Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Άβαταρ μέλους
panagios
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 05 Ιουν 2009, 11:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKL
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό panagios » 01 Μάιος 2010, 11:06

χμμμμ.....
Εχεις ενα δικιο...
Ομολογουμενος....
Αλλα με τα χρηματα που βγαζω τωρα, και με αυτα τα οποια υπολογιζω να βγαζω σε καποια χρονια, δεν μου βγαινει...
Χα χα χα.....
Αχχχχχ....
Ακριβη φαση η πτηση......
0 x


asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 01 Μάιος 2010, 13:54

Αφού δέν σου βγαίνουν οι λογαριασμοί, άστο τότε το πιλοτιλίκι. Τουλάχιστον το πραγματικό. Γιατί υπάρχει και το εικονικό, πίσω απο μια οθόνη.

Νά ξέρεις μόνο οτι "ο επιμένων νικά" για όποιο κλάδο αποφασίσεις στη ζωή σου
0 x

Γιώργος -
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 03 Μάιος 2010, 22:04

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Γιώργος - » 04 Μάιος 2010, 12:15

Παιδία να σας ρωτήσω εαν εγώ κάνω επέμβαση laiser στα μάτια μου,θα μπορούν να με δεχτούν σε κάποια σχολή για να βγάλω δίπλωμα?
0 x

asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 04 Μάιος 2010, 13:11

Αν πληρείς τις προυποθέσεις για να βγάλεις medical δεν χρειάζεται να κάνεις.

Τις σχολές δεν τις ενδιαφερουν αν έχεις κάνει laser ή οχι. Τις σχολές τις ενδιαφέρουν μόνο τα φράγκα σου.
0 x


Γιώργος -
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 03 Μάιος 2010, 22:04

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Γιώργος - » 05 Μάιος 2010, 21:33

Παιδιά να ρωτήσω,επειδή κατάλαβα οτι για να γίνεις πιλότος θέλεις μεγάλη τσέπη..είδα οτι γράφατε οτι για μια σχολή στην Ελλάδα μπορεί να χρειαστείς μέχρι και 70000 Ευρό.Θέλω να ρωτήσω λοιπόν με αυτά τα χρήματα μέχρι ποιο είδος αεροπλάνου μπορεις να βγάλεις δίπλωμα??
0 x

FlyHigh
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 25 Μαρ 2010, 16:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό FlyHigh » 10 Μάιος 2010, 12:02

Φίλε Γιώργο.
Στην Ελλάδα τα πράγματα και οι τιμές έχουν ως εξής.
Εάν έχεις 0 ώρες,τότε για να πάρεις το commercial πτυχίο(CPL)που είναι απαραίτητο για πρόσληψη από κάποια εταιρεία θα χρειαστείς 13-14 μήνες το συντομότερο (integrated course) και από 48 εώς 62 χιλιάδες € ανάλογα με την σχολή.Στο τέλος ,θα είσαι κάτοχος πτυχίου CPL/IR(πτήση με όργανα) και θα έχεις και το MCC που είναι απαραίτητο για να πάρεις κάποιο ''τύπο'' στη συνέχεια.
Εάν τώρα μετά από αυτό, θέλεις να βγεις διαθέσιμος σε κάποιο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, υπάρχουν εταιρείες που σου παρέχουν τη δυνατότητα αυτή και θα χρειαστείς περίπου άλλους 2 με 3 μήνες και 14 με 16 χιλιάδες € ανάλογα τον τύπο που θα επιλέξεις.Εάν επιλέξεις το πιο δημοφιλές Α-320 θα το βρεις με 14 χιλιάδες €.Εάν θέλεις κανένα Gulfstream, Learjet κλπ τότε μόνο εξωτερικό με καλό ψάξιμο.
0 x

asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 10 Μάιος 2010, 12:08

Εάν τώρα μετά από αυτό, θέλεις να βγεις διαθέσιμος σε κάποιο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, υπάρχουν εταιρείες που σου παρέχουν τη δυνατότητα αυτή και θα χρειαστείς περίπου άλλους 2 με 3 μήνες και 14 με 16 χιλιάδες € ανάλογα τον τύπο που θα επιλέξεις.Εάν επιλέξεις το πιο δημοφιλές Α-320 θα το βρεις με 14 χιλιάδες €.Εάν θέλεις κανένα Gulfstream, Learjet κλπ τότε μόνο εξωτερικό με καλό ψάξιμο.


Αυτό είναι και το λεγόμενο type rating το οποίο δέν είναι αναγκαίο να γίνει, αφού οι περισσότερες εταιρείες αφού επιλέξουν σε ποιό αεροπλάνο θα σε βάλουν τότε σε εκπαιδεύουν οι ίδιες με δικά τους έξοδα στον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.
0 x


flyordie
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010, 21:05

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό flyordie » 01 Ιούλ 2010, 21:29

κατατοπιστικοτατη η απαντηση ομολογω. κ αφου σε εκπαιδευουν με δικα τους εξοδα γλιτωνεις τροπον τινα την πιστοποιηση
0 x

Άβαταρ μέλους
Evangelos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 03:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Evangelos » 03 Ιούλ 2010, 22:04

Κανένας δε μπορεί να είνα απόλυτος στη ζωή.Αν έχεις χρήματα και δεν πουλήσεις σπίτια και αυτοκίνητα και το κάνεις γρήγορα ΙΣΩΣ έχεις ελπίδα να προσληφείς σε κάποια εταιρεία.Σίγουρα όμως έχεις ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ από κάποιο νεότερο.Πολύ πιο πιθανή κατά τη γνώμη μου εξέλιξη είναι να γίνεις εκπαιδευτής αν σου αρέσει και υπάρξει ευκαιρία. Γνώμη μου είναι πως αν κάτι από τα παραπάνω δε σου κάθεται καλά, χωρίς να μπορώ να ξέρω τι ευκαιρίες, γνωριμίες και τύχη μπορεί να έχεις καλό θα ήταν να σκεφτείς και την απόκτηση ενός ppl και γιατί όχι και IR που θα σου επιτρέπει να πετάς και με το παραπάνω αλλά όχι επαγγελματικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
airfrance300
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 15:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TRA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό airfrance300 » 03 Ιούλ 2010, 22:31

Ίσως βρώ λίγη βοήθεια εδώ......... Ας πούμε ότι φτάνω τα 30 και έχω κάποιο κεφάλαιο άνω των 20.000Ε και μόλις έχω πουλήσει ένα σπίτι αξίας 90.000Ε, απο θέμα χρημάτων είμαι εντάξει??? Εδώ όλο και κάποιος μπορεί να με βοηθήσει...........
0 x
DHL BOEING 757-200F


Άβαταρ μέλους
Evangelos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 03:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Evangelos » 04 Ιούλ 2010, 05:56

Αν εννοείς για να πάρεις atp frozen, ναι, σου μένουν και αρκετά ρέστα...
0 x

Άβαταρ μέλους
airfrance300
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 15:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TRA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό airfrance300 » 04 Ιούλ 2010, 14:30

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου........ Ωραία έχουμε φτάσει στο σημείο να κατέχουμε το πτυχίο μας......... Επόμενη ενέργεια?
0 x
DHL BOEING 757-200F

Άβαταρ μέλους
Evangelos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 03:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Evangelos » 04 Ιούλ 2010, 19:03

Ψάχνεις για δουλειά χωρίς να δώσεις άλλα λεφτά για εκπαιδεύσεις, τύπους κλπ. Εκτός και αν στα 30 σου έχεις οικογένεια και θέλεις να μπεις π.χ. στην α εταιρεία που θα σ έχει κοντά στο σπίτι σου και σ ένα ίσως λίγο πιο χαλαρό operation. Αν δεν έχεις τέτοιους λόγους και τα χρήματα δε σου τρέχουν, ενημερώσου και προετοιμάσου ακόμα και να φύγεις εξωτερικό αν υπάρξει ευκαιρία. Πάντως ,όπως είπα και στο φίλο CAPTAIN πιο πάνω, βιάσου. Βρες σχολή και γράψου...χθες! Και κατά τη γνώμη μου αφού έχεις και μετρητά ακολούθα ένα γρήγορο integrated course.
0 x


121.5
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 14 Οκτ 2008, 17:36

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό 121.5 » 04 Ιούλ 2010, 19:45

Κι αφού έχεις τα μετρητά σφαιράτος για ένα σφαιράτο modular!
Αερολέσχη: Σε 25 μέρες κάνεις την εκπαίδευση για το PPL.
Αν έχεις αρχίσει το διάβασμα εγκαίρως δίνεις τα θεωρητικά και πάιρνεις το PPL σου. Τι σου μένει για να αρχίσεις IR? 5 ώρες νύχτα σε μια σχολή. Τις βάζεις, ξεκινάς το ΙR.Το πρωί 2 ώρες IR και μετά 4 ώρες ταξίδι γιανα γράψεις τις 100 συνολικά που χρειάζεσαι.Ετσι σε 25 μέρες τέλειωσες και το IR δηλ έχεις 25ώρες με εκπαιδευτή για το PPL+5 νύχτα+50 με εκπαιδευτή για το IR+20 σόλο του PPL+80 του build up=180 ώρες συνολικά 2 μήνες χαλαρααα.Πάμε τώρα για το CPL 20 ώρες σε μια βδομάδα, δικινητήριο 2 μέρες, 4 μέρες δικινητήριο όργανα άρα σε δυόμισυ μήνες καθάρισες με modular.
Ο ευρών integrated σε λιγώτερο από ένα χρόνο, αμειφθήσεται από μένα με μπύρες και σαγανάκια στην Πάχη!
0 x

Άβαταρ μέλους
Evangelos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 03:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Evangelos » 05 Ιούλ 2010, 07:31

με ολο το σεβασμο,χωρις να αναφερονται πουθενα οι λεξεις "σχολειο εδαφους" , "mcc" , και "εξατασεις στην υπα" και ολα τα integrated 3 βδομαδες θα βγαινανε. Ενα καλο σχολειο εδαφους για το ppl ποσες ωρες ειναι?φανταζομαι καμια 60αρια..και μετα η θεωρια του atp?απο 700 και πανω..κοιτα να δεις..τα μαθηματα του atp ειναι 14. Οι 2 μηνες εχουν 8 εβδομαδες.αν διαβαζει 2 την εδομαδα και πεταει και25 ωρες θα εχει κ μια βδομαδα για την εξεταστικη! Με τις εξατασεις του ppl εννοειται πως θα εχει τελειωσει με τον πρωινο καφε πριν την πρωτη πτηση του! Φιλε 121.5 συνηθως συμφωνω με τις αποψεις σου σε πολλα πραγματα,αλλα τωρα ειλικρινα δεν καταλαβαινω τι προσπαθεις να αποδειξεις, γιατι παρουσιαζεις τα μισα πραγματα? Πως γινεται ενας τροπος εκπαιδευσης που απαιτει 1 φορα εκπαιδευση εδαφους και εξατασεις παραπανω για το ppl και μετα τα ιδια για το atp να ειναι συντομοτερος? Ειναι πολυ πιο πραγματικο το να πει καποιος οτι προτεινει την α σχολη γιατι πιεζει το χρονο και τελειωνει ο κοσμος 2 μηνες γρηγοροτερα απο τις αλλες παρα το οτι σε 3 μηνες παιρνει πτυχιο. Φιλικα, Βαγγελης
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης