Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό Belavia » 20 Δεκ 2010, 11:49

Αυτή είναι δημιουργική διαφήμιση ….της Air New Zealand. Μπράβο τους. :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=GnhVcD74i14&NR=1
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 323

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Δεκ 2010, 21:04

Γράμμα προς την ΒΑΑ


How Helsinki airport deals with snow and ice
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 23 Δεκ 2010, 12:04

Δέν είναι ακριβώς "άρθρο",αλλά σ'αυτήν την σελίδα:

http://www.huffingtonpost.com/doug-lansky/the-worlds-5-worst-airpla_b_676087.html#s125622

μπορείτε να ανεβάσετε φωτογραφίες τών χειρότερων αεροπορικών colour schemes/liveries που έχετε δεί ή βγάλει.Μπορείτε να προσθέσετε και κακεντρεχές σχόλιο (ελπίζω να μήν τα βλέπουν οι υπεύθυνοι τών paint shops τών αεροπορικών εταιρειών...)
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
dragonflyer
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 23:45
Τοποθεσία: Back to our lovely country...
Επικοινωνία:

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό dragonflyer » 15 Ιαν 2011, 09:47

2010 statistics on TSA airport screening from the Department of Homeland Security:

Terrorist Plots Discovered 0
Transvestites 133 :)
Hernias 1,485
Hemorrhoid Cases 3,172
Enlarged Prostates 8,249
Breast Implants 59,350 :!:
Natural Blondes 3 :!:

(Τα emoticons δικά μου)
Πηγή http://www.flyertalk.com/forum/travel-safety-security/1168549-just-released-2010-tsa-statistics.html
0 x
Με εκτίμηση ... Dragonflyer...
PS... Trying : a. not to talk when having nothing to say, b. to keep number of landings equal or greater than number of take-offs


Άβαταρ μέλους
kachius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 12:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 10

Re: Ενδιαφεροντα αεροπορικα βιντεο στο Internet.

Δημοσίευσηαπό kachius » 20 Ιαν 2011, 16:56

Όμορφο βιντεάκι με πρωταγωνίστες γάλλους "2λιτρους" καβαλάρηδες
http://devour.com/video/sky-fighters/
0 x
κάχιους

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό vassdel » 23 Ιαν 2011, 22:49

Δεν έχω άποψη και γνώση για το site NEWS247. Τυχαία έπεσα πάνω του μέσω του yahoo, όπου στην ενότητα άμυνα, ανακάλυψα τα εξής άρθρα, τα οποία είναι στη διακριτική σας ευχέρεια να ονομάσετε λαβράκια ή μαργαριτάρια. Κάποια είναι ενδιαφέροντα:

Ετοίμαζαν απόβαση στο Αιγαίο
Σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας Yeni Safac (aakunz καλά το έγραψα;), οι γείτονες είχαν σκοπό το 2002-2003 να "χτυπήσουν" από Λέσβο μέχρι Λέρο, με κύριο άξονα τις Οινούσες. Γνώμη μου είναι πως σε περιόδους ασκήσεων, είναι λογικό η χώρα με την επεκτατική πολιτική να σχεδιάζει "επεκτατικά" σενάρια. Οι Τουρκομαθείς μπορούν να βρουν καλύτερα το νόημα πίσω από τις λέξεις στο τουρκικό δημοσίευμα...

Η άγνωστη αργκό των πιλότων
Αυτό είναι άλλ' αντ' άλλα, της Παρασκευής το γάλα... Ένας αχταρμάς από λέξεις αργκό που χρησιμοποιούν κυρίως ίκαροι, άντε κ βαριά πρώτο χρόνο ανθυποσμηναγοί, ανακατεμένος με πραγματικές κωδικές λέξεις που χρησιμοποιούν τα ραντάρ και τα αεροσκάφη αναχαίτισης, στις μεταξύ τους επικοινωνίες... Απορώ, πού το βρήκε ο συντάκτης και πόσο περήφανος είναι για την δημοσιογραφική του επιμέλεια...

Αερομαχίες με τα μάτια
Άρθρο, που σύμφωνα με "ανεπίσημες πηγές της ΠΑ" (sic), υποστηρίζει πως δεν αναχαιτίζουμε τα τουρκικά μαχητικά για λόγους οικονομίας.

Έρχονται νέα ελικόπτερα
Φωτογραφίες από τις εγκαταστάσεις της Eurocopter στο Marignane της έναρξης εκπαίδευσης των ελληνικών πληρωμάτων της Αεροπορίας Στρατού στο ελικόπτερο NH-90. Βέβαια, από την έναρξη εκπαίδευσης μέχρι το "Έρχονται νέα ελικόπτερα", υπάρχει μια αποστασούλα θαρρώ...

Ήρωες οι Έλληνες πιλότοι
Πιασάρικος τίτλος για ένα σημαντικό γεγονός, αναφορά για το οποίο δεν άκουσα από τα ΜΜΕ (τουλάχιστον, όχι εκτενή). Μιλάει για τα πληρώματα των CL-415 που βοήθησαν στην κατάσβεση των πυρκαγιών στο Ισραήλ τον περασμένο Δεκέμβριο. Τεράστια εμπειρία για τα πληρώματα και καλή ένεση τόνωσης του ηθικού τους. Μόνο που η δική μου ένσταση είναι η εξής: Τα παιδιά που πετάνε με 215 & 415, ήταν, είναι κ θα είναι ήρωες, πολύ πριν μεταβούν σε οποιοδήποτε ξένο κράτος. Οι ζωές και τα δάση που έχουν σώσει στην Ελλάδα, είναι ανεκτίμητες. Το ίδιο ισχύει και για τα ελικόπτερα (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...), μόνο που εμείς βοηθήσαμε στην Αλβανία κ όχι στο Ισραήλ, οπότε η δεξίωση (και η καταξίωση), ήταν μικρότερου βεληνεκούς...
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό OA701 » 24 Ιαν 2011, 00:33

vassdel έγραψε:Δεν έχω άποψη και γνώση για το site NEWS247. Τυχαία έπεσα πάνω του μέσω του yahoo, όπου στην ενότητα άμυνα, ανακάλυψα τα εξής άρθρα, τα οποία είναι στη διακριτική σας ευχέρεια να ονομάσετε λαβράκια ή μαργαριτάρια. Κάποια είναι ενδιαφέροντα:

Ετοίμαζαν απόβαση στο Αιγαίο
Σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας Yeni Safac (aakunz καλά το έγραψα;), οι γείτονες είχαν σκοπό το 2002-2003 να "χτυπήσουν" από Λέσβο μέχρι Λέρο, με κύριο άξονα τις Οινούσες. Γνώμη μου είναι πως σε περιόδους ασκήσεων, είναι λογικό η χώρα με την επεκτατική πολιτική να σχεδιάζει "επεκτατικά" σενάρια. Οι Τουρκομαθείς μπορούν να βρουν καλύτερα το νόημα πίσω από τις λέξεις στο τουρκικό δημοσίευμα...

Ως κάτοικο της ανατολικής συνοριογραμμής, με έχει κουράσει αυτή η ιστορία και η συνεχείς αναφορές των μμε στους Τούρκους και τις βλέψεις τους. Εμάς, μας ρώτησαν? Τους βρίσκω αγενέστατους οπότε αν μας θέλουν τόσο ας έρθουν να μας πάρουν. Θα τους ετοιμάσουμε ένα all inclusive για να φάνε καλά :twisted:

Η άγνωστη αργκό των πιλότων
Αυτό είναι άλλ' αντ' άλλα, της Παρασκευής το γάλα... Ένας αχταρμάς από λέξεις αργκό που χρησιμοποιούν κυρίως ίκαροι, άντε κ βαριά πρώτο χρόνο ανθυποσμηναγοί, ανακατεμένος με πραγματικές κωδικές λέξεις που χρησιμοποιούν τα ραντάρ και τα αεροσκάφη αναχαίτισης, στις μεταξύ τους επικοινωνίες... Απορώ, πού το βρήκε ο συντάκτης και πόσο περήφανος είναι για την δημοσιογραφική του επιμέλεια...

Συμφωνώ μαζί σου. Ακταρμάς που στόχο έχει να γελοιοποιήσει χωρίς να προσφέρει κάτι.

Αερομαχίες με τα μάτια
Άρθρο, που σύμφωνα με "ανεπίσημες πηγές της ΠΑ" (sic), υποστηρίζει πως δεν αναχαιτίζουμε τα τουρκικά μαχητικά για λόγους οικονομίας.

Δεν το θεωρώ απίθανο, άσε που δεν υπάρχει και λόγος εδώ που τα λέμε. Τις τελευταίες εβδομάδες πάντως είναι αρκετά αυξημένη η παρουσία της ΠΑ στους αιθέρες της Ρόδου, πράγμα όχι σύνηθες.

Έρχονται νέα ελικόπτερα
Φωτογραφίες από τις εγκαταστάσεις της Eurocopter στο Marignane της έναρξης εκπαίδευσης των ελληνικών πληρωμάτων της Αεροπορίας Στρατού στο ελικόπτερο NH-90. Βέβαια, από την έναρξη εκπαίδευσης μέχρι το "Έρχονται νέα ελικόπτερα", υπάρχει μια αποστασούλα θαρρώ...

Βασίλη, τι σημαίνει "ο πιλότος δεν χρειάζεται να ακουμπήσει χειριστήρια για να το πετάξει παρά μόνο σε κατάσταση ανάγκης"? Σε νορμάλ καταστάσεις δλδ πώς το πετάει?

Ήρωες οι Έλληνες πιλότοι
Πιασάρικος τίτλος για ένα σημαντικό γεγονός, αναφορά για το οποίο δεν άκουσα από τα ΜΜΕ (τουλάχιστον, όχι εκτενή). Μιλάει για τα πληρώματα των CL-415 που βοήθησαν στην κατάσβεση των πυρκαγιών στο Ισραήλ τον περασμένο Δεκέμβριο. Τεράστια εμπειρία για τα πληρώματα και καλή ένεση τόνωσης του ηθικού τους. Μόνο που η δική μου ένσταση είναι η εξής: Τα παιδιά που πετάνε με 215 & 415, ήταν, είναι κ θα είναι ήρωες, πολύ πριν μεταβούν σε οποιοδήποτε ξένο κράτος. Οι ζωές και τα δάση που έχουν σώσει στην Ελλάδα, είναι ανεκτίμητες. Το ίδιο ισχύει και για τα ελικόπτερα (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...), μόνο που εμείς βοηθήσαμε στην Αλβανία κ όχι στο Ισραήλ, οπότε η δεξίωση (και η καταξίωση), ήταν μικρότερου βεληνεκούς...

Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Ζωές και δάση που έχουν σωθεί στη χώρα μας είναι η κύρια και ανεκτίμητη προσφορά τους. Τα υπόλοιπα είναι απαραίτητες δημόσιες σχέσεις (καλής γειτονίας το λένε νομίζω.)
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό vassdel » 24 Ιαν 2011, 15:57

OA701 έγραψε:Βασίλη, τι σημαίνει "ο πιλότος δεν χρειάζεται να ακουμπήσει χειριστήρια για να το πετάξει παρά μόνο σε κατάσταση ανάγκης"? Σε νορμάλ καταστάσεις δλδ πώς το πετάει?


Γενικά το άρθρο είναι άλλ' αντ' άλλα.

Αν διαβάσεις τί έγραψα:
vassdel έγραψε:Φωτογραφίες από τις εγκαταστάσεις της Eurocopter στο Marignane της έναρξης εκπαίδευσης των ελληνικών πληρωμάτων της Αεροπορίας Στρατού στο ελικόπτερο NH-90.


Τις φωτογραφίες επισήμανα και όχι το άρθρο.

Τα ελικόπτερα που έχουν 4-axis autopilot, μπορούν μέσω του αυτομάτου να ελέγχουν πλήρως το ελικόπτερο, σε όλες τις φάσεις τις πτήσης. Το ελικόπτερο έχει μεγάλες βαθμίδες ευελιξίας και ελευθερίας, οπότε ήταν πολύ δύσκολο να φτιάξουν αυτόματους που θα ελέγχουν κίνηση σε 4 άξονες (τους 3 γνωστούς pitch-roll-yaw, αλλά και το κατακόρυφο πάνω-κάτω). Στα ελικόπτερα που ισχύει αυτό (όπως πχ στο Super Puma) μπορείς να επιλέξεις με button κάποιες, αν όχι όλες, συνθήκες πτήσης. Π.χ., εγώ μπορώ να πατήσω το κουμπί hover και το ελικόπτερο θα απογειωθεί και κάτσει μετεώριση στο ύψος που έχω επιλέξει. Θα πατήσω το κουμπί Transition-Up και θα απογειωθεί. Θα πατήσω cruise, airspeed, altitude κλπ και ουσιαστικά, μπορώ να κάνω τα πάντα από την απογείωση, μέχρι την επιστροφή σε μετεώριση. χωρίς να ακουμπήσω χειριστήρια.
Στην eurocopter μας έλεγαν στην εκπαίδευση, πως το ελικόπτερο για να πετάξει, απαιτεί 2 μέλη πληρώματος: έναν άνθρωπο και ένα σκύλο. Ο άνθρωπος χρειάζεται για να φροντίζει τον σκύλο. Ο σκύλος για να προσέχει, μην τυχόν αγγίξει ο άνθρωπος τίποτα...

Η αλήθεια βέβαια απέχει λιγουλάκι. Εννοείται πως νύχτα ή IMC, αφήνω τον αυτόματο να κρατάει ύψη πορείες και radials. Επίσης, είμαι αναγκασμένος να χρησιμοποιήσω το αυτόματο σύστημα για να "κατέβω" στη θάλασσα νύχτα, αφού δεν έχω συγκριτικά σημεία για να το κάνω manual. Αλλά σε γενικές γραμμές, πρέπει να πετάω και το ελικόπτερο και επίσης, δεν νιώθω καλά να αφήσω το ελικόπτερο να απογειωθεί ανάμεσα από βράχους και δέντρα, ή να πετάξει μέσα στη χαράδρα, μιας κ το ελικόπτερο δεν βλέπει τα εμπόδια. Απλά, του λες να πετάξει στα 1000 πόδια κ πετάει. Αν στα 1000 έχει τοίχο, δεν πολυνοιάζεται...
Αφού λοιπόν, στα "δύσκολα" πρέπει να πετάξω, πρέπει αρχικά να εκπαιδευτώ και να συντηρώ την ικανότητά μου στα εύκολα. Οπότε, με λίγα λόγια, αν και λέω πως το ελικόπτερο μπορεί να τα κάνει όλα μόνο του, στην ουσία το αφήνω να κάνει μόνα όσα εγώ δεν μπορώ. Λίγα, αλλά σημαντικά.

Το ίδιο ισχύει και για το 90ρι. Έχει αυτόματο 4 αξόνων, αλλά με τα χέρια θα το πετάνε.


Το άρθρο δεν το είχα διαβάσει. Βλέπω κι άλλες "ομορφιές" μέσα:

Τα ελικόπτερα αυτά είναι φτιαγμένα από full carbon υλικά (ανθρακόνημα, ενίσχυση kevlar).

Εννοείται πως περιέχουν υλικά μέσα με αυξημένη χρήση ανθρακονήματος. Κυρίως τα συστήματα προστασίας του cockpit (κάποιες πλάκες από kevlar στα καθίσματα και στην καμπίνα, που σκοπό έχουν να σταματήσουν αδέσποτες σφαίρες από φορητό οπλισμό). Όχι πως η άτρακτος είναι από kevlar.

Με παρεμβάσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας το πρόγραμμα των μεταφορικών ελικοπτέρων προχωράει πλέον κανονικά, ύστερα από καθυστερήσεις ετών με υπαιτιότητα της κατασκευάστριας εταιρείας. Συγκεκριμένα είχαν διαπιστωθεί προβλήματα στις διαμορφώσεις του ελικοπτέρου το οποίο τελικώς θα παραδοθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που είχε θέσει ο Ελληνικός Στρατός.

Ναι, μας φοβήθηκε η NHI, μιας και είμαστε οι μόνοι αγοραστές και είπε να κάνει γρήγορα, μη μας στενοχωρήσει........
Η αλήθεια είναι πως
The program ran into a 2 year production delay due to the complicated type approval procedure
. Τί έκανε το ΥΕΘΑ; Πήγε και έβγαλε approval; Έλεος με το γλύψιμο... Παραγγείλαμε το ελικόπτερο σε διαφορετική έκδοση (δομικά) από την ήδη εγκεκριμένη, οπότε έπρεπε να πάρει έγκριση πριν πετάξει (όπως και άλλες φορές έχει συμβεί στη χώρα μας...). Αν έπρεπε να κάνει 2 χρόνια η έγκριση, τα πήρε. Τέλος.

Και ένα στοιχείο που εντυπωσίασε τους εκπαιδευόμενους χειριστές: κατά την πρώτη δοκιμαστική πτήση έγινε αιώρηση στα 10000 πόδια! Σημειωτέον η αιώρηση είναι η πιο απαιτητική διαδικασία πτήσης αφού χρειάζεται η μέγιστη ισχύς κινητήρα. Στα UH-1H (Χιούι) η αιώρηση γίνεται το πολύ στα 400 πόδια.

Εδώ είναι που φορτώνω. Πριν το 2000, με ποιό ελικόπτερο κάναμε διασώσεις στα 10000 πόδια στον Όλυμπο; Με το Χιούι φυσικά. Εννοείται πως οι πανίσχυροι κινητήρες του 90 μπορούν να κάνουν μετεώριση εκτός ground effect σε μεγάλα ύψη, αλλά υπό προϋποθέσεις. Με άδειο Χιούι έχω κάνει μετεώριση στα 8000 στο πουθενά. Με γεμάτο Πούμα, ζοριζόμουνα καλοκαίρι να κάνω hover in ground effect στα 7300 στον Παρνασσό. Τί λέει αυτό; Τίποτα. Ώση / Βάρος είναι όλο κι όλο και το 90ρι έχει αρκετή. Δεν είναι κ κάτι που σε αφήνει άφωνο... Ειδικά αν το φορτώσεις με 20 κομμάντα με φουλ εξοπλισμό, καλοκαίρι και με άπνοια, πες μου πού θα κάνεις μετεώριση και γιατί.

Αλλά το να λές πως το Χιούι έχει ταβάνι στα 400 πόδια είναι προσβολή, ειδικά για τους χιλιάδες ανθρώπους που έχουν σώσει αυτά τα ελικόπτερα από Όλυμπο, Όσσα, Ψηλορείτη κλπ.

Αυτά από τα ανθυπομπλόγκς.
0 x

Άβαταρ μέλους
tasos-SMI
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 17 Ιαν 2010, 22:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 6

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό tasos-SMI » 01 Φεβ 2011, 02:50

Ηπερηχητικό business jet ετοιμάζει η Αerion (δεν τη γνώριζα! :D )...Θα μπορεί να κάνει το Φρανκούρτη-Σικάγο σε 6 ώρες..ή αν προτιμάτε..Παρίσι-Νέα Υόρκη σε 4,2 ώρες!! :shock:
Θα "κυκλοφορήσει" στους αιθέρες απ'το 2015 και μετά..

Για όποιους ενδιαφέρονται το τζετάκι κοστίζει 80.000.000$.. :shock: ..και μάλιστα η εταιρεία έχει δεχτεί ήδη 50 παραγγελίες..(Ή είμαστε οικονομικοί κρίσοι ή δεν είμαστε!)

Περισσότερα στα 2 link από κάτω..

http://www.aerioncorp.com/aerion-update-report

http://www.youtube.com/watch?v=hKzKBDF5N_c
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 01 Φεβ 2011, 09:42

Μάλιστα δέ η εν λόγω "Αέριον" έχει μαζέψει 50 παραγγελίες,εκάστη τών οποίων έχει προκαταβάλει 250.000 δολλάρια (εμ τί,παίζουμε;).

Τώρα βέβαια,εγώ έχω κάποιες απορίες:όπως π.χ. τί θα γίνη με τό boom carpet από 50 τέτοια υπερηχητικά jetάκια που θα πετάνε ταυτόχρονα ανά τον πλανήτη,και άν άλλοι 150 κροίσοι ζηλέψουν τους πρώτους 50 (η ζήλια μπορεί να κολλήση σάν ψώρα...) και πάρουν κι'αυτοί το δικό τους jetάκι,εμείς οι κοινοί θνητοί θα έχουμε συνέχεια τα boom-boom τους να ακούγωνται στ'αυτιά μας;

Λέει βέβαια στο site τους ότι το Αέριον μπορεί να πετάξη πάνω από κατοικημένη περιοχή σε mach 1.1 χωρίς να κάνη supersonic boom,αλλά εγώ είμαι επιφυλακτικός με όλα αυτά.Είδαμε πόσο μεγάλη εμπορική επιτυχία ήταν το Concorde (14 αεροπλάνα όλα κι'όλα,τα οποία μάλιστα δέν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν οποιαδήποτε γραμμή,αλλά μόνο αυτές που περνούσαν πάνω από τον Ατλαντικό).......
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 56
Επικοινωνία:

Videos From YouTube

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 08 Φεβ 2011, 14:16

0 x

Άβαταρ μέλους
OA570
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 17:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KDAB
x 7

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό OA570 » 09 Φεβ 2011, 22:54

Με αφορμη το ed force 1 ψαρεψα αυτο εδω...
Ο Bruce τεσταρει ενα Α320 ενω τα σχολια του ειναι ολα τα λεφτα :thx:

http://www.youtube.com/watch?v=IKBABNL-DDM
0 x
Talking about airplanes is a very pleasant mental disease.!

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 10 Φεβ 2011, 09:28

Εχει κανει ολοκληρο ντοκιμαντερ στο οποιο πεταει πολλους τυπους και αυτο ειναι ενα μερος μονο (νομιζω ηταν 5 επεισοδια)! :wink:
0 x


Άβαταρ μέλους
kachius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 12:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 10

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό kachius » 10 Φεβ 2011, 12:20

Ναι, το flying heavy metal!!

http://www.youtube.com/watch?v=Fqd17LoZd5oq

5 parts
0 x
κάχιους

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό OA701 » 11 Φεβ 2011, 23:55

H FR απαντά μέσω της ιστοσελίδας της για το περιστατικό του Λανθαρότε προβάλλοντας ένα ενδιαφέρον βίδεο με θέμα το light packing της χειραποσκευής. :thx:
:arrow: http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-delivers-online-lesson-to-belgian-students

Πραγματικά, τον ζήλεψα τον τυπά. Επιστήμη ολόκληρη το πακετάρισμα!!! Πριν το επόμενο ταξίδι μου στα ξένα (με FR most probably), θα ακολουθήσω το tutorial του. 8)
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες