Luz
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 02/12/2007
- Μηνύματα
- 1.188
- Likes
- 69
- Περιοχή
- Περιστέρι
- Website
- www.luz.gr
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
- elspoterdeavion
πισκέπτομαι την Πολωνία για τρίτη φορά μέσα σε τρία περίπου χρόνια.Η πρώτη φορά ήταν το Σεπτέμβριο του 2012 με την LOT στην Κρακοβία,η δεύτερη με την A3 μέσω Βαρσοβίας κι εν συνεχεία με την Eurolot για την Κρακοβία.Εχθές ήρθα με την Aegean Airlines μέχρι τη Βαρσοβία,και μετά σιδηροδρομικώς μέχρι το Wroclaw.
Είχα αγοράσει το εισιτήριο από τον περασμένο Νοέμβριο,στην τιμή των 96,54€ χωρίς αποσκευές.Ο περιβόητος golight ναύλος...Αλλά επειδή για 8 ημέρες που θα μείνω δεν είναι δυνατόν να μην έχω βαλίτσα,αγόρασα πρην ένα μήνα και δικαίωμα μεταφοράς αποσκευής έναντι 20 ευρώ για κάθε σκέλος διαδρομής.Σύνολο τιμής εισιτηρίου 136,54€.Να σημειώσω εδώ ότι το εισιτήριο το είχα αγοράσει σε περίοδο προσφορών από την εταιρεία,που για την εποχή που ταξιδεύω έδινε 30% έκπτωση.Στο προηγούμενο ταξίδι με την Α3 είχα πληρώσει,εκτός προσφοράς,160€ με τη βαλίτσα.Δηλαδή θα έπρεπε να έπαιρνα το εισιτήριο 112€...Εν πάσει περιπτώσει,άλλη επιλογή δεν είχα για φθηνό εισιτήριο.
Ώρα αναχώρησης της πτήσης ήταν η 08:30.Επειδή δεν είχα τρόπο να πάω στο αεροδρόμιο τόσο πρωί,πήρα ταξί μέχρι το σταθμό του Μετρό "Αγία Μαρίνα",πήρα το μετρό κι έφτασα στις 06:30 στο αεροδρόμιο.Δίνω γρήγορα τη βαλίτσα στο dropoff counter και με ενημερώνει η υπάλληλος ότι η πύλη είναι η Β05.Μιας και δεν είχα τίποτα να κάνω εκείνη την ώρα,ούτε να χαζέψω απογειώσεις/προσγειώσεις μιας και δεν είχε φωτίσει και από το εστιατώριο δεν μπορείς να δεις λόγω των εσωτερικών φώτων,αποφάσισα να κινηθώπ προς την πύλη εξόδου.Πέρασα τον έλεγχο,και βρήκα την Β05.Άρχισε να μαζεύεται ο κόσμος και κάποια στιγμή οι κοπέλες που ήταν στην πύλη ανακοίνωσαν "λόγω μεγάλου αριθμού χειραποσκευών,όποιος επιβάτης θέλει,μπορεί να παραδώσει τη χειραποσκευή του για φόρτωση στα αμπάρια του α/φους,χωρίς χρέωση"!!!Είδα κίνηση μόνο από 4-5 άτομα.Όλοι οι άλλοι προτίμησαν να τις κρατήσουν.Εγώ δε θα την έδινα διότι έχω τη φωτογραφική μηχανή και τον Η/Υ μου οπότε δε ρισκάρω για καταστροφή.Άλλωστε είχα πληρώσει 40 ευρώ για τη βαλίτσα...Με τον golight ναύλο δηλαδή η εταιρεία κατόρθωσε να κάνει τα ταξίδια λιγότερο άνετα...Τα ντουλάπια γέμισαν βαλίτσες.Κι ευτυχώς είχε κάποιες κενές θέσεις,όχι πολλές όμως,διότι αν ήταν 100% πλήρες μάλλον δε θα είχαν χώρο τα ντουλάπια να "φιλοξενήσουν" ούτε εφημερίδα...
Είχα σκοπό να βάλω την τσάντα μου κάτω από το μπροστινό κάθισμα.Πάω να τη βάλω,δε χώραγε.Είναι η ίδια τσάντα που είχα και πέρσι στο ταξίδι προς τη Βιέννη,και πρόπερσι στο ταξίδι στη Βαρσοβία.Ευτυχώς είχα μπει από τους πρώτους και βρήκα χώρο πάνω από το κάθισμά μου.Εδώ να σημειώσω το εξής τραγελαφικό.Ενώ γίνεται ανακοίνωση ότι θα μπουν στο α/φος πρώτα οι έχοντες business class και gold card και μετά οι έχοντες θέσεις από τη σειρά 18 και μετά,οι κοπέλες δεν ελέγχουν τις θέσεις,με αποτέλεσμα εγώ που είχα 27Α να περιμένω να βάλουν τα πράγματά τους επιβάτες στην 12η σειρά...Πάω,λοιπόν να κάτσω στη θέση μου και διαπιστώνω ότι είναι πιο μικρός ο χώρος απ΄ότι σε άλλα α/φη της εταιρείας.Και το παράθυρο είναι λίγο πιο πισω...Εν πάσει περιπτώσει...
Στα της πτήσης.Αφού ολοκληρώνεται η επιβίβαση,κάνουμε push back,μας ομιλεί ο κυβερνήτης που μας λέει τι ώρα θα φτάσουμε στη Βαρσοβία,τι καιρό έχει εκεί,και τίποτε άλλ,εκκίνηση κινητήρων,και μέσω του τροχόδρομου Charlie περνάμε τη γέφυρα και μέσω του Alpha πάμε για απογείωση στον 03L.Ένας τελευταίος έλεγχος flaps,αερόφρενων,κι εκκίνηση με τρομερό θόρυβο.Επιτάχυνση και ομαλό ξεκόλλημα από το διάδρομο.Κατεύθυνση προς Εύβοια και οι πρώτες αναταράξεις.Σύντομα έχουμε φτάσει το προβλεπόμενο ύψος πτήσης και σβήνουν οι ενδείξεις για τις ζώνες.Μετά από λίγα λεπτά ξανά ένδειξη ζωνών για αναταράξεις.Αρχίζει παράλληλα το σέρβις.Μετά από 2 ώρες περίπου,χωρίς να ξέρουμε πού πηγαίνουμε αφού δεν έχει οθόνες το α/φος,ακούμε τον κυβερνήτη να μας λέει ότι σε 20 περίπου λεπτά θα πατήσουμε στη Βαρσοβία.Εν τω μεταξύ είχαμε μπει σε ένα Hold Patern για μερικούς γύρους.Όντως αρχίζει η κάθοδος,με πολύ κούνημα και προσγειωνόμαστε στο διάδρομο 11 του Αεροδρομίου Σοπέν της Βαρσοβίας.Δένουμε σε αερογέφυρα και στην έξοδο μας αποχαιρετούσε μια αεροσυνοδός αλλά και ο κυβερνήτης!Επειδή δεν είχα δει το νηολόγιο των ρώτησα και μου είπε ότι είναι το DGR.Απ΄ότι είδα είναι ενοικιασμένο από Ιρλανδική εταιρεία.Πριν το είχε η Air Astana.Μάλλον πέταγε τσάρτερ και γι΄αυτό δεν είχε πολύ άνεση.Κατεύθυνση για παραλλαβή αποσκευών και βλέπω πολύ λίγο κόσμο.Ούτε το μισό α/φος δεν ήταν...Παίρνω την αποσκευή μου και φεύγω για το σταθμό του τραίνου.
Την άλλη εβδομάδα η επιστροφή.Ελπίζω με φωτογραφίες...
Είχα αγοράσει το εισιτήριο από τον περασμένο Νοέμβριο,στην τιμή των 96,54€ χωρίς αποσκευές.Ο περιβόητος golight ναύλος...Αλλά επειδή για 8 ημέρες που θα μείνω δεν είναι δυνατόν να μην έχω βαλίτσα,αγόρασα πρην ένα μήνα και δικαίωμα μεταφοράς αποσκευής έναντι 20 ευρώ για κάθε σκέλος διαδρομής.Σύνολο τιμής εισιτηρίου 136,54€.Να σημειώσω εδώ ότι το εισιτήριο το είχα αγοράσει σε περίοδο προσφορών από την εταιρεία,που για την εποχή που ταξιδεύω έδινε 30% έκπτωση.Στο προηγούμενο ταξίδι με την Α3 είχα πληρώσει,εκτός προσφοράς,160€ με τη βαλίτσα.Δηλαδή θα έπρεπε να έπαιρνα το εισιτήριο 112€...Εν πάσει περιπτώσει,άλλη επιλογή δεν είχα για φθηνό εισιτήριο.
Ώρα αναχώρησης της πτήσης ήταν η 08:30.Επειδή δεν είχα τρόπο να πάω στο αεροδρόμιο τόσο πρωί,πήρα ταξί μέχρι το σταθμό του Μετρό "Αγία Μαρίνα",πήρα το μετρό κι έφτασα στις 06:30 στο αεροδρόμιο.Δίνω γρήγορα τη βαλίτσα στο dropoff counter και με ενημερώνει η υπάλληλος ότι η πύλη είναι η Β05.Μιας και δεν είχα τίποτα να κάνω εκείνη την ώρα,ούτε να χαζέψω απογειώσεις/προσγειώσεις μιας και δεν είχε φωτίσει και από το εστιατώριο δεν μπορείς να δεις λόγω των εσωτερικών φώτων,αποφάσισα να κινηθώπ προς την πύλη εξόδου.Πέρασα τον έλεγχο,και βρήκα την Β05.Άρχισε να μαζεύεται ο κόσμος και κάποια στιγμή οι κοπέλες που ήταν στην πύλη ανακοίνωσαν "λόγω μεγάλου αριθμού χειραποσκευών,όποιος επιβάτης θέλει,μπορεί να παραδώσει τη χειραποσκευή του για φόρτωση στα αμπάρια του α/φους,χωρίς χρέωση"!!!Είδα κίνηση μόνο από 4-5 άτομα.Όλοι οι άλλοι προτίμησαν να τις κρατήσουν.Εγώ δε θα την έδινα διότι έχω τη φωτογραφική μηχανή και τον Η/Υ μου οπότε δε ρισκάρω για καταστροφή.Άλλωστε είχα πληρώσει 40 ευρώ για τη βαλίτσα...Με τον golight ναύλο δηλαδή η εταιρεία κατόρθωσε να κάνει τα ταξίδια λιγότερο άνετα...Τα ντουλάπια γέμισαν βαλίτσες.Κι ευτυχώς είχε κάποιες κενές θέσεις,όχι πολλές όμως,διότι αν ήταν 100% πλήρες μάλλον δε θα είχαν χώρο τα ντουλάπια να "φιλοξενήσουν" ούτε εφημερίδα...
Είχα σκοπό να βάλω την τσάντα μου κάτω από το μπροστινό κάθισμα.Πάω να τη βάλω,δε χώραγε.Είναι η ίδια τσάντα που είχα και πέρσι στο ταξίδι προς τη Βιέννη,και πρόπερσι στο ταξίδι στη Βαρσοβία.Ευτυχώς είχα μπει από τους πρώτους και βρήκα χώρο πάνω από το κάθισμά μου.Εδώ να σημειώσω το εξής τραγελαφικό.Ενώ γίνεται ανακοίνωση ότι θα μπουν στο α/φος πρώτα οι έχοντες business class και gold card και μετά οι έχοντες θέσεις από τη σειρά 18 και μετά,οι κοπέλες δεν ελέγχουν τις θέσεις,με αποτέλεσμα εγώ που είχα 27Α να περιμένω να βάλουν τα πράγματά τους επιβάτες στην 12η σειρά...Πάω,λοιπόν να κάτσω στη θέση μου και διαπιστώνω ότι είναι πιο μικρός ο χώρος απ΄ότι σε άλλα α/φη της εταιρείας.Και το παράθυρο είναι λίγο πιο πισω...Εν πάσει περιπτώσει...
Στα της πτήσης.Αφού ολοκληρώνεται η επιβίβαση,κάνουμε push back,μας ομιλεί ο κυβερνήτης που μας λέει τι ώρα θα φτάσουμε στη Βαρσοβία,τι καιρό έχει εκεί,και τίποτε άλλ,εκκίνηση κινητήρων,και μέσω του τροχόδρομου Charlie περνάμε τη γέφυρα και μέσω του Alpha πάμε για απογείωση στον 03L.Ένας τελευταίος έλεγχος flaps,αερόφρενων,κι εκκίνηση με τρομερό θόρυβο.Επιτάχυνση και ομαλό ξεκόλλημα από το διάδρομο.Κατεύθυνση προς Εύβοια και οι πρώτες αναταράξεις.Σύντομα έχουμε φτάσει το προβλεπόμενο ύψος πτήσης και σβήνουν οι ενδείξεις για τις ζώνες.Μετά από λίγα λεπτά ξανά ένδειξη ζωνών για αναταράξεις.Αρχίζει παράλληλα το σέρβις.Μετά από 2 ώρες περίπου,χωρίς να ξέρουμε πού πηγαίνουμε αφού δεν έχει οθόνες το α/φος,ακούμε τον κυβερνήτη να μας λέει ότι σε 20 περίπου λεπτά θα πατήσουμε στη Βαρσοβία.Εν τω μεταξύ είχαμε μπει σε ένα Hold Patern για μερικούς γύρους.Όντως αρχίζει η κάθοδος,με πολύ κούνημα και προσγειωνόμαστε στο διάδρομο 11 του Αεροδρομίου Σοπέν της Βαρσοβίας.Δένουμε σε αερογέφυρα και στην έξοδο μας αποχαιρετούσε μια αεροσυνοδός αλλά και ο κυβερνήτης!Επειδή δεν είχα δει το νηολόγιο των ρώτησα και μου είπε ότι είναι το DGR.Απ΄ότι είδα είναι ενοικιασμένο από Ιρλανδική εταιρεία.Πριν το είχε η Air Astana.Μάλλον πέταγε τσάρτερ και γι΄αυτό δεν είχε πολύ άνεση.Κατεύθυνση για παραλλαβή αποσκευών και βλέπω πολύ λίγο κόσμο.Ούτε το μισό α/φος δεν ήταν...Παίρνω την αποσκευή μου και φεύγω για το σταθμό του τραίνου.
Την άλλη εβδομάδα η επιστροφή.Ελπίζω με φωτογραφίες...