ELF-JKH-MJT-ATH

  • Thread starter Thread starter vassdel
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

vassdel

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2009
Μηνύματα
1.197
Likes
4
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Ελαφρώς παράξενο το δρομολόγιο, αλλά ήταν ότι οικονομικότερο μπορούσα να βρω. 444e με επιστροφή για 2+2.
Το σκέλος ELF-JKH εκτελέσθηκε με C-27J Spartan της ΠΑ. Δυστυχώς περιελάμβανε και ενδιάμεση στάση στην Λήμνο διάρκειας 30 λεπτών οπότε ο συνολικός χρόνος ταξιδιού ανήλθε στην 1:45. Την ΠΑ ως εταιρία την ξέρετε, δεν χρειάζεται να την χαρακτηρίσω: Πάντα ontime, αλλά με μηδενικό service. Ας όψεται η τιμή :mrgreen: . Έτσι για το θεαθήναι, παραθέτω φωτογραφίες του αεροσκάφους, καθώς και του seat pitch, δεξιά, αλλά και αριστερά. Εγώ πάντα προτιμώ την αριστερή πλευρά, η οποία αν και έχει μικρότερο χώρο για τα πόδια, προσφέρει μεγαλύτερη ησυχία στις φορτο-εκφορτώσεις....
Η προσγείωση στη Χίο έγινε στις 09:55 τοπική ώρα, δίνοντάς μου χρόνο για καφεδάκι με τους συναδέλφους που ήταν σε υπηρεσία εκεί. Η επόμενη πτήση, το σκέλος δηλαδή JKH-MJT θα γινόταν με την OP987 η οποία είχε αλλάξει χρόνο αναχώρησης από τις 11:50 στις 11:00, δηλαδή 50 λεπτά νωρίτερα. Οφείλω να πω πως με ενημέρωσαν για την αλλαγή την ίδια ημέρα στις 08:00 και μου είπαν να πάω λίγο νωρίτερα για check-in, αλλά είχε πλάκα η υπάλληλος όταν της απάντησα: θα κάνω ότι μπορώ κυρία μου, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι στην Αθήνα. 8)

Το αεροσκάφος που θα εκτελούσε την πτήση, ερχόταν από Ρόδο με προορισμό την Θεσσαλονίκη, κάνοντας ενδιάμεσες στάσεις σε Χίο και Μυτιλήνη. Ήταν το SX-OBB, το "γνωστό" DE HAVILLAND DHC-8-402 DASH 8Q . Αν δεν κάνω λάθος, είδα trolleys της FlyBe στο πίσω μέρος, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Πιστός στο καθήκον, το φωτογράφισα σταθμευμένο στην πίστα της Χίου, κατά την φόρτωση pax & cargo, αλλά και στο εσωτερικό του, όπου και ευχαριστήθηκα από την καθαριότητά του και την σχετική ευρυχωρία του. Το seat pitch ήταν άνετο για ανθρώπους του 1.55 -1.65, αλλά δυσκόλευε για τους 1.85 και άνω.
Μέτρησα 37 επιβάτες, εκ των οποίων οι 14 επιβιβάστηκαν από Χίο και συνολικά 8 αποβιβάστηκαν στην Μυτιλήνη. Η πτήση χαρακτηρίζεται μεν ιδιαίτερα γρήγορη (διάρκεια 18 λεπτά) αλλά ήταν ιδιαίτερα διασκεδαστική, χάρη στην απίστευτα καλή διάθεση των 2 αεροσυνοδών. Αν και μετά το μοίρασμα καραμελίτσας, ενημερώθηκαν να πάρουν θέσεις για την απογείωση και δεν ξενασηκώθηκαν (που να προλάβουν :twisted: ). Η μετάβαση πρέπει να έγινε στα 12-14000 πόδια χωρίς να είμαι βέβαιος, αφού ο Έλληνας Κ1 (νομίζω λεγόταν Χαλκιόπουλος ή κάτι τέτοιο) δεν μας έδωσε άλλες πληροφορίες πέραν της διάρκειας πτήσεως :( . Όση ώρα πάντως οι κοπέλες ήταν όρθιες και μας εξυπηρετούσαν, μας έφτιαξαν την διάθεση με το κέφι τους. Η κόρη μου ρώτησε την μία εκ των δύο γιατί φορούσαν διαφορετικές στολές, αλλά η απάντηση ήταν ότι θέλουν να φαίνονται ομορφότερες και με ποικιλία :mrgreen: . Με μόνο IFE λοιπόν τις αεροσυνοδούς και χωρίς τίποτα τζαμπέ φαγώσιμα, προσγειωθήκαμε ontime στην ιδιαίτερη πατρίδα μου τη Λέσβο, όπου και φωτογράφισα το terminal σε 2 views :arrow: -1- και -2-. Δεν παρέλειψα να φωτογραφίσω και το SX-OBB σε κοντινότερη λήψη, όπου και πάλι μου έκανε εντύπωση η καθαριότητά του :mrgreen: .

Λόγω του προχωρημένου της ώρας, θα συνεχίσω αύριο το trip-report, με φωτογραφίες από αξιοθέατα της Λέσβου και φωτό και κριτική από το σκέλος MJT-ATH με το Νίκος Εγγονόπουλος της ZF.
 
Ξέχασα να αναφέρω πως επιχείρησα να τραβήξω και ένα βιντεάκι κατά την απογείωση από Χίο, δίνοντας έμφαση στο σκέλος του Dash. Μου αρέσει ιδιαίτερα ο τρόπος που εκτείνεται το βάκτρο όταν το βάρος φεύγει από τον τροχό. Είναι μικρής διάρκειας (35sec) αλλά ο γιος μου που ήθελε εκείνος να κρατάει την κάμερα, χαλάει αρκετή από τη μαγεία του βίντεο :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Εδώ ο σύνδεσμος για το βιντεάκι.

Στη Λέσβο πήγαμε για έναν γάμο συγγενούς, αλλά δεν παραλείψαμε να δούμε και λίγα από τα αξιοθέατα του νησιού.
Ενδεικτικά θα αναφέρω και θα παραθέσω:

Τις Αλυκές της Καλλονής με τα βουνά από αλάτι.
Τη μονή Υψηλού (θέα από το απολιθωμένο δάσος)
Φυσικά το απολιθωμένο δάσος (Θα ήμουν γάιδαρος αν δεν πήγαινα τα παιδιά μου να το δουν)
Το κάστρο του Μολύβου (Μυθήμνης)

Με τα πολλά, έφτασε η ώρα της επιστροφής. Επιλογή μου ήταν να ταξιδέψω με την Athens, μόνο και μόνο για να δω πως είναι σαν εταιρία. Η πτήση λοιπόν ήταν η ZF455, με ώρα αναχώρησης 20:50. Έχοντας διαβάσει τόσα κ τόσα για της καθυστερήσεις της Athens, είπα να έχω το νου μου :)

Οι οιωνοί προμήνυαν άσχημες καταστάσεις. Μαζί με την ZF υπήρχαν και 2 αναχωρήσεις της Α3 (για Αθήνα κ Θεσσαλονίκη). Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο συμβάν εκείνη τη μέρα (Τρίτη 6/10), ή αν γενικά το έχουν έτσι προγραμματισμένο, αλλά η αίθουσα αναχωρήσεων ήταν ασφυκτικά γεμάτη και θορυβώδης :( .
Δεν έχασα την ευκαιρία να φωτογραφίσω και την απόδειξη ενός κοσμοϊστορικού γεγονότος που έχει συγκλονίσει το παρόν φόρουμ αλλά και ολόκληρο το πανελλήνιο: Η παλαιά Ολυμπιακή δεν υπάρχει πια και η καινούργια εταιρία, όχι μόνο οικειοποιήθηκε των περιουσιακών στοιχείων της παλαιάς, αλλά πρόλαβε και έβαλε τα δικά της stickers k logos πάνω στα trolleys της πάλαι πότε..... :(

Καθ'οδόν για το SX-CMB πρόλαβα να κάνω μία λήψη νυκτερινή του τερματικού της Μυτιλήνης.
Η επιβίβαση ξεκίνησε έγκαιρα στο Νίκος Εγγονόπουλος. Δυστυχώς, το αεροσκάφος μου φάνηκε πολύ στενάχωρο κατά την επιβίβαση για το μέσο επιβάτη. Παρόλη την έλειψη χώρου όμως, το seat pitch μου φάνηκε ικανοποιητικό για επιβάτη του 1.85. Βέβαια, αν είσαι 5 ετών με ύψος ~1.10, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. :D.
Στο σημείο αυτό, να τονίσω πως και εδώ οι 2 αεροσυνοδοί είχαν διαφορετικές στολές, αλλά δεν ρώτησα το γιατί. Αντίθετα, απόρρησα με την τόσο καλή διάθεση που επέδειξαν κατά την επιβίβαση σε όλους τους επιβάτες και ιδιαίτερα στον γιο μου που σχεδόν τράβηξαν μέσα στο cockpit για να δει τα "λαμπάκια". Ο Κ1 βλέποντας τον μικρό, έκανε test στο fire warning system του αεροσκάφους για εντυπωσιασμό του μικρού, αλλά ο τελευταίος μαθημένος από τα δύσκολα, είπε στον μπαμπά του: Μπαμπά, το δικό σου ελικόπτερο, δεν έχει περισσότερα φωτάκια? Του απάντησα θετικά και η αεροσυνοδός μας ξεπροβόδισε από το cockpit με συνοπτικές διαδικασίες. Ένιωσα σαν τον τύπο στην διαφήμιση της Aegean :twisted: .

Στις 20:50 δυστυχώς δεν είμασταν έτοιμοι για αναχώρηση. Η καθυστέρηση λοιπόν έκανε για άλλη μια φορά αισθητή την παρουσία της σε πτήση της ZF. Όταν όμως η ώρα πήγε 21:05, αποφάσισα να ρωτήσω το λόγο για τον οποίο 48 επιβάτες περίμεναν μέσα στο αεροπλάνο και γιατί ο Ιταλός καπετάνιος δεν αποφάσιζε να σαλπάρει.... Η αεροσυνοδός κάτι μάσησε με λίγο μυστήριο τόνο στη φωνή της και συνέχισε να ψάχνει δεξιά και αριστερά για κάτι απροσδιόριστο. Η ερώτησή μου της έφερε τύχη, όταν ανακάλυψε το αντικείμενο της έρευνάς της κάτω από ένα κάθισμα στην 6η σειρά: Ένα κινητό επιβάτη, που όχι μόνο είχε μείνει ανοικτό, αλλά που και κάποιος το καλούσε, με αποτέλεσμα να ακούγεται μέχρι το cockpit μια παράξενη μουσική. Όπως μου είπε η προϊσταμένη "Έχουμε το CD του αεροσκάφους κλειστό και ακούγεται από κάπου μουσική. Δεν μπορούμε να φύγουμε έτσι, μπορούμε?" Συμφώνησα μαζί της καθώς την είδα να απομακρύνεται για να ενημερώσει τον κυβερνήτη ότι η πηγή του κακού εβρέθη και εξολοθρεύθη, αλλά η δύσμοιρη βιάστηκε. Με το που ανέφερε cabin secure, ο Κ1 που είχε ήδη κάνει line-up στον 32, έβαλε πλήρη στοιχεία λέγοντας ταυτόχρονα: cabin-crew take-off positions please. Φυσικά δεν υπήρχε χρόνος για να πάρουν τις θέσεις τους οι κοπέλες, οπότε η μία σχεδόν κατρακύλησε στο πίσω μέρος της καμπίνας, ενώ η άλλη βολεύτηκε στο μοναδικό άδειο κάθισμα του αεροσκάφους, το 7Α :shock:
Μετά από αυτά, όλα κύλισαν εξαιρετικά ομαλά. Οι αεροσυνοδοί μοίρασαν τα εδέσματα δηλαδή σαντουϊτσάκια με σολωμό, μπιφτέκι λαχανικών και ζαμπόν-τυρί. Το τελευταίο ήταν τόσο γευστικό, που ο γιος μου δεν άντεχε να περιμένει να ανοίξω την φωτογραφική, πρόλαβε κ χλαπάκιασε το μισό.Ευτυχώς που η παροχή των σάντουιτς συνεχίστηκε απρόσκοπτα κατά την διάρκεια της πτήσης (2 πήρα εγώ, 3 η κόρη μου, κλπ), όπως επίσης και τα κρασιά, χυμοί, ουίσκια, βότκες κ ότι άλλο ήθελε ο καθείς. Να μην ξεχάσω πως άπαντες πήραμε από 2 σακουλάκια με φυστίκια για να μας συνοδέψουν στο μακρύ οδικό ταξίδι από το LGAV στο LGEL. Εκτός από την παροχή υλικών αγαθών, οι αεροσυνοδοί προσέφεραν στην πτήση με χιούμορ κ ανέκδοτα, με βοήθεια προς όποιον ζητούσε, μέχρι κ με ψυχολογική υποστήριξη σε τρομαγμένους, στεναχωρημένους, ή κουρασμένους επιβάτες. Αν οι αεροσυνοδοί της Ολύμπικ με εξέπληξαν με την φρεσκάδα τους στο σκέλος Χίος-Μυτιλήνη, τούτες εδώ της ZF είναι άξιες συγχαρητηρίων για όλα τους. Πως είναι το τόπικ: Επάγγελμα Αεροσυνοδός? Έ, καμία σχέση. Δηλαδή ακριβώς το αντίθετο (ευτυχώς για τους επιβάτες) :mrgreen:

Με λίγα λόγια, δεν χρειάζεται να βαθμολογήσω: Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το επίπεδο υπηρεσιών που μου προσέφεραν οι εταιρίες. Ελπίζω να μην ήταν τυχαίο συμβάν, αλλά είμαι χαρούμενος που το πέτυχα, ακόμα κι αν ήταν μεμονωμένο περιστατικό. Άνετα θα ξαναταξίδευα με οποιαδήποτε από αυτές (καλά, με την ΠΑ είμαι υποχρεωμένος να ταξιδεύω συχνότατα έτσι κι αλλιώς :twisted: ). Να παραθέσω μόνο τη γνώμη της συζύγου μου, μια γνώμη που με τα χρόνια έχω μάθει να σέβομαι αφού σχεδόν πάντα βγαίνει αληθινή:
Εγώ για Ελλάδα, μόνο με Athens. :mrgreen: Εντάξει, ουσιαστικά για μέτρο σύγκρισης έχει μόνο την Easyjet. :mrgreen:
 
Vassdel οι φωτογραφίες που έδειχναν κόσμο, διαγράφηκαν για ευνόητους λόγους.
 
vassdel":ixbnowtl said:
Ο Κ1 βλέποντας τον μικρό, έκανε test στο fire warning system του αεροσκάφους για εντυπωσιασμό του μικρού, αλλά ο τελευταίος μαθημένος από τα δύσκολα, είπε στον μπαμπά του: Μπαμπά, το δικό σου ελικόπτερο, δεν έχει περισσότερα φωτάκια? Του απάντησα θετικά και η αεροσυνοδός μας ξεπροβόδισε από το cockpit με συνοπτικές διαδικασίες. Ένιωσα σαν τον τύπο στην διαφήμιση της Aegean :twisted: .

Ρεζίλι τόν έκανε ο υιός σου τον Ιταλό Κ1.Ισως γι'αυτό και η εσπευσμένη απογείωση (Ιταλός Κ1:"θά σού δείξω εγώ τώρα κύριε ελικοπτερά ποιανού έχει περισσότερα φωτάκια...")

vassdel":ixbnowtl said:
όταν ανακάλυψε το αντικείμενο της έρευνάς της κάτω από ένα κάθισμα στην 6η σειρά: Ένα κινητό επιβάτη, που όχι μόνο είχε μείνει ανοικτό, αλλά που και κάποιος το καλούσε, με αποτέλεσμα να ακούγεται μέχρι το cockpit μια παράξενη μουσική.

Φαίνεται οτι ο ο προηγούμενος επιβάτης ήταν όχι μόνο βλάξ (αφού είχε ανοιχτό κινητό στό αεροπλάνο) αλλά καί αφηρημένος (αφού μετά τό ξέχασε εκεί μέσα...).

vassdel":ixbnowtl said:
Η παλαιά Ολυμπιακή δεν υπάρχει πια και η καινούργια εταιρία, όχι μόνο οικειοποιήθηκε των περιουσιακών στοιχείων της παλαιάς, αλλά πρόλαβε και έβαλε τα δικά της stickers k logos πάνω στα trolleys της πάλαι πότε.....

Ετσι είναι,αγαπητέ.Δρυός γάρ πεσούσης,πάς ανήρ ξυλεύεται.
Αν καί το θέμα μέ τα περιουσιακά στοιχεία τής πΟΑ τό πραγματευόμαστε αλλού,μέ εξέπληξε τό γεγονός οτι οι καινούργιοι έβαλαν τά stickers τους πάνω στά (τυπικώς) ξένα trolleys (ξένα,αφού ανήκουν ακόμη στην πΟΑ).Κοτζάμ Βγενόπουλος καί να μήν αγοράση μερικά καινούργια;
 
Top