Σιγκαπούρη και Μπορακάι με EVA air

Όποιος κάνει ένα ταξίδι έχει πολλές ιστορίες για τους φίλους του... Θέλουμε να τις ακούσουμε
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Σιγκαπούρη και Μπορακάι με EVA air

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 15 Ιαν 2018, 10:54

Έπρεπε να αρχίσω να σχεδιάζω τα μπάνια του λαού για τα Χριστούγεννα 2017.
Η μόδα του Μπορακάι με είχε συνεπάρει και συνδυασμό με το μπάνιο στην πισίνα του 57 ορόφου του Marina Bay Sands έκανε ένα ταξίδι συναρπαστικό. :great:
Έπρεπε να βρούμε με τι εταιρείες θα φτάναμε μέχρι εκεί.
Φυσικά ούτε πέρασε από τα μυαλό μας η Scoot, :shock: τόσες ώρες στρυμωγμένοι σε εκείνα τα καθίσματα και χωρίς οθόνες να χαζεύει κάποιο έργο, δεν λέει. :(
Αλλά για να μην λέτε ότι είμαι φαντασμένος έκανα έρευνα αγοράς του κόστους εισιτηρίου. Η Scoot σου λέει ότι έχει φτηνό εισιτήριο €120 μονής κατεύθυνσης, αλλά θα πρέπει να ταξιδεύσεις χωρίς βαλίτσα, με κεφτεδάκια από το σπίτι και χωρίς νερό για τόσες ώρες. Εάν στο κόστος εισιτηρίου προσθέσεις βαλίτσα και φαγητό φτάνεις το ATH-SIN-ATH να ξεπετιέται στα €720 οπότε έχεις πολλές επιλογές με legacy εταιρείες.

Προσωπικά είχα επιθυμία να πετάξω με την EVA καθώς είναι εταιρεία 5 αστέρων και 8/10 στην κριτική των επιβατών, αλλά όταν η China Airlines άρχισε να πετά με τα Α350 από την Ρώμη ή την Βιέννη με είχαν βάλει σε μεγάλο πειρασμό. Το Α350 το προτιμώ σαν α/φ, αλλά η CI είναι μέλος της SkyTeam οπότε δεν θα μάζευα μίλια στην Α3, επίσης έχει 4 αστέρια και 7/10 στην κριτική των επιβατών. Επιπλέον όταν έψαχνα για την αγορά εισιτηρίου, για πολύ λίγο είχε βγάλει προσφορά το FCO-TPE-SIN/MNL-TPE-FCO στα €650, δεν το πρόλαβα.
Αλλά μετά από καιρό βρήκα εισιτήριο CDG-TPE-SON/MNL-TPE-CDG με το ίδιο κόστος και με την Eva Air. Το Παρίσι είναι η μόνη πόλη στην Ευρώπη που πετά η BR χωρίς σταθμό για TPE, από τοις υπόλοιπες (AMS-LHR-VIE) πετά μέσω BKK.
Οι πτήσεις
FCO-TPE CI076 19:15-14:35 είναι με Α350 για 12 ώρες & 20 λεπτά
(κάποτε η πτήση γινόταν μέσω DEL αλλά με το Α350 σταμάτησαν και γι’ αυτό η ΑΖ άρχισε το FCO-DEL ή το αντίστροφο) και
CDG-TPE BR088 11:20-07:00+1 είναι με Β777-300ΕR για 12 ώρες & 40 λεπτά, εάν διαλέξεις την ημέρα έχεις και την δυνατότητα να πετάξεις με το Hello Kitty α/φ.
Από Παρίσι πετά Δευτέρες, Πέμπτες & Σάββατα.
Για περισσότερες πληροφορίες για τις πτήσεις των Hello Kitty

http://www.evakitty.com/en/

Εάν διερωτάστε γιατί τόσες ώρες για την πτήση προς TPE πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι εταιρείες είναι Ταϊβανέζικες (πρώην Φορμόζα) ο καπιταλιστικός εχθρός της Κίνας, οπότε δεν μπορούν να πετάξουν πάνω από την Κίνα. Προς τα Ανατολικά το δρομολόγιο γίνετε CDG-PEW-JHG-TPE = 6.902 nmil. η νοητή πτήση είναι 6,093 nmil. Το είχαμε ξανασυζητήσει και εδώ αυτό το θέμα.

viewtopic.php?f=73&t=1793&start=135

Στην επιστροφή ακολουθούν την βόρεια διαδρομή. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο γιατί είναι μακρύτερα και καθώς πετάς από Ανατολικά προς Δυτικά η πτήση είναι μεγαλύτερης διάρκειας. Η πτήση γίνεται από TPE-CTS-HEL-CDG = 7.353 nmil.
TPE-FCO CI075 09:25-17:15 είναι με Α350 για 14 ώρες & 50 λεπτά και
TPE-CDG BR087 23:50-06:50+1 είναι με Β777-300ΕR για 14 ώρες & 00 λεπτά

Με το που ξεκινάς την διαδικασία αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της EVA, καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με σοβαρή εταιρεία. :great:
Όπως και σε μερικές άλλες εταιρείες στης Star Alliance μόλις βάλεις τον αριθμό της miles & bonus σου εμφανίζει τις προτιμήσεις σου αλλά η BR σου δίνει την δυνατότητα να αλλάξεις το menu σε κάθε σκέλος της πτήσης, καθώς και να επιλέξεις την θέση σου σε κάθε σκέλος. Στο τέλος της διαδικασίας σου αναφέρει και πόσα μίλια θα πιστωθούν στον λογαριασμό της miles & bonus με την πραγματοποίηση του ταξιδιού.

Για να φτάσουμε στο Παρίσι επιλέξαμε την Α3 για να δούμε και το νέο lounge στο ΑΙΑ. Κάναμε έτσι τον σχεδιασμό ώστε να έχουμε 2 μερούλες να φάμε και κανένα μακαρόν = τις αρχαίες Ελληνικές μακαρίες που ήταν ίδιες με τα τωρινά μελομακάρονα (φοινίκια των Μικρασιατών) εις Παρισίους.
:D
Η πτήση της Α3610 πετά 08:35 οπότε 2 ώρες πριν παραδίδαμε βαλίτσες, καθώς είμαστε στο Ελλαδιστάν αρκετοί δεν περίμεναν στην σειρά :rant: αλλά από τον διάδρομο της εξόδου, προσπέρναγαν και παρέδιδαν βαλίτσες. :wall: Δεν φταίνε μόνο αυτοί αλλά και το προσωπικό επίγειας εξυπηρέτησης που αντί να τους κατευθύνουν στην σωστή σειρά, τους εξυπηρετούσαν. Αλλά που σεβασμός εδώ. :wall:
Στην Μανίλα έκανα το ίδιο λάθος και μου υπέδειξαν που πρέπει να περιμένω.
Καθώς ήταν ημέρες Χριστουγέννων, η κίνηση στο αεροδρόμιο ήταν πάρα πολύ αυξημένη αλλά με τα νέα μηχανήματα αναγνώρισης των καρτών επιβίβασης, η διαδικασία γίνεται συνεχής και κερδίζεις χρόνο. Μετά τον έλεγχο των χειραποσκευών κατευθύνθηκα στα ταμεία των Duty Free (δεξιά). Τα Duty Free έχει μια νέα υπηρεσία προ-παραγγελιών και σου δίνει 20% έκπτωση εάν την επιλέξεις.

https://www.dutyfreeshops.gr/gr/how-does-it-work

Αφού αγόρασα την κολόνια για να έχω να βάζω στο ταξίδι κατευθυνθήκαμε στο lounge. 3 κοπέλες ήταν στην reception οπότε η διαδικασία ήταν πολύ σύντομη. Η αίθουσα ήταν ευχάριστη αλλά όχι ενδιαφέρουσα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25060

Η περιοχή των φαγητών ήταν συνηθισμένη, καθώς και το menu δεν έχει αλλάξει καθόλου (το λιγότερο 2 χρόνια) δεν ξέρω αλλά εγώ τα ίδια σαντουιτσάκια και τα ίδια σπανακοπιτάκια βλέπω. Η μόνη αλλαγή ήταν στα 2 μηχανήματα του καφέ που τώρα είναι πολύπλοκα αλλά ευτυχώς ήταν μια υπάλληλος και υποδείκνυε τον τρόπο χρήσης των μηχανημάτων.
Έκπληξη μου δημιούργησε η επιλογή χρώματος των καναπέδων ..?../ άσπρο; :mrgreen:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25059

πως θα παραμείνει άσπρο μετά από καιρό με την χρήση από τόσους επιβάτες ;

Υπάρχει μια νέα διαμόρφωση εκεί που ήταν οι WC παλιά με την δημιουργία ήσυχου περιβάλλοντος για ύπνο ή εργασία.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25061

Πολύ καλή δουλειά. Οι WC έχουν αλλάξει και υπάρχει νέα διαρρύθμιση αλλά μην περιμένετε υπηρεσίες ντους κλπ. ο ΑΙΑ δεν είναι και αεροσταθμός μετεπιβίβασης μακρινών αποστάσεων. :lol:

Χώρος καπνιστών δεν υπάρχει, θα μου πείτε ότι ακριβώς έξω από το lounge υπάρχει χώρος καπνιστών. Τώρα που έκοψα το τσιγάρο δεν με απασχολεί αλλά είναι ευχάριστο ότι ο ΑΙΑ έχει αυξήσει τους χώρους καπνιστών στα κτήρια. Αν και οι στατιστικές δείχνουν ότι την τελευταία 10ετία έχει μειωθεί ο αριθμός των Ελλήνων που καπνίζει. Από 36% έχει πέσει στο 27% του πληθυσμού. Καλό αυτό, αν εφάρμοζαν τον νόμο και σταμάταγαν να καπνίζουν και εντός μπαρ / εστιατορίων θα ήταν καλύτερα. Σε μια 10ετία μπορεί να γίνει και αυτό.

Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της με ξεχωριστή σειρά για τους επιβάτες business και επιβάτες με παιδιά. Η Α3 δεν έχει ανακαλύψει στον ΑΙΑ ακόμη την επιβίβαση επιβατών οικονομικής με αριθμό σειρών καθισμάτων (στο Παρίσι το κάνει - πρώτα επιβιβάζονται οι σειρές 18 μέχρι τέλος).
Η διαφορά στην επιβίβαση ήταν ότι αφού οι 2 κοπέλες σου έκαναν τον έλεγχο διαβατηρίου / ταυτότητας και στο barcode την κάρτα επιβίβασης, ήταν μια άλλη κοπέλα δίπλα στον αστυνόμο και έβαζε αυτοκόλλητα στις κάρτες επιβίβασης. Τα αυτοκόλλητα είχαν τον αριθμό της πτήσης.

Αφού μπήκαμε στο α/φ και τακτοποιηθήκαμε στις θέσεις μας και περιμέναμε 20 λεπτά (και από ότι μας πληροφόρησε ο πιλότος περιμέναμε 1 επιβάτιδα από μετεπιβίβαση). :rant:
Αφού ήλθε και η τελευταία επιβάτης όπως ήταν αναμενόμενο δεν υπήρχε άδεια θέση στην οικονομική, μόνο 1 θέση στην business. H business ήταν μόνον 2 σειρές.

Η πτήση μας = αναμενόμενη αλλά ευτυχώς είχα προνοήσει και είχα φορτώσει 2 ταινίες στο tablet (1 για το πήγαινε και 1 για επιστροφή). Δυστυχώς η Α3 ακόμη προσπαθεί να απασχολήσει τους επιβάτες με τα ξεπερασμένα βίντεο με τοπία από προορισμούς που πετάει. Η μετάδοσή προγράμματος μέσω wifi είναι πολυτέλεια για την εταιρεία. Μα 3 ώρες και 10 λεπτά, τι θα κάνεις; Μόνο φαγητό και διάβασμα του περιοδικού της; Boooooooring.

Φτάσαμε στον προορισμό μας στην ώρα μας, η Α3 χρησιμοποιεί το Terminal 1 σχεδιασμένο από τον Paul Andreu και σε σχήμα χταποδιού. Στον ίδιο δορυφορικό σταθμό με την Α3 είδαμε παρκαρισμένο και το α/φ της WOW.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25062

στον διπλανό δορυφορικό σταθμό ήταν παρκαρισμένο το Α380 της Thai και το Β777 της EVA (κανονικό όχι Hello Kitty) και το A340 της Mahan Air.

Αφού παραλάβαμε τις βαλίτσες μας κατευθυνθήκαμε στην έξοδο όπου υπάρχει ο σταθμός του λεωφορείου Le Bus direct, το Νο2 σε πάει στο Place de L’Etoile, το Νο3 στο Paris Orly και το Ν4 Gares Lyon & Montparnasse.

Από τον ίδιο σταθμό μπορείς να επιβιβαστείς στο Magical Shuttle για να πας στην Disneyland.
Σε άλλη έξοδο του Terminal υπάρχει σταθμός για το λεωφορείο Roissybus για την περιοχή Opera.
Υπάρχει και σιδηροδρομική σύνδεση του αεροδρομίου με την πόλη αλλά εγώ δεν είμαι εξοικειωμένος και την βρίσκω πολύπλοκη, οπότε τα λεωφορεία είναι θαυμάσια. Στους σταθμούς υπάρχουν μηχανήματα για αγορά εισιτηρίων αλλά υπάρχει και υπάλληλος που σε βοηθάει για την αγορά του εισιτηρίου. Εάν χρησιμοποιείς πιστωτική κάρτα, τότε μπορείς να αγοράσεις από εκείνη, άλλως από τα μηχανήματα. Η αγορά εισιτηρίου με επιστροφή είναι φτηνότερη από την αγορά εισιτηρίου μονής κατεύθυνσης. Οι υπάλληλοι ομιλούν Αγγλικά είναι εξυπηρετικότατοι και υπάρχουν χάρτες της πόλης για τους τουρίστες. :great:

Η διάρκεια μετάβασης στον Gare Montparnasse είναι από 45 λεπτά έως 1 ώρα αναλόγως της κίνησης.

Σε λίγο η συνέχεια. … …..
3 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Re: Σιγκαπούρη και Μπορακάι με EVA air

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 17 Ιαν 2018, 12:55

Με την EVA air δεν μπορείς να κάνεις αναβάθμιση σε business όσους πόντους miles & bonus και να διαθέτεις εκτός αν έχεις αγοράσει ναύλους οικονομικής Y, K, B.
Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις e-check in γιατί τις θέσεις σου τις έχεις επιλέξει και η παράδοση της βαλίτσας γίνεται είτε έχεις τυπώσει την κάρτα επιβίβασης είτε όχι.
Φτάσαμε στο Terminal 1 του CDG και αντικρύσαμε τις οθόνες που και αυτές ήταν προσαρμοσμένες στο Hello Kitty mode.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25079

Και με την WestJet είχαμε πετάξει με το α/φ Fantasia με χρωματισμούς της Disneyworld αλλά δεν είχαν την υπερπαραγωγή της EVA.

Σκέφτηκα ότι εκεί που η EVA πληρώνει τόσα δικαιώματα, θα μπορούσε και η Α3 να χρησιμοποιούσε τον Καραγκιόζη σε υπερπαραγωγή αλλά δεν υπολόγισα ότι ο Καραγκιόζης είναι καταχωρημένος Τούρκος υπήκοος και τα δικαιώματά του εξασφαλισμένα. 8)

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... E%B7%CF%82

καλά που φτάσαμε νωρίς στο check-in, γιατί σε λίγο οι ουρές από επιβάτες ήταν πάρα πολύ μεγάλες. Πήραμε τις κάρτες επιβίβασης και ώρα για να χαζέψουμε τα μαγαζιά των Duty Free ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι όταν γίνει η επιστροφή στην ΑΤΗ..

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25080

για να περάσουμε στα μαγαζιά έπρεπε να περάσεις από barcode την κάρτα επιβίβασης και ύστερα από έλεγχο διαβατηρίων. Υπάρχουν 2 σειρές για τον έλεγχο: μία για Ε.Ε. διαβατήρια και δεύτερη για εκτός Ε.Ε. διαβατήρια. Στην σειρά των Ε.Ε. διαβατηρίων υπάρχουν μηχανήματα και ο έλεγχος γίνεται ηλεκτρονικά. Ευτυχώς υπάρχει υπάλληλος για βοήθεια γιατί μόλις είδε τα Ελληνικά διαβατήρια μας έβγαλε από την σειρά και μας κατεύθυνε σε υπάλληλο των συνοριακών ελέγχων. Τόσο ντόρος για βιομετρικά διαβατήρια και δεν έχουν περασμένες τις πληροφορίες στα Γαλλικά σύνορα. (θα το σχολιάσουμε στο τέλος)

Στα καταστήματα Duty Free έχει μόνον μακαρόν από το Ladurée που είναι αρκετά ακριβά (εκτός και αν θέλετε μακαρόν με φύλλο χρυσού) :!:

https://www.laduree.fr/macarons/coffret ... ollections

πριν το barcode της κάρτας επιβίβασης υπάρχει κατάστημα του La Maison du Chocolat με €28 τα 12 μακαρόνς.

http://www.lamaisonduchocolat.fr/fr/cof ... 2-macarons

Μετά τα καταστήματα υπάρχει το υπόγειο τούνελ που σε οδηγεί στον δορυφορικό σταθμό όπου υπάρχει έλεγχος χειραποσκευών.

Η ώρα ήταν περίπου ίδια με την άφιξη της Α3 οπότε τα ίδια α/φ ήταν στις γέφυρες επιβίβασης.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25063

Με το που έφτασε η ώρα της επιβίβασης άνοιξαν 2 θύρες, μία για την Royal Laurel & Elite clases και η δεύτερη για την Οικονομική θέση. Στην οικονομική θύρα εμφανίσθηκε υπάλληλος της BR με πλακάτ όπου αναγραφόταν η Zone όπως και στις κάρτες επιβίβασης. Πολύ λογικό πρώτα να επιβιβάζονται οι ζώνες προς το τέλος του α/φ ώστε οι επιβάτες να μην συνωστίζονται στους διαδρόμους. Διαβατήρια και κάρτες επιβίβασης ήταν απαραίτητα.

Το Β777-300ΕR έχει 38 θέσεις Royal Laurel :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25083

το συγκεκριμένο α/φ είχε μαξιλαράκι Hello Kitty ενώ στα άλλα είχε υφασμάτινο λαδί-γκρι μαξιλάρι. Η business class καταλαμβάνει 2 περιοχές που τις χωρίζει η κουζίνα. Η διαμόρφωση των θέσεων είναι 1-2-1.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25086

Μετά είναι οι 64 θέσεις Premium Economy = Elite

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25084

οι οποίες έχουν 38in διάκενο μεταξύ των σειρών και διάταξη 2-4-2. Άλλη διαφορά από την οικονομική είναι ότι υπήρχε μπουκάλι νερού Calpis. Μαξιλαράκι και κουβέρτα είναι ίδια με την οικονομική. Η κουβέρτα είναι εκπληκτική – πραγματικό ύφασμα όχι σαν κάτι τσίτια μερικών άλλων εταιρειών.

Τέλος είναι οι δύο περιοχές της οικονομικής με 211 θέσεις.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25085

όπως παρατηρείτε υπέροχο διάκενο με 33in (όχι όπως ο γείτονας που πονάνε τα γόνατά σου από το στρίμωγμα) και διάταξη 3-3-3.
Με το που μπαίνεις στο α/φ καταλαβαίνεις την καθαριότητα. Η μοκέτα είναι αψεγάδιαστη - όχι σαν και στις δικές μας εταιρείες που έχουν λεκέδες και φθορές. Δεν είναι τυχαία η BR η καθαρότερη καμπίνα παγκοσμίως για το 2017 κατά την Skytrax. :great:

http://www.worldairlineawards.com/Award ... abins.html

Με το που κάθεσαι στην θέση βλέπεις την προσωπική σου οθόνη που σε καλωσορίζει δεν μπορείς όμως να δεις πρόγραμμα του IFE.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25082

Το πρόγραμμα αρχίζει μετά την απογείωση και την παρουσίαση των σωστικών. Η παρουσίαση σωστικών είναι αρκετά μοντέρνα για τα δικά μου γούστα, αλλά έχει κάνει αίσθηση το 2017 με αρκετά καλά σχόλια. :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=B1osPNt7BNY

κατά την παρουσίαση των σωστικών οι αεροσυνοδοί πέρναγαν για να βεβαιωθούν ότι οι ηλεκτρονικές συσκευές ήταν στην λειτουργία πτήσης και να ενημερώσουν τους επιβάτες στις σειρές των εξόδων κινδύνου πως θα ανοίξουν τις πόρτες. Ακριβώς όπως οι δικές μας που ούτε σου δίνουν φυλλάδιο να διαβάσεις ούτε βεβαιώνονται εάν γνωρίζεις την Αγγλική γλώσσα. Άσε που έχω δει κάτι γριές και γέρους να κάθονται στις εξόδους κινδύνου – λες και θα μπορέσουν να ανοίξουν τις πόρτες. Πως περνάνε τους ελέγχους ασφαλείας των διεθνών οργανισμών διερωτώμαι. :thx:

Ένα άλλο σπαστικό πράγμα που έκαναν οι αεροσυνοδοί της BR σε όλες τις πτήσεις μας πριν την απογείωση πέρναγαν 2 φορές και βεβαιώνονταν ότι τα καπάκια των ντουλαπιών των χειραποσκευών ήταν ασφαλισμένα.

Το IFE δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Υπήρχαν 35 ταινίες από τις οποίες 15 ήταν Ασιατικές. Μόνο 2 Ινδικές, 1 Γαλλική 1 Ευρωπαϊκή δεν ασχολήθηκα γιατί δεν μου αρέσει ο Ευρωπαϊκός κινηματογράφος. Μόνο η μία Ινδική με ενδιέφερε και ασχολήθηκα με τις Χολιγουντιανές. Δυστυχώς δεν είχε αρκετές-φαντασίας δράσης. Το μόνο καλό που διεπίστωσα ήταν ότι άλλες ταινίες είχαν οι πτήσεις από /προς Ευρώπη και άλλες οι πτήσεις εντός Ασίας. Πολύ καλή επιλογή οπότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου αρέσουν ταινίες.

Με το που τελειώνει η επιβίβαση περνά η αεροσυνοδός και μοιράζει το Menu.
Στην πτήση μας ήταν:
Δείπνο = Σοταρισμένο Κοτόπουλο με φαρφάλες ζυμαρικά ή Βόειο στου κινέζικο, με ρύζι στον ατμό.
Πρωινό = Ομελέτα με λουκάνικο κοτόπουλου ή Σοταρισμένο χοιρινό με τηγανιτά νουντλς

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25087

κάθισα στην θέση μου και περιεργαζόμουνα τα ακουστικά του IFE, εξαιρετικά για οικονομική θέση, :roll: σε καμία εταιρεία που έχω ταξιδεύσει δεν είχα παρόμοιας ποιότητας. Ακουμπούσαν στα αυτιά και είχαν αφρολέξ για να περιορίζει τον θόρυβο. Ο θόρυβος του Β777 είναι περισσότερος από του Β787 αλλά η EVA θα παραλάβει τα B787-10 around 2018, ήταν να αρχίσει να παραλαμβάνει το 2017 αλλά καθυστέρησαν.

http://www.evaair.com/en-global/about-e ... iners.html

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25089

Άντε να απογειωθούμε για να αρχίσουν να σερβίρουν. Τώρα μας έφεραν μόνο το ποτό καλωσορίσματος. Από Οινοπνευματώδη ποτά η BR προσφέρει: cognac, gin, vodka, whiskey
Και Ginger ale, οπότε θα θυμηθούμε τι πίναμε στη Αμερική High ball=whisky with ginger ale. :banana:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25090

Από χυμούς έχει πορτοκάλι, μήλο, ντομάτα και από τον Ιανουάριο 2018 ξεκίνησε να σερβίρει χυμό μάνγκο. Οι χυμοί (πορτοκάλι & μήλο & τομάτας) είναι από Κύπρο από εταιρεία με ονομασία που παραπέμπει σιντριβάνι.

Άντε να αρχίσει το σερβίρισμα και να φάμε….. σε λίγο η συνέχεια…….
2 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Re: Σιγκαπούρη και Μπορακάι με EVA air

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 22 Ιαν 2018, 09:57

Εάν δεν θέλετε να χάσετε την επαφή με τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης η BR σας διαθέτει στα Β777-300ER & A330-300 WiFi το κόστος του οποίου για την οικονομική θέση είναι 11.95 USD για 1 ώρα, 16.95 USD για 3 ώρες, 21.95 USD για 24 ώρες.

Περίπου στην 1,5 ώρα μετά την απογείωση άρχισαν να σερβίρουν το φαγητό.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25091

οι αεροσυνοδοί είχαν βάλει ανοιχτές πράσινες ποδιές που είχαν τυπωμένο σχέδιο της Hello Kitty, ενώ στα άλλα α/φ φορούν ποδιές ανοιχτού ροζ χρώματος. Πρώτα περνά το καρότσι με τα φαγητά και έπεται το άλλο με τα ποτά.
Φυσικά οι Ασιάτες (όπως και οι Νότιοι Αμερικάνοι) δεν τρώνε αλάτι οπότε μην περιμένετε ο δίσκος σας να περιέχει αλάτι & πιπέρι. Εντύπωση μου προξένησε η προθυμία των αεροσυνοδών να σε εξυπηρετήσουν και η γρηγοράδα τους. Αφού παρελάμβανα τον δίσκο με το φαγητό και αφού περίμενα λίγο κτυπούσα το κουδούνι για να μου φέρουν αλάτι & πιπέρι. Το πόσο γρήγορα ανταποκρίνονταν ήταν θαυμάσιες. Αφού σε όλες τις πτύσεις ήταν ένα παιχνίδι που έπαιζα. :evil:

Ο δίσκος ευπαρουσίαστος και τα φαγητό γευστικότατο. Καθώς είναι εταιρεία από νησί είχα διαλέξει ψάρι. :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25092

μην κατηγορείτε τον δίσκο ότι είχε πλαστικά μαχαιροπήρουνα, ήταν Hello Kitty στα άλλα α/φ είχε πραγματικά μαχαιροπήρουνα.

Μετά το φαγητό ήταν ώρα να ελέγξουμε την τουαλέτα, επειδή δεν είχαν προσφέρει amenities kit ήμουν περίεργος - δεν θα είχαν καμία φροντίδα για τους επιβάτες; :?: Περίμενα το λιγότερο να έχουν κρέμα χεριών στις τουαλέτες. Όντος, εντός των τουαλετών υπήρχαν μπουκαλάκια με σαπούνι, ενυδατική κρέμα χεριών, κολόνια, σπρέι ενυδάτωσης προσώπου, συσκευασία οδοντόβουρτσας με πάστα, ωτασπίδες, καλύμματα ματιών….. και πλαστικά διακοσμητικά λουλούδια (στην business είχε αληθινά λουλούδια;)

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25088

Κατά την διάρκεια της πτήσης, μέσα στο σκοτάδι, οι αεροσυνοδοί αρκετές φορές πέρασαν για να προσφέρουν χυμούς και νερό αλλά και αρκετές φορές για κράκερς και σάντουιτς. Σίγουρα στην BR δεν θα πεινάσετε. Αφού αν δεν σας προλαβαίνουν (και θα θέλατε κάτι παραπάνω), στην πίσω κουζίνα του α/φ υπάρχει καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης καλάθι με σάντουιτς, κράκερς, τυροσνάκ, νερό και χυμοί.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25094

Θα προσγειωνόμασταν στην TPE στις 7 το πρωί, οπότε στο 2ωρο πριν την προσγείωση άρχισε η παροχή πρωινού.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25095

Με το που τελείωσε το πρωινό, αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε για προσγείωση. Η εμπειρία με την BR ήταν εκπληκτική, το μόνο παράπονο είναι ότι δεν σου προσφέρουν ζεστή πετσέτα ούτε στην έναρξη της πτήσης αλλά ούτε κατά το τέλος.
Το αεροδρόμιο ΤΡΕ έχει τα χρονάκια του γιατί άρχισε να κατασκευάζεται το 1979 έχει σχήμα Η, με την μία πτέρυγα να εξυπηρετεί την BR και την άλλη πλευρά την China Airlines. Το 2017 διακίνησε 44.9 εκατ. επιβάτες (10,9 εκατ. από την CI και 9,7 από την BR το υπόλοιπο οι άλλες εταιρείες).

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25100

όπως καταλαβαίνετε περίοδο Χριστουγέννων …. η κίνηση που είχε ήταν αυξημένη. Οι ουρές των μετεπιβιβαζόμενων επιβατών ήταν ατελείωτη. Είχαμε 45 λεπτά για μετεπιβίβαση αλλά ήταν πολύ οργανωμένοι, περιμέναμε στην σειρά και πέρναγαν υπάλληλοι της εξυπηρετήσεως εδάφους με πινακίδες των πτήσεων που οι μετεπιβιβαζόμενοι επιβάτες θα έπρεπε να φύγουν από δεξιά της σειράς και να προωθηθούν στα μηχανήματα ελέγχου χειραποσκευών. Πριν τα μηχανήματα γινόταν έλεγχος αν ήσουν για τις πτήσεις που υπήρχε ανάγκη για άμεση επιβίβαση. Μετά τον έλεγχο χειραποσκευών ανέβαινες με τις κυλιόμενες σκάλες στον διάδρομο με τις θύρες επιβίβασης.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25101

Μισή ώρα πριν την πτήση, πάλι άνοιξαν 2 θύρες. Μία για την business και δεύτερη για την οικονομική, πάλι η υπάλληλος εμφανίσθηκε με το πλακάτ με την ένδειξη των ζωνών που θα έπρεπε να επιβιβαστούν.

Επιβιβαστήκαμε σε κανονικό πράσινο Β777, είχαμε τις ίδιες θέσεις όπως και στην προηγούμενη πτήση και στην ώρα μας τροχοδρομούσαμε για SIN.

Κατά την τροχοδρόμηση είδαμε και το Α330 με τα χρώματα της Hello Kitty. :)

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25081

Η πτήση μας θα διαρκούσε 4 ώρες και 25 λεπτά, η διαφορά στο αεροπλάνο ήταν ότι δεν είχε τις κουβέρτες ακουμπισμένες στις θέσεις αλλά οι αεροσυνοδοί τις προσέφεραν στους ενδιαφερόμενους επιβάτες. Επίσης καθώς ήταν πρωί στις τουαλέτες δεν υπήρχαν ωτασπίδες και καλύμματα ματιών, υπήρχαν τα υπόλοιπα.
Μετά την απογείωση ξεκίνησαν να μας προσφέρουν το πρωινό (2ο πρωινό σήμερα) :D
Το γλυκό ήταν τέλειο, δεν ξέρω τι ήταν αλλά ήταν γλυκό και τραγανό και ζουμερό.
Όλες μαζί οι γεύσεις. :roll:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25105

κατά το πρωινό σερβίρουν καφέ και τσάι, αν θέλεις πράσινο τσάι σου φέρνουν φακελάκι και ζεστό νερό.
Μετά την συλλογή του πρωινού πάλι περνούν με νερό και χυμούς και σαντουιτσάκι.

Στην καθορισμένη ώρα προσγειωνόμασταν στο SIN. Tο καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου για 3 συνεχόμενα έτη από την Skytrax (και δεν έχει άδικο), :great: το 2017 διακίνησε 61 εκατ. επιβάτες από τα 4+1 Terminals. Το Terminal 1 (AF,PR,TR,3K) είναι του 1981 είχε και πισίνα για τους μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες. Τώρα στον ίδιο χώρο (μεταξύ του Terminal 1 και του Πύργου) κατασκευάζεται το κτήριο με το εσωτερικό δάσος και τον μεγαλύτερο εσωτερικό καταρράκτη του κόσμου (ο θόλος είναι έτοιμος).

Το Terminal 3 (SQ,BR,CI,GA,MU,QR,SV,UA,UL,9W) άνοιξε τις πύλες του το 2008 και είναι τεράστιο, μπορεί να διακινήσει 22 εκατ. επιβάτες τον χρόνο. Αποβιβαστήκαμε στο Terminal 3 και κατευθυνθήκαμε στον έλεγχο διαβατηρίων.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25096

ο χώρος είναι τεράστιος αλλά η εξυπηρέτηση στον έλεγχο διαβατηρίων δεν μπορώ να πω ότι ήταν γρήγορη.

Η αίθουσα αναχωρήσεων του Terminal 3 και αυτή είναι τεράστια.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25098

Terminal 2 (BI, Star Alliance, EY, MH) έχει και ξεχωριστό VIP terminal = JetQuay CIP στην προέκταση του Terminal 2.

Υπάρχει υπόγειο τρένο που ενώνει τους 3 σταθμούς.

Για να πας στην πόλη μπορείς να χρησιμοποιήσεις το μετρό ή το Shuttle service. Επιβιβάζεσαι στο λεωφορείο αφού αγοράσεις το εισιτήριο από το γκισέ όπου σου δίνουν πληροφορίες που θα τους τηλεφωνήσεις για την επιστροφή σου στο αεροδρόμιο, και σε αποβιβάζουν στα ξενοδοχεία της πόλης.

Στην Σιγκαπούρη δεν υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα καθώς εφάρμοσαν 3 νόμους.
1. Για να αγοράσεις αυτοκίνητο στην Σιγκαπούρη πρέπει πρώτα να πάρεις άδεια κυκλοφορίας.
2. Οι άδειες δίδονται κάθε ένα με δύο χρόνια αναλόγως των επιστροφών υπαρχουσών αδειών στην κυβέρνηση. Ο αριθμός αδειών κυκλοφορίας πάντα παραμένει σταθερός.
3. Επίσης τα τέλη κυκλοφορίας είναι τσουχτερά, αρχίζουν από S$12.000 κάθε χρόνο.
Με αυτούς τους νόμους διατηρούν μια ανθρώπινη πόλη και όχι σαν κάτι άλλες πόλεις πχ. ΒΚΚ, ΡΕΚ για να μην πω γιατί κάτι άλλες.

Γενικώς η Σιγκαπούρη ήταν, είναι και θα είναι μια πόλη πρότυπο, καθαρή και ανθρώπινη.
Τώρα το νέο αξιοθέατο της πόλης είναι η περιοχή Marina Bay. Όπως λέει και το όνομά της είναι στην περιοχή του λιμανιού και αποτελείτε από 3 μέρη.
Το ξενοδοχείο Marina Bay Sands όπου στον 57 όροφο υπάρχει η ξακουστή πισίνα με θέα την πόλη για να έχεις πρόσβαση στην πισίνα πρέπει να είσαι ένοικος του ξενοδοχείου. Ο έλεγχος για να φτάσεις στην πισίνα είναι εντατικός.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25102

απέναντι από το ξενοδοχείο υπάρχει το Marina Bay Mall & Conference Center καθώς και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Όπως είναι αναμενόμενο στο εμπορικό κέντρο υπάρχουν όλα τα πολύ ακριβά μαγαζιά των Διεθνών Οίκων και μπορώ να πω με τις ποιο ακριβές σειρές των προϊόντων τους.
Η Τρίτη περιοχή της Marina είναι το Marina District, με τους ουρανοξύστες και τις τράπεζες και το οικονομικό κέντρο της πόλης. Στην περιοχή, διαμερίσματα 100 τμ. συνήθως πωλούνται από S$ 3 εκατομ. και πάνω.

Μετά την φαντασιακή μας διαμονή στην πόλη, τηλεφωνήσαμε στο shuttle bus και μας παρέλαβαν από το ξενοδοχείο, πληρώσαμε τον οδηγό το εισιτήριό μας και μας αποβίβασε στο Terminal 1 όπου θα ταξιδεύαμε με την Philippines Airline. Υπάρχει αρκετή διαφορά μεταξύ των Terminals, το μοντέρνο 3

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25097

και το 1

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25099

το 1 όμως έχει φανταστικό καπνιστήριο, όπου είναι εξωτερικός χώρος στην ταράτσα με φανταστικό κήπο με κάκτους. Τέλεια παραμονή για να κάνεις το τσιγάρο σου χαλαρά.

Σε λίγο θα παίρναμε το αεροπλανάκι μας για την Μανίλα και σε συνέχεια στο πολυδιαφημιζόμενο Μπορακάι. :banana:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25075

Σε λίγο η συνέχεια. … …..
1 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Re: Σιγκαπούρη και Μπορακάι με EVA air

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 30 Ιαν 2018, 14:14

13 πτήσεις την ημέρα γίνονται μεταξύ SIN-MNL, φυσικά τα ωραιότερα α/φ τα διαθέτει η SQ με 3 πτήσεις Β777 :great: και 1 με Α333 αλλά είναι η ακριβότερη και φεύγει από το Terminal 2 της SIN το ίδιο κτήριο χρησιμοποιεί και η Scoot με 1 πτήση με Α320.
Η JetStar (3K) έχει 2 πτήσεις με Α320 που χρησιμοποιεί το Terminal 1, το ίδιο κτήριο χρησιμοποιεί και η PR που έχει 3 πτήσεις με Α321. H PR έχει και αυτή 8 Β777 αλλά τα χρησιμοποιεί στις πτήσεις προς YVR/JFK, YYZ, SFO, LAX, LHR, ενώ τα 15 Α333 τα χρησιμοποιεί προς AKL, MEL, SYD, HNL.
Η Cebu Pacific (5J) έχει 3 πτήσεις με Α320 αλλά χρησιμοποιεί το Terminal 4 της SIN που είναι το κτήριο που χρησιμοποιούν οι lowcost & charter εταιρείες.

Εμείς καθώς θα πετούσαμε και εσωτερική πτήση, είχαμε επιλογή μεταξύ των 2 Φιλιππινέζικων εταιρειών. Επιλέξαμε την PR έναντι της 5J διότι ήταν φτηνότερη και παρέχει και φαγητό. :great: Η PR έχει 3 αστέρια και 6/10 αξιολόγηση. Μεταφορά βαλίτσας την πληρώνεις και στις 2 εταιρείες, ενώ στην 5J πληρώνεις και το φαγητό.
Άλλη διαφορά είναι ότι η PR στην διαδρομή MNL-MPH Caticlan χρησιμοποιεί Α320/21, ενώ η 5J διαθέτει ATR72.

Η αγορά εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της PR, είναι ατελείωτη. :mrgreen: Επιλέγεις τις πτήσεις, επιλέγεις τους ναύλους οικονομικής (διαθέτει 3 ναύλους + 1 premium economy) και στα δρομολόγια εσωτερικού, και ύστερα αν θέλεις προσθέτεις και την βαλίτσα αλλά θα πρέπει να προσδιορίσεις πόσα κιλά θα είναι γιατί έχει διαφορετική χρέωση. Είναι φτηνότερα να αγοράσεις την μεταφορά της βαλίτσας από το διαδίκτυο παρά στο αεροδρόμιο. Η χρέωση στην πιστωτική κάρτα έγινε σε ΗΠΑ$ με την ισοτιμία της ημέρας.
Σου δίνει επιλογή μέχρι 3 ημέρες πριν την πτήση να πλειοδοτήσεις για αναβάθμιση σε business, στο δρομολόγιο SIN-ΜNL αρχίζει από ΗΠΑ$150 ενώ στο δρομολόγιο MNL-MPH σου δίνει την δυνατότητα να επιλέξεις με αντίστοιχη χρέωση θέσεις premium economy ή business.
Ηλεκτρονικό check-in γίνεται 24 ώρες πριν την πτήση. Η διαδικασία είναι πολύπλοκη και κατά τύχη βρήκα την αρχή της διαδικασία χρησιμοποιώντας tablet. Μάλλον είναι friendly user με κανονικό υπολογιστή. :evil:
Φτάσαμε στο Terminal 1 και περιμέναμε να δώσουμε τις βαλίτσες. Υπάρχουν 2 σειρές για να δώσεις τις βαλίτσες μία για την business και όσοι έχουν κάνει e-check in και δεύτερη για την οικονομική θέση. Η διαδικασία για να δώσουμε την βαλίτσα πολύ χρονοβόρα, μάλλον γιατί είμασταν ξένοι. :thx:
Δώσαμε τα διαβατήριά μας, έπρεπε να δώσουμε και το εισιτήριο της BR για να εισάγει στο σύστημα τον αριθμό εισιτηρίου εξόδου από τις Φιλιππίνες. Μας έδωσαν και τις 2 κάρτες επιβίβασης και μας εξήγησαν ότι οι βαλίτσες είvαι χρεωμένες μέχρι MPH αλλά τις παραλαμβάνεις στην MNL περνάς τελωνείο και τις παραδίδεις για την πτήση εσωτερικού.

Στην PR μπορείς να συγκεντρώσεις mabuhaymiles καθώς και μίλια και στις ANA, Etihad, Malaysia αλλά μόνο για πτήσεις κοινών κωδικών.

Η επιβίβαση άρχισε στην ώρα της, μισή ώρα πριν την πτήση. Πρώτα η business και οικογένειες με παιδιά και ύστερα η οικονομική αναλόγως των σειρών καθισμάτων που τις ανακοίνωναν στα μεγάφωνα. Τα Α321 της εταιρείας έχουν 12 θέσεις business σε διάταξη 2-2.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25070

18 θέσεις Premium Economy σε διάταξη 3-3

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25071

και 169 θέσεις Οικονομικής σε διάταξη 3-3 και πολύ στενό διάκενο μεταξύ σειρών. Μάλλον είναι σχεδιασμένο για Φιλιππινέζους. Εμείς καλό θα ήταν να είχαμε αγοράσει θέσεις premium economy... αλλά καρμίρηδες.. :lol:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25072

στις θέσεις μας είχαμε κουβέρτα και μαξιλάρι ενώ στις τουαλέτες υπήρχαν μπουκαλάκια για σαπούνι, κολόνια & κρέμα χεριών (χωρίς καπάκι για να μην τα κλέβουν). :idea:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25068

Μετά την παρουσίαση σωστικών άρχισε η τροχοδρόμηση και απογειωθήκαμε στην ώρα μας.

Επειδή δεν διαθέτει IFE στα Α320/21 η εταιρεία διαθέτει application για κινητά και tablets όπου το έχεις φορτώσει πριν την πτήση και κατά την διάρκεια της πτήσης μπορείς να δεις μέχρι 90 προγράμματα (ταινίες & τηλεοπτικές σειρές & παιχνίδια). :great:

https://www.philippineairlines.com/en/m ... pal-player

Κατά την διάρκεια της πτήσης άρχισε η εξυπηρέτηση

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25069

δεν είχε ποτό καλωσορίσματος και προχωρήσαμε απευθείας στο παρασύνθημα το κυρίως γεύμα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25074

κρασιά δεν είχε μόνο μπύρες οπότε αρκέστηκα σε αναψυκτικό, προσέξτε το πλαστικό των μαχαιροπήρουνων..! πολύ καλή ποιότητα με ευχαρίστηση τα χρησιμοποιούσες. :!:

Μετά τον καφέ και το τσάι, πέρασε ο φροντιστής για να πουλήσει duty free.
Οι αεροσυνοδοί εμφανίσθηκαν πάλι για να σερβίρουν το ποτό αποχαιρετισμού με τα κράκερ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25073

Σε γενικές γραμμές η εξυπηρέτηση ήταν καλύτερη των 3 αστεριών που κατέχει η εταιρεία. :!: Φτάσαμε στην MNL στην ώρα μας. Η PR χρησιμοποιεί το Terminal 2&2a που έχει σχήματος Γ με την μία άκρη εξυπηρετεί τις διεθνής πτήσεις και στην άλλη άκρη τις πτήσεις εσωτερικού. Το Terminal 3 (που βρίσκεται στην άλλη πλευρά του διαδρόμου προσγείωσης) χρησιμοποιείται από την Cebu και τις διεθνής εταιρείες. Κάτι ανάλογο με την πΟΑ και τα κτήρια του Ελληνικού. Το Terminal 1 είναι το ποιο μοντέρνο και εξυπηρετεί διεθνής εταιρείες, και τα 3 terminal διακίνησαν περί τα 41 εκατ. επιβάτες το 2017.
Στο Terminal 2 με το που αποβιβαστήκαμε κατευθυνθήκαμε στον έλεγχο διαβατηρίων που είναι ίδια και απαράλλακτη διαδικασία στην Ασία, έλεγχος διαβατηρίου στο μηχάνημα, φωτογράφηση χωρίς γυαλιά, ηλεκτρονική δακτυλοσκόπηση. Ύστερα παραλάβαμε την βαλίτσα και περάσαμε τελωνείο όπου μας είπαν να δώσουμε απέναντι στους υπαλλήλους τις βαλίτσες για να τις μεταφέρουν για μετεπιβίβαση. Πολύ απλή διαδικασία, :great: βγήκαμε από το κτήριο και περπατήσαμε για την είσοδο του σταθμού των εσωτερικών πτήσεων. Βγαίνοντας έξω από το κτήριο έπρεπε να αλλάξουμε χρήματα γιατί στο Caticlan θα πληρώναμε εισιτήριο για την βάρκα που θα μας μετέφερε στο Μπορακάι. Περάσαμε πάλι έλεγχο χειραποσκευών και χαζεύαμε τα αεροπλάνα μέχρι να επιβιβαστούμε, είδαμε τις άλλες 2 τοπικές εταιρείες

Την Philippines AirAsia που το 1995 λεγόταν Asia Spirit, και το 2008 λεγόταν Zest Airways το 2016 την αγόρασαν 3 Φιλιππινέζοι επενδυτές μαζί με την Μαλαισιανή AirAsia.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25112

και την άλλη Φιλιππινέζικη την Cebu Pacific

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25111

Η επιβίβασή μας έγινε πάλι σε Α321 από 4 σειρές στην γέφυρα επιβίβασης. Μία σειρά για την business, μια σειρά για την premium economy και 2 σειρές για την οικονομική. Στην πτήση εσωτερικού μας προσέφεραν μόνον σάντουιτς και νερό. Η πτήση διαρκεί 55 λεπτά. Το αεροδρόμιο του Caticlan είναι σε διαδικασία επέκτασης. Φέτος τελείωσε η επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης για δυνατότητα Α320/21.
Αυτό είναι καλό γιατί πριν που η PR express πέταγε με ATR72 σου έδινε δυνατότητα μεταφοράς βαλίτσας μέχρι 15 κιλών.
Το κακό όμως είναι ότι στο αεροδρόμιο τώρα προσγειώνεσαι και το α/φ παρκάρει εκεί που κατασκευάζεται το νέο κτήριο, οπότε επιβιβάζεσαι σε λεωφορεία, διασχίζεις το αεροδρόμιο και αποβιβάζεσαι στο παλαιό - μικρό κτήριο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25113

Για να παραλάβεις τις βαλίτσες περιμένεις αρκετά γιατί όσπου να τις ξεφορτώσουν να διασχίσουν το αεροδρόμιο και να τις φορτώσουν στον ιμάντα … είναι μια διαδικασία.
Την ίδια ώρα που φτάσαμε ήλθε και η Cebu

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25076

Με το που παραλάβαμε τις βαλίτσες βγήκαμε και στα δεξιά μας (2 λεπτά) περπάτημα είναι το κιόσκι για την αγορά εισιτηρίου των τρικύκλων για να σε πάει στο λιμάνι. Στο λιμάνι υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι που σε κατευθύνουν να αγοράσεις τα εισιτήρια, να πληρώσεις τους φόρους να καταγραφείς ποιος είσαι και σε ποιο ξενοδοχείο θα καταλύσεις και πότε θα φύγεις από το νησί. Η διαδικασία είναι γρήγορη και υπάρχει συνεχής ροή από βάρκες που σε πηγαίνουν στο Μπορακάι (διαδρομή 15 λεπτών) με το που φτάνεις στο λιμάνι αγοράζεις εισιτήριο τρικύκλου και σε πηγαίνει στο ξενοδοχείο. Η όλη διαδικασία από αεροδρόμιο μέχρι ξενοδοχείο στο Station 2 είναι 1 ώρα, αν το ξενοδοχείο είναι στο Station 3 είναι επιπλέον 15 λεπτά.

Σε λίγο το τέλος του ταξιδιού … …..
1 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Re: Σιγκαπούρη και Μπορακάι με EVA air

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 06 Φεβ 2018, 14:31

Η αλήθεια είναι ότι πάθαμε μια πλάκα, shock αφού αφήσαμε την χλιδή και ήλθαμε στην φτώχεια.
Η τουριστική βιομηχανία δημιουργεί μόδες, το Μπορακάι έχει απίθανες παραλίες ωραία ξενοδοχεία αλλά χάλια υποδομές. Άμα μείνεις στην παραλία και στο ξενοδοχείο είσαι μια χαρά οι μετακινήσεις στο νησί είναι δυσάρεστες, τα χωριά των ντόπιων άθλια.
Ο μεγαλύτερος αριθμός τουριστών ήταν από την Ιαπωνία και Κορέα από Δυτικούς υπήρχαν Γάλλοι και Ιταλοί, συναντήσαμε και μια παρέα νεαρών Ελλήνων.

Υπάρχουν 3 Ελληνικές επιχειρήσεις στο Station 2 του νησιού, μία σχολή καταδύσεων και 2 εστιατόρια (το ένα σερβίρει Ελληνική κουζίνα). :great:
Τι κάνει η κρίση…

Είμασταν πολύ τυχεροί από τις καιρικές συνθήκες. Νοέμβριο μέχρι Απρίλιο είναι η εποχή ξηρασίας αλλά ο Νοέμβριος 2017 ήταν ο ποιο υγρός όλων των εποχών. Μία εβδομάδα πριν είχαν και τον φονικό κυκλώνα στην περιοχή της νήσου Μιντανάο. Την τελευταία νύχτα της επίσκεψής μας μάθαμε ότι την άλλη ημέρα θα είχε ανέμους και τρομοκρατηθήκαμε μην και δεν έχει βάρκες για να μας μεταφέρουν στο αεροδρόμιο. Από την reception του ξενοδοχείου μας διαβεβαίωσαν ότι το λιμεναρχείο δεν είχε εκδώσει απαγορευτικό πλοών. Εμείς θα περνάγαμε 7:30 και οι άνεμοι θα άρχιζαν μετά τις 8:00 το πρωί. Έτσι και έγινε το πρωί ψιλοέβρεχε και φτάσαμε στο αεροδρόμιο χωρίς πρόβλημα.
Οι έλεγχοι στο αεροδρόμιο ήταν έντονοι. Για να μπεις στο κτήριο έπρεπε να περάσουν εμείς και οι βαλίτσες από μηχανήματα, μετά την παραλαβή των καρτών επιβίβασης πέρναγες από έλεγχο χειραποσκευών για να φτάσεις στην αίθουσα αναμονής.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25114

Υπάρχουν 14 πτήσεις την ημέρα MPH-MNL= 3 της Air Asia, 5 της Cebu, 5 της PAL express και 1 της μικρής SkyJet με BAe146. Η επιβίβαση έγινε με ζώνες αν και δεν υπήρχε λόγος καθώς μπαίναμε σε λεωφορεία για να διασχίσουμε τον διάδρομο προσγείωσης και να φτάσουμε στο α/φ. Ο καιρός είχε χαλάσει και έβρεχε καταρρακτωδώς. Όταν φτάσαμε στην Μανίλα μάθαμε ότι είχε κάνει καταστροφές ο κυκλώνας στο Μπορακάι, ευτυχώς χωρίς θύματα.

Φτάσαμε στο Terminal 2a και θα φεύγαμε από το Terminal 1.
Είχαμε αρκετό χρόνο και είχα σχεδιάσει να νοικιάσουμε ταξί και να κάνουμε ξενάγηση της πόλης. Μόλις βγεις από το κτήριο έξω από το Terminal 2 υπάρχει η εταιρεία ταξί όπου με 400 πέσω την ώρα μπορείς να κάνεις την ξενάγησή σου. Καλό θα είναι να χρησιμοποιήσεις την εταιρεία (ακριβότερη μεν) αλλά σου παρέχει ασφάλεια και καταγράφεσαι πότε θα γυρίσεις. Αν επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις ιδιωτικό ταξί δεν ξέρεις πότε και αν επιστρέψεις.
Επιστρέψαμε στο Terminal 1 το οποίο είναι το ποιο μοντέρνο 8)

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25120

εντός του κτιρίου επικρατούσε το αδιαχώρητο,

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25121

χρειάσθηκε 1 ώρα με το ρολόι για να παραδώσουμε τις βαλίτσες αν και υπήρχαν 4 γκισέ που εξυπηρετούσαν. Αφού περάσαμε από τον έλεγχο διαβατηρίων, καιρός να αγοράσουμε τα μάνγκο μας για τα δώρα στην Αθήνα. Τι αποξηραμένα μάνγκο, τι μάνγκο με επικάλυψη σοκολάτας…η χαρά του μάνγκο…. Ξεδιψάσαμε και με ένα χυμό μάνγκο. :wink:

Και αρχίσαμε να χαζεύουμε τις Κινέζικες εταιρείες

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25067

καθώς και

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25066

αργότερα θα ερχόταν η ώρα για τις

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25065

την ίδια ώρα που περιμέναμε για επιβίβαση, αναχωρούσε η

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25064

Περάσαμε από τους διάδρομους επιβίβασης

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25122

και θα επιβιβαζόμαστε σε Α330-200. Κάποτε μου άρεσε το Α330 γιατί στην οικονομική θέση έχει 2 καθίσματα στις άκρες, αλλά τώρα έχει γεράσει. :( Οι προσωπικές οθόνες ήταν μικρές (κινητά τηλέφωνα τώρα έχουν μεγαλύτερες οθόνες) κάτω από τα καθίσματα υπήρχαν τα κουτιά του IFE περιορίζοντας τον χώρο των ποδιών. Χάλια κατάσταση, ευτυχώς η πτήση θα ήταν μόλις 2 ώρες και 20 λεπτά. :(
Θα είμασταν στην ΤΡΕ στις 21:10 όπως και έγινε. Φοβόμουνα ότι θα αντιμετωπίζαμε τις ίδιες ουρές κόσμου για μετεπιβιβάσεις αλλά ευτυχώς τώρα ήταν βράδυ και η κίνηση στο αεροδρόμιο είναι περιορισμένη. Στις 23:00 κλείνουν και τα μαγαζιά του αεροδρομίου. Το βράδυ είναι οι πτήσεις για Αμερική και Ευρώπη, είμασταν η τελευταία πτήση της ημέρας.
Με το που επιβιβαστήκαμε αντιληφθήκαμε ότι είχαμε γυναίκα κυβερνήτη.
Υπήρχε έντονη κινητικότητα στο πλήρωμα να μην καθυστερήσουμε και όντως τροχοδρομούσαμε με 4 λεπτά καθυστέρηση. Τότε αντιληφθήκαμε ότι θα πετούσαμε πάνω από τον Βόρειο πόλο. Χάρηκα ιδιαιτέρως καθώς έχω πάει στο Κίρκενες της Νορβηγίας αλλά τώρα θα ήμουνα κοντύτερα στον Βόρειο Πόλο. :banana:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25115

Στην πτήση μας το βραδινό ήταν επιλογή Ρύζι με τηγανιτό αυγό και κοτόπουλο με λαχανικά ή Ψάρι ατμού με σάλτσα κρέμας βασιλικού και φιογκάκια ζυμαρικά με πέστο. Για πρωινό είχαμε: Ρύζι χυλό με κοτόπουλο και μανιτάρια ή Ομελέτα με τομάτα και βότανα με τηγανητές πατάτες.
Πάλι το φαγητό και υγρά ήταν άφθονα στην πτήση. Φτάσαμε στο CDG με 1 ώρα καθυστέρηση (μάλλον λόγω ανέμων).
Εκεί είδαμε και το αεροπλανάκι της ASL των Γαλλικών ταχυδρομείων που κάνει και επιβατικές πτήσεις.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25116

Κατά την είσοδό μας στο CDG είχαμε και απρόοπτα. Στον έλεγχο διαβατηρίων περίμενα στην σειρά των Ε.Ε. διαβατηρίων, με το που με καλεί ο υπάλληλος και του δείχνω το διαβατήριο, το κοιτάει (στραβομουτσουνιάζει) και το περνάει από το μηχάνημα, και μου απευθύνει την ερώτηση
- Μιλάτε Γαλλικά;
Του απαντώ - Όχι
- Έχετε visa για την Ε.Ε. με ρωτά στα Αγγλικά
Του απαντώ στα Αγγλικά
- είναι Ελληνικό διαβατήριο και η Ελλάδα είναι μέλος της Ε.Ε.
μου απαντά:
- και τι γυρεύετε στο Παρίσι;
Του απαντώ
- Γύρισα στην χώρα μου και πηγαίνω σπίτι μου.

Σκέφτηκε την απάντησή μου και μου έδωσε το διαβατήριο. :rant:
Περίεργο περιστατικό αλλά αρκετό για να με κάνει έξω φρενών. :mrgreen:
Μετά από αυτό εκνευριστικά με τους Γάλλους γιατί καθυστέρησαν να μας βγάλουν τις βαλίτσες 40 λεπτά λόγω καιρικών συνθηκών. :mrgreen:
Όταν βγήκαμε για τσιγάρο δεν κατάλαβα κάτι ιδιαίτερο από τον καιρό εκτός του ότι φύσαγε και είχε κρύο, δεν λυσσομανούσε ο άνεμος όμως.
Πάντως και η Α3 είχε 35 λεπτά καθυστέρηση στην άφιξη, κατά την επιβίβαση έκανα παράπονα για την καθυστέρηση στην αρχηγό πληρώματος και μου απάντησε ότι έφυγαν στην ώρα τους από ΑΤΗ αλλά η καθυστέρηση έγινε στην διαδρομή, άρα γι’ αυτό είχαμε καθυστέρηση στην πτήση της Eva.
Στην πτήση για ΑΤΗ δεν έκαναν Value Shop οπότε έκανα οικονομία καθώς ήθελα να αγοράσω ρολόι για το βαφτιστήρι μου. Όταν παραπονέθηκα στην αρχηγό πληρώματος κατά την αποβίβαση μου δικαιολογήθηκε λόγω αναταράξεων δεν πρόλαβαν.

Αυτοί έχασαν….. εγώ κέρδισα. :arrow:

Όπως έχει γίνει συνήθεια η αποβίβαση έγινε με λεωφορεία, είπαμε ότι οι γέφυρες επιβίβασης είναι ακριβές αλλά ούτε η πρωινή από CDG δεν μπορεί να έχει γέφυρες; …… :shock:
1 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Re: Σιγκαπούρη και Μπορακάι με EVA air

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 07 Μάιος 2018, 10:13

Η Philippine Airlines ανέβηκε στην κατηγορία των 4 αστεριών
Δεν ανεβαίνουν κατηγορία Αστεριών, τυχαία οι αεροπορικές εταιρείες. Η Philippine Airlines παρουσίασε την ΝΕΑ business καμπίνα των A320neo & Α350 :great:

https://www.ausbt.com.au/philippine-air ... ource=grid
0 x



Επιστροφή σε “Trip-Reports”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες