THY, αυτή η άγνωστη

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.539
Likes
1.145
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Ακόμα αναρωτιέμαι πώς αποφάσισα αυτό το ταξίδι ATH-BAH-ATH: ήταν η Ιθάκη (το Μπαχρείν) το κίνητρο ή τα 335 E της hava yolari? Ως συνήθως, αν κ όταν τελικά το αποφασίσεις, μπαίνεις στο πειρασμό να κοιτάξεις κ όλους τους άλλους πιθανούς εναλλάκτικούς μεταφορείς:

Για ταξίδι 1 βδομάδα μετά το κλείσιμο κ αφού κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να κάτσω στα αυγά μου πια, ενδεικτικά βρήκα:

GULF AIR : 540E
ETIHAD: 450 E
THY: 335 E

Η πρώτη αποκλείστηκε καθώς ναι μεν ήταν direct κ ξεκούραστα αλλά το θεωρώ λίγο υπερτιμημένο... Πριν 2 χρόνια είχα πετάξει με αυτή την εταιρεία LHR-BAH-LHR γύρω στα 400 Ε...Με την Etihad προβλιματίστηκα είναι αλήθεια αλλά με πρόλαβε η αύξηση του ναύλου όταν μπήκα μια μέρα αργότερα να κλείσω.

ΤΗΥ κ 335 Ε λοιπόν κ ευκαιρία να πετάξω με την ΤΗΥ, εταιρεία-μεγάλο ερωτηματικό με αμφιλεγόμενες επιλογές στους προορισμούς της, ψιθύρους για θέματα ασφαλείας, ραγδαία ανάπτυξη κ όλα όσα έχουν συζητηθεί σε σχετικό τόπικ ..

ΑΤΗ-IST-BAH
BAH-IST-ATH

όλα με Β737-800 ή έτσι τουλάχιστον νόμιζα.. στα μεγάλα συν της επιλογής, ένα 8ωρο τράνζιτ/stopover στην Κωνσταντινούπολη, ότι πρέπει για προσκύνημα στις τοπικές λιχουδιές...

Το ταξίδι θα γινόταν παρέα με την μαμά flesland (πρώην κάτοικο Κων/λης) από ΑΤΗ κ με αδερφή flesland από IST κ μετά.. Άφιξή στο cosmodrome Ελ. Βενιζέλος με το αγαπημένο Χ95 κ κατευθείαν για τα παράπονα της μητρός στα γραφεία της ΤΗΥ: την τελευταία φορά στο IST είχε γίνει μίνι πλίατσικο στις αποσκεύες, παίρνοντας-αρπάζοντας επιλεκτικά αντικείμενα. H απάντηση ήταν «κ εμείς τα ίδια παθαίνουμ廨. Οπώς κ να χει, αφού διασκέδασα με τον διάλογο, στηθήκαμε στην ουρά, όπου ένα standee μάς πληροφορούσε για τους 960 ή κάτι τέτοιο προορισμούς της ΤΗΥ.

Μέχρι να τελειώσει η ουρά του counter για την σειρά μας, μάς πήρε περίπου 45λ (ο λόγος παρακάτω)! Ένας φιλικός αλλά φανερά «κουρασμένος» υπάλληλος θα μάς εξυπηρέτούσε: έχετε βίζα για Μπαχρέιν; -«δεν χρειάζεται, έχουμε ξαναπάει» πετάχτηκε η μαμά flesland, η οποία είχε ήδη πιάσει την κουβέντα με την διπλανή για το πώς θα αποφύγει να πληρώσει τα 7 κιλά υπέρβαρο (κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ σκέφτηκα...).

Ο υπάλληλος άρχισε να περνάει ένα-ένα τα στοιχεία από τα διαβατήρια, ζητώντας συγγνώμη για την καθυστέριση. «Ποιό σύστημα είναι;» ρώτήσα- «Amadeus, για αυτό μας βλέπεις όλους έτσι..» μού είπε απογοητευμένος. Η όλη διαδικασία κράτησε 4-5λ παραπάνω μόνο κ μόνο για να περαστούν οι miles&more . «Συγγνώμη αλλά δεν είδα που μπορώ να το κάνω online στο site της ΤΗΥ» είπα για να πάρω την απάντηση ότι δεν μπορώ έτσι κ αλλιώς...

Στα της πτήσης τώρα, όλα ήταν on time. Το Β738 είχε πληρότητα γύρω στο 60%, νομίζω οι περισσότεροι Έλληνες. H πρώτη θετική εντύπωση ήρθε από το seat pitch που θα ορκιζόμουν ότι είναι παραπάνω από 31’’ που γράφουν οι Τούρκοι... συν υποπόδιο για παιχνίδι. Η έκπληξη ήρθε από το γεύμα που ήταν σάντουιτς + «πιάτο» με καπνιστό σολωμό+βούτυρο/κρέμα τυρί/μαρμελάδα+ζεστό ψωμί+ σάλάτα+επιδόρπιο+ νερό στο σετ κ extra ποτό :D . Καθόλου άσχημα για πτήση 1 ώρας κ κάτι, ήταν η πρώτη φορά που βιάστηκα να τελειώσω καθώς το μάζεμα θα άρχιζε για την προσγείωση. Γενικά ήρεμη πτήση, χώρίς τπτ άλλο ιδιαίτερο.

Μερικά λεπτά μετά την προσγείωση, είμασταν ήδη στο μετρό για την Πόλη. Από κει αλλαγή στο Aksaray με τραμ κ κατευθείαν στο Τάξιμ για ψώνια κ φυσικά άπειρες ποσότητες φαγητού. Μου ‘κανε εντύπωση η ποσότητα των επιδορπίων καθώς μια μερίδα τάιζε 3.. εκμέκ κανταίφι, κολοκύθακι, κρέμα βανύλια (υποβρυχίου) κτλ :party: .. Κατά το σούρουπο τα χρώματα κ η ατμόσφαιρα που προσφέρει η Πόλη έιναι τόσο όμορφα που δύσκολα αποτυπώνεται σε φωτογραφίες .., αξίζει κανέις να χαζέψει με τις ώρες τα πλοία στον Βόσπορο κ το skyline με τους μιναρέδες στους λόφους...


Αφήνοντας την Πόλη, επιστροφή στο Ataturk: μεγάλο κ σύγχρονο αεροδρόμιο αλλά μάλλον με πολύ ακριβά μαγαζιά κ φαγητό (9 Ε το doner ούτε το Ciragan..). Επιβίβαση on time στο Β737, πληρότητα κάτω από 50%, ευγενέστατο πλήρωμα. Έχοντας το 9Α στο 9B καθόταν πακιστανική μαντιλοφόρα κ στο 9C η βαλίτσα της, την οποία απορώ πως πήρε χειραποσκευή αφού ήταν σίγουρα διπλάσια των ορίων. Ο Αλλάχ επενέβην κ μέχρι να χαζέψω το STAR ALLIANCE livery στο A340 της TURKISH , η συνεπιβάτιδα είχε εξαφανιστεί μαζί με την βαλίτσα της( ή λέτε να φταίει το εκμέκ;)..Πρώτη έκπληξη, μοιράστηκαν σετ με μάσκα, ωτοασπίδες, ακουστικά, κάλτσες σε ένα ωραίο τσαντάκι με το logo του πουλιού (σικ), ούτε sto ameriki να πηγαίναμε...δεύτερη εκπλήξη, μοιράστηκαν μενού με 2 επιλογές φαγητού, κοτόπουλο (νοστιμότατο) με ρύζι η μία κ μελιτζάνες με κιμά (?) η άλλη. Τα ρέστα σαλατικά κτλ όπως στην πρώτη πτήση αλλά με μεταλικά μαχαιροπίρουνα αυτή την φορά. Μετά από αστειάκια των Τούρκων Υ/Φ με τις επιβάτισσες («δεν φαίνεστε πάνω από 18» όταν τους σερβίραν κρασί κτλ..) κ αφού τελείωσε το μάζεμα των δίσκων , μοίρασαν ξοιρούς καρπούς με τον καφε/τσάι. Με την αντιστοιχία να είναι συχνά 1 επιβάτης/3αδα καθισμάτων ήδη είχαν αρχίσει οι ξάπλες από πολλούς οριζοντίως αλά κατάστρωμα Μαρίνα ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ..το βαπόρι 737 προέβαλε στις overhead, haber από το NTV αλλά τπτ άλλο ενδιαφέρον.Άφιξη στο Bahrain International havalimani κ 30λεπτη αναμονή μέχρι οι κινέζοι του αεροδρομίου να βάλουν τα μπαγγάζια στις ζώνες.

Στο επόμενο :

Γιατί να (μην) πάτε στο Μπαχρέιν.

Που βρίσκεται η πόλη Athens.

Τι είναι η Lufthansa.

Πως να προκαλέσετε ζημιές σε ένα Α321
 
Αφου γυρισες ασφαλης και εισαι καλα εδω και μας τα γραφεις, μην το πεις ουτε του παπα!
(Εγω το ρισκο δεν θα το επαιρνα)
 
Νομίζω είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση εταιρείας, από την μια έχουμε συμβάντα σαν του Schiphol κ της Τιφλίδας που δεν ξέρεις αν μπορείς να αποδώσεις μόνο στην ατυχία, στην βλακεία ή στην έλλειψη σοβαρότητας κ από την άλλη παραγγέλνουν καινούργια wide bodies κ από τους 2 μεγάλους, πετώντας παντού..
 
To Βασίλειο του Μπαχρείν έχει εμφανή την κληρονομιά της Βρετανικής αποικιοκρατίας : υποδομές, δρόμοι, κλαμπ κτλ ακολουθούν το βρετανικό πρότυπο. Αυτό μετά την πρόσμιξη με την αραβική παράδοση κ το κύμα των ξένων κάθε φυλής που έχει καταφτάσει για εργασία στην πρωτεύουσα Μανάμα, έχει κάνει την πόλη – κράτος να μοιάζει με μια μικρογραφία του αχταρμά Ντουμπάι. Δεν θα συνιστούσα το Μπαχρείν για επίσκεψη, παρά για τους παρακάτω λόγους :

-Το grand prix της Formula 1, που όμως επισκιάζεται πια από αυτό του Άμπου Ντάμπι λίγο νοτιότερα.

-Αγορά ρολογιών

Αν είστε Σαουδάραβες, μέσω της τεράστιας επιχωμάτωσης-γέφυρας μπορείτε να πετάγεστε για αξέχαστες νύχτες αλκοολ με τις γυναίκες σας τις Παρασκεύες. Αυτού του είδους ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι της τοπικής οικονομίας, αφού εκτός από ουίσκι, οι σύζυγοι με τις χιτζάμπ, λαμβάνουν μικρά δωράκια τύπου rolex κ επιδίδονται σε ανελέητο shopping.

Η ζωή κυλάει ήρεμα έως βαρετά για τους περισσότερους. Η πρώτη απεργία στην χώρα εκδηλώθηκε το 2008 από ινδούς εργατες που ζητούσαν αύξηση των 3-5$ των μήνα. Παρακαλούθώντας την ιστορία σε προηγούμενο ταξίδι έμαθα οτι τελικά το αίτημα απορρίφθηκε. Η απεργία είναι κ λόγος που γενικά όλες αυτές οι χώρες κ εταιρείες αποφεύγουν τους κινέζους, οι οποίοι παρουσιάζουν συγκριτικά αυξημένες συνδικαλιστικές τάσεις.

Εκτός από shopping υπάρχει αρκετά καλό φαγητό από πολλές γωνιές του κόσμου σε τιμές λογικές αλλά όχι φθηνές. Η ανάπτυξη συνεχίζεται με κατασκευή υψηλών κτηρίων κ ουρανοξυστών ( όπως το Bahrain Financial Harbor κ το World Trade Center με τις ανεμογεννήτριες στο κέντρο των διδίμων πύργων) στα πρότυπα του Ντουμπαί κ της Ντοχα αν κ σε πολύ μικρότερη κλίμακα για την ώρα. Το Μπαχρείν παραμένει το πιο φιλελεύθερο κράτος της περιοχής με ελευθερία κάθε θρησκευτικής άσκησης, ανεπισήμης πώλησης αλκοολ κ σε ντόπιους κ κοινωνικών δικαιωμάτων στις γυναίκες.

Ενδιαφέρον επίσης είναι το όχημα την βασιλικής οικογένειας, στα οικολογικά πρότυπα της εποχής. Αυτά κ άλλα κουτσομπολιά τα έμαθα κατά την διαμονή μου εκεί - ένα ποτό στο Ritz-Carlton κοστίζει περί τα 4-5 Ε κ ακούς ωραίες ιστορίες.Το Μπαχρείν όμως δεν είναι για πολύ κ έτσι είχε φτάσει η ώρα την αναχώρησης.

Η πτήση της ΤΗΥ ήταν προγραμματισμένη για τις 03:10 κ στο email μου έλεγε Β738. Έφτασα στο αεροδρόμιο κατά τις 02:00 κ μετα από 1 λεπτό έιχα περάσει την αποσκευή μου από τον έλεγχο, όπου μπαίνει μια ταινία ασφαλείας (για να μην την ξανανοίγεις;;) κ την ξαναπαραλαμβάνεις. Μέχρι να φτάσεις στο counter έχεις όλο το χρόνο να προσθέσεις ότι θες εσύ ή η οργάνωση που σε χει προσυλιτισει.

Δίνοντας το διαβατήριο μου, με ρωτάει ο υπάλληλος:
-Final destination?
-Αthens, απαντάω.
Η απάντηση έδειξε να μπερδεύει τον φίλο μας. Αφού πληκρολόγισε κάτι (μάλλον δοκιμαστικά) ρώτησε τον διπλανό του.
-Αtina- Yunan απάντησε αυτός μαζί με τον προϊστάμενο που καθόταν πίσω τους.
-Ιnternational; ρώτησε ξανά ο άραβας ψάχνοντας μάλλον τι tag να βάλει στην βαλίτσα. :thx:
Τα δύσκολα συνεχίστηκαν όταν του έδωσα την ff κάρτα της Lufthansa. Την πήρε με δυσπιστία κ αφού ρώτησε κάτι τον προιστάμενο του πήρε την απάντηση
-Naam, naam star alliance.
Από τις απαντήσεις μπορείς να συμπεράνεις κ τις ερωτήσεις, έτσι έγινε κ για την τελευταία:
-LH, LH προφανώς στην ερώτηση για το κωδικό.

To αεροσκάφος έφτασε με μισή ώρα καθυστέριση κ έτσι είχα την ευκαιρία να ζήσω την εμπειρία της αραβικής τουαλέτας, η οποία έρχεται με ‘τηλέφωνο’ μπάνιου στον στάνταρ εξοπλισμό, εναλακτικό του χαρτιού. Οι μέρες του ΕΣ κ της Καλλιόπης που ήταν πλημμυρισμένη μονίμως, ξαναζωντάνευσαν μερικά μίλια πιο μακριά από την κοσμοπολίτικη Καβύλη. Παρόλα αυτά, στα + του αεροδρομίου είναι το δωρεάν ‘Ιντερνετ, κ οι μεγάλοι χώροι του. Μέχρι να έρθει η Turkish χάζεψα λίγο το 747 της ΒΑ με τους αστυνομικούς που κάναν τον έξτρα έλεγχο ελέω 23χρόνου Νηγιριανού, να με κοιτούν αδιάφοροι.
Αφού άκουσα 6 φορές το final call για Muscat της OMAN AIR 1 ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώριση της, άρχισε επιτέλους το boarding για IST. To 737 είχε μεταμορφωθεί σε Α321 που κάθε Δευτέρα έρχεται από Doha. Φυσικά παράθυρο ούτε για δείγμα κ ο φίλος μου στο check in είχε φροντίσει για 20E (καταραμένες preferences...) .

Αυτό που μου προκάλεσε σοκ τετάρτου βαθμού στο «μικρό» Α321 ήταν αναμφισβήτητα η 2-2 διαμόρφωσή με πραγματικές business θέσεις, αν δεν κάνω λάθος ίδιες με αυτές των Α340 της ΤΗΥ κ pitch 48’’ (ακούς Θόδωρα; Άνετη διαμόρφωση δεν είναι η δική σου). Να διορθωθεί και το seatguru.

Άφησα όμως την business κ κίνησα για την ταπεινή 20 Ε μου. Στριμώχτηκα μεταξύ ενός Τούρκου συμμαθητή του Κεμάλ κ μιας μικρής μουσουλμάνας με προσεγμένο τσεμπέρι. Αν κ η ΤΗΥ λέει ότι είναι το ίδιο ή -1’’ με το seat pitch των 738, το διαψέυδω κατηγοριματικά. Κάθε θέση είχε πριβέ οθόνη που όμως δεν παίζαν ife παρά μόνο το αεροπλάνό που ακολουθεί την γραμμή στον χάρτη :oops: ... Η ώρα του φαγητού έφτασε κ ο Τούρκος διπλανός μου αφού είχε πίασει κ την μισή δική μου θέση, αποφάσισε να ανοίξει το τραπεζάκι. Πιθανώς αγνοούσε την ύπαρξη ‘κλιπ’/ σκριτς-σκρατς/ ανοιξε-κλείσε κτλ κ έτσι πιάνοντας το τραπεζάκι από αριστερά κ δεξιά, ---κραααααπ :stupid: :bash: --- το τράβηξε με δύναμη κάτω, σπάζοντας όλη την ‘κατασκευή’. Στο φαγητό δεν υπήρχε επιλογή αυτή την φορά αν κ πάλι μοιράστικε μενού: 2 τριγωνα σαντουιτσάκια στυλ club (βλ Goodys) μεταφρασμένα στα αγγλικά ως bourek. Κρασί για μένα μήπως κ ξεχνούσα το στρίμωγμα μου (αλλά κ για να προσελκύσω τα εκπληκτα βλέμματα των 2 διπλανών μου πιστών). Επιδόρπιο κ σαλατικό όπως προηγουμένως. Φτωχότερο σε σχέση με τα προηγούμενα γεύματα, ίσως λόγω της ώρας.

Το υπόλοιπο της πτήσης (2,5 ώρες) κύλισε με πολλές αναταράξεις κ τον διπλανό ήρωα να προσπαθεί να επιδιορθώσει την ζημιά ως άνωθεν Afyon Κarahisar όπου εγκατέλειψε. Δόξα στον Βρετανό μπροστινό της 19F, που στοικά δεν αντέδρασε στα συνεχόμενα χτυπήματα της πλάτης του. Πολύ ωραίες εικόνες από την εξωτερική κάμερα στις οθόνες μας, κ προσγείωση στον διάδρομο του Ατατούρκ.

Στο τελευταίο μέρος:

-Το τέταρτο σκέλος IST-ATH
- Μια χαμένη από χέρι βαλίτσα
- Είμαι άντρας κ πάνω από 20, έχω ελπίδες να δουλέψω ως φροντιστής;
- Γενικές εντυπώσεις για αυτή την άγνωστη
 
flesland":10t9ewhm said:
...Παρόλα αυτά, στα + του αεροδρομίου είναι το δωρεάν ‘Ιντερνετ, κ οι μεγάλοι χώροι του...
Διαφωνώ κάθετα με τη φράση "μεγάλοι χώροι" για το αεροδρόμιο του Μπαχρέιν.
Έχοντας περάσει έξι φορές από εκεί (τρεις για transit και τρεις για stopover) το θεωρώ "εφιάλτη του transit". Ειδικά την πρώτη φορά που έπρεπε να περιμένουμε 5 ώρες για να αλλάξουμε αεροπλάνο είχα φρικάρει.

Αν αληθεύουν αυτά που μου είπαν, οι ντόπιοι ΔΕΝ εργάζονται. Λαμβάνουν κάποιο επίδομα από το κράτος με το οποίο μπορούν να ζουν άνετα. Όλοι οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων, εστιατορίων και οι εργάτες στις κατασκευές είναι αλλοδαποί.
 
Ίσως να χεις δίκιο για τους χώρους - όσες φορές πήγα το αεροδρόμιο ήταν σχεδόν άδειο καθώς πετούσα ξημερώματα.
Οι περισσότεροι ντόπιοι ή δεν δουλεύουν ή έχουν σκιώδη δουλειά καθώς κάποιες εταιρείες υποχρεούνται βάση νόμου να προσλάβουν ντόπιους ποσοστιαία για να φέρουν πχ 3000 ινδούς. Ακόμα κ στην αστυνομία/στρατό βάζουν Πακιστανούς (λόγω θρησκείας) καθώς θέλουν να αποφύγουν αντιφρονούντες ντόπιους.
 
Στην έξοδο του Α321 μας περίμενε μια τουρκάλα που φώναζε τους τράνζιτ προορισμούς στα Τούρκικα. Ξεχώρισα αυτόν της Αθήνας. Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμώμουν την ακριβή ώρα αναχώρησης της πτήσης κ στην boarding card του Άραβα-σπίρτου δεν αναγραφόταν τίποτα. Έτσι επιτάχυνα για να δω τελικά ότι είχα 45 κρίσιμα λεπτά για να παω στη νέα gate. Push back on time απο το άδειο (γύρω στο 40%) 738 : το taxi όμως επιφύλασε αναμονή 45' στην πίστα λόγω traffic...σιγα-σιγά απογειωθήκαμε κ σύντομα το (φουλ) πρωινό είχε σερβιριστεί. Το τραπεζάκι της μεσαίας θέσης χωρίζεται στα 2 -με 2 ποτηροθήκες- κ με κανε να αναρωτιέμαι αν ποτέ γεμίζουν αυτές οι σειρές ή υπάρχει κάποιο 2-2 στυλ (όπως στις business των "άλλων'' ντε) .

Πτήση πάνω από πολλές νεφώσεις κ το τράνταγμα (περιποιημένο αλα τούρκα) της προσγείωσης με ξύπνησε -κοιτώντας καπάκι έξω από το παράθυρο αν είμαστε πράγματι στο Ελ. Βεν 8) - κούραση μαντεύω κ όχι έλλειψη εμπιστοσύνης...

Κατά τα άλλα, τα 45 κρίσιμα λεπτά ήταν αρκετά για μένα να πάω τράνζιτ στο αεροσκάφος αλλά μάλλον όχι κ για τις αποσκευές όλων μας καθώς υπήρχαν 4-5 επιβάτες που κάναν επίθεση στην ευγενική υπάλληλο της goldair παραπονούμενοι. Ανάμεσα τους κ ποδοσφαιριστής της Εθνικής Τουρκίας, μεγάλης σελέμπριτι της πόλης που μεγάλωσα κ καλή ευκαιρία για μένα να γίνω ενοχλητικός με ερωτήσεις κλισέ όπως 'πώς την βλέπεις την ομάδα φέτος;΄ κτλ. Αφού έμαθε ότι ' you will receive your LV luggages with KTEL tomorrow' κ όχι με την cayenne του, ήρθε η ώρα μου να πληροφορηθώ ότι οι αποσκευές μου ήταν ήδη προγραμματισμένες να έρθουν με την απογευματινή πτήση κ delivery μεταξύ 20:30-22:30. Υπερβολικά όμορφη υπάλληλος :roll: για να γκρινιάζω έστω κ λίγο που θα έμενα μέσα το βράδυ αλλά από την άλλη κ δύσκολη δουλειά να ακούς 99% γκρίνια από τους πελάτες σου...Πάντα όμως τo delivery ''αργεί'' κ παίρνωντας τηλέφωνο κατά τις 22:15 έμαθα οτι θα ερχόταν την επόμενη μέρα, όπως κ έγινε. Θα εκτιμούσα πάντως να με ενημερώναν αυτοί για την αλλάγή σχεδίου...

Αγαπημένο τόπικ στο φόρουμ οι διακρίσεις στο φύλο, ηλικία, δερματοστιγματισμένων κτλ . Αυτό που είδα στις 4 πτήσεις της ΤΗΥ ήταν ότι σε όλες υπήρχαν άνδρες (σε μία δε 3) λίγο κάτω από τα 30 κ γυναίκες λίγο πάνω από τα 35...δεν είναι η μόνη φυσικά αλλά μου ήρθαν στο μυαλό τα aegean girls κ αν πράγματι μπορεις να δουλέψεις εκεί αν είσαι πάνω 20. Ίσως ένα νέο είδος mcdonaldization από τον Θόδωρα, ξεφεύγει από το εύρος του τριπ ριπορτ..

Γενικά τώρα αυτό που μου έμεινε από τη ΤΗΥ είναι το πολύ καλό σέρβις με άπειρες για τα ευρωπαϊκά δεδομένα ποσότητες φαγητού. Μαντεύω οι αεροσυνοδοί έχουν εκπαιδευτεί καλά στις πτήσεις για τα βάθη της Ανατολίας πριν μπουν στα international. Χιούμορ κ οικειότητα έως εκεί που χρειάζεται, χωρίς τα '' Hi, I'm Kelly κ μασάω τσίχλα'' των 2 Ιρλανδέζικων.

Επίσης μια συνεχόμενη προβολή διαφόρων κοσμοπολίτικων προτύπων, από το άγαλμα της Ελευθερίας κ το Κρεμλίνο μέχρι διάφορες παγόδες κάπου στην Ασία. Είναι φανερό για το που στοχεύουν οι γείτονες - μην ξεχνάμε τον Κεβιν Κόστνερ, τα CNN κ την διαφήμιση στη Μπαρτσα. Όλα αυτά τα βλέπεις συνέχεια από το Ελ. Βεν στο Ατατούρκ, στις overhead κ στις αφίσες στο Μπαχρέϊν.

Αν είναι πλήρως ασφαλής δεν το ξέρω αλλά ποια σου εξασφαλίζει την ασφάλεια άλλωστε; Θα ξαναταξίδευα μαζί τους αν μου προσέφεραν πάλι καλύτερη τιμή με διαφορά, ίσως το χουν καταλάβει κ αυτοί: το ΑΤΗ-ΙST-BAH-IST -ATH είχε 335Ε κ το ΑΤΗ-IST-ATH τις ίδιες ημ/νιες 390Ε..
 
να κανω μια ακυρη ερωτηση...... καταρχην πολυ ωραιο το ΤΡ σου!!! κι εγω ταξιδευω σε μερικες μερες για ΝΥ με ΤΗΥ...ειπα να την τιμησω μετα τα οσα καλα ακουω!!!!

Μηπως θυμασαι αν η 7Α του 737-800 εχει παραθυρο? γιατι στο seatguru λεει οτι δεν εχει, ενω αλλες πληροφοριες λενε οτι εχει.
 
Σ'ευχαριστώ Captain911. Την ερώτηση σου δυστυχώς δεν μπορώ να την απαντήσω. Καλό ταξίδι για ΝΥ και βγάλε καμιά φωτογραφία να δούμε και εμείς τα μεγάλα της THY...:wink:
 
Βασικά όλες οι εταιρείες στην A kai f έχουν παράθυρα μιλώντας για 737 πάντα άρα και η Turkish δεν θα αποτελεί εξαίρεση λογικά.
 
Top