TAROM news

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Άρχισε η συνεργασία κοινού κωδικού της TAROM (RO) με την Air Europa (UX), έτσι γίνονται πτήσεις μεταξύ Βουκουρέστι και Βαρκελώνης, Μαδρίτης, Βαλένθιας.
 
Το Βουκουρέστι δεν είναι άκλιτο (γενική πτώση: Βουκουρεστίου).
 
Στις 29 Μαρτίου αρχίζει η συνεργασία με την airBaltic μεταξύ Βουκουρεστίου και Ρήγας με τις πτήσεις RO224/BT5224.
Στις 17 Ιουνίου ξεκινάει η γραμμή Βουκουρεστίου και Ντουμπρόβνικ.
Μέχρις στιγμής συνεργάζεται με τα μέλη της Sky Team (Aeroflot,AirEuropa,Alitalia,AF/KLM) της Star Alliance (Austrian,LOT) την Air Moldova, Baboo, Bulgaria Air, Cyprus Airways, JAT, RJA, Syrian Arab Airlines.
 
καλά όλα αυτα φίλε μου,αλλά η εταιρία ειναι απιστεύτα ανοργάνωτη...αν ταξίδεψες τότε θα γνωρίζεις
 
Τέλος και για τα τελευταία Α310 passenger αφού στις 29/10/16 το YR-LCA πραγματοποίησε την τελευταία πτήση OTP-MAD-OTP. :(
 
Θλιβερό θέαμα...
Το LCB είναι σε αυτή τη θέση από τα μέσα Σεπτεμβρίου όταν αποσύρθηκε. Στις 30 Οκτωβρίου πήγε να του κάνει παρέα και το LCA.
Είχα την τύχη να πετάξω με το LCB για AMS στις 8-9-16. CRT οθόνες για ψυχαγωγία, φαρδιά καθίσματα με υφασμάτινη επένδυση,... "old school" εμπειρία :)
Δυστυχώς η αλήθεια είναι πως ήταν πλέον καιρός να αποσυρθούν από την εταιρεία.
 

Attachments

  • photo 5.JPG
    photo 5.JPG
    408,4 KB · Προβολές: 2.208
  • photo 3.JPG
    photo 3.JPG
    504,1 KB · Προβολές: 2.208
  • photo 1.JPG
    photo 1.JPG
    478,4 KB · Προβολές: 2.208
Με το LCB είχα πετάξει πριν 7 χρόνια σε εσωτερική πτήση Βουκουρέστι-Τιμισοάρα. Ένα ταξίδι με πολλούς στόχους :

- Να "κάψω" τα τελευταία μίλια που είχα με την κρατική Ολυμπιακή σε o/w Αθήνα-Βουκουρέστι
- Να πετάξω με Saab 2000 της Carpatair από Τιμισοάρα για Αθήνα (πολύ ωραίο service και αεροσκάφος)
- Κερασάκι στην τούρτα το Α310 που πέτυχα στο εσωτερικό δρομολόγιο και που πίστευα ότι ήταν μοναδική ευκαιρία να πετάξω με αυτό από φόβο ότι γρήγορα θα τα απέσυρε η TAROM. Τελικά χρειάστηκαν άλλα 7 χρόνια...
 
2 νέες πτήσεις ξεκινά η εταιρεία από 3 Απριλίου, που μπορεί να ενδιαφέρει την Ελληνική αγορά

ATH-OTP RO274 18:45-20:20 B737-700
OTP-GYD RO139 00:30-05:30 B737-700 3,5
GYD-OTP RO140 06:15-08:25
OTP-ATH RO 275 16:30-18:05 κόστος εισιτηρίου €312 με επιστροφή, μεγάλες ανταποκρίσεις αλλά η Ukraine International έχει μεγαλύτερες.
Ενώ η ΤΚ που δεν έχει μεγάλες ανταποκρίσεις το έχει €554
Αν είχε συνεργασία με την ΟΤΡ-ΑΤΗ Α3961 10:40-12:15 θα ήταν καλύτερα

ATH-OTP RO274 18:45-20:20 B737-700
OTP-EVN RO109 00:40-04:10 A318 3,5
EVN-OTP RO110 04:55-06:45
OTP-ATH RO 275 16:30-18:05 κόστος εισιτηρίου €259 με επιστροφή, δεν έχει και πολύ νόημα καθώς η Α3 έχει κόστος εισιτηρίου €226
 
Η ΤΑROΜ έλαβε έγκριση από το Υπουργείο Μεταφορών (DoT) για να ξεκινήσει πτήσεις προς τις ΗΠΑ. Οι πτήσεις πρέπει να ξεκινήσουν μέχρι τον Νοέμβριο του 2021.
Μάλλον οι πτήσεις θα γίνουν με ενοικιασμένα α/φ από την HiFly, most probably to NYC.
Μήπως την ενθαρρύνει η AF/KL όπως άνοιξε δρομολόγιο προς NYCη Kenyan Airways; :?: (δεν νομίζω)
Μέχρι το 1993 η TAROM εκτελούσε μακρινές πτήσεις προς το Μόντρεαλ και Μπανγκόκ με τη χρήση αεροσκαφών Ilyushin Il-62 και Airbus A310. Από το 2001 άρχισε να τερματίζει τις μακρινές πτήσεις, οι πτήσεις προς Σικάγο τερματίσθηκαν το 2002, του Πεκίνο και της Νέα Υόρκης το 2003.

Οι εταιρείες που προσπαθούν να λάβουν έγκριση πτήσεων προς ΗΠΑ είναι η RwandAir tη Air Peace η Vietnam Airlines η Atlantic Airways η Air Malta και η MIAT Mongolian.
 
Top