Είναι το fly-by-wire μειονέκτημα;

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 02 Φεβ 2007, 16:06

crazy_pilot oxi genika anaferomai. apla exw ksenerwsei me to post- enw san thema einai polu kalo gia sizitisi- exei ksefygei... thats all. diladi exei ginei Airbus Vs Boeing san i Airbus na efivre to Fly by Wire. klp klp
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.


Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 02 Φεβ 2007, 16:14

SkyHawk έγραψε:crazy_pilot oxi genika anaferomai. apla exw ksenerwsei me to post- enw san thema einai polu kalo gia sizitisi- exei ksefygei... thats all. diladi exei ginei Airbus Vs Boeing san i Airbus na efivre to Fly by Wire. klp klp

γιατι ποιος το εφερε στα επιβατηγά αεροπλάνα?
το έκανε η airbus το 88 και η boeing απλά ακολούθησε 6 χρόνια μετα

πολλα offtopic πέφτουνε, ας μας σβήσει καποιος mod
0 x
Reality is for people who can't handle simulation.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 02 Φεβ 2007, 16:29

flying_sotoman έγραψε:γι αυτό το ατύχημα αναφέρει το πανάκριβο βιβλίο μου :lol: :
Cause
The accident resulted from a combination of the following:
-flyover height lower than surrounding objects
-slow speed, reducing to reach maxium angle of attack
-engines at flight idle
-late application of go-around power...
καθε μηχανή παίρνει καποιο χρονο να παει απο idle σε full, οι πιλότοι αυτής της πτήσης (του flyover δλδ) δεν υπολόγισαν σωστα προφανώς...

Για να μήν αναφέρουμε τα NG και τα classic που την πάτησαν ενώ θα την σκαπούλαραν αν ήταν a320...(δεν εχω κατι στο μυαλό μου αλλα υποθέτω πως είναι πιό ασφαλή τα a320... οι καιροί που ο πιλότος ηταν θεός ευτυχώς εχουν φύγει...)


θελει πολυ συζητηση το θεμα......!
Φανταζεσαι πανω απο τον Ατλαντικο, νυχτα, να σου "βγαλει" στο ND, PFD, EWD, kai SD, "Serious problem, computer is shuting down. Restart after 3'"!!! :(
Για να μην αναφερθουμε στο engine shut down που εγινε στο Holding point μιας Virgin....!
Kαλα ειναι τα computer, ΟΣΟ δουλευουν σωστα!! :D
0 x
4 engines are safer than 2

Άβαταρ μέλους
Edgar A. Poe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 18:35

Δημοσίευσηαπό Edgar A. Poe » 02 Φεβ 2007, 17:37

flying_sotoman έγραψε:στα συμβατικά αεροσκάφη καθε κίνηση στο yoke μεταφέρεται στους αιλερόνες και τους ελεβειτερόνες, ...


:D Καταπληκτικό! Να υποθέσω ότι τα ζωάκια αυτά είναι της ιδίας συνομοταξίας με τους «αντάπτορες»; :lol:

flying_sotoman έγραψε:στα συμβατικά αεροσκάφη καθε κίνηση στο yoke μεταφέρεται ... στα πτερύγια κλπ δλδ μεσω υδραυλικών συστημάτων... fly by... pipe δλδ στα fly by wire τωρα το πηδάλιο δεν εχει καμια σχεση μηχανικά με τις επιφάνειες που κουνουν το αεροπλάνο. Καθε κίνηση στο πηδαλιο μεταφέρεται σε εναν υπολογιστή και απο τον υπολογιστή στα πτερύγια....


Επειδή βλέπω τα έχεις μπλέξει… λιγάκι. Το εάν ένα αεροσκάφος έχει υδραυλικά η όχι είναι παντελώς άσχετο με το εάν έχει και FBW. Μην μπλέκεις το πώς μεταφέρεται η όποια εντολή με το πώς παρέχεται η ισχύς για να γίνει πράξη αυτή η εντολή.
0 x
Quoth the Raven, "Nevermore".

"Μαύρα κοράκια, κόκκινα κοράκια…"


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 02 Φεβ 2007, 17:42

flying_sotoman sta comercial i airbus. alla den to anakalupse ayti to fly by wire yparxei apo tin 10etia tou 1970
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Φεβ 2007, 17:56

SkyHawk έγραψε:flying_sotoman sta comercial i airbus. alla den to anakalupse ayti to fly by wire yparxei apo tin 10etia tou 1970


Ανακαλύπτεις κάτι που υπάρχει και δεν σου ήτανε γνωστό! Κάτι το οποιο επινοείς εσύ, το εφευρίσκεις! ;)

Το πρώτο ψηφιακό fly-by-wire σύστημα χρησιμοποιήθηκε σε μια πτήση του Apollo το 1972. Σε αεροπλάνο περίπου την ίδια εποχή, ένα F-8 της Vought, αν δεν κάνω λάθος. Το πρώτο σύστημα σε πολιτικο αεροσκάφος ήτανε στα τέλη του 70, αρχές 80, ένα BAe 1-11! Σε σειρά το έβαλε πρώτη η Airbus, αυτό αληθεύει. Η Doeing αγρόν ηγόραζε για καμια 25-27 χρονια (από την εποχή του BAe μέχρι σήμερα), μέχρι να το κάνει standard, και φυσικά δεν το έχει για όλους τους τύπους της (ακόμα)!


Αυτάα..
Τελευταία επεξεργασία από makedonas σε 02 Φεβ 2007, 18:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 02 Φεβ 2007, 17:58

makedona sorry gia tin diatypwsi tha exw sto nou mou na kanw mathimata ellinikis. oloi katalavane ti thelw na pw eleos.....
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 130

Δημοσίευσηαπό george_a » 02 Φεβ 2007, 20:45

makedonas έγραψε:

Το πρώτο ψηφιακό fly-by-wire σύστημα χρησιμοποιήθηκε σε μια πτήση του Apollo το 1972. Σε αεροπλάνο περίπου την ίδια εποχή, ένα F-8 της Vought, αν δεν κάνω λάθος. Το πρώτο σύστημα σε πολιτικο αεροσκάφος ήτανε στα τέλη του 70, αρχές 80, ένα BAe 1-11! Σε σειρά το έβαλε πρώτη η Airbus, αυτό αληθεύει. Η Doeing αγρόν ηγόραζε για καμια 25-27 χρονια (από την εποχή του BAe μέχρι σήμερα), μέχρι να το κάνει standard, και φυσικά δεν το έχει για όλους τους τύπους της (ακόμα)!

Αυτάα..


Η ...Doeing έκανε την πάπια σχετικά με το fly-by-wire όσο καιρό δεν το είχε στα δικά της. Ημι-επίσημα, αν-επίσημα, όπως θέλετε πέστε, το 'κορόϊδευε' όταν η Airbus το έκανε standard σε όλα τα νέας ανάπτυξης ΑΦ από το Α320 & μετά. Ακόμα και σήμερα, δεν είναι σωστό να λέμε ότι 'όλα τα Αirbus έχουν fly-by-wire γιατί πολύ απλά, το Α-300R που είναι σε παραγωγή δεν έχει. (technically speaking, ακόμα και το Α310 είναι 'ενεργό', γιατί εκκεμούν 5 παραδόσεις στην ...Iraqi από το 1992.).

Η Doeing έβαλε το fly-by-wire σε όλα τα καινούργιας ανάπτυξης ΑΦ από το Β 777 & μετά, δηλαδή στα εξής δύο, το Β777 & Β787. Ό,τι άλλο έχει να δείξει η Doeing είναι derivatives παλαιότερων σχεδίων, και μιας και δεν είναι νέες αναπτύξεις δεν πήρανε το fly-by-wire. Έτσι τα 737NG, αν και πολύ σύγχρονα σε κινητήρες & cockpit, έχουν ακόμα πολλά ηλεκτρικά ή και μηχανικά 'κληρονομήματα' από τα 737 classics. To ίδιο και τα 767-400, 757-300 και το ...717. Το 747-400 είχε 'βγεί' πριν το Α320, οπότε δεν το συζητάμε, και ούτε και το 747-800.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Φεβ 2007, 20:52

Και λοιπον? Και τι εγινε που τα προηγουμενα μοντελα της Β δεν ειχαν fbw? Μηπως τα εκανε αυτο λιγοτερο αξιοπιστα η κατι τετοιο? :? Εξηγηστε μου,δηλαδη,τι προσπαθειτε να πειτε με ολα αυτα...
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
freight787
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 24 Μάιος 2006, 16:19

Δημοσίευσηαπό freight787 » 02 Φεβ 2007, 22:11

@ seven4seven

+1+2+3+4+5+6+7+8+9+10 k outo ka8exis..... :wink: :wink: :wink:
0 x


Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 02 Φεβ 2007, 22:40

ρε παιδιά εντάξει ηρεμήστε λιγο κανείς δεν είπε οτι τα έκαναν λιγότερο αξιόπιστα κλπ, το μόνο γεγονός ειναι οτι η airbus προτωπόρησε σε αυτόν τον τομέα....

όλα τα 1-11 είχαν fbw? η εφαρμόστηκε πειραματικά σε ενα-δυο?
το πρώτο fbw (αν και αναλογικό) ήταν του concorde.
0 x
Reality is for people who can't handle simulation.

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
pilot767
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 15:10
Τοποθεσία: 23street clouds
Επικοινωνία:

e

Δημοσίευσηαπό pilot767 » 02 Φεβ 2007, 22:44

opos to ipes,mono se auton ton tomea :lol: :lol:

se ola ta alla.... :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Re: e

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 02 Φεβ 2007, 23:02

pilot767 έγραψε:opos to ipes,mono se auton ton tomea :lol: :lol:

se ola ta alla.... :wink:

απο το 81 που βγήκε το ΣΩΣΤΟ αεροπλάνο (a320 δλδ) η boeing απλά ακολουθεί...
μαλλον θα πρέπει να αφήσει τα αεροπλανα σε αυτους που ΞΕΡΟΥΝ (airbus δλδ) και να αρχίσει να φτιάχνει...οδοντόκρεμες :lol: :lol:
0 x
Reality is for people who can't handle simulation.

Εικόνα


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 02 Φεβ 2007, 23:06

Μήπως το θέμα κάπως ξεφεύγει; Δεν είναι Airbus vs. Boeing το θέμα. Ας μην το καταντήσουμε κλειδωμένο το θέμα. :roll:

Επίσης, όσοι δεν γνωρίζουν ας μην μιλήσουν. Δεν είναι ανάγκη να γράφετε σε όλα τα θέματα. Αφήστε να μιλήσουν και τα άτομα που έχουν ιδέα.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 04 Φεβ 2007, 18:26

CONFIG2, tha mporouses na mas pis pia einai ta mionektimata tou FBW kata tin apopsi sou;

Epipleon iparxi kai to thema ton sidesticks, opou o enas pilotos den vlepi/antilamvanetai ti kani o allos. Ipirxe ena klasiko simvan sto Sydney me A320 opou enas pieze to sidestick mprosta eno o allos pros ta piso me apotelezma to sima na eksoudeterothi kai to aeroskafos na pigaini euthia (mono o deuteros ixe di traffic sto crossing rwy kai pigaine gia go-around prin sinnenoithoune i piloti metaksi tous).

Epipleon se oti afora tous ipologistes se aeroskafi kai kapia iper-prostasia analoga me ta specifications tou FBW sistimatos mallon theli prosoxi. Paradigma edo to atixima LH 320 stin Warsowia pros ta teli tis dekaetias tou 90.
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: ariadgr και 1 επισκέπτης