Mηχανικός αεροσκαφών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους μηχανικούς και τεχνικούς αεροσκαφών
Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό airzena » 30 Απρ 2015, 10:40

Με απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ, στις 8/4/2015 Αρ. Πρωτ. ΥΠΑ/ΔΖ/Α9724/2843
Η ΥΠΑ δεν αποδέχεται πιστοποιητικά αναγνώρισης (Certificates of Recognition) τα οποία έχουν εκδοθεί από τον Οργανισμό Κατάρτησης στην Συντήρηση <ΗΑΤΑ> (ΕL. 147.0007) Part 66 του κανονισμού 1321/2014 δεν γίνονται αποδεκτά και θα πρέπει να αντικατασταθούν από άλλο Οργανισμό. :oops:
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3


CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 171

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 01 Μάιος 2015, 19:15

Σωστά εκδόθηκε η συγκεκριμένη Απόφαση. Το λάθος όμως και η μεγάλη καθυστέρηση βαραίνει πάλι τον Διοικητή, έπρεπε να την είχε εκδώσει πριν από 3 χρόνια τουλάχιστον διότι όλοι εκεί όχι μόνο πουλούσαν μπανάνες αλλά τρώγανε και αυτές που περισσεύανε.
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 02 Μάιος 2015, 23:08

Αυτά που γράφει το website της ΥΠΑ http://www.ypa.gr/press-releases/pistopoihtika-anagnwrishs
με αυτά που γράφει η απόφαση http://www.ypa.gr/userfiles/fa3cb89c-ac1a-4d4b-99ab-a34f011804e1/HCAA%20Decision_HATA-April%202015.pdf δεν συμβαδίζουν...

Εξαίρεση μπορεί να δοθεί εάν κάτοχος Πιστοποιητικού Αναγνώρισης, το οποίο έχει εκδοθεί από τον φορέα HATA, υποβάλει στην ΥΠΑ αποδεικτικά στοιχεία, ότι το συγκεκριμένο πιστοποιητικό εκδόθηκε μετά από ολοκληρωμένη εκπαίδευση (όχι tutorial) στο σχετικό γνωστικό αντικείμενο.

Νομίζω πως η αφαίρεση της άδειας λειτουργείας έγινε κατόπιν καταγγελίας της CAA για παρατυπίες στις εξετάσεις. Τι διαφορά έχει λοιπόν αν έδωσες εξετάσεις έχοντας κάνει tutorial ή έχοντας διαβάσει μόνος ή έχοντας κάνει ολοκληρωμένη εκπαίδευση;

Η διαφορά είναι πως αυτοί που έκαναν ολοκληρωμένη εκπαίδευση πλήρωσαν χιλιάδες ευρώ και προφανώς θα ζητήσουν ανάλογες αποζημιώσεις...
Τώρα ή μπλοκάρεις τα πάντα ή τίποτε...
1 x

Άβαταρ μέλους
Piperas
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Δεκ 2013, 16:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): afl
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgts
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό Piperas » 02 Ιουν 2015, 23:28

Νέα λιστα απο την υπα αυτη τη φορά όλα παιδια ειναι δικα μας
http://www.ypa.gr/press-releases/anaklh ... wn-part-66
0 x


isen
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 03 Ιουν 2015, 20:44

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό isen » 03 Ιουν 2015, 22:22

Γειά χαρά,έχει κάποιος άποψη/γνώμη για το ιεκ ωμέγα?ευχαριστώ
0 x

bell47
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 04 Ιουν 2015, 11:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGST

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό bell47 » 04 Ιουν 2015, 19:55

Αν συνεχίζει την παλιά παράδοση πολύ καλό. Πέρασαν πολλά χρόνια βέβαια απο τότε που αποφοίτησα.
0 x

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 52

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό GEM » 05 Ιουν 2015, 20:33

'Εχω ακούσει ότι η ΥΠΑ έχει αναστείλει την έγκριση Part-147 της Ωμέγα. Όποιος ενδιαφέρετε για σπουδές εκεί ας ρωτήσει στην ΥΠΑ πρώτα τι ισχύει με τη σχολή.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics


SPOOKY
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Αύγ 2015, 17:17
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): spat

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό SPOOKY » 28 Αύγ 2015, 16:02

Καλησπέρα έχω κάποιες απορίες και θέλω κάποιες απαντήσεις. Είμαι απόφοιτος μέσης τεχνικής σχολής Ωμέγα μηχνοσυνθετών αεροσκαφών απ το 1988. Έχω προϋπηρεσία 7 ετών σε Π.Α και Δ.Α της Κυπριακής εθνοφρουράς η εξειδίκευση μου στην Π.Α. είναι Επιθεωρητής α/φων F4E Phantom επίπεδου 2 πρώτου και δευτέρου βαθμού συντήρησης, Τα αγγλικά μου τα αναβάθμισα πρόσφατα σε επίπεδο Β2
α. Το δίπλωμα μου σαν μηχανικός ανήκει στης κατηγορίες part-66 ή part-147 αν δεν ανήκει τη χρειάζεται για να γίνει?
β.Με την προϋπηρεσία που έχω αξίζω να εργαστώ σε ιδιωτική αεροπορική εταιρεία?

Ευχαριστώ
εκ των πρότερων.
spooky
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 30 Αύγ 2015, 12:42

Καλημέρα Spooky!

Από ότι γράφεις, δεν είσαι μόνιμος της ΠΑ αλλά προφανώς είτε ήσουν ΕΜΘ είτε πολιτικό προσωπικό, σωστά;
Υπάρχουν συνάδελφοι προερχόμενοι από ΠΑ που εργάζονται σε αεροπορικές εταιρίες, αλλά η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.
Ένας πχ μπορεί να πήγε ήδη με πτυχίο Part-66, ένας άλλος μπορεί να πήγε με Part-66 + type rating στον τύπο που χρησιμοποιεί η εταιρία κ.ο.κ.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως οι απολαβές αλλάζουν από περίπτωση σε περίπτωση και έτσι δεν μπορεί να σου απαντήσει κάποιος αν αξίζει ή όχι.
Αυτό επίσης έχει να κάνει με το τι απολαβές έχεις από το όποιο επάγγελμα ασκείς τώρα που ρωτάς.

Όσον αφορά το πτυχίο σου, σίγουρα δεν είναι Part-66. Θα χρειαστεί να ρωτήσεις το αντίστοιχο τμήμα της ΥΠΑ για τις όποιες ενέργειες πρέπει να κάνεις. Αν γνωρίζεις ήδη, θα πρέπει να δώσεις μαθήματα στην ΥΠΑ ή σε άλλη σχολή Part-147 με το ανάλογο κόστος και να αποκτήσεις την αντίστοιχη εμπειρία σε πολιτικά αεροσκάφη (το πόσο χρόνο χρειάζεσαι είναι και πάλι απόφαση της ΥΠΑ).
0 x

SPOOKY
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Αύγ 2015, 17:17
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): spat

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό SPOOKY » 07 Σεπ 2015, 11:57

Καλημέρα B737Mech δεν ήμουν ΕΜΘ ούτε ιδιώτης αλλά εξ ανακατάταξης με το παλιό σύστημα έκανα το λάθος να φύγω και το πλήρωσα ακριβά. Ήθελα να δουλέψω πάντα σε ιδιωτική αεροπορική εταιρεία κάπως έτσι άφησα τη ΠΑ παίρνοντας αέρα τα μυαλά μου άπω την τότε CEEA έφυγα κι όταν έκλεισε κατάλαβα το λάθος που έκανα. Μην έχοντας άλλη λύση δούλευα σ οποιαδήποτε δουλειά για να ζήσω ποτέ όμως δεν παράτησα το διάβασμα και την αναβάθμιση των γνώσεων μου. ΑΑΑΑ και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί μηχανική που να έγιναν τόσο γρήγορα επιθεωρητές χωρίς να τ αξίζουν.....
Επίσης για να πάρεις ένα πτυχίο part-147 ή part-66 νομίζω αν δεν κάνω λάθος και διορθώστε με σ αυτό ότι θα πρέπει να δουλεύεις τον τελευταίο χρόνο σε αεροπορική εταιρεία κι αυτό νομίζω είναι το πρόβλημα μου, χωρίς αυτό να μην σημαίνει ότι δεν μπορώ ή δεν θέλω να εργαστώ και στα χαμηλότερα κλιμάκια. Κάνω υπομονή βιογραφικά σε όλες της αεροπορικές εταιρείες και περιμένω, επίσης δεν τα παρατάω.....

Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
0 x


koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό koulis » 07 Σεπ 2015, 21:38

Αυτη τη στιγμη το μονο που εχεις ειναι οι γνωσεις που απεκτησες κατα την εργασια σου στο παρελθον. Σχετικα με το part 66 πτυχιο πηγαινε σε καποια σχολη και ρωτα πως μπορεις να ξεκινησεις. Θα σε βαλουν σε καποιο course για μερικους μηνες και στη συνεχεια θα πρεπει να ψαχτεις για προυπηρεσια τουλαχιστον 1 χρονο. Οπως και να χει πρεπει να πας σε σχολη σαν να ξεκινας απο το μηδεν. Ισως γλυτωσεις καποιους μηνες προυπηρεσια αλλα αυτο θα στο πει η ΥΠΑ και θα σου πει ακριβως τι βεβαιωσεις θελει απο την προυπηρεσια σου στην ΠΑ.
1 x

SPOOKY
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Αύγ 2015, 17:17
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): spat

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό SPOOKY » 08 Σεπ 2015, 11:57

Καλημέρα koulis θα λες μάλλον της ΕΑΒ ή της Ολυμπιακής?
0 x

koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό koulis » 08 Σεπ 2015, 17:34

ναι υπολογισε χρονο και χρημα που ζηταει η καθε μια απο τις 2 αυτες εταιρειες και κανε την επιλογη σου
0 x


mspm
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 17:26
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 5

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό mspm » 23 Σεπ 2016, 23:16

Mια ερωτηση για οποιον γνωρίζει... η προυπηρεσία που ειναι απαραίτητη για να κουμπώσει στα modules και να αποκτηθεί η βασική άδεια είναι και καθαρά ημερολογιακή?

Ή υπάρχει περίπτωση κάποιος που συμπληρώνει τα tasks στο logbook να καταθέσει κ πιο νωρίς?
πχ για καποιον που δεν είναι πτυχιουχος κ δεν κανει το basic course σε οργανισμο 147 κ θέλει 5 έτη προυπηρεσίας... αν έχει ολοκληρώσει όλα τα απαραιτητα tasks στα 4 έτη δεν μπορει να καταθέσει?

Με άλλα λόγια πρέπει να τηρούνται και οι δυο όροι (ημερολογιακος χρόνος προυπηρεσίας (2,3 ή 5 έτη αναλογα) κ τα απαραίτητα maintenance tasks στο logbook ?
0 x

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 52

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό GEM » 24 Σεπ 2016, 09:34

mspm έγραψε: ....πρέπει να τηρούνται και οι δυο όροι (ημερολογιακος χρόνος προυπηρεσίας (2,3 ή 5 έτη αναλογα) κ τα απαραίτητα maintenance tasks στο logbook ?

Ναι.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics



Επιστροφή σε “Μηχανικοί και τεχνικοί αεροσκαφών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες