Έναρξη εκπαίδευσης,ηλικία και στρατός

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
508
Likes
59
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Καλησπέρα σε όλους.Χρειάζομαι τη βοήθεια και τις απόψεις χειριστών πάνω στο θέμα έναρξης της εκπαιδευτικής μου σταδιοδρομίας ως πιλότος.Ζητώ συγγνώμη που άνοιξα νέο θέμα αλλά ήθελα μία αυτούσια συζήτηση που δε θα χαθεί μέσα σε δεκάδες posts.

Το λοιπόν, σε λίγους μήνες ολοκληρώνω τις σπουδές μου ως μηχανολόγος μηχανικός. Ο επόμενος στόχος μου είναι η σταδιοδρομία σε μία σχολή χειριστών.Σε αυτό το thread δε θα αναλωθώ σε θέματα σχετικά με σχολές και πτυχία αλλά σε κάτι διαφορετικό, συγκεκριμένα ένα δίλημμα το οποίο είναι και το εξής: Τελειώνοντας τη σχολή μου να πάω πρώτα στρατό και μετά να ξεκινήσω για χειριστής ή να πάω κατευθείαν και να αφήσω το στρατό για μετά; Το δίλημμα προέρχεται από το εξής: Η ηλίκια μου.Είμαι 26 μέχρι να τελειώσω σχολή και στρατό και να ξεκινήσω για χειριστής θα είμαι 28.Αν πάω στρατό μετά αντί για πριν θα ξεκινήσω για χειριστής αρχές του επόμενου έτους και επειδή είμαι και γεννημένος Αύγουστο δεν θα είμαι καν 27.Διαβάζω ότι η ηλικία έναρξης και ολοκλήρωσης σπουδών χειριστή παίζει κι αυτή ρόλο στην αρχή τουλάχιστον της σταδιοδρομίας. Αν τα κάνω λοιπόν ανάποδα θα κέρδιζα χρόνο.Και μετά την ολοκλήρωση της σχολής δεδομένου ότι θα ήταν μάλλον δύσκολο να βρω κατευθείαν δουλειά, πήγαινα καπάκι στρατό και μετά έψαχνα για δουλειά.
Ειλικρινά χρειάζομαι κάποιες απόψεις πάνω στο θέμα γιατί δεν γνωρίζω προσωπικά κανέναν πιλότο και το airliners είναι το μοναδικό βήμα μου.Πιστεύετε ότι είναι πιθανό να βρω κατευθείαν δουλειά και να με κρατήσει πίσω ο στρατός; Δεν είναι πιο σοφό να πάω κατευθείαν για χειριστής με το σκεπτικό όσο πιο νέος τόσο καλύτερα; Περιμένω τη γνώμη σας!
 
Κάνε το φανταριλίκι σου πρώτα γιατί καμία αεροπορική δεν προσλαμβάνει χειριστές χωρίς εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις.
Άτομο σου αναφέρω ένα παράδειγμα που γνωρίζω έκανε το τύπο στην aegean το τελείωσε και του είπαν δεν μπορούμε να σε προσλάβουμε γιατί δεν έχεις κάνει φαντάρος. Όπως καταλαβαίνεις πήγε ένα χρόνο πίσω έδωσε λεφτά για ανανεώσεις πτυχίων και τύπου αλλά ήταν τυχερός γιατί του είχαν πει κάντο το στρατό και έλα ξανά. Το έκανε και τώρα είναι ένας χαρούμενος συγκυβερνήτης ηλικίας 22 ετών :mrgreen:
Και το σημαντικότερο δεν χάνεις την επαφή με το επάγγελμα είσαι έτοιμος για την αγορά εργασίας.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως :great:
 
Καλύτερα μετά το στρατό, με ιδιαίτερα καθοριστικής σημασίας αποφασιστικότητα ως προς το ποιό πρόγραμμα σπουδών ( Modular ή Integrated) και ποιά Αεροπορική Ακαδημία θα επιλέξεις.
Έχοντας άριστο back ground θεωρητικών γνώσεων σε Μαθηματικά και Φυσική, θα σε βοηθήσουν να επικεντρωθείς με ωριμότητα στην ολοκλήρωση των σπουδών σου και αμέσως μετά χωρίς χάσιμο χρόνου το type rating, οπότε μεγιστοποιείς αντικειμενικά τις πιθανότητες επαγγελματικής σου αποκατάστασης, σε οποιοδήποτε διαγωνισμό πρόσληψης, με σημαντικό πλεονέκτημα αυτό του δεύτερου πτυχίου μηχανολόγου μηχανικού, άσχετα που τότε θα είσαι ένας low timer 30/αρης.
 
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Με ανησυχεί λίγο το όριο ηλικίας αλλά ελπίζω να μην υπάρχει θέμα :)
 
Καταρχάς καλή εκπαίδευση και σταδιοδρομία σου εύχομαι.

Ολοκλήρωσε οπωσδήποτε τις στρατιωτικές σου υποχρεώσεις, πρώτον γιατί πρέπει να το κάνεις, δεύτερον γιατί αν δεν το κάνεις θα το βρεις μπροστά σου, και τρίτον γιατί δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί το στρατιωτικό τα επόμενα χρόνια.

Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει κανένα θέμα με την συγκεκριμένη ηλικία, σε λίγες εταιρείες κόβουν τους υποψήφιους για αυτόν τον λόγο.
 
Mόλις τελειώσεις με τα μηχανολογικά διαβάσματα,
1) σφαιράτος σε μια αερολέσχη για το PPL(A). Απαιτούμενος χρόνος: 1 μήνας
2) σφαιράτος σε επαγγελματική σχολή (ΑΤΟ) και εγγραφή ATPL Theoretical Knowledge Distance Learning κι ενώ διαβάζεις και δίνεις γραπτές εξετάσεις ATPL στην ΣΠΟΑ βάζεις και τις 100 ώρες κυβερνήτου. Απαιτούμενος χρόνος 4 μήνες
3) σφαιράτος στην επαγγελματική σχολή (ΑΤΟ) για το CPL (ΜΕΡ/ΙR)* μόλις τελειώσεις με τα γραπτά, Απαιτούμενος χρόνος 1 μήνας
4) σφαιράτος σε ΤRTO (εννοείται εν Εσπερία) για MCC/JOC. Απαιτούμενος χρόνος 10 μέρες

*Απαιτούμενος χρόνος έκδοσης του πτυχίου από την ΥΠΑ: 2 μήνες
 
Αυτό είναι το modular που θα ακολουθήσω και εγώ. Αλλά γιατί να πάει σε αερολεσχη ? Αφού και η σχολή στα ίδια βγαίνει.
Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει. Κοντά μου υπάρχει αερολεσχη αλλά σκέφτομαι να "ταξιδέψω " λίγο και να βγάλω από σχολή, δεν θα είναι καλύτερα ? Από την άποψη ότι ίσως σε κάποιες λεπτομέρειες του επαγγέλματος σε κατατοπίσουν καλύτερα
 
1) Αλλά γιατί να πάει σε αερολεσχη ? Αφού και η σχολή στα ίδια βγαίνει.
*Δεν βγαίνει τα ίδια. Στις αερολέσχες έχει 120-175 η ώρα με εκπαιδευτή και 110-140 χωρίς εκπαιδευτή. Σχολή τόσο φτηνή δεν υπάρχει.

2) Κοντά μου υπάρχει αερολεσχη αλλά σκέφτομαι να "ταξιδέψω " λίγο και να βγάλω από σχολή, δεν θα είναι καλύτερα ?
*Δεν μπορώ να πω την άποψή μου δημόσια γιατί υπάρχει και εισαγγελέας (ξέρεις, "Συκοφαντική δυσφήμηση δια ηλεκτρονικού Τύπου" κλπ).

3) Από την άποψη ότι ίσως σε κάποιες λεπτομέρειες του επαγγέλματος σε κατατοπίσουν καλύτερα
* Δεν υπάρχουν άδηλα και κρύφια στην αεροπορία. Οτι λεπτομέρειες θέλεις θα τις βρεις και θα τις μάθεις και εκτός σχολών. Υπάρχει η ΥΠΑ, το pprune, το airliners.gr κλπ κλπ.
 
Το θέμα είναι είναι ότι από όσο είδα σε σελίδες από αερολεσχες το δίπλωμα βγαίνει κάπου 7500-8500, οι σχολές αρχικά φαίνεται να βγαίνουν παραπάνω αλλά μετά από κάποια καλύτερη τιμή, θεωρία εξ αποστάσεως λογικά, η τιμή μειώνεται...
Θα πάρω και σε αερολεσχες τηλ να δω μήπως έχουν κάποια έκπτωση.
Επίσης Ελλάδα αεροπλάνο με 110 ευρώ την ώρα για ενοικίαση δε βρήκα, μόνο charter με την προϋπόθεση να το κρατήσω αρκετές μέρες με πολλές ώρες την ημέρα πτήση. Τότε ναι θα βγει τόσο ίσως και πιο κάτω, αλλά δεν ξέρεις από πριν, εξαρτάται αν θα μπορέσεις να βγάλεις τις ώρες.
Αναφέρομαι σε ώρες tach meter, είναι το 70-75% από τις ώρες hobbs (σε συνθήκες ταξιδιού, όχι traffic pattern γιατί στην take of γράφει πιο γρήγορα από το ρολόι, ίσως σε traffic pattern να συμφέρει αερολεσχη)
 
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

astronautofemotion":3403lace said:
Καταρχάς καλή εκπαίδευση και σταδιοδρομία σου εύχομαι.

Ολοκλήρωσε οπωσδήποτε τις στρατιωτικές σου υποχρεώσεις, πρώτον γιατί πρέπει να το κάνεις, δεύτερον γιατί αν δεν το κάνεις θα το βρεις μπροστά σου, και τρίτον γιατί δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί το στρατιωτικό τα επόμενα χρόνια.

Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει κανένα θέμα με την συγκεκριμένη ηλικία, σε λίγες εταιρείες κόβουν τους υποψήφιους για αυτόν τον λόγο.
Φυσικά και θέλω να υπηρετήσω, ουδέποτε σκέφτηκα να το αποφύγω απλά σκέφτηκα να το έκανα μετά.Ίσως όμως να έχετε όλοι δίκιο να το κάνω τώρα.Δε θέλω να χάσω πιθανή ευκαιρία δουλειάς.Από ότι έχω δει τα όρια στην Ευρώπη για low timers είναι τα 32-33 οπότε δεν θα έχω θέμα.
 
Top