vassdel
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/01/2009
- Μηνύματα
- 1.197
- Likes
- 4
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Ελαφρώς παράξενο το δρομολόγιο, αλλά ήταν ότι οικονομικότερο μπορούσα να βρω. 444e με επιστροφή για 2+2.
Το σκέλος ELF-JKH εκτελέσθηκε με C-27J Spartan της ΠΑ. Δυστυχώς περιελάμβανε και ενδιάμεση στάση στην Λήμνο διάρκειας 30 λεπτών οπότε ο συνολικός χρόνος ταξιδιού ανήλθε στην 1:45. Την ΠΑ ως εταιρία την ξέρετε, δεν χρειάζεται να την χαρακτηρίσω: Πάντα ontime, αλλά με μηδενικό service. Ας όψεται η τιμή
. Έτσι για το θεαθήναι, παραθέτω φωτογραφίες του αεροσκάφους, καθώς και του seat pitch, δεξιά, αλλά και αριστερά. Εγώ πάντα προτιμώ την αριστερή πλευρά, η οποία αν και έχει μικρότερο χώρο για τα πόδια, προσφέρει μεγαλύτερη ησυχία στις φορτο-εκφορτώσεις....
Η προσγείωση στη Χίο έγινε στις 09:55 τοπική ώρα, δίνοντάς μου χρόνο για καφεδάκι με τους συναδέλφους που ήταν σε υπηρεσία εκεί. Η επόμενη πτήση, το σκέλος δηλαδή JKH-MJT θα γινόταν με την OP987 η οποία είχε αλλάξει χρόνο αναχώρησης από τις 11:50 στις 11:00, δηλαδή 50 λεπτά νωρίτερα. Οφείλω να πω πως με ενημέρωσαν για την αλλαγή την ίδια ημέρα στις 08:00 και μου είπαν να πάω λίγο νωρίτερα για check-in, αλλά είχε πλάκα η υπάλληλος όταν της απάντησα: θα κάνω ότι μπορώ κυρία μου, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι στην Αθήνα.
Το αεροσκάφος που θα εκτελούσε την πτήση, ερχόταν από Ρόδο με προορισμό την Θεσσαλονίκη, κάνοντας ενδιάμεσες στάσεις σε Χίο και Μυτιλήνη. Ήταν το SX-OBB, το "γνωστό" DE HAVILLAND DHC-8-402 DASH 8Q . Αν δεν κάνω λάθος, είδα trolleys της FlyBe στο πίσω μέρος, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Πιστός στο καθήκον, το φωτογράφισα σταθμευμένο στην πίστα της Χίου, κατά την φόρτωση pax & cargo, αλλά και στο εσωτερικό του, όπου και ευχαριστήθηκα από την καθαριότητά του και την σχετική ευρυχωρία του. Το seat pitch ήταν άνετο για ανθρώπους του 1.55 -1.65, αλλά δυσκόλευε για τους 1.85 και άνω.
Μέτρησα 37 επιβάτες, εκ των οποίων οι 14 επιβιβάστηκαν από Χίο και συνολικά 8 αποβιβάστηκαν στην Μυτιλήνη. Η πτήση χαρακτηρίζεται μεν ιδιαίτερα γρήγορη (διάρκεια 18 λεπτά) αλλά ήταν ιδιαίτερα διασκεδαστική, χάρη στην απίστευτα καλή διάθεση των 2 αεροσυνοδών. Αν και μετά το μοίρασμα καραμελίτσας, ενημερώθηκαν να πάρουν θέσεις για την απογείωση και δεν ξενασηκώθηκαν (που να προλάβουν :twisted: ). Η μετάβαση πρέπει να έγινε στα 12-14000 πόδια χωρίς να είμαι βέβαιος, αφού ο Έλληνας Κ1 (νομίζω λεγόταν Χαλκιόπουλος ή κάτι τέτοιο) δεν μας έδωσε άλλες πληροφορίες πέραν της διάρκειας πτήσεως
. Όση ώρα πάντως οι κοπέλες ήταν όρθιες και μας εξυπηρετούσαν, μας έφτιαξαν την διάθεση με το κέφι τους. Η κόρη μου ρώτησε την μία εκ των δύο γιατί φορούσαν διαφορετικές στολές, αλλά η απάντηση ήταν ότι θέλουν να φαίνονται ομορφότερες και με ποικιλία
. Με μόνο IFE λοιπόν τις αεροσυνοδούς και χωρίς τίποτα τζαμπέ φαγώσιμα, προσγειωθήκαμε ontime στην ιδιαίτερη πατρίδα μου τη Λέσβο, όπου και φωτογράφισα το terminal σε 2 views
-1- και -2-. Δεν παρέλειψα να φωτογραφίσω και το SX-OBB σε κοντινότερη λήψη, όπου και πάλι μου έκανε εντύπωση η καθαριότητά του
.
Λόγω του προχωρημένου της ώρας, θα συνεχίσω αύριο το trip-report, με φωτογραφίες από αξιοθέατα της Λέσβου και φωτό και κριτική από το σκέλος MJT-ATH με το Νίκος Εγγονόπουλος της ZF.
Το σκέλος ELF-JKH εκτελέσθηκε με C-27J Spartan της ΠΑ. Δυστυχώς περιελάμβανε και ενδιάμεση στάση στην Λήμνο διάρκειας 30 λεπτών οπότε ο συνολικός χρόνος ταξιδιού ανήλθε στην 1:45. Την ΠΑ ως εταιρία την ξέρετε, δεν χρειάζεται να την χαρακτηρίσω: Πάντα ontime, αλλά με μηδενικό service. Ας όψεται η τιμή

Η προσγείωση στη Χίο έγινε στις 09:55 τοπική ώρα, δίνοντάς μου χρόνο για καφεδάκι με τους συναδέλφους που ήταν σε υπηρεσία εκεί. Η επόμενη πτήση, το σκέλος δηλαδή JKH-MJT θα γινόταν με την OP987 η οποία είχε αλλάξει χρόνο αναχώρησης από τις 11:50 στις 11:00, δηλαδή 50 λεπτά νωρίτερα. Οφείλω να πω πως με ενημέρωσαν για την αλλαγή την ίδια ημέρα στις 08:00 και μου είπαν να πάω λίγο νωρίτερα για check-in, αλλά είχε πλάκα η υπάλληλος όταν της απάντησα: θα κάνω ότι μπορώ κυρία μου, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι στην Αθήνα.

Το αεροσκάφος που θα εκτελούσε την πτήση, ερχόταν από Ρόδο με προορισμό την Θεσσαλονίκη, κάνοντας ενδιάμεσες στάσεις σε Χίο και Μυτιλήνη. Ήταν το SX-OBB, το "γνωστό" DE HAVILLAND DHC-8-402 DASH 8Q . Αν δεν κάνω λάθος, είδα trolleys της FlyBe στο πίσω μέρος, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Πιστός στο καθήκον, το φωτογράφισα σταθμευμένο στην πίστα της Χίου, κατά την φόρτωση pax & cargo, αλλά και στο εσωτερικό του, όπου και ευχαριστήθηκα από την καθαριότητά του και την σχετική ευρυχωρία του. Το seat pitch ήταν άνετο για ανθρώπους του 1.55 -1.65, αλλά δυσκόλευε για τους 1.85 και άνω.
Μέτρησα 37 επιβάτες, εκ των οποίων οι 14 επιβιβάστηκαν από Χίο και συνολικά 8 αποβιβάστηκαν στην Μυτιλήνη. Η πτήση χαρακτηρίζεται μεν ιδιαίτερα γρήγορη (διάρκεια 18 λεπτά) αλλά ήταν ιδιαίτερα διασκεδαστική, χάρη στην απίστευτα καλή διάθεση των 2 αεροσυνοδών. Αν και μετά το μοίρασμα καραμελίτσας, ενημερώθηκαν να πάρουν θέσεις για την απογείωση και δεν ξενασηκώθηκαν (που να προλάβουν :twisted: ). Η μετάβαση πρέπει να έγινε στα 12-14000 πόδια χωρίς να είμαι βέβαιος, αφού ο Έλληνας Κ1 (νομίζω λεγόταν Χαλκιόπουλος ή κάτι τέτοιο) δεν μας έδωσε άλλες πληροφορίες πέραν της διάρκειας πτήσεως




Λόγω του προχωρημένου της ώρας, θα συνεχίσω αύριο το trip-report, με φωτογραφίες από αξιοθέατα της Λέσβου και φωτό και κριτική από το σκέλος MJT-ATH με το Νίκος Εγγονόπουλος της ZF.