Χάθηκαν τα ίχνη του Στιβ Φόσετ

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Αγνοείται η τύχη του Στιβ Φόσετ, του επιχειρηματία που υπήρξε ο πρώτος άνθρωπος που έκανε μόνος τον γύρο του κόσμου με αερόστατο, ανακοίνωσαν την Τρίτη οι Αρχές στη Νεβάδα.



source: in.gr






God.. Please don't... :cry: :cry: :cry:
 
Ας ελπίσουμε ότι άλλος ένας των σύγχρονων "πρωτοπόρων" της αεροπορίας δεν θα έχει την τύχη που είχαν άλλοι όπως η Amelia Earhart.... :cry: Και μέσα στη μέση των ΗΠΑ κιόλας !
 
Καταρχήν φίλε pingu, δεν μπορώ να συγκρίνω την Amelia Earhart με τον Fossil - sorry, Fossett - που έχει από πίσω του όταν πετάει τα δισεκατομμύρια του κυρίου "η Παρθένα του Ατλαντικού", συν καμιά δεκαπενταριά δορυφόρους και σκάφη υποστήριξης. Όπως λέει κι ο George Carlin, περισσότερα κότσια είχε εκείνος ο τύπος που έδεσε στην καρέκλα του κήπου του καμιά εκατοστή μπαλόνια ηλίου κι "απογειώθηκε" με μόνο έλεγχο υψομέτρου ένα αεροβόλο για να τρυπάει τα μπαλόνια!

Ο κύριος Fossett (θεόσχωρέστον τον άνθρωπο, μπορεί και να έχει πεθάνει) έπρεπε να κάνει τα βασικά, δηλαδή να καταθέσει σχέδιο πτήσης. Δεν ξέρουν καν πού να τον ψάξουν στις ερημιές...
 
sorry

παρεξήγησα, πάντως έχεις δίκιο ότι όταν κάτι το πρωτοπόρο γίνεται και για διαφημιστικούς λόγους καταντάει άλλη μια είδηση στις τηλεοράσεις...

Παρόλ' αυτά πιστεύω ότι και παλαιότεροι πρωτοπόροι είχαν τους σπόνσορές τους (δεν μπορώ να φέρω παράδειγμα αλλά από τα ντοκυμαντέρ που έχω δει κατά καιρούς έχω αυτή την εντύπωση)
 
Για τους παλιότερους, πιθανόν να είχαν οικονομικές βοήθειες (δεν έχω στοιχεία, αλλά ούτε το αμφισβητώ). Η τεράστια διαφορά όμως είναι ότι οι παλιότεροι δεν είχαν καμιά παντελώς υποστήριξη κατά την πτήση. Ο Lindbergh π.χ. πέταξε μόνος του 33.5 ώρες, όχι μόνο χωρίς GPS, RNAV, κλπ κλπ κλπ στο σκάφος, αλλά δίχως και "δίχτυ ασφαλείας". Καμιά παρακολούθηση - υποστήριξη από ΑΤC, πόσο μάλλον ραντάρ κλπ.
 
Ρε σεις, τι με νοιάζει εμένα τι έκανε ο Στιβ Φόσετ!!

Για την Φάρα Φόσετ έχετε κανένα νέο???

Απαιτώ επανάληψη των "Αγγέλων του Τσάρλι" για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι νέοι τι εστί Φάρα Φόσετ!! Το απόλυτο υπερόπλο της δεκαετίας του εβδομήντα.
 
TOGA":40aaac0m said:
Καταρχήν φίλε pingu, δεν μπορώ να συγκρίνω την Amelia Earhart με τον Fossil - sorry, Fossett -

Δεν ζήτησα να τον συγκρίνει κανείς. Απλώς ήταν ένας ο οποίος, αντί να κάθεται αναπαυτικά στο σαλονάκι του private jet του, έκανε πραγματικότητα κάποια πράγματα τα οποία - εύκολα ή δύσκολα - δεν είχαν ακόμα επιτευχθεί από κανέναν, παρ'όλα τα GPS, RNAV και αυτόματους πιλότους.

Η ομοιότητα των δύο - κάνανε ταξίδια τα οποία δεν είχαν κάποια ιδιαίτερη πρακτική σημασία, αλλά πήγαν πρώτοι εκεί όπου άλλοι διστάζανε. Και φυσικά με χορηγούς, αφού το αεροπλάνο του ο Λίντμπεργκ δεν το'φτιαξε μόνος του, "δώρο"-πακέτο του το έκανε η Ryan. Μακάρι να'χα και 'γω το χρήμα του Branson και μια Ryan να μου φτιάχνει αεροπλανάκια και να κάνω κατορθώματα τέτοια.

Η διαφορά των δύο - η καημένη η Earhart και ο όχι και τόσο καημένος Λίντμπεργκ πετούσαν στις άκρες του κόσμου με αεροπλανάκια που μπροστά τους ένα σημερινό υπερελαφρό μοιάζει με διαστημόπλοιο, ενώ αυτός πετάει με το ίδιο το διαστημόπλοιο. Αλλά όταν πάμε non-stop Αθήνα-Σύδνεϋ σήμερα με τα πάντα από φαϊ μέχρι υποδοχές για Playstation, τι άλλα κατορθώματα να κάνει ο aviation pioneer;

Στην τελική το ίδιο είναι και οι δύο - aviation pioneers σε διαφορετικές εποχές. Μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά ο Fossett είναι πιο κοντά στην Earhart απ'ό,τι στον κ. Χάρο της Ολυμπιακής....(πρίν με πιάσετε και γι'αυτό παρεξηγισιάρηδες μου φίλοι, μια φίλη πέταξε με πιλότο ονόματι Χάρο στο επώνυμο άρα δεν αποτελεί pun για τις ικανότητες των πιλότων της Ολυμπιακής)

Edit: Σαφώς και δεν τα λέω με επιθετικό τρόπο ή με "μίσος" προς τον φίλο που συνομιλώ, απλώς δικαιολογώ την συνύπαρξη των δύο ονομάτων μαζί (ξαναδιάβασα το post τώρα και μου φάνηκε κάπως απότομο, αλλά δεν μου έρχεται κάτι πιο ήπιο αμέσως :oops: )
 
Top