AIA επεκτάσεις

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

AIA επεκτάσεις

Δημοσίευσηαπό alexander » 01 Οκτ 2004, 17:28

0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 01 Οκτ 2004, 17:41

Wraia kai endiaferonta ola ayta, Alex mou, alla me tin kinisi pou exei to LGAV kai tous parontes ry8mous ayksisis tis (if any), to T2 8a katastei anagaio se peripou 236,27 xronia apo fetos... Makari (pali) na vgw pseytis, ki egw 8elw na exw gia "homebase" mia tetoia aerodromiara opws sto sxedio T2, alla einai para ma para poly dyskolo. Lave yp´opsin kai tin panhli8ia politiki pou akolou8oun oi armodioi kratikoi foreis (vlepe to akyro pou efage h Kuwait AW opu i8ele KUW-ATH-ORD), kai edese to glyko!
Edw stin parousa "T1" fash, kai se mia average mera to miso aerodromio xaskei... to T2 mas marane? :cry:

PS:Kai fysika,min perimenete kai observation deck tis prokopis sto "T2"...stin kalyteri kanena....Goody´s i KFC :wink:
0 x
SX-793

captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 01 Οκτ 2004, 18:12

Egw idi diakrinw tin anagi gia allous duo runways...... :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
phantomas
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2003, 17:45
Τοποθεσία: Athens
x 1

Δημοσίευσηαπό phantomas » 01 Οκτ 2004, 20:58

wow! oraia shedia! poio aerodromio einai? kapoio me kinisi fantazomai - hmmmm de mou erhetai tipota sto myalo......

seven4seven έγραψε:Wraia kai endiaferonta ola ayta, Alex mou, alla me tin kinisi pou exei to LGAV kai tous parontes ry8mous ayksisis tis (if any), to T2 8a katastei anagaio se peripou 236,27 xronia apo fetos...

na sou po, an paroume Olympiakous agones to 2112 kai to 2220 (tote vgainei pali, +108 hronia), mporei na pesei to diastima sta peripou 227,98 hronia... :wink:
0 x
PHANTOMS PHOREVER


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 01 Οκτ 2004, 21:45

Επειδή είστε πικρόχολοι και γκρινιάρηδες σκεφτείτε τι κίνηση είχε η ΑΤΗ ανά δεκαετίες...την αύξηση εννοώ.Όταν το ανατολικό χτίστηκε ήταν σχεδόν υπερβολή αλλά αμέσως κρίθηκε μη αρκετό ...και επειδή αρκετά χρόνια έχουμε θέση το όριο 13 ( απο το Ελληνικό νομίζω το 2000) ,θυμηθείτε ότι ήταν το όριο του αεροδρομίου........τώρα που υπάρχει προσφορά αργά ή γρήγορα θα έρθει και η ζήτηση .
0 x

Άβαταρ μέλους
Hristos
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 17:01
Τοποθεσία: Karlsruhe / Germany
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Hristos » 01 Οκτ 2004, 21:45

wow! oraia shedia! poio aerodromio einai? kapoio me kinisi fantazomai - hmmmm de mou erhetai tipota sto myalo......


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

bravo re phantoma, afto to sarkastiko asteio mporouse na itane apo mena...
:great:
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Οκτ 2004, 02:08

dtrach έγραψε:...την αύξηση εννοώ.Όταν το ανατολικό χτίστηκε ήταν σχεδόν υπερβολή αλλά αμέσως κρίθηκε μη αρκετό ....


Nai,i epoxi pou kri8ike mi arketo itan tote pou i Swissair eixe gia deytero hub tis meta tin ZRH to LGAT (8-9 DC10 kai 747 hmerhsiws),i KLM erxotan me 747 kai synexize gia apw anatoli, erxontousan sceduled oi Qantas,Philippines,Garuda,JAL,SAA,Air Canada,Biman,SAS,Saudia (oles me heavies,vevaia) klp klp klp!
Pou einai twra ola ayta? AN einai na ksanaer8oun, 8a katsw monos mou na xtisw to T2... den nomizw na mou parei panw apo 236,27 xronia (kai 8a valw kai open-air deck :wink: ) Alliws....an einai na ftiaksoume T2 gia na erxetai i Wizz kai i Air Polonia, tote zhtw pou kahkame!

(dtrach,diafwnhsame re! 8) )
0 x
SX-793


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Οκτ 2004, 03:19

phantomas έγραψε:na sou po, an paroume Olympiakous agones to 2112 kai to 2220 (tote vgainei pali, +108 hronia), mporei na pesei to diastima sta peripou 227,98 hronia... :wink:


Haha...fantasou to etos 2112, 15 skeletous me mixanes sto laimo,dipla stis (80metres pia) fystikies,na vlepoun Dreamliner kai 777 kai na lene "akoma petane me ayta ta saravala?" LOL

Plaka-plaka,se periptwsh pou (leme twra) xtistei to T2, yparxei xwros? Ennow oti,den 8a prepei na ksilw8ei to long-term parking i to Skyview, gia paradeigma?Den einai mes sti mesi ayta?
0 x
SX-793

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 02 Οκτ 2004, 09:34

Ναι ρε Άλεξ αλλά το θέμα είναι ότι έκαναν τις προβλέψεις.....κάνουμε το αεροδρόμιο που μπορεί να γίνει έτσι έτσι και έτσι και θα μας βγάλει 50-100 χρόνια.Κοινώς όσο πιο πολύ καιρό αντέξει πριν φτάσουμε στη φάση 6 τόσο το καλύτερο......(λέμε τώρα...... )
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3738
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 114

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 02 Οκτ 2004, 10:49

seven4seven έγραψε:Plaka-plaka,se periptwsh pou (leme twra) xtistei to T2, yparxei xwros? Ennow oti,den 8a prepei na ksilw8ei to long-term parking i to Skyview, gia paradeigma?Den einai mes sti mesi ayta?


Ναι... όλα αυτά θα ξηλωθούν και θα αντικατασταθούν από πολυώροφα κλειστά parking, καταλαμβάνοντας μικρότερη επιφάνεια. Πάντως πριν φτάσουμε στην κατασκευή του Τ2... θα προηγηθούν 3 επιπλέον δορυφορικοί σταθμοί στις περιοχές στάθμευσης A40-A49, Β30-Β45, Β50-Β67, όλοι παράλληλοι προς το σημερινό satelite terminal.
0 x


captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 02 Οκτ 2004, 21:06

@747
Sou exw pei polles fores na min anaferesai se istories pou pligwnoun. Oxi na pigaineis ...Olympiakous ...kai na min koitas kata hangar i Emandina meria, alla na erxesai edw kai na mas kaneis epideiksi mnimis. Arkei. :twisted:
0 x

Γρηγορηs aπο Παρισι CDG A
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 12:32

LGAT

Δημοσίευσηαπό Γρηγορηs aπο Παρισι CDG A » 04 Οκτ 2004, 00:57

seven4seven έγραψε:
dtrach έγραψε:...την αύξηση εννοώ.Όταν το ανατολικό χτίστηκε ήταν σχεδόν υπερβολή αλλά αμέσως κρίθηκε μη αρκετό ....


Nai,i epoxi pou kri8ike mi arketo itan tote pou i Swissair eixe gia deytero hub tis meta tin ZRH to LGAT (8-9 DC10 kai 747 hmerhsiws),i KLM erxotan me 747 kai synexize gia apw anatoli, erxontousan sceduled oi Qantas,Philippines,Garuda,JAL,SAA,Air Canada,Biman,SAS,Saudia (oles me heavies,vevaia) klp klp klp!
Pou einai twra ola ayta? AN einai na ksanaer8oun, 8a katsw monos mou na xtisw to T2... den nomizw na mou parei panw apo 236,27 xronia (kai 8a valw kai open-air deck :wink: ) Alliws....an einai na ftiaksoume T2 gia na erxetai i Wizz kai i Air Polonia, tote zhtw pou kahkame!

(dtrach,diafwnhsame re! 8) )


Tοτε το Ελληνικο στοιχιζε 20 φορες πιο φτηνα ,,, τα ξενοδοχεια το ιδιο και τα night-stops συναιφεραν τις αεροπορικες εταιριες....καφες 100 δραχμες!!,,,
Τωρα δεν υπαρχει καφες κατω απο 4ευρω!!... και το ΑΙΑ το δευτερο ακριβωτερο αεροδρομιο της Ευρωπης !!!,,,,,LOOOOOLLLL!!!!!!!!!....για ενα αχρωμο και χωρις
αρχιτετονικη αεροδρομιο με τσιγκους στη σκεπη που σταζουν οταν βρεχει!!.....

0 x

Υπήνεμος
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 31 Δεκ 2005, 10:23

Δημοσίευσηαπό Υπήνεμος » 31 Δεκ 2005, 10:44

Καίτοι τελειόφοιτος Νομικής, βρίσκω ό,τι έχει σχέση με την Αεροπορία αλλά και την αεροδρομιακή επικαιρότητα συναρπαστικό. Τελευταία έψαχνα εις μάτην τη Σύμβαση Ανάπτυξης του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών, καθότι φαντάζομαι πως εκεί θα εκτίθεται λεπτομερέστερα το Τ6 στάδιο ανάπτυξης. Έχει κάποιος καμιά καλή ιδέα; :?:
0 x


Άβαταρ μέλους
ckourli2
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2006, 17:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): sia
Τοποθεσία: athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό ckourli2 » 28 Νοέμ 2006, 15:09


Paidia ksipniste!!!
den eimaste oute heathrow oute jfk!edw pera yparxoun merikes stigmes tin imera pou gia 20 lepta den prosgeiwnetai/apogeiwnetai kanena aeroplano!mipws eimaste ligo pleonektes??

vevaia tha itan idiaitera euxaristo gia olous mas ean ftiaxnotan ena T2.

LIGO YPOMONI!!! :D :D :D
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 29 Νοέμ 2006, 03:23

Παίδες, μήν ξεχνάμε ότι εκτός του ότι τι κλιμα είνα στραβό (ακριβό ), το έχει φάει και ο γάιδαρος.

Η μεγάλη διαφορά στην εμβέλεια των αεροσκαφών σε σχέση με κείνα το χρόνια έχει κάνει την κατάσταση ακόμα χειρότερη. Η Αθήνα τότε ήταν ότι πρέπει για techstop/αλλαγή πληρώματος και φύγαμε.

Το κερασάκι είναι και οι μειώσεις στα κόστη των εταιρειών και οι νομοθεσίες, που τότε αλλάζανε τα πληρώματα με κάθε ευκαιρία. Τώρα, μπαίνουν μέσα στο αεροπλάνο και ξεχνάνε να βγούνε ! Υπήρχε εταιρεία το 1975, που είχε πιλότους/καμπίνα να πετάνε Λονδίνο - Τελ Αβίβ - Λονδίνο μονοκοπανιά? Ούτε οι χειρότερες δεν το κάνανε αυτό.

Νομίζω ότι του Βενζινέλου, του έκατσε και κακή εποχή (που μάλλον δεν θα αλλάξει) :cry:
0 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Apple [Bot] και 1 επισκέπτης