Δημοσίευσηαπό cabincrew4ever » 23 Οκτ 2012, 23:11
Βασει των οσων ακουστηκαν στο ενδιαφερον ντοκιμαντερ της γερμανικης κρατικης τηλεορασης σχετικα με το νεο αεροδρομιο του Βερολινου με τον τιτλο "Der Flughafen Berlin - Deutschlands peinlichste Baustelle" :
1. Παραιτησεις - Μηνυσεις - Μεταθεσεις ευθυνων το κλασικο τριπτυχο που ακουλουθησαν οι υπευθυνοι.
2. Η αρχικη ημερομηνια παραδοσης ηταν ο Οκτωβρης του 2011 και οταν αναγκαστηκαν να παραδεχτουν για πρωτη φορα πως η παραδοση αναβαλλεται για τον Ιουνη του 2012 υποσχεθηκαν πως η ημερομηνια αυτη θα ηταν καταληκτικη και δεν υπηρχε καμια περιπτωση να αλλαξει ξανα.
3. Ολοι οσοι εργαζονταν εκει ξερανε απο πολυ νωρις οτι το αεροδρομιο δεν προκειται να ειναι ετοιμο τον Ιουνη του 2012. Παρολα αυτα η επισημη ανακοινωση αργησε παρα πολυ.
4. Η επισημη αιτια της μεταθεσης "περι προβληματων στο συστημα πυρασφαλειας" ναι μεν στεκει αλλα στην ουσια το προβλημα δεν ηταν αυτο. Ειναι απλα ενα μερος μονο του γενικοτερου προβληματος.
5. Οι πολιτικοι καθονται και παιζουν λεγοντας πως η αιτια ειναι πως το αεροδρομιο σε σχεση με το αρχικο σχεδιο χρειαστηκε να γινει πιο μεγαλο και πιο περιπλοκο για το καλο των επιβατων - οχι λογω βλακειας δικια τους, οπως φαινεται παρακατω.
6. Υπαρχει ενα σωρο κοσμος-επαγγελματιες που χανει ενα σωρο λεφτα απο το γεγονος οτι τα μαγαζια τους δεν εχουν ξεκινησει να λειτουργουν. Αντε αποζημιωσεις απο το κρατος.
7. Το αεροδρομιο σχεδιαστηκε - κατασκευαστηκε - επανασχεδιαστηκε - ξανακατασκευαστηκε κ.ο.κ. Εν ολιγοις ενα χαος. Δουλειες του ποδαριου. Καθε χρονο συνειδητοποιουσαν πως πρεπει να γινει και πιο μεγαλο και ο σχεδιασμος αλλαζε, περισσοτεροι επιχειρηματιες ζητουσαν να ανοιξουν μαγαζια κτλ. Για παραδειγμα το 2006 που ξεκινησε η κατασκευη καμια προοπτικη δεν υπηρχε για το που θα σταθμευει το Α380 (λες και δεν ξερανε για το Α380). Οταν συνειδητοποιησαν το θεμα η κατασκευη ολων των υποδομων απαιτουσε καλωδια πανω στα καλωδια, μεταφορα των καταστηματων κτλ.
8. Η πραγματικη αιτια της ολης υποθεσης ειναι η πολυαγαπημενη λεξη της νεοφιλελευθερης πολιτικης που ακουει στο ονομα ΛΙΤΟΤΗΤΑ ... Το αεροδρομιο σχεδιαστηκε να κοστησει ενα χ ποσο και τελικα αυτο στην πορεια μειωθηκε κατα πολυ. Μαλιστα για να το πετυχουν αυτο δωσανε κομματια της κατασκευης σε εταιρειες που ουτε στα πιο τρελα τους ονειρα δεν περιμεναν να παρουν μια τετοια δουλεια (εταιρειες με 10-20 ατομα προσωπικο).
9. Τα κοστη ολα βαραινουν τις πλατες των φορολογουμενων Γερμανων σαφως.
10. Το αεροδρομιο αυτη τη στιγμη οπως εχει σχεδιαστει καθε αλλο παρα λειτουργικο ειναι.
11. Και το καλυτερο απο ολα; Οι αποψη ολων ειναι πως η μεταθεση των εγκαινιων σε μια ακομα μεταγενεστερη ημερομηνια απο αυτη του Οκτωβρη του 2013 ειναι παρα πολυ πιθανη.
Βασει ολων αυτων δικαιως ο τιτλος του ντοκιμαντερ ηταν "Αεροδρομιο Βερολινου : Η πιο ντροπιαστικη κατασκευη της Γερμανιας"
0 x