Βαθμός απολυτηρίου

airmaster

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/08/2008
Μηνύματα
10
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
dta
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgav
Γεια σας παιδια, θα ηθελα να ρωτησω αν οι αεροπορικες σχολες δινουν σημασια στο βαθμο απολυτηριου,δηλ αν ειναι χαμηλος μπορει να μην σε δεχτουν?.επισης οι αεροπορικες εταιριες θελουν εκπαιδευση απο ΑΕΙ/ΤΕΙ η τους φτανει το λυκειο?
 
Πρεπει οπωσδηποτε να εχεις απολυτηριο λυκειου και στις 2 περιπτωσεις...Τωρα αν το πηρες με 13 η με 20 δε νομιζω να μετραει και ιδιαιτερα...Τωρα για ΑΕΙ/ΤΕΙ ουτε αυτο ειναι απαραιτητο..Θα ειναι ομως στα υπερ...
 
Γεια σας!
Αληθεια,ποσο βαρυτητα δινουν οι εταιρειες σχετικα με τον βαθμο απολυτηριο?
Ρωταω γιατι μιας και δεν θελω να σπουδασω σε καποιο ΑΕΙ η ΤΕΙ εδω στην Ελλαδα,διαβαζω απλα για ενα καλο απολυτηριο...αλλα στην περιπτωση που δεν παρω και τοσο καλο?Οι σχολες σε δεχονται?
 
Δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα όσο αφορά το βαθμό απολυτήριου με τις σχολές άπλα θέλουν να κατεχεις τουλάχιστον στοιχειώδες γνώσεις στην φυσικη , και μαθηματικά.για να καταλαβαίνεις καλύτερα κάποια πράγματα σε μερικά μαθήματα ;) ;) ,εν τέλει θέλω να προσθέσω πως είναι κάλο να έχεις ένα χαρτί από ένα ΑΕΙ η ΤΕΙ βοηθάει στον τρόπο σκέψης και αντίληψης , ;) θα συμφωνήσω με την παραπάνω ομιλήτρια Tina ότι ένα πτυχίο από σχόλη είναι στα υπέρ, και ακόμα καλύτερο θα ήταν να είναι και κάτι σχετικό με το αεροπορικό αντικείμενο . :great: Μηχ αεροσκαφών , αεροναυπηγός, διοίκηση επιχειρήσεων , μηχανολόγων μηχανικών. :great: :great: Εξαλου είσαι μικρός ακόμα ηλικιακα, εχεις χρόνο μπροστά σου. ;)
 
Συμφωνώ απόλυτα με την γενική τοποθέτηση του ipilot27 και συμπληρώνω ότι θα προτιμούσα την ιεράρχηση σπουδών αντίστροφα αφενός αλλά και να αφυπνίσω τον φίλο eliasg17 αφετέρου για να μην κάνει εύκολες κι ανώριμες σκέψεις /λόγω ηλικίας / ότι δεν πειράζει ας έχει βαθμό απολυτηρίου 12-13 ! Πειράζει και παρα –πειράζει και αιτιολογώ παρακάτω , εκτός αν νομίζεις ότι το αεροπλάνο είναι γενναιότητα και μαγκιά , διαφορετικά θα συναντήσεις πολλές δυσκολίες + το μεγάλο κόστος σπουδών και την αβεβαιότητα του μέλλοντος!
1/ Πρώτα να ακολουθήσει σπουδές Πιλότου , διότι η επιθυμία , ο ενθουσιασμός , το σφουγγάρι για μάθηση , η προσαρμογή στο κλίμα των σπουδών/εκπαίδευσης,, η απόλυτη και αυστηρή σειρά διαδικασιών όλων των σταδίων , διαμορφώνουν καλύτερη εμπέδωση στον σπουδαστή αμέσως μετά το Λύκειο, διότι θα χαθεί πολύς χρόνος μέχρι να αποφοιτήσει από ΑΕΙ + θητεία , που ενδεχομένως να τον απομακρύνει!
2/ Ο λόγος που και σε άλλα posts υποστηρίζω την άποψη μικρής ηλικίας σε συνδυασμό με τα ανωτέρω , είναι διότι ο υποψήφιος σπουδαστής /Πιλότος πρέπει να έχει υψηλό βαθμό κατάρτισης Θετικής κατεύθυνσης , δηλαδή μαθητής 18-20 , που σημαίνει τόσο στα μαθήματα φυσικής, μαθηματικών , όσο και γενικότερης εγκυκλοπαιδικής κατάρτισης , σκέψης κλπ + τα αυτονότηα για άριστα Αγγλικά, χαρακτήρα, υγεία κλπ, που θα τον βοηθήσουν με επιτυχία να διέλθει όλα τα στάδια σπουδών/εκπαίδευσης , για να γίνει καλός επαγγελματίας, διότι οι απαιτήσεις πλέον είναι υψηλότατες / ξεχάστε τις εποχές των παιδικών ονείρων «θα γίνω αεροπόρος» επειδή είμαι γενναίος, γκλαμουριές κλπ.
Ο σημερινός υποψήφιος πρέπει να έχει σίγουρα υψηλό επίπεδο γνώσεων όσο κι ένας Μηχανικός,, Γιατρός κλπ αντίστοιχα στο τομέα του ο καθένας , με δεδομένα σύγχρονης επιστημονικής εξέλιξης και τεχνολογίας και πολύ καλή επιλογή Ακαδημίας . Άλλωστε δεν είναι τυχαία η φιλοσοφία των σπουδών / Γίνονται σε πολύ συντομότερο χρόνο συγκρινόμενες με άλλες σπουδές/επιστήμες + δια βίου μελέτη, εκπαίδευση, αξιολόγηση κλπ., εκτός αν σκέπτεσαι το χώρο σε επίπεδο PPL.
3/ Συμφωνώ απόλυτα για μεταπτυχιακές /επιμορφωτικές σπουδές , οι οποίες όμως μπορεί να γίνουν σε κάποιο στάδιο εν μέσω της επαγγελματικής καριέρας για πολλούς λόγους που πιθανώς αντιλαμβάνεστε και θα είναι χρήσιμο σε μεταγενέστερο στάδιο , με πληρέστερη κατανόηση , με καλύτερη οικονομική ευχέρεια, εμπλουτισμένες εμπειρίες, ωριμότητα και χωρίς φρένο ηλικίας , εξέλιξης , για να μη βγείς Κ1 στα 40 +κλπ. / π.χ Aviation management , exploitation κλπ, με πολλούς τρόπους πλέον , ακόμη και με distance learning!
 
Να πω και εγώ, πως σε αρκετές περιπτώσεις ένα πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
μπορεί να είναι υπέρ σε ένα βιογραφικό (ιδιαίτερα στην Ελλάδα που τρελαίνεται για πτυχία)!
Θέλω όμως να πω κάτι σε σχέση με αυτό που έγραψε ο ipilot27 (με τις σκέψεις του οποίου συμφωνώ).
Και που φανερώνει τη γενική νοοτροπία που επικρατεί στην Ελλάδα, του "έλα μωρέ... νέος είσαι ακόμα"(το έχω ακούσει και εγώ εκατοντάδες φορές :mad: )
Γιατί να μην το δούμε το πράγμα ανάποδα;
Κάποιος μπορεί στα 18 να αρχίσει σπουδές για το επάγγελμα των ονείρων του (π.χ. πιλότος), στα 20 να εργάζεται και κάποια στιγμή αργότερα,
ώντας εργαζόμενος και οικονομικά ανεξάρτητος να πάρει όσα πτυχία θέλει (ώστε να βελτιώσει το βιογραφικό του)!
Είναι αυτό που είναι αρκετά διαδεδομένο στο εξωτερικό και πραγματοποιείται συνήθως με τη μορφή των σπουδών εξ’ αποστάσεως
και κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετικό!


Υ.Γ. AOA :great: ! Μαζί το σκεφτόμαστε το post; ;)
 
nikos_k.":lq4ovb20 said:
...και κάποια στιγμή αργότερα, ώντας εργαζόμενος και οικονομικά ανεξάρτητος να πάρει όσα πτυχία θέλει (ώστε να βελτιώσει το βιογραφικό του)! Είναι αυτό που είναι αρκετά διαδεδομένο στο εξωτερικό...
Βασικά είναι διαδεδομένο στις Η.Π.Α. και άλλες χώρες με παρόμοιο εκπαιδευτικό σύστημα (credits κλπ). Το ίδιο επίσης κάνουν και πολλοί κατώτεροι στρατιωτικοί (enlisted) που κατατάσονται στα 18 και παίρνουν πτυχίο αργότερα. Σε άλλες χώρες με λιγότερο ευέλικτο σύστημα σπουδών δεν είναι τόσο εύκολο.
 
Top