Συμφωνώ απόλυτα με την γενική τοποθέτηση του ipilot27 και συμπληρώνω ότι θα προτιμούσα την ιεράρχηση σπουδών αντίστροφα αφενός αλλά και να αφυπνίσω τον φίλο eliasg17 αφετέρου για να μην κάνει εύκολες κι ανώριμες σκέψεις /λόγω ηλικίας / ότι δεν πειράζει ας έχει βαθμό απολυτηρίου 12-13 ! Πειράζει και παρα –πειράζει και αιτιολογώ παρακάτω , εκτός αν νομίζεις ότι το αεροπλάνο είναι γενναιότητα και μαγκιά , διαφορετικά θα συναντήσεις πολλές δυσκολίες + το μεγάλο κόστος σπουδών και την αβεβαιότητα του μέλλοντος!
1/ Πρώτα να ακολουθήσει σπουδές Πιλότου , διότι η επιθυμία , ο ενθουσιασμός , το σφουγγάρι για μάθηση , η προσαρμογή στο κλίμα των σπουδών/εκπαίδευσης,, η απόλυτη και αυστηρή σειρά διαδικασιών όλων των σταδίων , διαμορφώνουν καλύτερη εμπέδωση στον σπουδαστή αμέσως μετά το Λύκειο, διότι θα χαθεί πολύς χρόνος μέχρι να αποφοιτήσει από ΑΕΙ + θητεία , που ενδεχομένως να τον απομακρύνει!
2/ Ο λόγος που και σε άλλα posts υποστηρίζω την άποψη μικρής ηλικίας σε συνδυασμό με τα ανωτέρω , είναι διότι ο υποψήφιος σπουδαστής /Πιλότος πρέπει να έχει υψηλό βαθμό κατάρτισης Θετικής κατεύθυνσης , δηλαδή μαθητής 18-20 , που σημαίνει τόσο στα μαθήματα φυσικής, μαθηματικών , όσο και γενικότερης εγκυκλοπαιδικής κατάρτισης , σκέψης κλπ + τα αυτονότηα για άριστα Αγγλικά, χαρακτήρα, υγεία κλπ, που θα τον βοηθήσουν με επιτυχία να διέλθει όλα τα στάδια σπουδών/εκπαίδευσης , για να γίνει καλός επαγγελματίας, διότι οι απαιτήσεις πλέον είναι υψηλότατες / ξεχάστε τις εποχές των παιδικών ονείρων «θα γίνω αεροπόρος» επειδή είμαι γενναίος, γκλαμουριές κλπ.
Ο σημερινός υποψήφιος πρέπει να έχει σίγουρα υψηλό επίπεδο γνώσεων όσο κι ένας Μηχανικός,, Γιατρός κλπ αντίστοιχα στο τομέα του ο καθένας , με δεδομένα σύγχρονης επιστημονικής εξέλιξης και τεχνολογίας και πολύ καλή επιλογή Ακαδημίας . Άλλωστε δεν είναι τυχαία η φιλοσοφία των σπουδών / Γίνονται σε πολύ συντομότερο χρόνο συγκρινόμενες με άλλες σπουδές/επιστήμες + δια βίου μελέτη, εκπαίδευση, αξιολόγηση κλπ., εκτός αν σκέπτεσαι το χώρο σε επίπεδο PPL.
3/ Συμφωνώ απόλυτα για μεταπτυχιακές /επιμορφωτικές σπουδές , οι οποίες όμως μπορεί να γίνουν σε κάποιο στάδιο εν μέσω της επαγγελματικής καριέρας για πολλούς λόγους που πιθανώς αντιλαμβάνεστε και θα είναι χρήσιμο σε μεταγενέστερο στάδιο , με πληρέστερη κατανόηση , με καλύτερη οικονομική ευχέρεια, εμπλουτισμένες εμπειρίες, ωριμότητα και χωρίς φρένο ηλικίας , εξέλιξης , για να μη βγείς Κ1 στα 40 +κλπ. / π.χ Aviation management , exploitation κλπ, με πολλούς τρόπους πλέον , ακόμη και με distance learning!