Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 85

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 02 Ιουν 2020, 12:26

Μόλις είδα ότι και το Υπουργείο Εξωτερικών έχει ανακοινώσει το ίδιο κείμενο με το ΝΟΤΑΜ:

https://www.mfa.gr/en/current-affairs/s ... world.html

Οπότε ναι, από πόλεις εκτός λίστας από 15 Ιουνίου δεν πρέπει να υπάρχει θέμα καραντίνας.
0 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 190

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 03 Ιουν 2020, 17:23

Όσον αφορά τη λίστα του EASA

Ο ίδιος ο EASA έχει τώρα disclaimer ότι αυτή η λίστα δεν έχει σκοπό να προτείνει περιορισμούς όπως καραντίνα.

DISCLAIMER
This list is intended to ensure an additional layer of protection for passengers and aircrew, namely the disinfection of aircraft as specified in by EASA SD 2020-01 and SD 2020-02. The list is not intended to suggest travel restrictions or other public health measures (such as quarantine) at State level.


Το διάβασαν και στα αρμόδια υπουργεία που ισχυρίζουν ότι η πολιτική τους στηρίζεται σε επιστημονικά κριτήρια;
0 x

Άβαταρ μέλους
af1
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 15 Αύγ 2010, 02:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): FIN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EFOU

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό af1 » 03 Ιουν 2020, 17:43

Σε περίπτωςση τράνζιτ δεν κατάλαβα τι ισχύει ακριβώς.

Q: Is there a difference whether travel is direct or via transit?
A: No. The same rules apply whether travel is completed directly point-to-point or via transit.


Αυτό τί σημαινει ότι ισχύουν οι ίδιοι κανόνες με το πρώτο αεροδρόμιο ή με το αεροδρόμιο στο οποίο κάνεις τράνζιτ;

Πρόκειται να κάνω το HEL-ARN-SKG τέλη Ιουλίου επομένως αν δεν αλλαξει η κατάσταση ίσως έχω θέμα...
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 190

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 03 Ιουν 2020, 18:02

Όπως εγώ το καταλαβαίνω, το αεροδρόμιο προέλευσής σου είναι το HEL, επομένως θεωρητικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Δηλ, το HEL-ARN-SKG (transit) είναι το ίδιο με HEL-SKG (P2P).

Βέβαια, μένει το ερώτημα πώς θα γίνει στη πράξη, δηλ. εάν θα βάλουν όλο το αεροπλάνο από το ARN σε καραντίνα ή εάν κατά τη άφιξη θα ελέγξουν κάθε επιβάτη από ποιό αεροδρόμιο ξεκίνησε.

Αντιθέτως, εάν πετάς ARN-FRA-ATH, ισχύει καραντίνα, γιατί ξεκίνησες από το ARN. Ξανά με το ερώτημα πώς θα εφαρμοστεί στη πράξη. Θα έχουν λίστα στο αεροδρόμιο ποιός ξεκίνησε από πού;
1 x


chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 38

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό chr04 » 03 Ιουν 2020, 19:53

Κι αν οι κρατήσεις είναι ξεχωριστές;
Δηλαδή άλλο εισιτήριο το ARN FRA και άλλο το FRA ATH;
Επίσης τι εννοούμε transit; ,Αν η πρώτη πτήση είναι πρωινή και η δεύτερη βραδυνή ποιος και πώς μπορεί να ελέγξει αν έχω περάσει όλη την μέρα κόβοντας βόλτες στην πόλη;
Μπαζει από παντού.
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2794
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 123
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό MerNion » 03 Ιουν 2020, 20:24

Εντάξει, δεν ψάχουν για τρομοκράτες... Προσπαθούν να "στεγανοποιήσουν" το 90% των ταξιδιωτών. Οσοι θέλουν να το αποφύγουν, μπορούν με τον τρόπο τους να το αποφύγουν. Δεν νοιάζονται για εμάς τους "τρελούς" που θα κάνουμε ολόκληρη ιστορία για να πάμε από το Α στο B μέσω X αλλά για την πλειοψηφία των τουριστών που θέλουν απλά να πάνε για διακοπές εύκολα και γρήγορα.
5 x

Άβαταρ μέλους
af1
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 15 Αύγ 2010, 02:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): FIN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EFOU

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό af1 » 04 Ιουν 2020, 14:17

Ulrike έγραψε:Όπως εγώ το καταλαβαίνω, το αεροδρόμιο προέλευσής σου είναι το HEL, επομένως θεωρητικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Δηλ, το HEL-ARN-SKG (transit) είναι το ίδιο με HEL-SKG (P2P).

Βέβαια, μένει το ερώτημα πώς θα γίνει στη πράξη, δηλ. εάν θα βάλουν όλο το αεροπλάνο από το ARN σε καραντίνα ή εάν κατά τη άφιξη θα ελέγξουν κάθε επιβάτη από ποιό αεροδρόμιο ξεκίνησε.

Αντιθέτως, εάν πετάς ARN-FRA-ATH, ισχύει καραντίνα, γιατί ξεκίνησες από το ARN. Ξανά με το ερώτημα πώς θα εφαρμοστεί στη πράξη. Θα έχουν λίστα στο αεροδρόμιο ποιός ξεκίνησε από πού;


Μου φαίνεται λογική η ερμηνεία.
Τώρα για το πως θα εφαρμοστεί κάτι τέτοιο στην πράξη ίσως να μην το ξέρει κανένας ακόμη. Μάλλον θα βουν οδγηγίες αργότερα.
0 x


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 78

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 04 Ιουν 2020, 15:49

Στο μεταξύ κάπου διάβασα πως η Κατάρ ισχυρίστηκε πως όλοι οι επιβάτες θεωρήθηκαν υγιείς πριν την πτήση - τώρα με τί κριτήρια δεν το ξέρω.
1 x

Aris1979
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 58

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 04 Ιουν 2020, 22:04

Για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους: Κανένας δε μπορεί να επιβεβαιώσει ότι ένας επιβάτης δεν είναι φορέας του ιού, αν δεν έχει εξεταστεί προ της επιβίβασης (και όχι προ 24ωρου ή προ κάποιων ημερών) με τεστ αντισωμάτων. Τα αποτελέσματα για να βγουν απαιτούν ένα διάστημα 4-6 ωρών και τα εργαστήρια που αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των τεστ, στη Γερμανία τουλάχιστον, έχουν κυριολεκτικά γονατίσει. Θεωρώ, στη συγκεκριμένη στιγμή και με τα μέσα που διατίθενται, σε κανένα αεροδρόμιο πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει η δυνατότητα να εκτελούνται τεστ ανίχνευσης αντισωμάτων σε όλους όσους ταξιδεύουν. Συνεπώς κάνεις δε μπορεί να εγγυηθεί ότι οι επιβάτες σε ένα αεροσκάφος δεν είναι φορείς του ιού.

Αυτό που μπορεί να γίνει και γίνεται είναι ο έλεγχος θερμοκρασίας σώματος και έλεγχος του κλινικού ιστορικού. Αυτό φαντάζομαι ότι εννοεί η Qatar με την ανακοίνωσή της. Δυστυχώς έτσι όμως δεν εντοπίζονται οι ασυμπτωματικοί φορείς.

Ας μην ψάχνουμε να βρούμε θεωρίες συνωμοσίας ή θεωρίες εμπαιγμού. Στο φόρουμ γελάμε ενίοτε με ατάκες, γνώμες, ρεπορτάζ κτλ από ανθρώπους άσχετους με το αντικείμενο της αεροπορίας. Μην αρχίσουμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο σε θέματα που άπτονται της ιατρικής, γιατί θα γελάνε άλλοι μαζί μας.

Υ. Γ Δυστυχώς διαγράφτηκε το σχόλιο ενός συμφορίτη, στο οποίο ήθελα κατά κύριο λόγο να τοποθετηθώ.
1 x

d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 614
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 46

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 05 Ιουν 2020, 07:38

Αυτό που δε διευκρινίζεται και ελπίζω να ανακοινωθεί προσεχώς κάτι σχετικό, είναι οι διαδικασίες από 1 Ιουλίου σε περίπτωση που ένας ή περισσότεροι επιβάτες μιας πτήσης είναι θετικοί. Προφανώς οι θετικοί θα μπουν σε καραντίνα 14 ημερών, αλλά τι θα γίνει με τους υπόλοιπους; Θα μπουν και εκείνοι σε καραντίνα, πού και για πόσο καιρό; Στο ξενοδοχείο-δωμάτιο που έχουν κλείσει ή σε άλλο χώρο; Αν φιλοξενούνται θα επιτραπεί να μείνουν εκεί που έχουν κανονίσει ή θα τους πάνε με το ζόρι αλλού;
Στο site του ΥΠΕΞ ή του ΕΟΔΥ δεν υπάρχει κάτι σχετικό.
1 x


sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 56

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 05 Ιουν 2020, 13:00

Aris1979 έγραψε:Για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους: Κανένας δε μπορεί να επιβεβαιώσει ότι ένας επιβάτης δεν είναι φορέας του ιού, αν δεν έχει εξεταστεί προ της επιβίβασης (και όχι προ 24ωρου ή προ κάποιων ημερών) με τεστ αντισωμάτων. Τα αποτελέσματα για να βγουν απαιτούν ένα διάστημα 4-6 ωρών και τα εργαστήρια που αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των τεστ, στη Γερμανία τουλάχιστον, έχουν κυριολεκτικά γονατίσει.


Να συμπληρώσω πως ούτε τα τεστ αντισωμάτων είναι λύση, για πολλούς λόγους.
1. Δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή αξιόπιστα τεστ αντισωμάτων
2. Τα τεστ αντισωμάτων δείχνουν αν μολύνθηκες κάποια στιγμή, όχι αν είσαι τώρα φορέας/ασθενής. Δηλαδή ακόμη και αν υπήρχαν αξιόπιστα τεστ, θα έδειχναν θετικό και κάποιον που νόσησε για παράδειγμα τον Μάρτιο. Αυτός όμως δεν φέρει τον ιό και μάλιστα είναι πιο ασφαλής από οποιονδήποτε
3. Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν παράγει αμέσως αντισώματα - υπάρχει ένα χρονικό διάστημα κάποιων ημερών για να συμβεί αυτό

Ουσιαστικά τα τεστ αντισωμάτων δεν έχουν καμία χρησιμότητα κατά την είσοδο ανθρώπων. Στο μόνο που θα ήταν χρήσιμα θα ήταν στη δημιουργία κάποιου τύπου "διαβατηρίου" ανοσίας. Αλλά το ποσοστό ατόμων με ανοσία αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά χαμηλό και υπάρχουν και ηθικά/δεοντολογικά/νομικά εμπόδια για κάτι τέτοιο.

Τα μοριακά τεστ "πιάνουν" φορείς και νοσούντες, αλλά και πάλι όχι 100% (θα πρέπει να γίνεται και επαναληπτικό) και δεν νομίζω πως θα είναι πολύ πρακτικά (κόστος, χρόνος για το αποτέλεσμα, εντοπισμός και ιχνηλατήσεις κλπ).
1 x

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 77

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 05 Ιουν 2020, 13:22

Μαθαίνουμε και αρκετά πάνω στην ιατρική εδώ...
0 x

Aris1979
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 58

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 05 Ιουν 2020, 15:39

Μοριακά τεστ -PCR είναι διαθέσιμα και πραγματοποιούνται στο αεροδρόμιο της Βιέννης για όσους δεν επιθυμούν να παραμείνουν σε καραντίνα. Το κόστος είναι 190 ευρώ.
https://www.viennaairport.com/pcrtest

Θα συμφωνήσω ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα να αποκλειστεί 100% η πιθανότητα κάποιος να είναι φορέας, ακόμα και με αρνητική PCR. Ψευδώς αρνητικά αποτελέσματα υπάρχουν πάντα. Το τεστ αντισωμάτων, ιδίως αν πρόκειται για IgM ή για IgA, θα δείξουν πρόσφατη μόλυνση, αλλά έχουν ευαισθησία της τάξης του 80%. Για τα IgG, που σημαίνουν ουσιαστικά και ανοσία, φυσικά και απαιτείται χρόνος μέχρι να αναπτυχθούν από τον οργανισμό, όπως και τα IgM και A, αλλά σαφώς μεγαλύτερο.
Επειδή σίγουρα ξεφεύγω από τη θεματολογία του φόρουμ, ήθελα πάλι να πω ότι όπως είναι τα πράγματα σήμερα δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, το ανθρώπινο δυναμικό, τα απολύτως αξιόπιστα τεστ και ο χρόνος, ώστε να ελέγχονται μαζικά και αξιόπιστα όλοι όσοι επιβαίνουν σε ένα αεροπλάνο.
0 x


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 78

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 07 Ιουν 2020, 09:27

Επίσης σε άμεση σχέση με την προσπάθεια αποφυγής συνωστισμού, να υποθέσουμε και πως η Ryanair (ή και όσες χρησιμοποιούν ανάλογες τακτικές κατά τόπους) θα πρέπει κάπως να περιορίσει το υποχρεωτικό "μάντρωμα" στις πύλες, και να γίνεται ο έλεγχος επιβίβασης ακριβώς πριν αυτή ξεκινήσει και όχι 45 λεπτά νωρίτερα;
0 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 85

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 07 Ιουν 2020, 12:19

Το μάντρωμα μάλλον θα συνεχιστεί, απλά θα "πρέπει" να έχει ο καθένας 1,5μ από τον επόμενο. Σε κάποια περιφερειακά αυτό σημαίνει μια πτήση να πιάνει όλη την αίθουσα αναχωρήσεων :mrgreen: . Χωρίς το "μάντρωμα" της Ryanair ή έστω χωρίς ουρές στο boarding θα υπάρχουν καθυστερήσεις. Αλλά και πως θα υποχρεώνει μια αεροπορική/o handler/το αεροδρόμιο τους επιβάτες να μην πατάει ο ένας τον άλλον στο boarding; Θα βάλεις "σημαδάκια" στο πάτωμα στο 1,50 και μετά θα στοιβάζονται οι επιβάτες 44εκ από τον διπλανό τους;
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες