Δικαιώματα Επιβατών μετά από ακύρωση πτήσης

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 27 Αύγ 2013, 12:48

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια ταξιδιωτική ασφάλεια που να καλύπτει τα έξοδα και να αποζημιώνει τους επιβάτες σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης. Έχω κλείσει ένα εισητήριο με τις Κυπριακές για τα Χριστούγεννα αλλά είναι λίγο αβέβαιο αν θα υπάρχει η εταιρεία μέχρι τότε...! Μπορώ να κάνω κάποια ασφάλεια, η οποία θα με αποζημιώσει σε περίπτωση που κλείσει η εταιρεία και συνεπώς ακυρωθεί η πτήση μου; Είχα κάνει στο παρελθόν μια που κόστιζε 9 ευρώ για return εισιτήριο αλλά δεν ξέρω αν αυτή καλύπτει και ακύρωση πτήσεων λόγω πτώχευσης της εταιρείας... Και αποζημιώνει μέχρι 1000 ευρώ. Σας ευχαριστώ!
0 x


Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό fotis » 28 Αύγ 2013, 23:23

Αν η πληρωμή των εισιτηρίων έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας μπορείς να κάνεις "αμφισβήτηση συναλλαγής" στην τράπεζά σου.
Η τράπεζα ελέγχει την ορθότητα των όσων υποστηρίζεις και αν έχεις δίκιο (πχ, έκλεισε η εταιρεία με την οποία είχες κλείσει τα εισιτήριά σου) σου επιστρέφει το ποσό που είχες πληρώσει.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 11 Νοέμ 2014, 15:23

Καλησπέρα.Να θέσω μια ερώτηση.Εχω αγοράσει εισιτήριο με την Α3 εδώ και καιρό για προορισμό εσωτερικού.Η αγορά έγινε μέσω της Airfast(τότε την περίοδο με τα κουπόνια) και το κόστος για αναχώρηση one way από Αθήνα έβγαινε 11 ευρώ. Επειδή έκατσε στραβή η πτήση δε θα γίνει.Τι πρέπει να κάνω;Τηλεφωνώ να ακυρώσω;Αλλά θα επιβληθούν ακυρωτικά φαντάζομαι και μη επιστροφή φόρων.Και όχι από την Α3 φαντάζομαι, αλλά από την Airfast.Κάπου 20 ευρώ αρα δεν συμφέρει. Αν απλά δεν εμφανιστώ(χωρις προηγούμενη ενημέρωση) υπάρχει κάποια συνέπεια;Μιλάμε για εισιτήριο προσφοράς go light non flexible.Τα φώτα σας παρακαλώ.
0 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 51

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 11 Νοέμ 2014, 18:55

Και πάλι στο non-show έχεις non-show-fee 20€ αν δεν κάνω λάθος.

Στις περιπτώσεις non-show επιβάτη (όταν, δηλαδή, ο επιβάτης έχει εκδώσει εισιτήριο και, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση της Aegean, δεν εμφανίζεται στο αεροδρόμιο για να πραγματοποιήσει την πτήση του), το Εισιτήριο αυτόματα ακυρώνεται ενώ ανάλογα με την κατηγορία του ναύλου θα επιβαρύνεται με ακυρωτικά τέλη (non-show fee).


Δες εδώ http://el.aegeanair.com/hrisimes-plirofories/kratisi-ekdosi-eisitirion/tmima-kratiseon-eisitirion/.
0 x


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 11 Νοέμ 2014, 19:16

Δηλαδή τι;η εταιρια θα μου χρεωσει την πιστωτικη μου χωρις να το γνωριζω;
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5432
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 412
Επικοινωνία:

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό GP707 » 11 Νοέμ 2014, 19:22

Το γνωρίζεις τη στιγμή που αποδέχεσαι (και άρα οφείλεις να διαβάσεις και να γνωρίζεις) τους όρους του εισιτηρίου.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 11 Νοέμ 2014, 20:02

Στο site λεει για 100% της αξίας του ναύλου.Αρα 9 ευρώ να υποθεσω θα τραβηχτουν εκεινη τη μερα.Και αν εχουμε χρεωστικη καρτα;Και αν η συναλλαγη εγινε με μετρητα;θα με καλεσουν να τους τα δωσω;η θα μου τα χρεωσουν στην επομενη συναλλαγη μαζι τους; και πως;κατι δε μου στρωνει εδω.
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό Akis » 11 Νοέμ 2014, 20:45

Το non-show fee το χρεώνουν μόνο σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων. Σίγουρα δεν θα χρεώσουν έτσι απλά την πιστωτική κάρτα με επιπλέον 20 €.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 11 Νοέμ 2014, 21:04

Επειδη φαντάζομαι ειναι συνηθες το γεγονος,ειδικα στα πολυ φτηνα εισιτηρια εσωτερικου ας πει καποιος που γνωριζει.Θελω να ξερω αν θα δω στο λογαριασμο μου ενα ποσο μειον.Η απαντηση του Akis μου φαινεται πολυ λογικη.Οπότε στην περιπτωση αυτη δεν ειδοποιω κανεναν και απλα δεν ταξιδευω χωρις επιπλεον κυρωση.Ετσι και αλλιως το εισιτηριο ειναι one way.
0 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 51

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 12 Νοέμ 2014, 04:14

Και εμένα το λογικό έτσι μου φαίνεται, να μην πληρώνεις, απλά σου έδειξα τι λέει στο site.. Γιατί δεν παίρνεις την aegean ένα τηλέφωνο;
0 x


Άβαταρ μέλους
bari
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 12 Ιουν 2007, 11:19
x 15
Επικοινωνία:

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό bari » 12 Νοέμ 2014, 20:19

Αν καταλαβα καλα την περιπτωση, προκειται για αγορα εισητηριου για συγκεκριμενη προσφορα με κουπονια που ειχε γινει μεσω της airFast tickets καποια στιγμη μεσα στο ετος που φευγει. Στην περιπτωση που δεν ταξιδεψεις δε χρειαζεται να κανεις κατι, απλα χανεις το εισητηριο. Αν θελησεις να το αλλαξεις μπορεις να επικοινωνησεις με αμφοτερες Airfast ή Aegean πριν την πτηση (διοτι αυτα τα εισητηρια-προσφορες GoLight στους πολυ χαμηλους ναυλους απαξ και πεταξει το αεροπλανο και δεν εισαι μεσα, τα εχασες) και φυσικα στο αλλαζουν με τα αναλογα ακυρωτικα.
Το no-show fee ειναι penalty το οποιο χρεωνει η εταιρια αν θελεις να αλλαξεις εισητηριο τη στιγμη που εχεις χασει πτηση και εαν το επιτρεπει η κατηγορια του ναυλου που εχεις αγορασει. Στα δρομολογια εσωτερικου το noshow fee της Aegean ειναι 30 ευρω.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 12 Νοέμ 2014, 23:23

Αυτό ακριβώς.Οπότε δεν αναφέρω κάτι στην εταιρία και απλά χάνοντας το εισιτήριο χάνω και τα 11 ευρώ που πλήρωσα.Μην μπλέξω με ακυρωτικά, όπου σίγουρα η ζημία για μένα θα ναι μεγαλύτερη,Ελπίζω και η εταιρία να μην κρατάει αρχείο και μου δημιουργήσει θέμα σε μελλοντική πτήση.Υπάρχει πάντως θέμα γενικά με τα no-show διάβαζα και σε sites του εξωτερικού.Όλοι κάνουν τις πάπιες και κανείς δεν τα ακυρώνει,απλά δεν ταξιδεύουν.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3496
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 550

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό aakunz » 13 Νοέμ 2014, 07:00

Η μόνη περίπτωση, να σε χρεώσουν μετά την πτηση, είναι εαν κανεις κατ' επανάληψη, "throwaway ticketing". Αυτο γίνεται στις εταιρείες που προσφέρουν φθηνότερους ναύλους για μετ' επιστροφής εισιτήρια απο τους ναύλους απλής διαδρομής. Πολλοί επιβάτες χρησιμοποιούν μόνο το πρώτο κομμάτι και μετά αφήνουν τα σκέλη επιστροφής να ακυρωθούν. Αυτό συμβαίνει κυρίως στα διηπειρωτικά δρομολόγια, όπου ένα round trip μπορεί να κοστίζει 800 ευρώ, ενώ ένα oneway μπορεί να κοστίζει 3500 ευρώ. Σε αυτήν την περίπτωση, οι εταιρειες εχουν δικαίωμα να στραφούν κατά των επιβατών, που το κάνουν κατ' επανάληψη, γιατι έτσι παραβιάζονται οι όροι του ναύλου. Εάν η εταιρεία στραφεί κατά του επιβάτη, μπορεί να συμβεί κάτι από τα παρακάτω: α) να μηδενίσει το λογαριασμό μιλιων και να υποβαθμίσει το status του μέλους, β) να χρεώσει την καρτα εκ των υστέρων με τη διαφορά*, γ) να χρεώσει τον πράκτορα που πούλησε το εισιτήριο, ο οποίος θα πρέπει μετά να πάρει τα χρήματα από τον επιβάτη ή δ) να κινηθεί εναντίον του επιβάτη δικαστικώς.

Πάντως οι μεγάλες εταιρείες κρατούν αρχείο για το throwaway ticketing.

*) H αγορά ενός αεροπορικού εισιτηρίου ισοδυναμεί με σύναψη σύμβασης μεταξύ του επιβάτη και του αερομεταφορέα. Στους όρους υπάρχει συνήθως ένας όρος, ότι το εισιτηρίο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί βάσει των όρων του ναύλου. Εάν για παράδειγμα, αγοράσατε εισιτήριο μετ' επιστροφής, αυτό σημαίνει πως η αεροπορική εταιρεία αναμένει πως θα χρησιμοποιήσετε όλα τα σκέλη του, αφού έτσι προβλέπεται από τον όρο. Εάν δεν χρησιμοποιήσετε όλα τα σκέλη, αυτό σημαίνει ότι παραβιάσατε τον όρο και η αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να εισπράξει τη διαφορά ανάμεσα στο ναύλου που πληρώσατε και το ναύλο που επιτρέπει μετακίνηση oneway.

To γιατί τα oneways είναι ακριβότερα από τα roundtrips, αυτό είναι μια παράλογη υπόθεση.
0 x


Ilias76
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2014, 03:22

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό Ilias76 » 17 Νοέμ 2014, 03:46

Καλησπερα και απο εμενα. Θα ηθελα τη συμβουλη σας σχετικα με μια ακυρωση πτησης της Aegean Airlines απο Heathrow London προς Αθηνα.
Η πτηση ηταν προγραμματισμενη για τις 16:30 απο Λονδινο. Αφου λοιπον επιβιβαστηκαμε στο αεροπλανο παρουσιαστηκε βλαβη στον κινητηρα λιγο πριν την απογειωση. Μειναμε 3 ολοκληρες ωρες μεσα στο αεροσκαφος και περιμεναμε να επιδιορθωθει η βλαβη, τελικα η βλαβη δεν ηταν δυνατον να επισκευαστει και κατα τις 20:00 αποβιβαστηκαμε και μας επιστρεψαν στο τερμιναλ του αεροδρομιου. Επικρατουσε μεγαλη αναστατωση χωρις καποια συγκεκριμενη ενημερωση και με πιθανοτερο να επιστρεφαμε Αθηνα την επομενη μερα το μεσημερι. Εγω λογω υποχρεωσεων επρεπε την επομενη το πρωι να ειμαι Αθηνα ,οποτε επιτοπου στο Heathrow εκλεισα με δικα μου εξοδα νεο εισητηριο με British Airways που αναχωρουσε 21:45 για Αθηνα και εφτασα 03:30 την επομενη στο Βενιζελος, απ´οπου λογω της ωρας αναγκαστικά πληρωσα και ταχι για τη μεταφορα μου απο το αεροδρομιο.
Θα ηθελα λοιπον να σας ρωτησω τι αποζημιωση δικαιουμαι απο την Aegean;
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δημοσίευσηαπό Akis » 17 Νοέμ 2014, 19:12

Γιατί έκλεισες μόνος σου νέα εισιτήριο; Έπρεπε να μιλήσεις με την εταιρία ώστε να σε βάλει αυτή σε άλλη πτήση. Τελικά η αρχική πτήση της Aegean τι ώρα αναχώρησε και πότε έφτασαν οι υπόλοιποι επιβάτες στην Αθήνα, γνωρίζεις; Αν δεν έκανες κάποια κίνηση μόνος σου, τότε θα ίσχυε κανονικά ο Κανονισμός 261/2004 της Ε.Ε (καθυστέρηση >3 ωρών για πτήσεις μεταξύ 1 500 και 3 500 χιλιομέτρων = 400 ευρώ αποζημίωση).
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης