flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.539
- Likes
- 1.145
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Ακόμα αναρωτιέμαι πώς αποφάσισα αυτό το ταξίδι ATH-BAH-ATH: ήταν η Ιθάκη (το Μπαχρείν) το κίνητρο ή τα 335 E της hava yolari? Ως συνήθως, αν κ όταν τελικά το αποφασίσεις, μπαίνεις στο πειρασμό να κοιτάξεις κ όλους τους άλλους πιθανούς εναλλάκτικούς μεταφορείς:
Για ταξίδι 1 βδομάδα μετά το κλείσιμο κ αφού κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να κάτσω στα αυγά μου πια, ενδεικτικά βρήκα:
GULF AIR : 540E
ETIHAD: 450 E
THY: 335 E
Η πρώτη αποκλείστηκε καθώς ναι μεν ήταν direct κ ξεκούραστα αλλά το θεωρώ λίγο υπερτιμημένο... Πριν 2 χρόνια είχα πετάξει με αυτή την εταιρεία LHR-BAH-LHR γύρω στα 400 Ε...Με την Etihad προβλιματίστηκα είναι αλήθεια αλλά με πρόλαβε η αύξηση του ναύλου όταν μπήκα μια μέρα αργότερα να κλείσω.
ΤΗΥ κ 335 Ε λοιπόν κ ευκαιρία να πετάξω με την ΤΗΥ, εταιρεία-μεγάλο ερωτηματικό με αμφιλεγόμενες επιλογές στους προορισμούς της, ψιθύρους για θέματα ασφαλείας, ραγδαία ανάπτυξη κ όλα όσα έχουν συζητηθεί σε σχετικό τόπικ ..
ΑΤΗ-IST-BAH
BAH-IST-ATH
όλα με Β737-800 ή έτσι τουλάχιστον νόμιζα.. στα μεγάλα συν της επιλογής, ένα 8ωρο τράνζιτ/stopover στην Κωνσταντινούπολη, ότι πρέπει για προσκύνημα στις τοπικές λιχουδιές...
Το ταξίδι θα γινόταν παρέα με την μαμά flesland (πρώην κάτοικο Κων/λης) από ΑΤΗ κ με αδερφή flesland από IST κ μετά.. Άφιξή στο cosmodrome Ελ. Βενιζέλος με το αγαπημένο Χ95 κ κατευθείαν για τα παράπονα της μητρός στα γραφεία της ΤΗΥ: την τελευταία φορά στο IST είχε γίνει μίνι πλίατσικο στις αποσκεύες, παίρνοντας-αρπάζοντας επιλεκτικά αντικείμενα. H απάντηση ήταν «κ εμείς τα ίδια παθαίνουμ廨. Οπώς κ να χει, αφού διασκέδασα με τον διάλογο, στηθήκαμε στην ουρά, όπου ένα standee μάς πληροφορούσε για τους 960 ή κάτι τέτοιο προορισμούς της ΤΗΥ.
Μέχρι να τελειώσει η ουρά του counter για την σειρά μας, μάς πήρε περίπου 45λ (ο λόγος παρακάτω)! Ένας φιλικός αλλά φανερά «κουρασμένος» υπάλληλος θα μάς εξυπηρέτούσε: έχετε βίζα για Μπαχρέιν; -«δεν χρειάζεται, έχουμε ξαναπάει» πετάχτηκε η μαμά flesland, η οποία είχε ήδη πιάσει την κουβέντα με την διπλανή για το πώς θα αποφύγει να πληρώσει τα 7 κιλά υπέρβαρο (κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ σκέφτηκα...).
Ο υπάλληλος άρχισε να περνάει ένα-ένα τα στοιχεία από τα διαβατήρια, ζητώντας συγγνώμη για την καθυστέριση. «Ποιό σύστημα είναι;» ρώτήσα- «Amadeus, για αυτό μας βλέπεις όλους έτσι..» μού είπε απογοητευμένος. Η όλη διαδικασία κράτησε 4-5λ παραπάνω μόνο κ μόνο για να περαστούν οι miles&more . «Συγγνώμη αλλά δεν είδα που μπορώ να το κάνω online στο site της ΤΗΥ» είπα για να πάρω την απάντηση ότι δεν μπορώ έτσι κ αλλιώς...
Στα της πτήσης τώρα, όλα ήταν on time. Το Β738 είχε πληρότητα γύρω στο 60%, νομίζω οι περισσότεροι Έλληνες. H πρώτη θετική εντύπωση ήρθε από το seat pitch που θα ορκιζόμουν ότι είναι παραπάνω από 31’’ που γράφουν οι Τούρκοι... συν υποπόδιο για παιχνίδι. Η έκπληξη ήρθε από το γεύμα που ήταν σάντουιτς + «πιάτο» με καπνιστό σολωμό+βούτυρο/κρέμα τυρί/μαρμελάδα+ζεστό ψωμί+ σάλάτα+επιδόρπιο+ νερό στο σετ κ extra ποτό
. Καθόλου άσχημα για πτήση 1 ώρας κ κάτι, ήταν η πρώτη φορά που βιάστηκα να τελειώσω καθώς το μάζεμα θα άρχιζε για την προσγείωση. Γενικά ήρεμη πτήση, χώρίς τπτ άλλο ιδιαίτερο.
Μερικά λεπτά μετά την προσγείωση, είμασταν ήδη στο μετρό για την Πόλη. Από κει αλλαγή στο Aksaray με τραμ κ κατευθείαν στο Τάξιμ για ψώνια κ φυσικά άπειρες ποσότητες φαγητού. Μου ‘κανε εντύπωση η ποσότητα των επιδορπίων καθώς μια μερίδα τάιζε 3.. εκμέκ κανταίφι, κολοκύθακι, κρέμα βανύλια (υποβρυχίου) κτλ
.. Κατά το σούρουπο τα χρώματα κ η ατμόσφαιρα που προσφέρει η Πόλη έιναι τόσο όμορφα που δύσκολα αποτυπώνεται σε φωτογραφίες .., αξίζει κανέις να χαζέψει με τις ώρες τα πλοία στον Βόσπορο κ το skyline με τους μιναρέδες στους λόφους...
Αφήνοντας την Πόλη, επιστροφή στο Ataturk: μεγάλο κ σύγχρονο αεροδρόμιο αλλά μάλλον με πολύ ακριβά μαγαζιά κ φαγητό (9 Ε το doner ούτε το Ciragan..). Επιβίβαση on time στο Β737, πληρότητα κάτω από 50%, ευγενέστατο πλήρωμα. Έχοντας το 9Α στο 9B καθόταν πακιστανική μαντιλοφόρα κ στο 9C η βαλίτσα της, την οποία απορώ πως πήρε χειραποσκευή αφού ήταν σίγουρα διπλάσια των ορίων. Ο Αλλάχ επενέβην κ μέχρι να χαζέψω το STAR ALLIANCE livery στο A340 της TURKISH , η συνεπιβάτιδα είχε εξαφανιστεί μαζί με την βαλίτσα της( ή λέτε να φταίει το εκμέκ
..Πρώτη έκπληξη, μοιράστηκαν σετ με μάσκα, ωτοασπίδες, ακουστικά, κάλτσες σε ένα ωραίο τσαντάκι με το logo του πουλιού (σικ), ούτε sto ameriki να πηγαίναμε...δεύτερη εκπλήξη, μοιράστηκαν μενού με 2 επιλογές φαγητού, κοτόπουλο (νοστιμότατο) με ρύζι η μία κ μελιτζάνες με κιμά (?) η άλλη. Τα ρέστα σαλατικά κτλ όπως στην πρώτη πτήση αλλά με μεταλικά μαχαιροπίρουνα αυτή την φορά. Μετά από αστειάκια των Τούρκων Υ/Φ με τις επιβάτισσες («δεν φαίνεστε πάνω από 18» όταν τους σερβίραν κρασί κτλ..) κ αφού τελείωσε το μάζεμα των δίσκων , μοίρασαν ξοιρούς καρπούς με τον καφε/τσάι. Με την αντιστοιχία να είναι συχνά 1 επιβάτης/3αδα καθισμάτων ήδη είχαν αρχίσει οι ξάπλες από πολλούς οριζοντίως αλά κατάστρωμα Μαρίνα ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ..το βαπόρι 737 προέβαλε στις overhead, haber από το NTV αλλά τπτ άλλο ενδιαφέρον.Άφιξη στο Bahrain International havalimani κ 30λεπτη αναμονή μέχρι οι κινέζοι του αεροδρομίου να βάλουν τα μπαγγάζια στις ζώνες.
Στο επόμενο :
Γιατί να (μην) πάτε στο Μπαχρέιν.
Που βρίσκεται η πόλη Athens.
Τι είναι η Lufthansa.
Πως να προκαλέσετε ζημιές σε ένα Α321
Για ταξίδι 1 βδομάδα μετά το κλείσιμο κ αφού κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να κάτσω στα αυγά μου πια, ενδεικτικά βρήκα:
GULF AIR : 540E
ETIHAD: 450 E
THY: 335 E
Η πρώτη αποκλείστηκε καθώς ναι μεν ήταν direct κ ξεκούραστα αλλά το θεωρώ λίγο υπερτιμημένο... Πριν 2 χρόνια είχα πετάξει με αυτή την εταιρεία LHR-BAH-LHR γύρω στα 400 Ε...Με την Etihad προβλιματίστηκα είναι αλήθεια αλλά με πρόλαβε η αύξηση του ναύλου όταν μπήκα μια μέρα αργότερα να κλείσω.
ΤΗΥ κ 335 Ε λοιπόν κ ευκαιρία να πετάξω με την ΤΗΥ, εταιρεία-μεγάλο ερωτηματικό με αμφιλεγόμενες επιλογές στους προορισμούς της, ψιθύρους για θέματα ασφαλείας, ραγδαία ανάπτυξη κ όλα όσα έχουν συζητηθεί σε σχετικό τόπικ ..
ΑΤΗ-IST-BAH
BAH-IST-ATH
όλα με Β737-800 ή έτσι τουλάχιστον νόμιζα.. στα μεγάλα συν της επιλογής, ένα 8ωρο τράνζιτ/stopover στην Κωνσταντινούπολη, ότι πρέπει για προσκύνημα στις τοπικές λιχουδιές...
Το ταξίδι θα γινόταν παρέα με την μαμά flesland (πρώην κάτοικο Κων/λης) από ΑΤΗ κ με αδερφή flesland από IST κ μετά.. Άφιξή στο cosmodrome Ελ. Βενιζέλος με το αγαπημένο Χ95 κ κατευθείαν για τα παράπονα της μητρός στα γραφεία της ΤΗΥ: την τελευταία φορά στο IST είχε γίνει μίνι πλίατσικο στις αποσκεύες, παίρνοντας-αρπάζοντας επιλεκτικά αντικείμενα. H απάντηση ήταν «κ εμείς τα ίδια παθαίνουμ廨. Οπώς κ να χει, αφού διασκέδασα με τον διάλογο, στηθήκαμε στην ουρά, όπου ένα standee μάς πληροφορούσε για τους 960 ή κάτι τέτοιο προορισμούς της ΤΗΥ.
Μέχρι να τελειώσει η ουρά του counter για την σειρά μας, μάς πήρε περίπου 45λ (ο λόγος παρακάτω)! Ένας φιλικός αλλά φανερά «κουρασμένος» υπάλληλος θα μάς εξυπηρέτούσε: έχετε βίζα για Μπαχρέιν; -«δεν χρειάζεται, έχουμε ξαναπάει» πετάχτηκε η μαμά flesland, η οποία είχε ήδη πιάσει την κουβέντα με την διπλανή για το πώς θα αποφύγει να πληρώσει τα 7 κιλά υπέρβαρο (κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ σκέφτηκα...).
Ο υπάλληλος άρχισε να περνάει ένα-ένα τα στοιχεία από τα διαβατήρια, ζητώντας συγγνώμη για την καθυστέριση. «Ποιό σύστημα είναι;» ρώτήσα- «Amadeus, για αυτό μας βλέπεις όλους έτσι..» μού είπε απογοητευμένος. Η όλη διαδικασία κράτησε 4-5λ παραπάνω μόνο κ μόνο για να περαστούν οι miles&more . «Συγγνώμη αλλά δεν είδα που μπορώ να το κάνω online στο site της ΤΗΥ» είπα για να πάρω την απάντηση ότι δεν μπορώ έτσι κ αλλιώς...
Στα της πτήσης τώρα, όλα ήταν on time. Το Β738 είχε πληρότητα γύρω στο 60%, νομίζω οι περισσότεροι Έλληνες. H πρώτη θετική εντύπωση ήρθε από το seat pitch που θα ορκιζόμουν ότι είναι παραπάνω από 31’’ που γράφουν οι Τούρκοι... συν υποπόδιο για παιχνίδι. Η έκπληξη ήρθε από το γεύμα που ήταν σάντουιτς + «πιάτο» με καπνιστό σολωμό+βούτυρο/κρέμα τυρί/μαρμελάδα+ζεστό ψωμί+ σάλάτα+επιδόρπιο+ νερό στο σετ κ extra ποτό

Μερικά λεπτά μετά την προσγείωση, είμασταν ήδη στο μετρό για την Πόλη. Από κει αλλαγή στο Aksaray με τραμ κ κατευθείαν στο Τάξιμ για ψώνια κ φυσικά άπειρες ποσότητες φαγητού. Μου ‘κανε εντύπωση η ποσότητα των επιδορπίων καθώς μια μερίδα τάιζε 3.. εκμέκ κανταίφι, κολοκύθακι, κρέμα βανύλια (υποβρυχίου) κτλ

Αφήνοντας την Πόλη, επιστροφή στο Ataturk: μεγάλο κ σύγχρονο αεροδρόμιο αλλά μάλλον με πολύ ακριβά μαγαζιά κ φαγητό (9 Ε το doner ούτε το Ciragan..). Επιβίβαση on time στο Β737, πληρότητα κάτω από 50%, ευγενέστατο πλήρωμα. Έχοντας το 9Α στο 9B καθόταν πακιστανική μαντιλοφόρα κ στο 9C η βαλίτσα της, την οποία απορώ πως πήρε χειραποσκευή αφού ήταν σίγουρα διπλάσια των ορίων. Ο Αλλάχ επενέβην κ μέχρι να χαζέψω το STAR ALLIANCE livery στο A340 της TURKISH , η συνεπιβάτιδα είχε εξαφανιστεί μαζί με την βαλίτσα της( ή λέτε να φταίει το εκμέκ

Στο επόμενο :
Γιατί να (μην) πάτε στο Μπαχρέιν.
Που βρίσκεται η πόλη Athens.
Τι είναι η Lufthansa.
Πως να προκαλέσετε ζημιές σε ένα Α321