RBF09 -> Αερολιμενάρχης Σκύρου

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις συνεργασίες του airliners.gr

Πείτε μας την γνώμη σας για το ζήτημα που προέκυψε στο αεροδρόμιο της Σκύρου

Σωστή Υπηρεσιακή απόφαση, χωρίς κανέναν αντίχτυπο σε κάτι και ο Ε.Ο.Τ. δεν έχει καμία δουλειά με το θέμα
4
8%
Πολύ αυστηρή απόφαση, χωρίς κανέναν αντίχτυπο σε κάτι, με ουδέτερη θέση του Ε.Ο.Τ.
2
4%
Λάθος απόφαση
4
8%
Απαράδεκτη απόφαση
12
23%
Απαράδεκτη απόφαση με καταστρεπτικές προεκτάσεις για την ανάπτυξη των ιδιωτικών πτήσεων στο μέλλον, καθώς και απαράδεκτη η στάση του Ε.Ο.Τ. που δεν πήρε καμία θέση
9
17%
Η επιλογή 5 με παράλληλα απαράδεκτη την ουδετερότητα του Ε.Ο.Τ.
4
8%
Αερολιμενάρχης, Διοικητής Υ.Π.Α. και Υπουργός Τουρισμού λειτούργησαν εντελώς λάθος
18
34%
 
Σύνολο ψήφων: 53

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

RBF09 -> Αερολιμενάρχης Σκύρου

Δημοσίευσηαπό Akis » 12 Σεπ 2006, 22:40

Ερώτημα:
Πείτε μας την γνώμη σας για το ζήτημα που προέκυψε στο αεροδρόμιο της Σκύρου

Όλες οι πληροφορίες και οι επιστολές υπάρχουν στο τρέχον τεύχος 09 του περιοδικού Remove Before Flight που θα βρείτε στα περίπτερα.

Οι σχετικές επιστολές:

Επιστολή 1
Επιστολή 2
Επιστολή 3
Τελευταία επεξεργασία από Akis σε 14 Οκτ 2006, 23:52, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


ΚΟΣΤΑΣ1
x 1

Δημοσίευσηαπό ΚΟΣΤΑΣ1 » 18 Σεπ 2006, 18:43

exw kairo na grapso post alla file aki ayto an den legete diafimish ti einai?
bazeis psifoforia gia ena thema kai den anferese sto thema ,alla les na paroume to periodiko pou exeis 6 h 7 e nomizo :evil:

1:den exoune oloi thn dinatotita na promitheytoun to en-logo entypo

2:egw nomiza kai poli aloi( nomizw) oti to forum einai anoixto gia olous kai oti oi psifofories ginontai bash perigrafomenon gegonoton ete stin selida ite me link kai oxi me tin praktikh : agorase to periodiko kai apantise... ti na pw :evil: :evil:

ola ayta ta egrapsa me kali prothesi kai den eimai enation toy periodikou alla tha mporoures na episinapseis to en logo apospasma... :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό gioannis » 18 Σεπ 2006, 19:13

ΚΟΣΤΑΣ1 έγραψε:exw kairo na grapso post alla file aki ayto an den legete diafimish ti einai?
bazeis psifoforia gia ena thema kai den anferese sto thema ,alla les na paroume to periodiko pou exeis 6 h 7 e nomizo :evil:

1:den exoune oloi thn dinatotita na promitheytoun to en-logo entypo

2:egw nomiza kai poli aloi( nomizw) oti to forum einai anoixto gia olous kai oti oi psifofories ginontai bash perigrafomenon gegonoton ete stin selida ite me link kai oxi me tin praktikh : agorase to periodiko kai apantise... ti na pw :evil: :evil:

ola ayta ta egrapsa me kali prothesi kai den eimai enation toy periodikou alla tha mporoures na episinapseis to en logo apospasma... :wink:


:6: ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΨΗ (ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ) :6:
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 18 Σεπ 2006, 19:14

Φίλε μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι σε λίγες μέρες θα προσθέσω τις σχετικές επιστολές που δημοσιεύονται στο περιοδικό και στις σελίδες μας.

Επίσης θέλω να επισημάνω ότι εδώ και καιρό υπάρχει μια σχετική συνεργασία με το εν λόγω περιοδικο και βάση αυτής της συνεργασίας δημιουργηθηκε και το συγκεκριμένο poll.

Και κάτι τελευταίο. Δεν είναι ανάγκη σε κάθε θέμα τα έχουμε γνώμη και να συμμετέχουμε. Αν δεν έχεις την δυνατότητα να βρεις ή αν δεν θελεις να αγοράσεις το περιοδικό, τότε απλά μην το κανεις. Κανείς δεν σε αναγκάζει.

Πάντα φιλικά. Λίγο ακόμη υπομονή λοιπον και θα ανέβουν και εδω οι σχετικές πληροφορίες.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 18 Σεπ 2006, 22:17

Να συμπληρώσω – επιβεβαιώσω και ως RBF ότι είχε από μέρες προγραμματιστεί με την βοήθεια του Άκη και του Χρήστου η παράθεση των επιστολών προκειμένου να γίνει το δημοψήφισμα open. Δεν τίθεται θέμα διαφήμισης πάντως. Αν ήταν κάτι εντελώς «κλειστό» για αναγνώστες του RBF θα το ανεβάζαμε στην σελίδα του περιοδικού. Στο poll μας ενδιαφέρει η κοινή γνώμη, η γνώμη όλων. Και φυσικά δεν είναι προϋπόθεση, να είναι αναγνώστες του περιοδικού οι συμμετέχοντες.
Λόγω πιέσεων χρόνου ζητούμε την κατανόηση όλων σας.

Φιλικά
ELT
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 18 Σεπ 2006, 22:26

Στο πρώτο ποστ του θέματος αυτού πρόσθεσα τα links προς τις σχετικές επιστολές.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2728
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 82
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 18 Σεπ 2006, 22:42

Τώρα διαβάζω πρώτη φορά τις επιστολές και έχω μείνει άφωνος...

Αντι ο Διοικητής της ΥΠΑ να υπερασπιστεί τον επαγγελματία πιλότο, τον στέλνει στο Πειθαρχικό επειδή λέει έστειλε επιστολή στον Υπουργό;; Δικαίωμάτα του να στείλει και στον Πρωθυπουργό αν θέλει!
Παράβασι ιεραρχίες και τρίχες κατσαρες.. Δεν έκανε κάποια υπηρεσιακή αναφορά και αντί να την κάνει στον ανώτερό του την έκανε στον Υπουργό.. Απ' ότι είδα εγώ την έκανε τελειως σαν ιδιώτης και μόνο ο Διοικητής της ΥΠΑ έμπλεξε την ιδιότητά του δημόσιου υπαλλήλου με αυτή του ιδιώτη χειριστή..

Τι να πω.... Είμαστε μια μπανανία που τα συμφέροντα και οι παρέες προφανώς κάνουν ότι θέλουν...

Εγώ αν ήμουν στην θέση του πιλότου, πέρα που θα προσγειωνόμουνα στην Σκύρο, θα έφτανα μέχρι τα δικαστήρια της Χάγης και γω δεν ξέρω που αλλού για να βρω το δίκιο μου.. Θέλει και JAA και .... η ΥΠΑ.. Δεν κοιτάει τα στραβά της.. Αντε μην αρχίσω τώρα....
0 x


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 19 Σεπ 2006, 00:42

Εγώ τό μόνο που κατάλαβα είναι οτι ο αερολιμενάρχης Σκύρου θεωρεί τον αερολιμένα...τσιφλίκι του καί πράττει αναλόγως.

Δέν ξέρω άν ο εν λόγω κύριος διαθέτει κάποιο πτυχίο πιλότου,άν όμως διαθέτη,νά τον βάλουν πάραυτα να πετάξη σέ κάποιο νησί και μόλις φτάση στά 5 μίλια νά τού πούν οτι καθυστέρησε έξι λεπτά καί δέν τον αφήνουν να προσγειωθή.Νά δούμε τότε τί θά λέη.

Πέραν τούτου:άν δέν επρόκειτο γιά ιδιωτικό αεροπλάνο αλλά γιά το αεροπλάνο τής ΥΠΑ,ο εν λόγω τσιφλικάς-συγγνώμην,αερολιμενάρχης ήθελα να πώ-θά απαγόρευε στον πιλότο να προσγειωθή επειδή θά είχε καθυστερήσει έξι λεπτά;
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 19 Σεπ 2006, 01:23

Θα ήθελα πολύ να ψηφίσω, αλλά καμμία από τις απαντήσεις δεν με καλύπτει.

Ας αρχίσω από την πολυαγαπημένη και λατρευτή ΥΠΑ. Το όλο σκηνικό είναι CLASSIC. Πρίν πατήσω το λίνκ της 3ης επιστολής, ήξερα τί θα δώ. Απλά "ενθουσιάστηκα" που ήτανε σκαναρισμένο και είδα όλους τους αριθμούς πρωτοκόλλου και τις σφραγίδες και όλα αυτά τα δυσκοίλια λόγια.

Υπερβολική απόφαση πιστεύω, που δεν με εκπλήσσει καθόλου μιάς και είναι γνωστό ότι η ΥΠΑ είναι φτηνή στα λάχανα και ακριβή στα μαρούλια.

Ο αερολιμενάρχης, τρείς το απόγευμα σαββατιάτικα, είχε κάτι κουμπάρους του από τη Λαμία και ήτανε το τραπέζι στρωμένο. Τον Γιωταχί θα περίμενε? Και ειδικά Έλληνα?

Όμως , εκέι που θα διαφωνίσω με τον κο Σαββόπουλο είναι σε δύο-τρία σημεία.

Πρώτον, σαν χειριστής και ειδικά χειριστής της ΥΠΑ (άσχετα αν πετούσε ιδιωτικά ή όχι), θα έπρεπε να είχε υπολογίσει την άφιξή του στην Σκύρο ούτως ώστε να προσγειωνόταν με άνεση τουλάχιστον 15 λεπτών. Δικαιολογίες του τύπου "φύσαγε πολύ" νομίζω ότι είναι λίγο άστοχες. Καιρό δεν είχε πάρει? Αν δεν φύσαγε, θα έφτανε 6 λεπτά πρίν να κατεβάσει ρολλά ο αερολιμενάρχης. Πάλι τα περιθώρια είναι πολύ στενά.

Δεύτερον. Σε θέσεις δημοσίου λειτουργού σαν αυτήν που κατέχει ο κος Σαββόπουλος, δεν χωράνε διαχωρισμοί ιδιότητας. Ο τροχονόμος που περνάει με κόκκινο εκτός υπηρεσίας, πρέπει να τιμωρείται (κατ'εμέ) με το διπλάσιο πρόστιμο. Δηλαδή ο κος Σαββόπουλος θέλει να μας πέι ότι την Δευτέρα που επέστρεψε στην δουλειά, δεν συζήτησε το θέμα με τους συναδέλφους του? Δεν προσπάθησε να κάνει τίποτα υπηρεσιακά? Κατ'ευθείαν τον υπουργό σκέφτηκε? (Υποψιάζομαι ότι ανακάλυψε ότι ο αερολιμενάρχης ήταν σκληρός στο μάσημα και εκτός από κουμπάρους στην Λαμία είχε και ένα μπάρμπα προς Κορώνη μεριά).

Τέλος, τα ωράρια λειτουργίας του αεροσταθμού δεν έχουν περιθώρια επέκτασης. Αν δηλαδή ο κος Σαββόπουλος προσγειωνόταν, και μετά από 3 λεπτά εμφανιζόταν και άλλο αεροπλάνο τί θα γινότανε? Με άλλα λόγια, που μπαίνει το όριο "ώς εδώ και μήν παρέκει" ? Το ότι το αεροδρόμιο ανήκει στην ΠΑ (όπως αναφέρεται ατην επιστολή 1) δεν παίζει καμμία σημασία γιατί το ΙΧ αεροσκάφος χρειάζεται τον αεροσταθμό (ασχέτως εξυπηρετήσεως). Αν δεν τον χρειαζόταν θα είχε προσγειωθεί το αεροπλάνο και ας τον αερολιμενάρχη να πάει όπου θέλει.

Το όλο συμβάν ατυχές. Ψηφίζω ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι έδειξαν ανωριμότητα.
0 x

fagadakis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 02:08

Δημοσίευσηαπό fagadakis » 19 Σεπ 2006, 03:39

Αν μπορει καποιος να βοηθησει,καπου στους κανονισμους των αεροδρομιων λεει οτι μιση ωρα πριν το ανοιγμα και μιση ωρα μετα το κλεισιμο των αεροδρομιων,ολοι οι εργαζομενοι στο αεροδρομιων πρεπει να ειναι στις θεσεις τους.Αν το ποσταρει καποιος αυτο ,τοτε θα λυθουν πολλες αποριες σας.
0 x


Άβαταρ μέλους
thanOS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 11:09

Δημοσίευσηαπό thanOS » 19 Σεπ 2006, 14:33

'Γειά και χαρά σε όλους.

Θα ήθελα να πώ (καλοπροαίρετα πάντα) οτι το poll δεν είναι σχεδιασμένο σωστά. Θα έπρεπε οι ερωταπαντήσεις να διατηρούν ίση απόσταση και απο τους δύο συμετέχοντες του συμβάντος.

Διάβασα το άρθρο στο RBF και μπορώ να πώ οτι υπήρχαν προβλήματα και απο τις δύο πλευρές.

Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογώ τον αερολιμενάρχη. Στο κάτω κάτω αεροπλάνο είναι, δε μπορεί να "δέσει ανοιχτά στο λιμάνι" και 6 λεπτά (και ας πούμε οτι έκανε και 15) είναι αστείος χρόνος για να περιμένει κανείς.

Απο την άλλη μεριά, η δεύτερη επιστολή, η απάντηση δηλαδή, κάνει πολύ σωστά λόγο για θέμα ιεραρχίας. Με την απλή κοινοποίηση απλά το θέμα χειροτέρεψε γιατί ο αερολιμενάρχης "εκτέθηκε".

Αν η επιστολή είχε σταλεί σε πρώτη φάση στην Υ.Π.Α ίσως το πρόστιμο (οτιδήποτε πρόστιμο) να είχε επιβληθεί στον αερολιμενάρχη. Αν δεν είχε βρεθεί λύση σε εκείνο το επίπεδο τότε θα μπορούσε ο πιλότος να απευθηνθεί σε ανώτερα επίπεδα. Στο επίπεδο του υπουργείου, το συμβάν αυτό είναι λεπτομέρεια, μια και το υπουργείο έχει καθαρά δοιηκητικό χαρακτήρα. Ελπίζω ο πιλότος να μη περίμενε εκτελεστική απόφαση απο τον ίδιο τον υπουργό (!!!).
0 x

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 20 Σεπ 2006, 16:23

Θα συμφωνήσω και με τον “Gonso” για την παράληψη της επιλογής που ανέφερε στο Poll. Αναμφισβήτητα έχει ορθές βάσεις. Σχετικά με τον υπολογισμό των ανέμων πάντως εκτιμώ ότι είσαι αρκετά αυστηρός με την χειριστή από την άποψη ότι όλα τα ελαφρά δηλώνουν 110 με 120 στο σχέδιο αλλά δύσκολα βγάζουν αυτές τις ταχύτητες όλες τις φορές. Θεωρώ ότι 5-10 λεπτά είναι μία λογική απόκλίση στους υπολογισμούς. Στα jet π.χ. συμβαίνει το αντίθετο. Πάντα πάνε «κουβάρια»... Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την ακρίβεια των μετεωρολογικών στοιχείων που είναι διαθέσιμα για τους χειριστές σε VFR «ύψη και διαδρομές». Παρακαλούμε τα φώτα όσων πετούν ελαφρά σχετικά με το θέμα.
Επίσης δεκτή είναι και η άποψη του μέλους thanOS.

Οφείλουμε λοιπόν να σας αναφέρουμε για πιο λόγο οι επιλογές του Poll έκλειναν περισσότερο υπέρ του χειριστή και εναντίον της Υ.Π.Α.

Στην Ελλάδα όσοι πετούν ερασιτεχνικά γνωρίζουν το πρόβλημα των ωραρίων στα αεροδρόμια. Αν έχει δηλαδή κάποιος ένα ιδιωτικό αεροσκάφος αξίας 200.000€, που φορολογείται κανονικά γι’ αυτό, που ξανά φορολογείται κατά 60% στην αξία ανά λίτρο καυσίμου AVGAS, που πληρώνει handling λες και είναι εμπορική επιβατική πτήση επειδή δεν υπάρχουν υποδομές για πτήσεις Γ.Α. στα αεροδρόμια και που στο καπάκι του ανοίγουν τα αεροδρόμια (που όχι μόνο αυτός αλλά όλοι μας έχουμε πληρώσει) 2 ώρες κάθε μέρα και αν, τότε το 5λεπτο ή 15λεπτο της καθυστέρησης νομίζω ότι είναι το τελευταίο που θα έπρεπε να απασχολεί τον οποιοδήποτε υπάλληλο της σχετική υπηρεσίας. Το θέμα των ωραρίων αεροδρομίων «πονάει» βέβαια όχι μόνο τις ιδιωτικές πτήσεις αλλά και τις εμπορικές. Στο RBF-4 είχαμε γράψει ένα άρθρο για τις Cargo εταιρίες στην Ελλάδα. Εκεί λοιπόν είχαμε αναφέρει το πρόβλημα που αντιμετώπιζε η Veravia με τα Χανιά τους χειμώνες. Η πτήση Αθήνα-Ηράκλειο έπρεπε (by the book) να μεταφέρει και καύσιμα επιστροφής για το Εναλλακτικό αεροδρόμιο (Αθήνα) γιατί αν συνέβαινε κάτι τα Χανιά ήταν κλειστά... με ότι προεκτάσεις έχει αυτό. (ας μιλήσουν και μέλη από αεροπορικές εταιρίες με commuter aircraft να σας πουν κι’ άλλα)
Στις περισσότερες χώρες του κόσμου, τουλάχιστον στις Ευρωπαϊκές, όλα τα αεροδρόμια είναι ανοιχτά όλη μέρα. Συγκεκριμένα στην Σκύρο το πιο θεϊκό είναι ότι το αεροδρόμιο είναι ανοιχτό όλη την ημέρα αλλά το ωράριο μπαίνει για να υπάρχει αερολιμενικός έλεγχος!!!! Λες και κάνει κάτι ο έλεγχος αυτός (για να μην συνεχίζω με περισσότερα στοιχεία). Σε ένα κλίμα λοιπόν μπ...άχαλου θεωρό ότι ο εν λόγω αερολιμενάρχης δεν είχε δίκαιο. Αφήστε που έχουν συμβεί πολλά συμβάντα με τον συγκεκριμένο.
Οσο για το θέμα της ιεραρχίας, ο χειριστής εκεί πήγε ως Έλληνας πολίτης. Η επιστολή του στον Υπουργό Τουρισμού είχε να κάνει με το γεγονός ότι είχε κλεισμένο αυτοκίνητο, δωμάτια σε ξενοδοχεία κλπ... Αυτό θεωρούμε ότι δεν είναι τόσο πρόβλημα του Δκτή της Υ.Π.Α. αλλά του Ε.Ο.Τ.
Πάντως το θέμα ότι υπάρχουν πολλές απόψεις ακόμη και αντίθετες είναι πολύ σημαντικό. Άλλωστε για τον λόγο αυτό δημιουργήθηκε το Poll, αυτό το νόημα έχει. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και χαιρόμαστε που όλοι όσοι συμμετάσχουμε το βλέπουμε αντικειμενικά το θέμα. Έχει αποδειχθεί ούτως ή άλλως ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο γνώσης στα μέλη του airliners.gr
0 x

Antonius
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 13:58
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Antonius » 20 Σεπ 2006, 16:47

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα μιας και είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στο Φόρουμ.

Έχοντας διαβάσει τα συμβάντα έτσι όπως περιγράφονται δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ εάν ο συγκεκριμένος αερολιμενάρχης ήταν ο ίδιος που την Κυριακή 3 Ιουλίου του 2005, με την καταιγίδα να μαίνεται πάνω από την Αθήνα εμποδίζοντάς με να επιστρέψω στο LGTT, όχι μόνο ΔΕΝ δυσανασχέτησε που ένας "γιωταχής" με το 172 του, του έμεινε αμανάτι στην πίστα, αλλά:

Α. Παρέτεινε το ωράριο λειτουργίας του αεροδρομίου της Σκύρου κατά μία ώρα (!!!) μήπως και βελτιωθεί ο καιρός και καταφέρω να φύγω, ενώ σχολιάζαμε τη ζημιά που κάνει το ωράριο στην γεν. αεροπορία και στον "υψηλού επιπέδου" τουρισμό εν γένει,
Β. Όταν διαπιστώθηκε ότι η καταιγίδα στην Αθήνα είχε "μέλλον" και μάλιστα κινούνταν προς Β-ΒΑ με βοήθησε να μετακινήσουμε το αεροπλάνο και να το δέσουμε σε ασφαλές σημείο για να διανυκτερεύσει,
Γ. Μου βρήκε ξενοδοχείο στην πόλη της Σκύρου (μη βιαστείτε να πείτε τίποτα περί "μίζας", πλήρωσα λιγίτερα από την τιμή "πόρτας"...) και μάλιστα με μετέφερε εκεί με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο μετά το κλείσιμο του αεροδρομίου -που είχε ήδη καθυστερήσει πολύ παραπάνω της μίας ώρας- για να μην ξαναπληρώσω ταξί και,
Δ. Μου έδωσε τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου με την παρότρυνση να τον ενοχλήσω για οτιδήποτε ίσως χρειαζόμουν κατά την παραμονή μου στο νησί ή ακόμα και να τον ειδοποιήσω να ανοίξει το αεροδρόμιο νωρίτερα από την προβλεπόμενη ώρα (12:00 τοπική) το επόμενο πρωί εάν ο καιρός ήταν εντάξει και ήθελα να φύγω.

Αν είναι το ίδιο πρόσωπο, τότε... σηκώνω τα χέρια ψηλά και αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως η στάση του οφειλόταν σε προσωπικές έριδες ή αντιπαλότητες μεταξύ συναδέλφων εντός ΥΠΑ. Δεν υποννοώ τίποτα, σκέπτομαι σαν απλός Έλληνας πολίτης που έρχεται σε καθημερινή επαφή με τα άλλα "κεφάλια" του "τέρατος" που λέγεται Ελληνικό Δημόσιο. Και, για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ποτέ αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα σε προσωπικό επίπεδο στις σχέσεις μου με την εν λόγω υπηρεσία στα 7 χρόνια που πετάω συνολικά ως ερασιτέχνης χειριστής.
0 x


Άβαταρ μέλους
APO
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 04 Φεβ 2004, 13:10
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό APO » 21 Σεπ 2006, 09:26

Και εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου όταν διάβασα τις επιστολές, δηλαδή μήπως όλα αυτά οφειλόνται σε προσωπικές έριδες ή αντιπαλότητες μεταξύ συναδέλφων εντός ΥΠΑ ,επίσης σκέφτηκα μήπως οφείλονται σε πολιτικές διαφορές!!! :D
0 x

Άβαταρ μέλους
thanOS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 11:09

Δημοσίευσηαπό thanOS » 21 Σεπ 2006, 12:21

Αγαπητέ Elliott

Το θέμα της ιεραρχίας δεν το επεσήμανα επειδή ο κύριος Σαββόπουλος τυχαίνει να είναι πιλότος στο επάγγελμα. Οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης θα ήθελε να εκφράσει κάποιο παράπονο για τη συμπεριφορά ενός δημόσιου υπαλλήλου θα πρέπει να απευθήνεται πρώτα στο "αφεντικό" του υπαλλήλου και μετά στο "αφεντικό" του "αφεντικού" του και ούτο καθ' εξής. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω :-)

Τώρα, με το να στέλνεις μια επιστολή, και να υπογράφεις "κυβερνήτης αεροπλάνων" και να τη κοινοποιείς απο το υπουργείο Τουρισμού μέχρι ΓΕΑ, δοιηκητή Υ.Π.Α, Δήμαρχο Σκύρου, κλπ κλπ, eίναι αναπόφευκτο να δημιουργηθεί παρεξήγηση και η επιστολή να έχει αντίθετα αποτελέσματα απο αυτά που περιμένει κανείς.

Επαναλαμβάνω, οτι δεν δικαιολογώ τη συμπεριφορά του αερολιμενάρχη γνωρίζοντας το συμβάν όπως περιγράφεται στις επιστολές.

Πέρα όμως απο αυτό το συμβάν, πώς μπορεί να διορθωθεί αυτή η κατάσταση;
Μήπως μπορούν να λειτουργούν τα αεροδρόμια των νησιών χωρίς τη βοήθεια πύργου απο κάποια ώρα και μετά;
Μήπως η ίδια η κοινότητα των ερασιτεχνών αεροπόρων και ανθρώπων που έχουν ώς ενασχόληση την αεροπορία μπορούν να βοηθήσουν ώς εθελοντές (εθελοντές ελεγκτές, προσωπικό εδάφους, μετά απο σχετική εκπαίδευση βέβαια);

Τί λέτε;
0 x



Επιστροφή σε “Συνεργασίες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Apple [Bot] και 1 επισκέπτης