Frequency scanner / AirBand

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Emerson
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 15 Μαρ 2004, 17:21

Δημοσίευσηαπό Emerson » 15 Δεκ 2006, 18:46

Εχω αγορασει και εγω την diamond , μαζι με το maycom 108. Να ρωτησω κατι? Εχει κατι σχεδιαγραμματα στο πλαι σχετικα με την αποδοση της, αυτο που εγω καταλαβαινω ειναι οτι για να ακουω αεροπλανα σε μακρινη αποσταση πρεπει να την εχω τερμα ανεβασμενη. κανω σωστα ? sorry αν ειμαι εντελως ασχετος απλα εχω αυτη την απορια

ευχαριστω
0 x


Άβαταρ μέλους
ansarigi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 00:13
Τοποθεσία: FL370

Δημοσίευσηαπό ansarigi » 15 Δεκ 2006, 20:01

Το σχεδιάγραμμα σου λέει σε τι μήκος πρέπει να είναι η κεραία για τη συγκεκριμένη συχνότητα, π.χ. στα 120Mhz πρέπει να έχει μήκος 62-63 εκατοστά(ή όπως φαίνεται από τους αριθμούς στα δεξιά πρέπει να είναι ανοιχτα 4.5 "κομμάτια" της κεραίας). Για airband το μήκος πρέπει να κυμαίνεται από περίπου 70cm (108Mhz) εως 55cm(136Mhz). Το όσο πιο ανοιχτή η κεραία τόσο καλύτερη η λήψη δεν ισχύει. Υπάρχει και μαθηματικός τύπος για τον υπολογισμό του μήκους της κεραίας τον οποιό δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή, αλλά θα επανέλθω
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας 'Απογείωση'
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 15 Δεκ 2006, 20:23

μήκος κεραίας = 300:L:4

όπου L = η συχνότητα.

π.χ. θέλουμε κεραία για τους 118,00 Ο τύπος πάει 300:118=2,54:4=0,63 εκατοστά κ.ο.κ.

Περισσότερα με scanner σχεδιασμό κεραιών, αποδόσεις φθηνές λύσεις με νόημα σε λίγο καιρό.

Emerson wrote : sorry αν ειμαι εντελως ασχετος απλα εχω αυτη την απορια
Σχετικά με τον φίλο Emerson δεν υπάρχει λόγος για συγνώμη. Ενας από τους λόγους που υπάρχει το forum είναι για να λύνουμε απορίες. Όλοι έχουμε και ποτέ δεν θα σταματήσουμε να έχουμε απορίες στον αεροπορικό χώρο. :)


ansarigi έγραψε:Το σχεδιάγραμμα σου λέει σε τι μήκος πρέπει να είναι η κεραία για τη συγκεκριμένη συχνότητα, π.χ. στα 120Mhz πρέπει να έχει μήκος 62-63 εκατοστά(ή όπως φαίνεται από τους αριθμούς στα δεξιά πρέπει να είναι ανοιχτα 4.5 "κομμάτια" της κεραίας). Για airband το μήκος πρέπει να κυμαίνεται από περίπου 70cm (108Mhz) εως 55cm(136Mhz). Το όσο πιο ανοιχτή η κεραία τόσο καλύτερη η λήψη δεν ισχύει. Υπάρχει και μαθηματικός τύπος για τον υπολογισμό του μήκους της κεραίας τον οποιό δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή, αλλά θα επανέλθω
0 x

Άβαταρ μέλους
sv8fmz
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 22:52
Τοποθεσία: ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΣΑΜΟΥ 12 D.M.E. ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΟΦΛΙ ΤΟΥ 09
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv8fmz » 17 Δεκ 2006, 15:37

Elliott LGAV έγραψε:μήκος κεραίας = 300:L:4

όπου L = η συχνότητα.

π.χ. θέλουμε κεραία για τους 118,00 Ο τύπος πάει 300:118=2,54:4=0,63 εκατοστά κ.ο.κ.

Περισσότερα με scanner σχεδιασμό κεραιών, αποδόσεις φθηνές λύσεις με νόημα σε λίγο καιρό.


Mipos eisai RadioErasitexnis ????? :wink:

Makari na mas edines perisoteres plirofories sxetika me kerees.
Ego psaxno sxedia gia keres gia tin AirBand alla na exoun kai kapia ikanopiitiki apolabi se DB

Blepis meno 12 D.M.E. ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΟΦΛΙ ΤΟΥ 09 kai exo kai 3 fusikous ogkous endiamesa. OTI XEIROTERO

Pliroforiaka episeis na anafero oti exo brei kerees pou arxizoyn apo 100euro mexri 1500euro
0 x
ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ AIRLINERS.GR
SAMOS APP: LGSM 124.100
......VOR/DME: SAM 111.600
..............NDB: SMO 375.000

Hobby: Planespotter
http://www.gzaimis.gr/endiaferonta/foto ... -links.htm

webpage: http://www.gzaimis.gr


Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 17 Δεκ 2006, 16:11

Θα σου πω εν συντομία,

Επί σειρά ετών έκανα πολλές δοκιμές με διάφορα είδη κεραιών και ΤΟ ΙΔΙΟ receiver, ένα Yupiteru VT225 το οποίο έχει sensitivity 0,2μv. To airband αυτό είχε signal strength indicator, οπότε κρατούσα Logbook με λήψεις κλπ για πολλά χρόνια.
Υστέρα από πάρα πολλά χρήματα, χρόνο, κόπο και δοκιμές αποφάσισα τα εξής:

Η επιλογή της κεραίας έχει να κάνει με δύο βασικούς συντελεστές.
1. Που θα τοποθετηθεί

Αν δηλαδή είναι σε μία περιοχή με πολύ θόρυβο, προφανώς δεν θέλεις ένα VHF με sensitivity 0,2μv γιατί θα μπάζει αβέρτα. Καλύτερα ένα «κουφό». Επίσης στην περίπτωση που έχεις την ατυχία να μένεις σε τέτοιο μέρος ούτε μήκος καλωδίου έχει ιδιαίτερη σημασία ούτε τίποτα. Με λίγα λόγια στην περίπτωση αυτή μην ψάχνεις πολλά και μην ξοδεύεις πολλά. Οι φθηνές επιλογές είναι : α) αγορά φίλτρου (ένα καλό high pass μπορεί να έχει και όσο ο δέκτης σου η και παραπάνω) ή β) Μία κουλούρα RG58 και άφησέ την να είναι πηνίο στο μπαλκόνι (εντελώς ανορθόδοξο αλλά δουλεύει απίστευτα). Ύστερα στην Αθήνα που έχει το πρόβλημα θορύβου μπορείς να έχεις κάλυψη όλου του FIR από το δωμάτιο μιας και όλοι οι ελεγκτές σχεδόν ακούγονται μέσα στο λεκανοπέδιο. Δεν θα ακούς τα αεροπλάνα βέβαια αλλά υπό Κ.Σ. αυτό νομίζω δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία γιατί δεν λένε και πολλά πράγματα πια. (κάποτε είχε νόημα να ακούς το αεροπλάνο για τα estimate κλπ), τώρα είναι λιτές οι συνομιλίες, τουλάχιστον το μεγαλύτερο ποσοστό τους. Πχ

AC : ELY001 with you squawking 4321
ATC : Identify xx miles west of XX flight plan route omit position reports.

2. Τι μηχάνημα βάζεις από κάτω.
Αν τώρα δεν τίθεται το πρώτο θέμα έχεις την δυνατότητα καλής ακρόασης. Δεν μπορείς όμως να έχεις ένα Maycom που έχει 75 € με μία κεραία που έχει 500!!!
Το ραδιάκι ότι και να του βάλεις από πάνω δεν θα μιλήσει περισσότερο. Ούτε η κεραία θα σου αποδώσει αυτά που λέει ο κατασκευαστής της φυσικά.

Στην περίπτωση λοιπόν που μιλάμε για scanner κάτω των 100 € :
Τα VHF έχουν δεδομένη λήψη. Η απόσταση που μπορείς να ακούσεις δηλαδή είναι δεδομένη. Η διαμόρφωση ΑΜ και σίγουρα θέλεις Omni Direction. Τώρα ότι κεραίες και να βάλεις από κάτω δεν έχουν σημασία. Άρα ένα 2πολάκι που έχει κάτω από μέχρι 10 € είναι πολύ super. Όποιος έχει άλλη γνώμη ας φέρει ότι κεραία θέλει να δούμε.
Τώρα αν θέλεις το διπολάκι, αν έχεις πρόβλημα προς μία κατεύθυνση του κτυπάς και ένα reflector element στην πλάτη και κερδίζεις και κάτι ψηλά ακόμη.

Να αναφέρω πάντως για τις δυνατότητες του διπόλου ότι όταν έμενα Γλυφάδα είχα ένα δίπολο + reflector γυρισμένο στον Υμηττό (για να ακούω LGAV προσπαθούσα αλλά που). Έπιανα controller MALTA στο 118,97 από ανακλάσεις στον Υμηττό!!!!
Όσοι γνωρίζουν τον Malcolm θα το ξέρουν. Η κεραία αυτή που στοίχισε περίπου 15 €!!!

Τώρα για X-treme πράγματα είναι άλλη συζήτηση.
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2726
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 82
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 17 Δεκ 2006, 17:36

Εγώ να πω οτι έχω ένα albrecht ΑΕ-30Η με 5-6 μέτρα καλώδιο και κεραία omni (multi-band από 25Μhz μέχρι 1.2ghz νομίζω). Μένω στους πρόποδες του Υμηττού και λόγω του θορύβου από τους σταθμούς που έχουνε κεραίες στον Υμηττό αλλά και γενικότερα της κατάστασης στο λεκανοπέδιο, αναγκάστικα και πήρα και φίλτρο (το οποίο έκανε όσο το scanner και λίγο παραπάνω..) και πάλι το squelch το έχω στο 8/10. ΠΟΛΥ θόρυβος στο λεκανοπέδιο (αλλά και η κεραία μου δεν είναι κατάλληλη) αλλά ακούω άνετα όλα τα ACC (αθήνα & μακεδονία), LGAV APP & DEP, LGAV ATIS κλπ. Λόγω του Υμηττού που είναι μες τη μέση δεν ακούω τίποτα από ground του Βενιζέλου αλλά ότι κεραία και δέκτη να έβαζα δεν υπήρχε περίπτωση :(
Οπότε όπως είπε και ο Elliott LGAV, αναλόγως την περιοχή που μένεις και το τι θες να ακούς, θα πρέπει να επιλέξεις και εξοπλισμό.. Δεν έχει νόημα να χαλάσεις ένα κάρο χρήματα για να κάνεις την δουλειά που κάνει και κάτι πιο φτηνό..
0 x

Άβαταρ μέλους
sv8fmz
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 22:52
Τοποθεσία: ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΣΑΜΟΥ 12 D.M.E. ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΟΦΛΙ ΤΟΥ 09
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv8fmz » 17 Δεκ 2006, 18:13

Elliott LGAV έγραψε:Θα σου πω εν συντομία
Επί σειρά ετών έκανα πολλές δοκιμές με διάφορα είδη κεραιών και.........
.......... Τώρα για X-treme πράγματα είναι άλλη συζήτηση


Φίλε Elliott σχετικά με αυτά που ανέφερες στο μήνυμα σου είμαι γνώστης γιατί έχω κάνει αμέτρητες δοκιμές (ραδιοερασιτέχνης βλέπεις).

Μπορείς να δει τα μηχανήματα που έχω στο ακόλουθο link:
http://www.gzaimis.gr/hobbys-foto/pompo ... dektes.htm

Eδώ και 4 χρόνια περίπου έχω ΚΑΙ το maycom AR108 ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.
Έχω πειραματιστή με δίπολα με Ground Plane με κεραίες τύπου Yagi (κατευθηντική).

Να φανταστείς τι πρόβλημα έχω με την λήψη που ορισμένες μέρες λόγο καιρού αλλάζει η ο λοβός ακτινοβολίας της κεραίας του αεροδρομίου. Εκεί που το ακούω μια χαρά την επομένη δεν ακούγεται τίποτα- τρελό ακούγεται έτσι ;;;;;;-

Για την ιστορία να αναφέρω ότι όταν λειτουργούσε ο παλιός πύργος δεν αντιμετώπιζα κανένα απολύτως πρόβλημα.
Είχα σήμα 5στα 5.

Από την στιγμή που μεταφέρθηκαν στον νέο πύργο το σήμα έπεσε κάτω από του 1στα 5. Δηλαδή σχεδόν μηδενικό.


Έχω κάνει και αλλά διάφορα που όμως δεν μπορώ να αναφέρω από εδώ.

Οπότε τι μας έχει απομείνει;;;;;;;;
MONO ΤΑ Χ-ΤRΕME
:wink:

ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: :idea:
ΤΟ ΣΩΣΤΟ maycom AR108 ΑΝΤΙ ΤΟΥ Malcolm
Τελευταία επεξεργασία από sv8fmz σε 17 Δεκ 2006, 20:07, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
0 x
ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ AIRLINERS.GR

SAMOS APP: LGSM 124.100

......VOR/DME: SAM 111.600

..............NDB: SMO 375.000



Hobby: Planespotter

http://www.gzaimis.gr/endiaferonta/foto ... -links.htm



webpage: http://www.gzaimis.gr


Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 17 Δεκ 2006, 18:33

Από την Σάμο πάντως μπορούν να γίνουν πολλά X-treme!!!
Θα τα πούμε από κοντά.

Μπορείς να φανταστείς μέγεθος VHF Yagi 33 element για τους 120MHz? :shock:
Δούλεψε πάντως. :lol:
0 x

Άβαταρ μέλους
sv8fmz
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 22:52
Τοποθεσία: ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΣΑΜΟΥ 12 D.M.E. ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΟΦΛΙ ΤΟΥ 09
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv8fmz » 17 Δεκ 2006, 18:44

Elliott LGAV έγραψε:Από την Σάμο πάντως μπορούν να γίνουν πολλά X-treme!!!
Θα τα πούμε από κοντά.
Μπορείς να φανταστείς μέγεθος VHF Yagi 33 element για τους 120MHz? :shock:
Δούλεψε πάντως.

Πως δεν μπορώ
Αλλά χρειαζόμαστε ολόκληρη ταράτσα για να την τοποθετήσουμε[/b]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δες την επόμενη φωτογραφία:
http://www.dpdproductions.com/photos_an ... _small.jpg
118-1000 MHz Scanner Radio LP Antenna
13 Element Multi Band LP with 8dbi Gain.

Η τιμή της τώρα:
U.S.A. ...... $159.95 USD
U.K .......... £129.00
0 x
ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ AIRLINERS.GR

SAMOS APP: LGSM 124.100

......VOR/DME: SAM 111.600

..............NDB: SMO 375.000



Hobby: Planespotter

http://www.gzaimis.gr/endiaferonta/foto ... -links.htm



webpage: http://www.gzaimis.gr

Άβαταρ μέλους
dimlou
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:23
Τοποθεσία: Didimoteixo N.Evrou
Επικοινωνία:

maycom - diamond

Δημοσίευσηαπό dimlou » 17 Δεκ 2006, 19:38

Ειμαι κατοχος (προσφατος) του maycom AR108 και
θελω απλα να σας ενημερωσω οτι απο την περιοχη μου (διδυμοτειχο)ακουω καθαρα το instaboul control ενω αδυνατο να ακουσω το αεροδρομιο Αλεξ/πολης με αποσταση απο τον τοπο μου 42 ΝΜ..Παντως οι επιδοσεις με την diamond srh 789 αυξηθηκαν ιδιαιτερα..!!Ετσι για απλη ενημερωση :wink:
" Άρα ένα 2πολάκι που έχει κάτω από μέχρι 10 € είναι πολύ super."
Θα μπορουσε στην περιπτωση μου (maycom AR108) να κανει δουλεια..?
Αν ναι απο που θα μπορουσα να το προμηθευτω? Ευχαριστω!!
0 x
koufovouno N.Evrou


Άβαταρ μέλους
sv8fmz
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 22:52
Τοποθεσία: ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΣΑΜΟΥ 12 D.M.E. ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΟΦΛΙ ΤΟΥ 09
Επικοινωνία:

Re: maycom - diamond

Δημοσίευσηαπό sv8fmz » 17 Δεκ 2006, 20:13

dimlou έγραψε:Ειμαι κατοχος (προσφατος) του maycom AR108 και
θελω απλα να σας ενημερωσω οτι απο την περιοχη μου (διδυμοτειχο)ακουω καθαρα το instaboul control ενω αδυνατο να ακουσω το αεροδρομιο Αλεξ/πολης με αποσταση απο τον τοπο μου 42 ΝΜ..Παντως οι επιδοσεις με την diamond srh 789 αυξηθηκαν ιδιαιτερα..!!Ετσι για απλη ενημερωση :wink:

ΚΑΘΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΕΚΤΗ. Πάντως το maycom AR108 έχει πολλή ευαίσθητο δέκτη

dimlou έγραψε:" Άρα ένα 2πολάκι που έχει κάτω από μέχρι 10 € είναι πολύ super."
Θα μπορουσε στην περιπτωση μου (maycom AR108) να κανει δουλεια..?
Αν ναι απο που θα μπορουσα να το προμηθευτω? Ευχαριστω!! :wink:

Θα σου βελτιώσει αρκετά την λήψη σου
Μπορείς να το κατασκευάσεις κ’ εσύ ο ίδιος.


ΑΚΟΛΟΥΘΗ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο Elliott LGAV
Elliott LGAV έγραψε:μήκος κεραίας = 300:L:4
όπου L = η συχνότητα.

π.χ. θέλουμε κεραία για τους 118,00
Ο τύπος πάει:
300:118=2,54:4=0,63 εκατοστά κ.ο.κ.


:!: 0,63 εκατοστά ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ του ΔΙΠΟΛΟΥ :!:
0 x
ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ AIRLINERS.GR

SAMOS APP: LGSM 124.100

......VOR/DME: SAM 111.600

..............NDB: SMO 375.000



Hobby: Planespotter

http://www.gzaimis.gr/endiaferonta/foto ... -links.htm



webpage: http://www.gzaimis.gr

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Re: maycom - diamond

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 17 Δεκ 2006, 20:40

Και αν θέλεις να ενισχύσεις την κατευθυντικότητα σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να βάλεις και ένα reflector.

Πάρε ένα βραχίονα από παλαιά κεραία (τηλεοράσεως), πάντοτε υπάρχουν σε ταράτσες πεταμένες. Θέλει 55 εκατοστά μήκος. Βάλε το δίπολο μπροστά και 50 εκατοστά πίσω του βάλε ένα αλουμινένιο στοιχείο Φ8 (διάμετρος 8 χιλιοστά) 1 μέτρο μήκος. Μπορείς να το προμηθευτείς από καταστήματα που πουλούν αλουμίνιο.
Γύρνα την κεραία στην κατεύθυνση που θέλεις και θα έχεις ακόμη πιο καλή λήψη. Καλό θα είναι πάντως να βάλεις αρχικά ένα απλό και στην συνέχεια να δοκιμάσεις reflector για να δεις τι «χάνεις από την πλάτη» σε λήψη.
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5432
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 412
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 19 Δεκ 2006, 11:21

off topic:
αγαπητέ sv8fmz
θα σε παρακαλούσα να περιορίσεις στο ελάχιστο την κατάχρηση (που ήδη κάνεις) των bold και underline χαρακτήρων στα post σου. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να δυσκολεύεις την ανάγνωση των όσων γράφεις από τους αναγνώστες.

Αυτό φυσικά ισχύει για όλα τα μέλη και όχι μόνο για τα παραπάνω αλλά και την κατάχρηση έγχρωμων χαρακτήρων και των smilies.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 26 Δεκ 2006, 16:23

Kalispera kai xronia polla se olous,

Mipos exi kapios tis sixnotites ACC en xrisi auton ton kairo;
Exo to S, SE, W kai Makedonia ACC alla den mporo na vro ta freqs tou soutwest sector (PLH, Titus, Lorno ktl).

Euxaristo poli,

Alexis
0 x

Άβαταρ μέλους
dimlou
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:23
Τοποθεσία: Didimoteixo N.Evrou
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dimlou » 26 Δεκ 2006, 17:44

Θελω να ρωτησω αν απο την περιοχη μου (Ν.Εβρου-Διδυμοτειχο)μπορω να ακουσω τα over fly που μπαινουν στο ελληνικο FIR και καλουν το Αθηνα control..(ή κατι αλλο που δεν γνωριζω)..αν ναι θα σας παρακαλουσα να μου πειτε σε ποιες συχνοτητες...!!Σας ευχαριστω προκαταβολικα.. :wink: :wink:
0 x
koufovouno N.Evrou



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες