ONEWORLD

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Basika avoi3a to topic me to skeptiko va bazoume ta vea tns "summaxias" edw




Πέντε επιπλέον χρόνια για τη συνεργασία Qantas-British Airways

ΕΓΚΡΙΣΗ για την επέκταση της συμμαχίας τους, σε πτήσεις μεταξύ Ηνωμένου Βασιλείου και Αυστραλίας, για τα επόμενα πέντε χρόνια, απέσπασαν η Qantas Airways Ltd. και η British Airways Plc, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της αρμόδιας επιτροπής ανταγωνισμού της Αυστραλίας, Australian Competition & Consumer Commission.

Η συμφωνία, επιτρέπει στην μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Αυστραλίας, την Qantas και την δεύτερη σε μέγεθος της Ευρώπης, British Airways, να καθορίσουν τιμές και να εναρμονίσουν τα προγράμματα των πτήσεων μεταξύ Βρετανίας και Αυστραλίας. Η σημερινή απόφαση επιβεβαιώνει την αρχική που είχε ληφθεί τον Αύγουστο.

Η συμμαχία, με ορίζοντα δέκα ετών, επετράπη να συνεχιστεί, καθώς ο περιορισμός του κόστους των δύο αεροπορικών εταιρειών θα μετακυλήσει έτσι κι αλλιώς στους καταναλωτές, σύμφωνα με δήλωση του επικεφαλής της επιτροπής ανταγωνισμού, Graeme Samuel.

Η Qantas και η British Airways, έχουν περίπου το 60% της αγοράς των ταξιδιωτών για επαγγελματικό σκοπό μεταξύ Αυστραλίας και Βρετανίας, συμπλήρωσε ο Samuel. Η Virgin Atlantic, η οποία άρχισε να πραγματοποιεί πτήσεις μεταξύ Σύδνεϋ και Λονδίνου, μέσω Χονγκ Κονγκ τον Δεκέμβριο καταπολέμησε αυτήν τη συμμαχία, κατέληξε.

Οι μετοχές της Qantas υποχωρούσαν κατά δύο σεντς, φθάνοντας στα 3,67 δολ. Αυστραλίας η μία, στις 11:04' π.μ, ώρα Σύδνεϋ.


source: naftemporiki.gr
 
Ο πρώην επικεφαλής της ιρλανδικής Aer Lingus Γουίλι Γουόλς αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου στην British Airways, της δεύτερης μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας στην Ευρώπη. Ο Γουόλς θα αντικαταστήσει τον 55χρονο Ροντ Εντιγκτον, ο οποίος συνταξιοδοτείται στα τέλη Σεπτεμβρίου


source: naftemporiki.gr
 
......kai o opoios Edington afhse 14.000 ergazomenous sto dromo sta plaisia ths -kai kala-eksigianshs ths BA :evil:
 
A380":2me18y3e said:
goldfish":2me18y3e said:
......kai o opoios Edington afhse 14.000 ergazomenous sto dromo sta plaisia ths -kai kala-eksigianshs ths BA :evil:

kai kala ekane...toulaxiston twra i etaireia einai kerdofora

Από την οπτική γωνιά της εταιρείας είναι σωστό αυτό που λες, αλλά και πάλι εγώ δε θα έλεγα ότι είναι τόσο οκ. Όσο να είναι άφησε ένα μεγάλο αριθμό ατόμων «στο δρόμο» και όποιος έχει ζήσει την ανεργία ξέρει πόσο δύσκολο είναι (ναι την έχω ζήσει ...).
 
καλά έκανε για να βγάλει φέτος θετικά αποτελέσματα,τώρα το αν μακροπρόθεσμα θα χάσει είναι άλλο θέμα αφού αποτέλεσμα των απολύσεων ήταν ακυρώσεις πτήσεων,καθυστερήσεις και τεράαααααστιες ουρές στα check in και στα baggage claim ....Για να δούμε!!
 
Akis":30l0tn74 said:
Από την οπτική γωνιά της εταιρείας είναι σωστό αυτό που λες, αλλά και πάλι εγώ δε θα έλεγα ότι είναι τόσο οκ. Όσο να είναι άφησε ένα μεγάλο αριθμό ατόμων «στο δρόμο» και όποιος έχει ζήσει την ανεργία ξέρει πόσο δύσκολο είναι (ναι την έχω ζήσει ...).

Giati den einai ok? Dld ti protimas? na apolithoun 13,000 aptous 40,000 ergazomenous kai i etaireia na epiviwsei kai na paragei kerdi i na kleisei i etaireia ipo to varos twn xrewn kai na meinoun 40,000 ergazomenoi sto dromo?
 
oti kai na kanoun oi paradosiakes etairies eite tha kleisoun eite tha perioristoun simantika arga h grigora......h epelash ton low cost einai toso isxyrh pou den tha minei tipotaorthio.....pioa mh kratikodiaith etairia eixe thn dynatothta na pragmatopoieisei paraggelies aeroskafdon antistoixon auton tis ryanair kai easyjet?!?!?!? :?: :?: :oops:

...kamia....kai an telika oi provlepseis vgoun alithines....(apo to site tis ryanair...)i ryanair tha ienai i megaliteri etairia tis eyropis se 8 xronia.....

kai ase tous allous na onireuontai kafe kai koulouraki sthn ptisi......
 
ΤΙΠΛΑΣΙΑ καθαρά κέρδη, εμφάνισε το 2004, η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ασίας, από πλευράς χρηματιστηριακής αξίας, Cathay Pacific Airways Ltd., καθώς η οικονομική ανάπτυξη, αύξησε τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια στην περιφέρεια.

Τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν στα 4,42 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ (557 εκατ. δολ. ΗΠΑ) ή 1,31 δολ. Χονγκ Κονγκ ανά μετοχή, έναντι 1,3 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ, που ήταν πέρυσι, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Εντεκα οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν, ότι τα κέρδη της το 2004 θα έφθαναν τα 3,94 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ. Οι πωλήσεις της Cathay Pacific Airways, σημείωσαν αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 32%, φθάοντας στα επίπεδα ρεκόρ των 39,1 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ.

Η Cathay Pacific και οι άλλες ασιατικές αεροπορικές εταιρείες, ευνοούνται από την ανάκαμψη της ζήτησης των ταξιδίων, μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με την επιδημία του ιού της άτυπης πνευμονίας, SARS, το 2003, καθώς περισσότεροι άνθρωποι έκαναν τις διακοπές τους στην Ασία, αλλά και περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια. Συνολικά, το 2004, η εταιρεία μετέφερε 13,7 εκατ. επιβάτες, 36% περισσότερους από το 2003.

«Η ζήτηση είναι ακόμη αρκετά έντονη», ανέφερε ο Winson Fong, ο οποίος διαχειρίζεται 2,3 δισ. δολ. ΗΠΑ, σε μετοχές, με την SG Asset Management Pte., στη Σιγκαπούρη, πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του αερομεταφορέα. Ο ίδιος, δεν κατέχει μετοχές της Cathay Pacific.

To κόστος των καυσίμων της Cathay, που εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ, αυξήθηκε πέρυσι σε ποσοστό της τάξης του 50%, φθάνοντας τα 7,84 δισ. δολ. Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με την εταιρεία.

Οι μετοχές της, παρέμειναν αμετάβληττες, στα 13,95 δολ. Χονγκ Κονγκ η μία, στο μέσον της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου στο Χονγκ Κονγκ. Η εταιρεία, ανακοίνωσε επίσης, ότι θα διανείμει τελικό μέρισμα 45 σεντς του δολαρίου του Χονγκ Κονγκ, ανά μετοχή.


source: naftemporiki.gr


-----------------------------------------------------------

Eipe kaveis tipote gia full frill etaireies? ;)
 
no frills":3gk1jtxw said:
.....pioa mh kratikodiaith etairia eixe thn dynatothta na pragmatopoieisei paraggelies aeroskafdon antistoixon auton tis ryanair kai easyjet?!?!?!? :?: :?: :oops:

H Emirates (και δεν είναι καν αντίστοιχη η παραγγελία της ΕΚ...ειναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη!) ;) :cool:

Όσο για τις LoCo γενικότερα, ναι είμαι υπέρ τους, ναι γνωρίζω το "ο,τι πληρώσεις,παίρνεις" που ακολουθούν, αλλα άν ποτε εχω την οικονομική δυνατότητα, θα προτιμήσω φουλ-φρίλς. Μεθάυριο,ας πούμε, πάω με ΕΖΥ στο Βερολίνο, και ακόμα το σκεφτομαι πώς θα περάσω 3 ώρες στο τραγικό ΕΖΥ-seatpitch! :oops:

Edit:Εκτός απο υπέρ τους, είμαι και οφ-τόπικ, αλλα αυτό ειναι ενα άλλο θέμα ;)
 
Top