Επίσκεψη στην κουκλίστικη Πράγα με CS100

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Το ταξίδι αυτό σχεδιάσθηκε για να επιβιβασθώ στο CS100 της Bombardier, συν του ότι η εταιρεία είχε καλή τιμή εισιτηρίου με επιστροφή τα €175.
Μπορείτε να μου σχολιάσετε ότι και η Α3 και η ΤΚ προσέφεραν το εισιτήριο στο ίδιο ποσό αλλά δεν είχαν το δέλεαρ του CS100.
Από την πρώτη στιγμή που μπαίνεις στην ιστοσελίδα της Swiss καταλαβαίνεις ότι η εταιρεία έχει πάρει την κάτω βόλτα και δεν είναι Swissair, :( η οποία αντιπροσώπευε την εξυπηρέτηση του επιβάτη στο ταξίδι. :cool:
Όταν σου αρχίζει μετά την επιλογή των πτήσεων, θέλετε επιλογή θέσεων; πλήρωσε παραπάνω, θέλετε φαγητό; πλήρωσε παραπάνω, καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με εταιρεία περιορισμένης εξυπηρέτησης. :(
Αλλά μπρος στον ενθουσιασμό να μπω στο CS100 δεν υπολόγιζα την μετριότητα της πτητικής εξυπηρέτησης. :evil:
Άσε που αυτοί οι ναύλοι δεν σου παρέχουν μίλια στο mile&bonus της Α3. Σιγά οι τσιγκούνηδες οι Βόρειοι Ευρωπαίοι συνεργάτες της Αιγαίου να σου προσφέρουν μίλια…. Δεν είμαι σίγουρος εάν είναι και τσιγκουνιά της Αιγαίου, αλλά με φτηνιάρικα εισιτήρια της ΤΚ είχα πίστωση μιλίων στην Αιγαίου. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ευθύνεται για την μη πίστωση μιλίων.
Οι παλιοκαρμίρηδες… :evil:
Εν μπας εν περιπτώση, ας ώψεται το CS100…. 23 ώρες πριν την πτήση μπορείς να κάνεις e-check in. Καλά που το κάναμε (με το που άνοιξε η δυνατότητα επιλογής θέσης) γιατί οι πτήσεις ήταν γεμάτες. Είναι που οι Έλληνες είναι τόσα χρόνια μες στην κρίση και η πτήση Σαββάτου χαράματα για Ζυρίχη ήταν ασφυχτικά γεμάτη, μην συμπεραίνετε ότι ήταν γεμάτη από τουρίστες, και οι Ελληνάρες είχαν το σεβαστό ποσοστό τους.
Φτάνουμε μες στα άγρια χαράματα στο ΕλΒεν και παίρνουμε την θέση μας για επιβίβαση στο Α320.
Η Swiss κάνει τις επιβιβάσεις της από 2 σειρές, μία σειρά για τους επιβάτες business, Status miles, οικογένειες με παιδιά και δεύτερη σειρά για την λαϊκάντσα.
Αποτέλεσμα με το που αρχίζει η επιβίβαση της οικονομικής θέσης να έχουν περάσει στην γέφυρα επιβίβασης οι μισοί επιβάτες της πτήσης. Αυτό όπως καταλαβαίνεται επιφέρει καθυστερήσεις στην επιβίβαση γιατί εάν ο άλλος στην αρχή του α/φ προσπαθεί να βολευτεί στην θέση του - πως θα περάσει ο επόμενος για να κατευθυνθεί στο τέλος του α/φ;.
Αποτέλεσμα μισή ώρα καθυστέρηση ώσπου να κλείσει η πύλη του α/φ, αποτέλεσμα να έχουν χάσει την χρονοθυρίδα τους και να περιμένουμε άλλα 15 λεπτά μέσα στο α/φ για να ξεκινήσουμε. :mrgreen: Φυσικά ούτε κατά διάνευα να περάσει το πλήρωμα με νερό ή χυμούς… Που είσαι Swissair ? ή Olympic Airlines.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24764

Ξεκινάμε λοιπόν και μετά την απογείωση και ευθυγράμμιση του α/φ αρχίζει η εξυπηρέτηση των επιβατών. Περνά το καροτσάκι με τα ποτά και έπεται αυτό με το σάντουιτσάκι, καλά που κατά την κράτηση του εισιτηρίου είχα επιλέξει kosher φαγητό. Ενώ στους άλλους μοίραζαν ένα κουτάκι με σάντουιτς τυριού, εμένα μου έφεραν μία φέτα κέικ και ένα γλυκάκι. Ένα γλυκάκι παραπάνω από τους άλλους.. κάτι είναι και αυτό.!. Από χυμούς τα συνηθισμένα, καφέ τσάι.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24774

Μέτρια προς το αδιάφορο η εξυπηρέτηση. Η διαφορά στην business ήταν (από ότι είδα γιατί ήμουν στην πρώτη σειρά της οικονομικής) μία κουβέρτα σε κάθε 3 καθίσματα, προσφορά εφημερίδας και φαγητό σε δίσκο με πραγματικό ποτήρι και μαχαιροπίρουνο. Το πρωινό της business δεν ήταν και κάτι το εξαιρετικό. Φτάνουμε στην Ζυρίχη 08:50 με 30 λεπτά καθυστέρηση, τα 15 λεπτά τα φάγαμε στην διάρκεια της πτήσης. Με το που πλησιάζουμε για προσγείωση στις οθόνες οροφής εμφανίσθηκαν οι πύλες επιβίβασης για τους μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες.
Καθώς τροχοδρομούσαμε είδαμε και κάτι ενδιαφέρον

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24760

αλλά και τον τοπικό τουριστικό μετακινητή προς Ευρώπη και μακρινούς προορισμούς

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24768

υπάρχει και άλλος τουριστικός μετακινητής για Ευρώπη και Αφρική

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24765

Εμάς δεν μας ενδιέφερε να βρούμε την πύλη επιβίβασης καθώς είχαμε αρκετό χρόνο και θα κατευθυνόμασταν στα καπνιστήρια. :) Το αεροδρόμιο της Ζυρίχης έχει αρκετά καπνιστήρια, εν αντιθέσει με άλλα κομπλεξικά Ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Πολλά μαγαζιά και εστιατόρια αλλά με τσουχτερές τιμές

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24762

οπότε μετά από αναμονή έφτασε η ώρα να εμφανιστεί στις οθόνες αναχωρήσεων η πύλη επιβίβασης για Πράγα. Φτάνουμε στην πύλη που είχε και παράθυρο οπότε ο ενθουσιασμός μου ήταν μεγάλος καθώς θα μπορούσα να βγάλω φωτογραφία το CS100. :cool:
Αυτή την στιγμή η εταιρεία έχει 3 α/φ αυτού του τύπου, οπότε μην περιμένετε ότι θα τα δείτε στο αεροδρόμιο. Με το που αποβιβάζουν επιβάτες, επιβιβάζουν τους επόμενους για άλλη κατεύθυνση.

Τον ενθουσιασμό μου τον διέκοψε η συνοδός εδάφους που είχε βγει παγανιά και όποια χειραποσκευή της φαινόταν μεγάλη σε έβαζε να την ογκομετρήσεις και εάν δεν χωρούσε σου μετέφερε την αποσκευή στο cargo και σου έδινε το χαρτάκι σου χωρίς επιβάρυνση. Αυτό με έκανε να υποψιάζομαι ότι το α/φ δεν διαθέτει ευρύχωρα bins. :idea:
Είχαμε άλλα 30 λεπτά καθυστέρηση λόγω αργοπορίας άφιξης α/φ.
Άρχισαν να γίνονται ενοχλητικές οι καθυστερήσεις :rant: και όταν άρχισε η επιβίβαση λόγω των 2 γραμμών επιβίβασης, ακολούθησαν και άλλες καθυστερήσεις.
Τελικά το α/φ έκλεισε την θύρα μετά 1 ώρα από την καθορισμένη.
Δικαιολογήθηκαν ότι η καθυστέρηση έγινε λόγω φόρτου του αεροδρομίου.
Με το που μπαίνεις στο α/φ σου κάνει καλή εντύπωση. Έχει σειρές 3 θέσεων στα δεξιά

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24775

Και σειρές 2 θέσεων στα αριστερά.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24776

Δεν υπάρχει χώρισμα για την business εκτός 2 μικρών πινακίδων στις τελευταίες θέσεις της κατηγορίας.
Οι θέσεις έχουν ωραίο σχεδιασμό αλλά δεν είναι και οι αναπαυτικότερες. Οι σχεδιαστές σκέφτηκαν καθώς το α/φ είναι short haul 1-2 ώρες μπορείς να κάτσεις άβολα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24778

το διάκενο μεταξύ των σειρών καθισμάτων είναι ικανοποιητικό.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24779

Πριν καθίσουμε παρατηρήσαμε ότι όντως τα bins χειραποσκευών είναι χωρίς μεγάλο ύψος και κλείνουν δύσκολα καθώς πρέπει να σηκώσεις όλο το βάρος των χειραποσκευών.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24780

Μέχρι και το πλήρωμα δυσκολευόταν να τα σηκώσει και επιβεβαίωνε ότι είχαν ασφαλίσει οι κλειδαριές τους. Δεν σου έδιναν αίσθηση ασφαλούς κλειδώματος.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24786

Καθίσαμε λοιπόν στις θέσεις μας και αφού έκλεισαν τις θύρες περιμέναμε να ξεκινήσουμε…..

Εν αναμονή της πτήσης, της άφιξης στην Πράγα και της επιστροφή μας…….. :arrow:
 
Εξαιρετικό το trip report σου.

Όμως θα ήθελα να σημειώσω κάτι ως αναφορά τις καθυστερήσεις των 30 λεπτών που λες.
Δεν θα έχεις τύχει σε καθυστέρηση στα Γιάννενα όταν σε ένα από τα ταξίδια που έκανα πέρυσι ήταν να φύγουμε 11:45 και εν τέλει φύγαμε έπειτα από 2+ ώρες.
 
Αγαπητέ Air Namibia,

Δε νομίζω να υπάρχει κάποια αεροπορική εταιρεία στην Ε.Ε., που να σε ταΐζει πλέον αξιοπρεπώς/ποιοτικώς, να σου έχει μεταλλικά μαχαιροπήρουνα και βασιλικές περιποιήσεις στην οικονομική θέση εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τόσο το προϊόν, όσο και το προφίλ του επιβατικού κοινού (αγοραστική δύναμη, λόγοι ταξιδίου κλπ) έχει αλλάξει δραστικά και δραματικά με τη μείωση των ναύλων. Οι αεροπορικές στρέφονται στα ancillaries ως πηγή εσόδου, για να διατηρήσουν την κερδοφορία ή να παραμείνουν υπολογίσιμες δυνάμεις στην αγορά και τον ανταγωνισμό. Κάποτε το αεροπορικό για Ζυρίχη κόστιζε 200.000 δραχμές και το θεωρούσαμε προσιτό. Τότε δεν υπήρχαν μίλια και online check-in. Τώρα κοστίζει 200 ευρώ και μας φαίνεται ακριβό. Οι αεροπορική διαχώρισε την αερομεταφορά και κατέστησε προαιρετικές, τις υπηρεσίες εκείνες, που μέχρι τώρα, ο πελάτης θεωρούσε δεδομένες. Έτσι, με χαμηλότερο βασικό ναύλο, έχει περισσότερες πιθανότητες να βγει «πιο πάνω» στα meta search sites. Τότε δεν υπήρχαν sites.

Οι εποχές έχουν αλλάξει. Μαζί τους έχουν αλλάξει οι λόγοι που ταξιδεύουμε, οι διαθέσιμες επιλογές, το πλαίσιο του ανταγωνισμού, ο τρόπος με τον οποίο η Ε.Ε. ελέγχει ή φορολογεί τις αεροπορικές εταιρείες, έχουν αυξηθεί τα ιδιωτικά αεροδρόμια και εταιρείες που δεν επιδοτούνται και δε συντηρούνται πλέον από κρατικούς κορβανάδες, ανεβάζοντας τα κόστη και τις επιχειρησιακές δυνατότητες ή τέλος πάντων, διαφοροποιώντας το περιθώριο κερδοφορίας ανά επιβάτη.

Επίσης, είναι ατυχές να συγκρίνει κανείς τη Swissair με τη Swiss. Είναι σα να συγκρίνεις τη Sabena με τη Brussels Airlines, την TWA με την American Airlines, τον Περικλή με το Μητσοτάκη και τα πικαπ με τα iPod's. Παρ' όλα αυτά, μπορείς κάλλιστα να συγκρίνεις τη Swiss με την Austrian ή τη Lufthansa και να εξαγάγεις πιο σημαντικά συμπεράσματα ή να αναρωτηθείς πώς είναι δυνατόν να υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα σε εταιρείες που ανήκουν στον ίδιο όμιλο.

Φιλικά.
 
Αγαπητέ aakunz
Θυμάμαι την δεκαετία του 1980 (φοιτητής στην Βοστώνη) ότι πλήρωνα περί τα US$550 για να έλθω Αθήνα, και τώρα περίπου στα ίδια επίπεδα είναι το κόστος εισιτηρίου. Φυσικά μπορεί η αγοραστική δύναμη των χρημάτων να διαφέρει.
Είμαι ένθερμος υποστηρικτής των Ευρωπαϊκών εταιρειών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να παραπονούμαι όταν προσφέρουν υποδεέστερο προϊόν και θέλουν να μας πείσουν ότι πρέπει να μας αρέσει. :shock:
Τότε γιατί παραπονούνται που το επιβατικό κοινό στρέφεται προς τις Τουρκικές και Αράπικες εταιρείες; :?:
Αντί να προσπαθούν να βγάλουν ξίγκι από την μύγα να στραφούν προς τα πραγματικά τους κόστη.
Δεν μπορώ να συγκρίνω τις Swiss με Austrian και Lufthansa γιατί προσφέρουν παρόμοιο προϊόν. Αν η Lufthansa είναι λίγο καλύτερη, είναι όμως συνήθως και ακριβότερη.
Το ίδιο ισχύει και για την Air France αλλά οι τιμές της είναι απαγορευτικές.
Αναφέρομαι στο κόστος εισιτηρίου για τα φτηνά και όχι για τα εισιτήρια άμεσης μεταφοράς, γιατί τότε όλες οι εταιρείες (συμπεριλαμβανομένων των LCC) είναι φωτιά - προσφέροντας το ίδιο προϊόν.

Στο θέμα μας όμως. :!:
Περιμέναμε να ξεκινήσουμε, ατενίζοντας τις πλάτες των θέσεων με τα περιοδικά.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24777

Καθώς περιμέναμε την τροχοδρόμηση, άρχισε η παρουσίαση των σωστικών από τις οθόνες οροφής. Στις διαφημίσεις του α/φ παρουσιάζουν τις οθόνες εντυπωσιακές. Στην πραγματικότητα, οι οθόνες είναι πολύ μικρές, για την παρουσίαση των σωστικών είναι επαρκείς, αλλά για τον χάρτη διαδρομής είναι ανεπαρκείς γιατί δεν μπορείς να διακρίνεις τις πόλεις.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24787

Με το που άρχισε η τροχοδρόμηση συνειδητοποίησα ότι το επίπεδο θορύβου είναι απογοητευτικό. :mrgreen:
Μπορεί να φταίει η επιλογή της θέσης μου 9A που ήταν μπροστά από τις πτέρυγες δίπλα στους αεροκινητήρες. Αλλά και όταν σηκώθηκα να πάω στην τουαλέτα, το επίπεδο θορύβου ήταν υψηλό. Μεγάλη απογοήτευση για νέο α/φ. :rant:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24788

Η τουαλέτα που βρίσκεται στο πίσω μέρος του α/φ, είναι αρκετά μεγάλη και έχει θέσεις για κρέμα χεριών και αποσμητικού χώρου. Την κρέμα χεριών την είχαν προλάβει και την είχαν κλέψει άλλοι.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24781

Ξεκίνησε η εξυπηρέτηση επιβατών και λόγω της ώρας, το μεσημεριανό ήταν ένα πρέτσελ για τους άλλους και για μένα ένα σάντουιτς τόνου. Τα συνηθισμένα νερά, χυμούς κ.λπ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24782

Η εξυπηρέτηση στην business λόγω της ώρας πτήσης, ήταν καλύτερη. Εκτός του δίσκου με πραγματικό φαγητό και μαχαιροπίρουνα, υπήρχαν κρασιά και σαμπάνια. Στο τέλος τους προσέφεραν και γλυκό.
Φτάσαμε στον προορισμό μας, και στην Πράγα είδαμε και έναν άλλο μεγάλο γνώριμο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24761

καθώς την CSA την έχει αγοράσει η Korean Air (44%), υπάρχει η πτήση ΚΕ935 με Β777 Σεούλ – Πράγα. Κρίμα δεν το είδαμε το α/φ, αντ’ αυτού είδαμε ένα μικρό

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24763

Το αεροδρόμιο της Πράγας μεγάλο και λειτουργικό. Κρίμα όμως που υπολειτουργεί. Καθώς η CSA δεν αναπτύσσεται (πετά μόνο Ευρώπη & μοναδικό μακρινό προορισμό DXB – το ένα Α330 νοικιασμένο από την ΚΕ α/φ κάνει την ΟΚ618 για Σεούλ) έχουν βρει λοιπόν ευκαιρία οι 3 αδελφές LH,LX,OS και κυριαρχούν στο αεροδρόμιο. Καμιά άλλη εταιρεία δεν έχει τόσο μεγάλη παρουσία. Ούτε η Sky Team παίζει σημαντικό ρόλο. Κρίμα, στο κέντρο της Ευρώπης και να είναι τόσο στραγγαλισμένο. :(

Εν αντιθέσει η πόλη της Πράγας, κούκλα και πλημμυρισμένη από τουρίστες. Πάρα πολλοί Ασιάτες, καθώς εκτός από την Korean Air και η Hainan έχει απευθείας πτήση 3 φορές την εβδομάδα HU7938 με το Πεκίνο.
Την ημέρα που θα έπρεπε να κάνουμε e-check in, είμασταν εκδρομή στο Κάρλοβι Βάρι, το βράδυ που γυρίσαμε ξενοδοχείο κάναμε e-check in. Μεγάλο λάθος, :idea: καθώς οι πτήσεις ήταν γεμάτες οι θέσεις μας ήταν χάλια. Από Πράγα για Ζυρίχη ήταν μόνο 1 ώρα με Avro100 - οπότε δεν μας ένοιαζε

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24767

αλλά από Ζυρίχη για Αθήνα, μεγάλη ήττα. Μας είχαν διαλέξει τις χειρότερες θέσεις – μεσαίες, ούτε υπήρχαν και άλλες διαθέσιμες εκτός από την προτελευταία σειρά. Αναγκαστικά διαλέξαμε διάδρομο στην 37η σειρά C&D.

Η πτήση από PRG-ZRH στην ώρα της. Φτάσαμε Ζυρίχη και είδαμε και ένα άλλο μικρό

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24766

Έφτασε η ώρα να επιβιβαστούμε για Αθήνα, πάλι καθυστέρηση. Από τις 4 πτήσεις μόνο 1 ήταν στην ώρα της. Επίσης μεγάλη απογοήτευση με την θέση 37C του Α320. Το διάκενο ήταν τρομερά στενό. :evil: Πονούσαν τα γόνατά μου. :evil: Ευτυχώς η σειρά 38 δεν είχε κανένα επιβάτη οπότε ρώτησα την αεροσυνοδό και μετακινήθηκα στην 38C, μπορεί να μην είχα κλήση στην πλάτη του καθίσματος αλλά δεν πονούσαν τα γόνατά μου. Η εξυπηρέτηση της πτήσης, πάλι μέτρια. Μου έφεραν μακαρονάκια και γευστική σαλάτα, ενώ στους άλλους επιβάτες προσέφεραν κουτάκι με αυγό βραστό και σαλάτα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24790

Καλά η Ελβετία φημίζεται για τις αγελάδες της. Τι κάνουν οι Ελβετοί τόσο κρέας; Στην Swiss πάντως δεν θα βρεις ίχνος κρέατος στα φαγητά της. Η χαρά του χορτοφάγου. :cool:
Μετά το σερβίρισμα του φαγητού πέρασε το καροτσάκι με τα duty free, οι τιμές τους ακριβές και με την αγορά δεν σου δίνουν μίλια στην miles&bonus. Να την βράσω την αστροσυμμαχία.
Φτάσαμε στην Αθήνα και όλα καλά,

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24789

CS100 καλά να είσαι αλλά και να μην ξαναμπώ να πετάξω μαζί σου, δεν θα μου καεί καρφί. :rant:
Πολύ θόρυβο αδελφάκι μου. :mrgreen:
Ούτε και η Swiss θα μου λείψει, αλλά έχω κάνει και το τρομερό λάθος και το Πάσχα 2017 έχω αγοράσει εισιτήριο για ATH-ZRH-YUL και αν είναι τόσο μέτρια και στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, την έχω πατήσει Ελβετικά.!.! :banana: Από YYZ-VIE-ATH ξέρω τι με περιμένει οπότε μια χαρά θα ήταν η ΤΚ (εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν γιατί δεν έχουν ενδιαφέροντα α/φ). Δεν διάλεξα AC γιατί θα πετάξω μαζί τους όταν … κάποτε…. πάω Κόστα Ρίκα.

Bye bye CS100 και όχι ariventetsi.
 
AirNamibia":25ybf1hu said:
Είμαι ένθερμος υποστηρικτής των Ευρωπαϊκών εταιρειών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να παραπονούμαι όταν προσφέρουν υποδεέστερο προϊόν και θέλουν να μας πείσουν ότι πρέπει να μας αρέσει. :shock:
Τότε γιατί παραπονούνται που το επιβατικό κοινό στρέφεται προς τις Τουρκικές και Αράπικες εταιρείες; :?:
Αντί να προσπαθούν να βγάλουν ξίγκι από την μύγα να στραφούν προς τα πραγματικά τους κόστη.
Δεν μπορώ να συγκρίνω τις Swiss με Austrian και Lufthansa γιατί προσφέρουν παρόμοιο προϊόν. Αν η Lufthansa είναι λίγο καλύτερη, είναι όμως συνήθως και ακριβότερη.

Η ένστασή μου ήταν ως προς την «κάθετη» σύγκριση που επιχειρείς να κάνεις με εταιρείες-φαντάσματα του παρελθόντος. Η ουσιαστική σύγκριση, κατά τη γνώμη μου, έχει αξία, όταν γίνεται σε σχέση με τα τωρινά δεδομένα και με εταιρείες, που βρίσκονται «εν ζωή». Λυπάμαι που δεν έγινα κατανοητός.
 
AirNamibia":uiu1m0po said:
Μετά το σερβίρισμα του φαγητού πέρασε το καροτσάκι με τα duty free, οι τιμές τους ακριβές και με την αγορά δεν σου δίνουν μίλια στην miles&bonus. Να την βράσω την αστροσυμμαχία.

Μα και η Α3 για αγορές duty free δεν σου δίνει μίλια στο Miles&More της LH. Δεν νομίζω ότι υπάρχει συμφωνία της Star Alliance για μίλια από on board αγορές.

Πετάω συχνά με τη Swiss εντός Ευρώπης, και γενικά τη θεωρώ από τις καλύτερες εταιρίες στην Ευρώπη (δεν μπορώ να συγκρίνω με τις ασιάτικες ή αμερικάνικες, αφού δεν έχω σχετική εμπειρία). Ένα σημείο που όμως συμφωνώ είναι οι καθυστερήσεις. Αν και νομίζω ότι εκεί φταίει σε μεγάλο βαθμό το αεροδρόμιο της Ζυρίχης, με συχνά προβλήματα σλοτς, holding patterns κλπ. σε ώρες αιχμής. Που μπορεί να γίνει εκνευριστικό εάν έχεις ανταπόκριση (στα δρομολόγια μου συχνά έχω μόνο 40 λεπτά), παρ΄όλ΄αυτά οι χαμένες μου ανταποκρίσεις είναι ελάχιστες.

Και για το boarding: Σχεδόν όλες οι εταιρίες της Star Alliance κάνουν priority boarding για τους business και gold πελάτες. Και λόγω της σχετικά εύκολης χρυσής κάρτας της Α3 ιδιαίτερα σε πτήσεις από/προς Ελλάδα κάποιες φορές σχεδόν το μισό αεροπλάνο έχει priority boarding. Αυτό που όμως δημιουργεί τις καθυστερήσεις είναι μάλλον οι πολλές χειραποσκευές, αφού ο κόσμος δεν βρίσκει χώρο για τις πολλές και μεγάλες βαλίτσες...
 
AirNamibia":2zwijfee said:
CS100 καλά να είσαι αλλά και να μην ξαναμπώ να πετάξω μαζί σου, δεν θα μου καεί καρφί. :rant:
Πολύ θόρυβο αδελφάκι μου. :mrgreen:
Ούτε και η Swiss θα μου λείψει, αλλά έχω κάνει και το τρομερό λάθος και το Πάσχα 2017 έχω αγοράσει εισιτήριο για ATH-ZRH-YUL και αν είναι τόσο μέτρια και στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, την έχω πατήσει Ελβετικά.!.! :banana: Από YYZ-VIE-ATH ξέρω τι με περιμένει οπότε μια χαρά θα ήταν η ΤΚ (εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν γιατί δεν έχουν ενδιαφέροντα α/φ). Δεν διάλεξα AC γιατί θα πετάξω μαζί τους όταν … κάποτε…. πάω Κόστα Ρίκα.

Bye bye CS100 και όχι ariventetsi.

Mένω εκπληκτος απτην αρνητική εντύπωση που έχεις για το CS100..Αν και δεν έχω πετάξει ακόμα και θα'θελα πολύ, από τα βίντεο όλων των επιβατών το μόνο που είχαν να λένε είναι πόσο αθόρυβο είναι.. :? Πάντως τα Ε-190/195 που εχω πετάξει είναι...
Το σέρβις της LX στην Οικονομική είναι πάνω κάτω τα ίδια με όλες τις αστροσυμμαχούσες--εξαιρώ ακόμα την δική μας Α3 που κρατάει κάτι απο το παλαιό στυλ και σέρβις και δεν σου βγάζει ένα μπισκότο κ ένα νερό..
Να υποθέσω δεν θα θες να δοκιμάσεις το CS300 της Air Baltic :D

Υ.Γ. είναι arrivederci..
 
Top