Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 411

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 22 Απρ 2020, 10:58

Ο ακριβής τρόπος χωροθέτησης των επιβατών θα γίνει σε συνεννόηση με τις υγειονομικές αρχές. Επιπλέον, τις πρώτες μέρες της επανέναρξης των πτήσεων θα ταξιδεύουν όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι λίγοι και με διάθεση να πληρώσουν. Στη συνέχεια, και όσο ομαλοποιείται η κατάσταση, θα ανεβούν οι πληρότητες. Αλλά στην αρχή θα ψάχνουν πελάτες με το τουφέκι.
2 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 797
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 200

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 22 Απρ 2020, 11:42

Συμφωνώ με το OveLix. Σε μια πρώτη φάση δεν βλέπω πόλεμος τιμών, αλλά αρκετά μειωμένη προσφορά, συν άλλα εμπόδια. Κάποιες εταιρίες μιλάνε ήδη για 20-25% των πτήσεων για το καλοκαίρι….

Και όσον αφορά τη ελεύθερη μεσαία θέση. Μπορεί από μόνη της να μην αρκεί, αλλά μαζί με ενδεχόμενες υποχρεωτικές μάσκες δεν το θεωρώ τόσο παράλογο και μάλλον μειώνει το ρίσκο μετάδοσης.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2437
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 191

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 22 Απρ 2020, 14:32

Iσως οι legacy να μην επιδοθούν σε πολεμο τιμών αλλά οι loco FR,W6,V7 ήδη εχουν βαλει για Ιουνιο πτήσεις σε χαμηλες τιμές...To ιδιο κ η Α3 σε μερικα δρομολόγια..π.χ. το SKG-ZRH το βρηκα καποιες μερες με 35ε ...
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3611
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 720

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό aakunz » 22 Απρ 2020, 14:36

«Τσεκούρι» πέφτει στο μπόνους €50 της Lufthansa Group για όσα εισιτήρια εκδίδονται με αρχική ημερομηνία έκδοσης από τις 20 Απριλίου 2020 και μετά. Βάσει της νέας πολιτικής, δε θα προβλέπεται το μπόνους σε περιπτώσεις αλλαγής.

Από την άλλη πλευρά, η easyJet, η οποία μέχρι χθες έλεγε ότι βγάζει-δε βγάζει τη χρονιά, στην περίπτωση παράτασης της αναστολής πτήσεων, ετοιμάζεται να ανοίξει προς πώληση το θερινό πρόγραμμα του 2021 (αν δεν το έχει κάνει ήδη).

@spotterakis
Αυτό δε γίνεται γιατί αποφάσισε η εμπορική διεύθυνση να βγάλει προσφορές. Γίνεται επειδή άδειασαν οι πτήσεις και απελευθερώθηκαν οι θέσεις που αντιστοιχούσαν σε χαμηλότερους ναύλους.
1 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 797
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 200

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 22 Απρ 2020, 15:45

spotterakis έγραψε:...αλλά οι loco FR,W6,V7 ήδη εχουν βαλει για Ιουνιο πτήσεις σε χαμηλες τιμές...To ιδιο κ η Α3 σε μερικα δρομολόγια..π.χ. το SKG-ZRH το βρηκα καποιες μερες με 35ε ...


Που πολλές δε θα γίνουν. Ή εάν θα γίνουν ο κόσμος δεν μπορεί να πετάξει, γιατί ποιός θέλει να περνάει 2 εβδομάδες διακοπές σε αυστηρή καραντίνα, και μετά τη επιστροφή του θα χάσει άλλες 2 εβδομάδες γιατί θα καταλήξει ξανά σε καραντίνα….

Εφόσον είναι κλειστά τα σύνορα, πολλές χώρες είτε απαγορεύουν τα ταξίδια είτε έχουν υποχρεωτική καραντίνα κλπ. οι αεροπορικές μπορούν να προσφέρουν ότι θέλουν – ο κόσμος δεν μπορεί να ταξιδέψει.

Και δεν νομίζω ότι χώρες όπως η Ελλάδα ήδη από τον Ιούνιο θα ανοίξουν τα σύνορα και θα δεχτούν δεκάδες χιλιάδες τουρίστες από Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο κλπ., γιατί η Easy και FR πούλησαν φθηνά εισιτήρια.
1 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 921
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 411

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 22 Απρ 2020, 16:45

Το σενάριο που περιγράφεις δεν έχει λόγο ύπαρξης. Η έναρξη των εμπορικών πτήσεων για το επιβατικό κοινό θα συμπέσει με το άνοιγμα των συνόρων και την κατάργηση της καραντίνας σε κάθε δεδομένο προορισμό. Αλλιώς, δεν έχει κανέναν λόγο να γίνει.
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 144

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AGV » 22 Απρ 2020, 19:02

Συμφωνώ και εγώ ότι η πλήρης αποκατάσταση των αερομεταφορών θα γίνει όταν επανέλθουμε στην "κανονικότητα" σε παγκόσμιο επίπεδο. Και όπως έχει επισημανθεί από τους ειδικούς, η επιδημία παρουσιάζει εποχικότητα, που σημαίνει ότι το καλοκαίρι που θα έχουμε ύφεση, το νότιο ημισφαίριο θα έχει έξαρση, και πάει κλαίγοντας. Δηλαδή ευελπιστούμε για την στιγμή που θα βγει το πολυαναμενόμενο εμβόλιο και μετά !
Βέβαια, έχουν αρχίσει να ακούγονται και διάφορα ανέκδοτα προφανώς από ανθρώπους που δεν έχουν και πολύ μεγάλη σχέση με τον κλάδο, όπως το "θα φοράμε μια νάυλον θήκη γύρω από κάθε επιβάτη" κλπ. Υποθέτω ότι ο εγκέφαλος του εγχειρήματος σκέφτεται ότι μεταξύ δυο πτήσεων οι "θήκες" σε ολόκληρο το αεροσκάφος θα πρέπει να αντικαθίστανται, με τι κόστος και πόσους εργάτες να δουλεύουν ταυτόχρονα για να προλάβουν μέσα στο σύντομο ground time να αντικαταστήσουν μερικές εκατοντάδες "θήκες" και άστο καλύτερα γιατί μας βλέπω να κόβουμε φλέβες ομαδικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3899
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 314
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό jerry » 23 Απρ 2020, 11:16

Η Emirates προσπαθεί να δείξει πως θα επιστρέψουμε στα αεροπλάνα ασφαλώς. Κάποια μέτρα:

:arrow: Μάσκες και γάντια υποχρεωτικά για όλους από το αεροδρόμιο στο αεροπλάνο
:arrow: Dubai: check-in booths με προστατευτικό κάλυμα, τήρηση αποστάσεων
:arrow: Κενές θέσεις μεταξύ γκρουπ/οικογενειών
:arrow: Catering στη μορφή boxes (sandwiches, beverages, snacks and desserts)
:arrow: Απομάκρυνση inflight περιοδικών
:arrow: Υποχρεωτικό τσεκάρισμα αποσκευών (εκτός από λαπτοπ, εξοπλισμό κτλ)
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3611
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 720

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό aakunz » 23 Απρ 2020, 16:44

Ο Ο' Λίγδης πάντως, είπε πως η FR δεν πρόκειται να ξεκινήσει πτήσεις εάν της επιβληθεί η υποχρέωση να κρατά το μεσαίο κάθισμα χωρίς επιβάτη, διότι υποστηρίζει πως δεν υπάρχει κερδοφορία σε πτήσεις με πληρότητα 66%. Για το λόγο αυτό, ζητά να του καταβάλλεται η αξία των εισιτηρίων για τις κενές θέσεις από το ίδιο το κράτος.

BBC News - Coronavirus: Leaving middle seat empty is idiotic, says Ryanair
https://www.bbc.co.uk/news/business-52394433
1 x

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 144

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AGV » 23 Απρ 2020, 17:22

Το πρόβλημα είναι πως όπως εξελίσσονται μέχρι σήμερα τα πράγματα, η πληρότητα 66% είναι το υπεραισιόδοξο σενάριο.
Και σαφώς μπαίνει θέμα αν συμφέρει κανείς να εκτελεί πτήσεις με τέτοιες πληρότητες.
Βέβαια μπορεί να παίξει με την τιμή του εισιτηρίου, και να ταξιδεύουν μόνο αυτοί που αντέχουν το κόμιστρο αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν ιδιωτικό jet.
1 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 183

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό 6circles » 24 Απρ 2020, 06:35

aakunz έγραψε:Ο Ο' Λίγδης πάντως, είπε πως η FR δεν πρόκειται να ξεκινήσει πτήσεις εάν της επιβληθεί η υποχρέωση να κρατά το μεσαίο κάθισμα χωρίς επιβάτη, διότι υποστηρίζει πως δεν υπάρχει κερδοφορία σε πτήσεις με πληρότητα 66%. Για το λόγο αυτό, ζητά να του καταβάλλεται η αξία των εισιτηρίων για τις κενές θέσεις από το ίδιο το κράτος.

BBC News - Coronavirus: Leaving middle seat empty is idiotic, says Ryanair
https://www.bbc.co.uk/news/business-52394433



Πραγματικά σε κάνει να απορείς γιατί να υπάρχουν τέτοιες εταιρίες που το μόνο που σκέφτονται αυτό τον καιρό είναι το κέρδος...
Λες και με 120 επιβάτες δεν μπορεί να βγάλει κέρδος ( πληρότητα 66% σε Β737-800 ) ειδικά αν αυξήσει 20% την μέση τιμή ναύλου :roll:
Εταιρική ευθύνη μηδέν, κοινωνική συνεισφορά μηδέν.
Αλήθεια, πόσες πτήσεις επαναπατρισμού και μεταφοράς υγειονομικού υλικού έχει κάνει η Ryanair μέχρι σήμερα;

Συγκρίνετε την εταιρία του "κυρίου" αυτού με την αξιοπρεπέστατη και κοινωνικά υπεύθυνη στάση της Αιγαίου: εκτελεί με δικά της έξοδα έκτατες πτήσεις μεταφοράς αναγκαίων υλικών, και έχει δηλώσει ότι έχει ρευστό μέχρι τέλος του χρόνου αντί να τρέξει να ζητήσει βοήθεια ( δηλ κάτι δις ) από το κράτος .

Ίσως να είναι καιρός να σκεφτούμε στο μέλλον όλοι μας σε ποιόν δίνουμε τα λεφτά μας όταν επιλέγουμε πτήση / αερομεταφορέα.
Ίσως να αξίζει να "θυσιάζουμε" 10 και 20 ευρώ παραπάνω για να ανταμείψουμε εταιρίες κοινωνικά υπεύθυνες και όχι ανάλγητες.
Εγώ ξέρω με ποιά εταιρία θα ταξιδεύω όταν τελειώσει ο "πόλεμος", και θα έχει 2 γλάρους στο κάθετο σταθερό. :great:
4 x

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 144

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AGV » 24 Απρ 2020, 07:06

Η αλήθεια είναι πως οι περισσότερες εταιρείες είχαν κάνει την κοστολόγηση των εισιτηρίων τους με προϋπόθεση την πληρότητα του 60%. Και φυσικά δεν εννοώ τους Low Cost Carriers οι οποίοι βασιζόντουσαν σε σημαντικά υψηλότερες πληρότητες.
Και όπως είχε πει και ο αείμνηστος Αριστοτέλης, "η αεροπορική εταιρεία δεν είναι για να βγάζεις λεφτά, είναι μόνο για prestige!".
Το θέμα λοιπόν είναι καθαρά θέμα επιβίωσης και μόνον. Και σαφώς όπως διαφαίνεται το μέλλον, είναι πολύ δύσκολη εποχή για Low Cost επιχειρήσεις, ενώ στις μικρομεσαίες αποστάσεις, το προβάδισμα αποκτούν πλέον τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων.
Ε, ρε πόσο δίκιο είχε ο άνθρωπος που κορόιδευα, που είχε βάλει στο αεροπλάνο ζακούζι και υπνοδωμάτια!
0 x

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 28
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό ckabi » 24 Απρ 2020, 07:36

6circles έγραψε:
Συγκρίνετε την εταιρία του "κυρίου" αυτού με την αξιοπρεπέστατη και κοινωνικά υπεύθυνη στάση της Αιγαίου: εκτελεί με δικά της έξοδα έκτατες πτήσεις μεταφοράς αναγκαίων υλικών, και έχει δηλώσει ότι έχει ρευστό μέχρι τέλος του χρόνου αντί να τρέξει να ζητήσει βοήθεια ( δηλ κάτι δις ) από το κράτος .

Ίσως να είναι καιρός να σκεφτούμε στο μέλλον όλοι μας σε ποιόν δίνουμε τα λεφτά μας όταν επιλέγουμε πτήση / αερομεταφορέα.
Ίσως να αξίζει να "θυσιάζουμε" 10 και 20 ευρώ παραπάνω για να ανταμείψουμε εταιρίες κοινωνικά υπεύθυνες και όχι ανάλγητες.
Εγώ ξέρω με ποιά εταιρία θα ταξιδεύω όταν τελειώσει ο "πόλεμος", και θα έχει 2 γλάρους στο κάθετο σταθερό. :great:


Έλεγα ότι το λες για αστείο, αλλά εσύ το λες σοβαρά. Η εταιρία που από τη μία δηλώνει ότι έχει ρευστότητα και από την άλλη έχει ήδη πάρει βοήθεια από το κράτος με μία ΠΝΠ που δεσμεύει τα χρήματα που έχουν προπληρώσει οι πελάτες της για 1,5 χρόνο. Με χρήματα των άλλων κάνει η Αιγαίου δημόσιες σχέσεις δηλαδή. Ακριβώς το αντίθετο λοιπόν. Είναι καιρός να σκεφτούμε στο μέλλον όλοι μας σε ποιόν δίνουμε τα λεφτά μας. Τα δίνουμε όχι σε κάποιον επειδή είναι "Έλληνας", αλλά σε αυτόν που μας σέβεται περισσότερο
0 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/


Thanos-K
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 30 Ιαν 2010, 22:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 30

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanos-K » 24 Απρ 2020, 10:29

Η ρύθμιση γιά τα "voucher" δεν έγινε μόνο γιά την Aegean αλλά γιά όλες τις εταιρείες που εμπλέκονται στα τουριστικά ή επαγγελματικά ταξίδια που σημαίνει αεροπορικές, τουριστικές, ξενοδοχειακές και λοιπές συναφείς επιχειρήσεις.
1 x

skg2012
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 19:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 58

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό skg2012 » 24 Απρ 2020, 10:38

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 13-4-2020 - ΦΕΚ 84/Α/13-4-2020 που αφορά τη συγκεκριμένη ρύθμιση προς τις αεροπορικές εταιρείες.

ΜΕΡΟΣ ΙΕ: ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Άρθρο εξηκοστό πρώτο
Οφειλές από ματαιώσεις πτήσεων
Για το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020
έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, ισχύουν αναγκαστικά τα εξής:
α) Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου αεροπορικών εισιτηρίων προς επιβάτες, λόγω ματαιώσεων πτήσεων, εφόσον προβλέπονται από την ενωσιακή ή εθνική νομοθεσία, ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου της ματαιωθείσας πτήσης. Το πιστωτικό σημείωμα εκδίδεται από τον αερομεταφορέα και έχει ημερομηνία λήξης δεκαοκτώ (18) μήνες από την έκδοσή του. Κατά τη διάρκεια του δεκαοκτάμηνου, ο δικαιούχος του πιστωτικού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του αερομεταφορέα. Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος, η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Η οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον παρέλθουν δεκαοκτώ μήνες από την έκδοση του πιστωτικού σημειώματος και αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
β) Οι διατάξεις του παρόντος καταλαμβάνει απαιτήσεις που προκύπτουν εξαιτίας ματαιώσεων πτήσεων στο χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
γ) Οι διατάξεις του παρόντος εφαρμόζονται αναγκαστικά και σε συμβάσεις, στις οποίες έχει συμφωνηθεί μεταξύ των μερών, ως εφαρμοστέο όχι μόνο ελληνικό αλλά και αλλοδαπό δίκαιο, εφόσον τα σχετικά δικαιώματα προβλέπονται στην ενωσιακή νομοθεσία.
δ) Οι διατάξεις του παρόντος αφορά απαιτήσεις επιβατών από αερομεταφορέα που διαθέτει Άδεια Εκμετάλλευσης σε ισχύ, η οποία έχει χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην Ελλάδα είτε βάσει του Κανονισμού 2407/92 του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 1992, σχετικά με την έκδοση αδειών των αερομεταφορέων, είτε βάσει του Κανονισμού 1008/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 24ης Σεπτεμβρίου και συγκεκριμένα του Κεφαλαίου II αυτού περί «Άδειας Εκμετάλλευσης».
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες