Κατάρριψη Β737-800 της Ukraine International από... λάθος

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιαν 2020, 11:24

Δεν είναι θέμα νομιμόμητας, αλλά διαβάζεις λάθος αυτό που έγραψα. Τέτοιες αποφάσεις, και ιδίως τέτοιες δημόσιες δηλώσεις από την πρώτη στιγμή, πυροδοτούν τις θεωρίες συνομωσίας.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5570
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 594
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό GP707 » 09 Ιαν 2020, 11:29

northwest dc10 έγραψε:2.το βιντεο δειχνει λευκο στιγμα να κινειται .σενα σημειο δεξια λαμψη και μετα πτωση.πως τραβηχτηκε αυτο το βιντεο χωρις σχολια χωρις επιφωνημα στο τελος τι σποττερς ηταν αυτοι 4 η ωρα το πρωι

Φαντάζομαι δεν ήταν spotters :roll: και ίσως οι πολίτες μιας χώρας που είναι σε όλη τους τη ζωή σε εμπόλεμη κατάσταση δεν θα αντιμετωπίσουν με την ίδια "αλλοφροσύνη" με έναν πχ Ελβετό ένα παρόμοιο περιστατικό που μπορεί να είναι μια αστοχία πυραύλου, μια κατάρριψη drone ή πολεμικού ελικοπτέρου- αεροσκάφους. Αυτοί τα βλέπουν ουκ ολίγες φορές και παρόλο που είναι τραγικά είναι πια πιο συνηθισμένοι. Ίσως να έπαιξε ρόλο ότι την ίδια ώρα και ίσως λίγο νωρίτερα είχε γίνει και ο σαματάς με τους πυραύλους.

Όσο για το μη Mayday δεν μπορώ να μπω στην ψυχολογία ενός πληρώματος την ώρα που το αεροσκάφος έχει πάρει φωτιά και πέφτει σαν πέτρα. Εγώ πχ θα έλεγα ότι σε τέτοιες extreme περιπτώσεις δεν κοιτάς ούτε checklist, ούτε 7700, ούτε επικοινωνία με τον πύργο. Έχεις λίγα δευτερόλεπτα μπας και σώσεις τη ζωή σου και των επιβατών. Και εκεί επικεντρώνεσαι...

Όσο για τα μαύρα κουτιά, εντάξει δεν περιμέναμε σε αυτή την κατάσταση συνεργασία Ιρανών με Αμερικανούς σε κανένα επίπεδο
1 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 362

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό OveLix » 09 Ιαν 2020, 11:34

Ο πρώην διοικητής της FAA δηλώνει στο CNN ότι το αμερικανικό κράτος δεν απαιτείται να συμμετέχει στις έρευνες για το συγκεκριμένο συμβάν. Ωστόσο, συμπληρώνει ότι δεν υπάρχει τρόπος οι Ιρανοί να μη συνεργαστούν με τη Boeing. Όχι επειδή θα ήταν παράνομο, αλλά επειδή η Boeing έχει όλα τα στοιχεία, τα σχέδια και τις τεχνικές γνώσεις και η έρευνα θα ήταν ελλιπής χωρίς τη συμμετοχή της. Αλλά αυτό δεν αφορά στα FDR. Tα FDR αναλύονται σε ανεξάρτητα εργαστήρια.

Όσο για τις θεωρίες συνωμοσίας, σιγά μη θέλουν και αφορμή για να πυροδοτηθούν.

Επίσης, λύστε μου μια απορία: η πυραυλική επίθεση έγινε στο Ερμπίλ του Ιράκ και στη στρατιωτική βάση Ayn al-Asad που απέχει 900 χλμ από την Τεχεράνη και τελείωσε περίπου στις 2 το πρωί. Το αεροσκάφος απογειώθηκε στις 6 το πρωί. Από πού προκύπτει ότι η επίθεση στο Ερμπίλ σχετίζεται με το flight path του αεροσκάφους; Δεν γνωρίζουμε καν (διορθώστε με αν κάνω λάθος) από πού εκτοξεύτηκαν οι πύραυλοι. Για τους οποίους, μάλιστα, οι Ιρανοί είχαν προειδοποιήσει τους Ιρακινούς για αυτό και δεν υπήρξαν θύματα.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιαν 2020, 11:59

OveLix έγραψε:Επίσης, λύστε μου μια απορία:.. Από πού προκύπτει ότι η επίθεση στο Ερμπίλ σχετίζεται με το flight path του αεροσκάφους; .
Από πουθενά. Αυτή είναι και εμένα η απορία μου και είναι η αρχική μου απάντηση στο παρόν topic όταν έγινε αναφορά σε παράπλευρες απώλειες, αλλά μάλλον ήταν πρόωρη και αγνοήθηκε.
Τελευταία επεξεργασία από sv1xv σε 09 Ιαν 2020, 12:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 54

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό TOGA » 09 Ιαν 2020, 12:16

sv1xv έγραψε:Δεν είναι θέμα νομιμόμητας, αλλά διαβάζεις λάθος αυτό που έγραψα.


Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Είπες ότι το Ιράν αρνείται να συνεργαστεί γιατί:

sv1xv έγραψε:δεν πρόκειται να αφήσει τα πορτοκαλί (μαύρα) κουτιά να φτάσουν στα χέρια των αμερικανών.


Λέγοντας ότι «δεν είναι θέμα νομιμότητας», εννοείς ότι η πράξη να σταλούν τα «μαύρα» κουτιά π.χ. στη Γαλλία ή Γερμανία (όχι στις ΗΠΑ τέλος πάντων) είναι μεν νόμιμο αλλά δείχνει άρνηση συνεργασίας; Γιατί αυτό δεν μου στέκει εμένα (δλδ από πού προκύπτει η άρνηση συνεργασίας;)

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν με ενδιαφέρει να εισέλθω σε αντιπαράθεση. Απλά δεν θέλω να αφήνονται εντυπώσεις. Όπου κάνω λάθος στις ερμηνείες μου των όσων είπες, ευχαρίστως να με διορθώσεις.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιαν 2020, 12:23

Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε. Μην το τραβάς από τα μαλιά.

Και, σε τελευταία ανάλυση, αν κάποιοι αποκομίσουν "λάθος εντυπώσεις" από ένα απλό post ενός άσχετου αναγνώστη στο airliners.gr, τι έγινε? Προς τί αυτή η επιμονή?
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5167
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 489
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 09 Ιαν 2020, 19:45

Πήγα να κοιταχτώ κι εγω και δείτε τι βρήκα στο δρόμο ρε...

https://www.businessinsider.com/ukraini ... aOIuicM_kw

(συνοδεύεται απο ήχο ρουφήγματος όταν τελειώνει ο καφές)
1 x
SX-804


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιαν 2020, 20:45

Αυτά γράφονται από το πρωΐ στο @defence_blog όπου υπάρχουν κα σχετικές φωτογραφίες όπως αυτή.

Ακόμα στο σχετικό άρθρο στην Wikipedia (https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine_International_Airlines_Flight_752) έχουν κατ'ανάγκην καταχωρηθεί οι σχετικές αναφορές.

Υπομονή, αργά ή γρήγορα το τοπίο θα ξεκαθαρίσει. ICAO continues to call for diminished speculation on the possible causes of the accident until the Annex 13 investigation is permitted to be concluded and its official results are confirmed.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5167
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 489
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 09 Ιαν 2020, 21:06

Υπομονή έχω άπειρη. Απλά το πόσταρα γιατί σε παραπάνω πόστ μύρισε ξερολίτιδα και τη σιχαίνομαι αυτή τη μυρωδιά.
4 x
SX-804

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 142

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 09 Ιαν 2020, 21:09

Διαβάζω με λύπη όλες αυτές τις γνώμες, τις απόψεις και τα σενάρια που ο καθένας σκέπτεται και φαντάζεται (έχω και εγώ μερικά). Εδώ τουλάχιστον είναι ένα φόρουμ που ο καθένας μπορεί να εκφράσει την άποψή του ελεύθερα χωρίς να παρασέρνει μεγάλο αριθμό ατόμων και στο κάτω κάτω δεν θα υποστούμε και κάτι αν πούμε την πιθανόν εσφαλμένη άποψή μας. Μπορεί όμως να μου πει κάποιος πως θα μπορέσουμε να απαλλαγούμε από αυτούς τους 3-4 άσχετους με τα αεροπορικά ατυχήματα, που όχι μόνο δεν γνωρίζουν πως χειρίζεται κάθε α/φος, δεν έχουν πλησιάσει ποτέ χώρο ατυχήματος, ούτε γνωρίζουν καν τα πτητικά χαρακτηριστικά του κάθε τύπου α/φους, αλλά αυτοαποκαλούνται και έμπειροι διερευνητές ????? Βρίσκουν πάντα την ευκαιρία μετά από κάθε ατύχημα να τρέξουν στα κανάλια για να φανούν στους φίλους τους, στην γειτονιά τους, στους ψηφοφόρους τους ή να διαφημίσουν την εργασία τους και να το παίξουν ειδήμονες. Ας αφήσουμε τους ειδικούς να βγάλουν τα συμπεράσματά τους βασισμένοι στα στοιχεία που θα συλλέξουν.
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 362

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό OveLix » 09 Ιαν 2020, 21:28

Η συζήτηση μου θυμίζει αθλητική εφημερίδα το καλοκαίρι όπου κάθε πιθανό και απίθανο σενάριο γράφεται ως "αποκάλυψη" και μόλις ένα από αυτά συμβεί, λένε "Όπως πρώτοι είπαμε..."

Μέχρι σήμερα το μεσημέρι, αξιωματούχοι των υπηρεσιών ασφαλείας δήλωναν ότι είναι απίθανη η κατάρριψη. Σήμερα φαίνεται ότι υπάρχουν κι άλλες γνώμες (και ποιος ξέρει τι αύριο). Μέχρι να δούμε στοιχεία, οι σπεκουλαδόροι του φόρουμ μπορούν να πανηγυρίζουν ότι δικαιώθηκαν. Δε βαριέσαι, τζάμπα είναι.

Παρόλα αυτά, η σύνδεση του 737 με τους βαλλιστικούς πυραύλους της επίθεσης στο Ιράκ εξακολουθεί να είναι προβληματική. Παρακαλώ όποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας μας διαφωτίσει.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 362

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό OveLix » 09 Ιαν 2020, 21:32

Επίσης, έγραψα:
OveLix έγραψε:Επιπλέον, μιλάμε για το Ιράν. Τη χώρα που οι δυτικές υπηρεσίες πληροφοριών έχουν στο μικροσκόπιο με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο (από δορυφόρους μέχρι ποιος ξέρει τι άλλο). Πιστεύει κανείς ότι θα υπήρχε ένδειξη εκτόξευσης πυραύλου και θα το κρατούσαν μυστικό;

Μέχρι σήμερα δεν υπήρχε τέτοια αναφορά. Σήμερα, κάποια ΜΜΕ μεταδίδουν ότι υπάρχει.

Με χαρά θα περιμένω και τις σχετικές επίσημες βεβαιώσεις (αρκεί να μην είναι σαν τα WMD του Ιράκ το 2003).
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5167
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 489
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 09 Ιαν 2020, 21:37

Σε επίπεδο αθλητικής εφημερίδας το κατέβασες εσύ όταν μας έστειλες να κοιταχτούμε με περισσή σιγουριά.

Λήξη απο δώ.
4 x
SX-804


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 362

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό OveLix » 09 Ιαν 2020, 21:40

OveLix έγραψε:Επί της ουσίας, όποιος νομίζει ότι υπάρχουν τέτοιες αποδείξεις (ότι το αεροσκάφος δέχτηκε πυρά και έχει τρύπες από σφαίρες) και ότι οι σχετικές φωτογραφίες θα έβγαιναν στο Reuters και στο Ιρανικό Πρακτορείο φόρα παρτίδα, να πάει να κοιταχτεί.

Αναγνώρισες τον εαυτό σου σε αυτό δηλαδή; Είδες τρύπες από σφαίρες; Συγχαρητήρια.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιαν 2020, 22:00

Η Τεχεράνη είναι αρκετά απόμερη σε σχέση π.χ , με το Bandar Abbas και δεν μπορεί να είναι υπό συνεχή επιτήρηση, Υπάρχει μια πιθανότητα να έχουν ληφθεί σήματα από δορυφόρο ELINT αλλά επειδή οι δορυφόροι αυτοί διέρχονται περιοδικά πάνω από τον στόχο, δεν είναι γεωστατικοί, η πιθανότητα είναι πεπερασμένη. Σε πιο προσιτές περιοχές όπως το Bandar Abbas και τα Στενά του Χορμούζ η σχεδόν συνεχής κάλυψη διασφαλίζεται από αεροσκάφη ηλεκτρονικής αναγνώρισης, επανδρωμένα ή drones.

Τώρα για ποιά σήματα μιλάμε? Το TOR-M1 έκπέμπει βασικά 3 σήματα: Το radar έρευνας, το radar εμπλοκής στόχου και το σήμα καθοδήγησης του βλήματος 9M330. Θετική απόδειξη για κατάρριψη μπορεί να αποτελέσει μόνο το τρίτο σήμα. Απλή ένδειξη αποτελεί το δεύτερο, γιατί μπορεί το TOR να κλειδώσει τον στόχο αλλά να μην εκτοξεύσει βλήμα(τα). Επίσης σημαντική πληροφορία αποτελεί και η πιθανή ανταλλαγή IFF αν έχει καταγραφεί.

Ένα επιπλέον σημαντικό σημείο είναι ότι το UR-PSR εξέπεμπε πλήρες σήμα Mode-S & ADS-B (ICAO24: 508377) επομένως ήταν εύκολα αναγνωρίσιμο, ώστε να μειώνεται η πιθανότητα κατάρριψης κατά λάθος.
Τελευταία επεξεργασία από sv1xv σε 09 Ιαν 2020, 22:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες