Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
sth
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 14 Δεκ 2014, 22:51
x 4

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sth » 20 Δεκ 2019, 21:46

Καλησπέρα. Θα σταλεί e-mail προς τη Lufthansa μετά το ταξίδι, αλλά λογικά θα κάνουν πάλι τους "Κινέζους", όπως στο τηλέφωνο πιο πριν. Αν έχω δει σωστά, η αποζημίωση είναι στα 400€.

Αν αρνηθούν και μετά το e-mail, ποιο πρέπει να είναι το επόμενο βήμα ;

Και κάτι ακόμα για τα επιπλέον έξοδα. Αν γινόταν κανονικά η πτήση, δε θα γινόταν καθόλου χρήση ταξί, αλλά με την νέα ώρα άφιξης (μετά τα μεσάνυχτα), αναγκαστικά θα γίνει, γιατί μπορεί να υπάρχει το X95, αλλά τρόλεϊ/λεωφορείο δεν θα υπάρχει. Το κόστος του ταξί υπάρχει περίπτωση να το πληρώσουν είτε γίνει χρήση από το αεροδρόμιο, είτε από αλλού ;

Ρωτάω αρκετά το ξέρω, αλλά δεν μου έχει ξανά τύχει η περίπτωση.

Καλές γιορτές!!
0 x


d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 624
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 49

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 20 Δεκ 2019, 22:03

Καλά ξεμπερδεματα, με Easyjet ή Ryanair θα είχες περισσότερες πιθανότητες να βγάλεις άκρη. Είχα αντίστοιχα θέματα με την "κόρη" Eurowings και δεν έβγαλα άκρη. Προφανώς και η Mutti αντίστοιχη αντιμετώπιση θα έχει στους πελάτες της...
0 x

chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 39

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό chr04 » 20 Δεκ 2019, 22:30

Σε πτήση της Aegean με εξαργύρωση μιλίων της aegean μου έκαναν την παπια σε ανάλογη περίπτωση.
1 x

sth
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 14 Δεκ 2014, 22:51
x 4

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sth » 20 Δεκ 2019, 22:59

Τελικά πήρες αποζημίωση ;

Τι να πω, ελπίζω με αυτά που θα γραφτούν στο mail, να δώσουν ο,τι λέει ο νόμος. Είναι και 5 star airline...
0 x


IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 58
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 21 Δεκ 2019, 00:03

Σαν να εχω την εντυπωση ότι δεν δικαιούσαι αποζημίωση.
Δεν είμαι σιγουρος 100% για αυτό που θα γραψω αλλα έχω την εντύπωση ότι ο κανονισμός της Ε.Ε λεει ότι δικαιούσαι αποζημίωση για του χ.ψ λόγους αν εχεις πληρώσει εστω και ένα ευρώ σε ναυλο.
Στην περίπτωση σου εχεις πληρώσει μόνο φόρους και YQ .
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 195

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 21 Δεκ 2019, 06:14

Δικαιούσαι την αποζημίωση. Στον κανονισμό της ΕΕ γράφεται ρητά (παρ. 3)

Ωστόσο, εφαρμόζεται στους επιβάτες που ταξιδεύουν με εισιτήρια που εκδίδονται βάσει προγράμματος τακτικών επιβατών ή άλλων εμπορικών προγραμμάτων ενός αερομεταφορέα ή ταξιδιωτικού πράκτορα.


Και overbooking είναι ξεκάθαρη ευθύνη της εταιρίας, δηλ. δεν μπορούν να πουν ότι δεν φταίνε, ότι φταίει ο καιρός, ATC restrictions κλπ.
0 x

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 58
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 21 Δεκ 2019, 12:50

Δεν επιμένω στο παραπάνω που είπα, σαν να θυμάμαι όμως σε μια παρόμοια περίπτωση που είχα κάποτε με επιβάτη και ασχολιόμουν με τον κανονισμο αυτό, είχα τηλεφωνήσει στην ΥΠΑ στα κεντρικά στο αρμόδιο τμήμα και μου ειχαν πει το παραπανω.
Βεβαια εχουν περάσει και 5 χρόνια από τότε και δεν είμαι τόσο σίγουρος.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, καλύτερα καλέστε την ΥΠΑ και κάντε καταγγελία μαζί με την φόρμα που θα βρείτε στη σελίδα της ΥΠΑ και θα σας απαντήσουν με κοινοποιηση στην ΥΠΑ για ποιο λόγο υπάρχει αρνηση αποζημίωσης.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


sth
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 14 Δεκ 2014, 22:51
x 4

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sth » 21 Δεκ 2019, 13:39

Τι να πω. Θα ενημερώσω για το τι θα γίνει, θα σταλεί πρώτα e-mail προς Lufthansa. Πάντως, αν ισχύει αυτό με το 1€ για ναύλο, όταν έχεις κλείσει εισιτήριο με μίλια και γίνει καθυστέρηση κτλ, είσαι σε χειρότερη κατάσταση από το να είχες εισιτήριο με Ryanair, Wizz κτλ...
Ελπίζω τουλάχιστον να πληρώσουν το ταξί, το οποίο λόγω διπλής ταρίφας θα είναι >50€.
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5045
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 211
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 21 Δεκ 2019, 14:02

Σε περίπτωση που η εταιρεία δεν σου απάντηση, μπορείς να απευθυνθείς στον συνήγορο του πολίτη. Ίσως καλύτερα στον αντίστοιχο της Γερμανίας που είναι η Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr e.V.. Την σχετική φόρμα θα βρεις εδώ: https://soep-online.de/request-form-flight.html. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να τους δώσεις δύο μήνες προθεσμία να σου απαντήσουν. Μόνο μετά το πέρας της χρονικής περιόδου αναλαμβάνουν.

Σε αντίστοιχη περίπτωσή μου με την Eurowings με βοήθησαν και έλαβα την αποζημίωση που μου χρωστούσαν.
1 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 58
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 21 Δεκ 2019, 14:23

sth έγραψε:Τι να πω. Θα ενημερώσω για το τι θα γίνει, θα σταλεί πρώτα e-mail προς Lufthansa. Πάντως, αν ισχύει αυτό με το 1€ για ναύλο, όταν έχεις κλείσει εισιτήριο με μίλια και γίνει καθυστέρηση κτλ, είσαι σε χειρότερη κατάσταση από το να είχες εισιτήριο με Ryanair, Wizz κτλ...
Ελπίζω τουλάχιστον να πληρώσουν το ταξί, το οποίο λόγω διπλής ταρίφας θα είναι >50€.


αν θέλεις με το ε-μαιλ, επισυναψε και την φορμα του κανονισμου που θα τη βρεις εδω
http://www.ypa.gr/passenger-rights/
υπάρχει και στα αγγλικά.
Βάση του κανονσμού, αν στείλεις φόρμα είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν και στην ΥΠΑ.
1 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 195

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 21 Δεκ 2019, 15:36

Όσον αφορά το ταξί: νομίζω ότι τέτοια έξοδα υποτίθεται ότι καλύπτονται από την αποζημίωση.

Μένει η περίπτωση που απορρίπτουν την αποζημίωση, αν και νομίζω ότι τη δικαιούσαι. Γιατί ο κανονισμός είναι σαφώς ότι ισχύει και για τα εισιτήρια εξαργύρωσης (προγραμμάτων τακτικών επιβατών), και overbooking επίσης είναι σαφώς ευθύνη της εταιρίας.

Βέβαια, δεν είναι κακό να αναφέρεις ότι μεταξύ άλλων είχες και αυτά τα έξτρα έξοδα. Κι εγώ, σαν πρώτο βήμα πάντα γράψω στην εταιρία, είτε email, είτε μέσω φόρμας στην ιστοσελίδα (εάν έχουν), και μετά βλέπω τί απαντάνε...
0 x

sth
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 14 Δεκ 2014, 22:51
x 4

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sth » 19 Ιαν 2020, 17:00

Επανέρχομαι στο θέμα που είχα ρωτήσει για την αποζημίωση. Τελικά μετά από την αποστολή e-mail, δέχτηκαν να τη δώσουν κανονικά. Να πω δύο παραμέτρους, χωρίς να ξέρω αν έπαιξαν ρόλο. 1) Δεν υπήρξαν έξτρα έξοδα τελικά (ταξί κτλ) και 2) Gold star alliance μέλος (βέβαια από το miles+bonus).
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 

 

cron