχεις ζήσει μέρες ZF στο τόπο σου, φυσάς και το γιαούρτι που λένε... Προσωπικά (εκ Κυθήρων), δεν με ενθουσιάζει η ιδέα να φύγει η ΟΑ από το νησί. Και οι λόγοι είναι πολύ απλοί και κυρίως αγνοί (συνέπεια, ασφάλεια, αξιοπιστία, σύγχρονα - σχεδόν -αεροσκάφοι κλπ). Γιατί θα έπρεπε να μας ενθουσιάσει η ιδέα του να τα αφήσουμε όλα αυτά και να δοκιμάσουμε μία άλλη εταιρεία που δεν την ξέρουμε και 3 μήνες μόλις πριν την έναρξη των συμβάσεων, δεν έχει εκτελέσει ούτε μία πτήση... Καλά τα πειράματα, καλά και τα επιχειρηματικά σχέδια αλλά ας είμαστε και λίγο σοβαροί...
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης