επαθα σοκ βλεποντας αυτο το video...

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 27 Αύγ 2007, 18:07

Μερικές εύλογες αποριούλες:

1.Πρός την θεματοθέτρια alexandra.athens:από πού συμπεραίνεις οτι είναι η Air France;

2.Πρός τον pilot767:παρόμοια ερώτηση

3.Γενικώς απορών:
Οποια και να ήταν η εταιρεία,απολύθηκαν άραγε αυτοί που,στίς 30 τόσες χιλιάδες πόδια και μέ διακόσιους τόσους επιβάτες πίσω στην καμπίνα,αντί να προσέχουν τά όργανα τού αεροπλάνου τους πρόσεχαν τά "όργανα" τής "χώστες";Θέλω να πιστεύω πως -άν επιβεβαιωθή οτι επρόκειτο γιά την Air France-όχι μόνο απολύθηκαν αλλά τους επιβλήθηκαν και ποινικές κυρώσεις....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
TAKIS
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 23 Απρ 2004, 23:17
Τοποθεσία: Athens
x 6

Δημοσίευσηαπό TAKIS » 27 Αύγ 2007, 18:57

Αυτη σε ποια εταιρια δουλευει ??? :oops:

http://www.airlinepictures.net/photopos ... ent_1_.JPG
0 x

Άβαταρ μέλους
alexandra,athens
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 18 Φεβ 2007, 22:48
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό alexandra,athens » 27 Αύγ 2007, 20:07

Hastaroth έγραψε:Μερικές εύλογες αποριούλες:

1.Πρός την θεματοθέτρια alexandra.athens:από πού συμπεραίνεις οτι είναι η Air France;

2.Πρός τον pilot767:παρόμοια ερώτηση

3.Γενικώς απορών:
Οποια και να ήταν η εταιρεία,απολύθηκαν άραγε αυτοί που,στίς 30 τόσες χιλιάδες πόδια και μέ διακόσιους τόσους επιβάτες πίσω στην καμπίνα,αντί να προσέχουν τά όργανα τού αεροπλάνου τους πρόσεχαν τά "όργανα" τής "χώστες";Θέλω να πιστεύω πως -άν επιβεβαιωθή οτι επρόκειτο γιά την Air France-όχι μόνο απολύθηκαν αλλά τους επιβλήθηκαν και ποινικές κυρώσεις....



στο φορουμ οπου το βρηκα αυτο ανεφεραν..τωρα το κατα ποσο ειναι αλη8εια δε γνωριζω...η στολη παντως πρεπει να βοηθα...???
0 x

Άβαταρ μέλους
leandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 21:14
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
Τοποθεσία: Χανιά Κρήτης
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό leandros » 27 Αύγ 2007, 20:40

ντροπή πάντως. Φανταστείτε σε μια κρίση πόσο χαλαρά θα ήταν τα πράγματα και τι αυτό θα εγκειμωνούσε για την ασφάλεια πτήσεων.
0 x
"Flight attendants, prepare for take off please!"

http://www.meteo.gr/stations/chania/


Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pingu » 27 Αύγ 2007, 21:12

Άμα δεν εγκυμονούν οι αεροσυνοδοί αυτές μετά από τα ταξίδια τους.... :lol:
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος

Άβαταρ μέλους
Adverse Yaw
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 27 Αύγ 2007, 23:18

Δημοσίευσηαπό Adverse Yaw » 27 Αύγ 2007, 23:22

Δεν νομίζω ότι τα κάλλη του πληρώματος καμπίνας είναι αυτά που αποσπούν την προσοχή του κυβερνήτη. Μάλλον ειναι πιο απασχολημένος να βάζει και να βγάζει τις επωμίδες του (00:58)............
0 x

Άβαταρ μέλους
pilot767
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 15:10
Τοποθεσία: 23street clouds
Επικοινωνία:

δ

Δημοσίευσηαπό pilot767 » 28 Αύγ 2007, 02:16

ΑΓΑΠΗΤΕ hastaroth

Το πληρωμα μιλαει με παριζιανικη προφορα γαλλικα(εκτος και αν τα εχω ξεχασει) και επειτα απο τι ξερω δεν υπαρχει γαλλικη εταιρια εκτος της air france που να πεταει 340(εκτος και αν κανω λαθος).

Η ντροπη δεν ειναι για τους 200+ επιβατες απο πισω αλλα τα αλλα αεροπλανα,φανταζεστε την προσιλωση των πληρωματων απο διερχομενα αεροσκαφη??Δεν θελω να φανταστω αντιδρασεις...... :lol: :lol:

Χαριτολογω
0 x


Άβαταρ μέλους
MAXIM
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 08 Μάιος 2004, 14:50
Τοποθεσία: ATHENS-DUSSELDORF

Re: δ

Δημοσίευσηαπό MAXIM » 28 Αύγ 2007, 13:54

Δεν ειναι και καμμια θεα η κοπελλα που κανει τις τσαχπινιες στον αερα.Μαλλον μια μετρια ΜΙΛΦ αλλα και τα εσωρουχα της καθολου φαντασια,το στηθος της συμπαθητικο....εγω θα προτιμουσα πιο μικρο.Καλο θα ηταν να μην γινονται τετοια στον αερα,αλλα αν γινονται-και τηρουνται οι καονονες ασφαλειας-ας μην ειμαστε τοσο αρνητικοι,ειναι ενα ευχαριστο διαλλειμα για το πληρωμα και μαλιστα αν ειναι ενα ταξιδι υπερατλαντικο.Μεγα λαθος η διαρροη του βιντεο,ειναι προσωπικα δεδομενα που δεν αφορουν αλλον κοσμο.
0 x
AIR PEFTO......

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: δ

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 28 Αύγ 2007, 16:20

pilot767 έγραψε:ΑΓΑΠΗΤΕ hastaroth

Το πληρωμα μιλαει με παριζιανικη προφορα γαλλικα(εκτος και αν τα εχω ξεχασει) και επειτα απο τι ξερω δεν υπαρχει γαλλικη εταιρια εκτος της air france που να πεταει 340(εκτος και αν κανω λαθος).


Το οτι μιλάει γαλλικά το κατάλαβα κι'εγώ,δυστυχώς ο background θόρυβος από τους κινητήρες δέν μέ άφηνε να ακούσω καλά τί έλεγαν,λίγα πράγματα ξεχώρισα.Θά ξαναδώ όμως το βίντεο πιό προσεχτικά.

Γιά την προφορά δέν είμαι ιδιαίτερα σίγουρος,την σήμερον ημέραν η χαρακτηριστική παριζιάνικη προφορά δέν είναι και τόσο εμφανής στους κατοίκους τού Παρισιού,αφού έχουν εγκατασταθεί εκεί και άτομα από άλλες πόλεις.

Δέν πρόσεξα άν το αεροπλάνο είναι 340 ή 320,θά το ξανακοιτάξω.Αν είναι 340 τότε ναί,μόνο η AF θα μπορούσε να είναι.

pilot767 έγραψε:Η ντροπη δεν ειναι για τους 200+ επιβατες απο πισω αλλα τα αλλα αεροπλανα,φανταζεστε την προσιλωση των πληρωματων απο διερχομενα αεροσκαφη??Δεν θελω να φανταστω αντιδρασεις...... :lol: :lol:

Χαριτολογω


Ε ναί,δέν φαντάζομαι οτι μέ τίς ταχύτητες τών σημερινών αεροπλάνων και τούς κανονισμούς separation θά μπορούσε να τους δή κανείς άλλος αυτούς τους εναέριους Γκουζγκούνηδες :lol: :lol:

Φαντάζεσαι όμως να είχε συνδέσει ο εικονολήπτης την κάμερά του μέ το IFE;

Edited:προσέχοντας καλύτερα είδα οτι όντως 340 είναι-φαίνονται σέ κάποιο πλάνο οι τέσσερεις thrust levers...
Τελευταία επεξεργασία από Hastaroth σε 28 Αύγ 2007, 16:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: δ

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 28 Αύγ 2007, 16:35

MAXIM έγραψε:Καλο θα ηταν να μην γινονται τετοια στον αερα,αλλα αν γινονται-και τηρουνται οι καονονες ασφαλειας-ας μην ειμαστε τοσο αρνητικοι,ειναι ενα ευχαριστο διαλλειμα για το πληρωμα και μαλιστα αν ειναι ενα ταξιδι υπερατλαντικο.


Μπορείς να μού εξηγήσης πώς γίνεται να τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας σέ ένα κόκπιτ που έχει μετατραπεί σέ πλατώ κινηματογραφικής τσόντας;

Αυτός που τραβούσε το βίντεο ήταν ο συγκυβερνήτης.Ο κυβερνήτης βεβαίως ψιλοτριβόταν και χαμούρευε την "χώστες" και ο relief pilot χασκογελούσε στο jumpseat του απολαμβάνοντας το θέαμα.Μέ άλλα λόγια το κόκπιτ είχε γίνει πρωκτοχανείο,ουδείς παρακολουθούσε την λειτουργία τών συστημάτων και άν συνέβαινε κάτι έκτακτο εκείνη την ώρα-π.χ.ένα uncommanded pitch up-όλοι αυτοί θά έψαχναν τά μυαλά τους στά κάγκελα,πρίν προλάβουν να μαζέψουν το αεροπλάνο.....


MAXIM έγραψε:Μεγα λαθος η διαρροη του βιντεο,ειναι προσωπικα δεδομενα που δεν αφορουν αλλον κοσμο.


Ευτυχώς που διέρρευσε το βίντεο,ώστε να τιμωρηθούν οι πρωταγωνιστές του καί να παραδειγματιστούν και άλλοι που τυχόν συνηθίζουν αυτά τά "ευχάριστα διαλλείμματα"....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5169
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 492
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 28 Αύγ 2007, 17:51

H Air Tahiti Nui στα 340, εχει γαλλοφωνα πληρωματα? :idea:
0 x
SX-811

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3893
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 304
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 28 Αύγ 2007, 18:19

seven4seven έγραψε:H Air Tahiti Nui στα 340, εχει γαλλοφωνα πληρωματα? :idea:


Η πρόσφατη εμπειρία μου λέει πως ναι, αλλά

:arrow: αυτή δεν είναι η στολή της ΤΝ
:arrow: τα πληρώματα ήταν πιο εξωτικά(ταχιτιανό λουκ) και όχι ασπρουλιάρικα :wink:
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3592
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 695

Δημοσίευσηαπό aakunz » 28 Αύγ 2007, 19:06

Aν αρχίσαμε το "βρες την εταιρία" και μιλάμε και για wide body, εγώ θα ήθελα να αντιπροτείνω την σεβάσμια AirTransat. Μήπως είναι αυτή;

Επίσης, είμαστε σίγουροι πως όλα αυτά έγιναν εν πτήσει και όχι πριν από αυτή; Το ρωτάω αυτό γιατί είχα δει το βίντεο όταν είχε δώσει το link o Gonso (είναι το ίδιο βίντεο, σωστά; ) και είχα μείνει με την εντύπωση ότι αυτά έγιναν εν όσω το αεροπλάνο ήταν στο έδαφος. Δυστυχώς δεν μου επιτρέπεται η πρόσβαση στο βίντεο από το γραφείο μου :(

Και τέλος πάντων, σιγά το ρωμαϊκό όργιο... έχω δει και ωραιότερες, αλλά και πληθωρικότερες αεροσυνοδούς, και δη ελληνίδες.
0 x


N74700
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 17:37

Δημοσίευσηαπό N74700 » 28 Αύγ 2007, 20:10

H Air Transat δεν έχει Α340. Η μόνη καναδική που έχει τον τύπο είναι η Air Canada, με 8 Α340-313Χ και κατατάσσεται αμέσως στις "ύποπτες"...!

Πέρα από το γέλιο, διακρίνω και αρκετές γελοιότητες στο video, με πρωταγωνιστή τον ανεκδιήγητο κυβερνήτη. Από τον τρόπο που συμπεριφέρονται όλοι μέσα στο κόκπιτ, εξαιρουμένου του relief (που βρέθηκε ξαφνικά σε οργανωμένο μπάχαλο). Προσέξτε:

1. Προσπαθεί να "αρπάξει" ματιές, με ένα χαμόγελο που είναι η επιτομή της αποχαύνωσης
2. Είναι λυτός
3. Είναι αμήχανος, σε όλη τη διάρκεια του video.
4. Δεν φαίνεται να ασκεί καμία εξουσία πάνω στο πλήρωμά του.
5. Ο δε συγκυβερνήτης, του έχει πάρει τον αέρα κανονικότατα, αφού τον αφήνει να τον βιντεοσκοπεί (προφανώς με κινητό, αν κρίνω από την ποιότητα!!) με το κεφάλι χωμένο σ' ένα ζευγάρι στήθη.

Εκεί που πάει να χουφτώσει και η συνοδός απομακρύνεται με νάζι, μου θυμίζει τον γεράκο του Μπένυ Χηλ, που τον αφήναν να βλέπει αλλά όχι και ν΄ακουμπά.

Αναρωτηθείτε δύο απλά πράγματα:
1. Πως θ' αντιδράσει αν πάνω στην αποχαύνωση, τύχει μία κρίση
2. Τι επιρροή ασκεί στο πλήρωμά του και πόση σημασία θα δώσει στους χειρισμούς και τις αποφάσεις του, αν αρχίσει το πουλί να πέφτει (το σιδερένιο!).

Κατακριτεόι όλοι, πολλώ δε μάλλον ο εξ αριστερών καθήμενος, κύριοι, βεβαίως βεβαίως!!
0 x

Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pingu » 28 Αύγ 2007, 23:32

aakunz έγραψε:Επίσης, είμαστε σίγουροι πως όλα αυτά έγιναν εν πτήσει και όχι πριν από αυτή;


Στο 50ο με 52ο δευτερόλεπτο, βλέπουμε:

1. Gear lever στη θέση up
2. Tο attitude indicator να δείχνει ότι το αεροσκάφος έχει pitch up - γύρω στις 6-7* θα έλεγα.

Λογικό συμπέρασμα -->> σκάφος εν πτήσει :wink:

Air Canada επίσης δεν είναι, γιατί δεν ταιριάζουν ούτε οι στολές των πληρωμάτων.

Παλαιότερες στολές πληρώματος:
http://www.uniformfreak.com/index2a.html

Τωρινή στολή πληρώματος:
http://www.aircanada.com/en/about/media ... niform.jpg

Έτσι, το μυστήριο παραμένει :evil:

Edit: Air Bourbon ? Μέχρι το 2003 πετούσε A340-200, μετά την αγόρασε η Air France...
0 x
Just my 2 cents !

Γιώργος



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες