YCNZ έγραψε:Με τα συνολικά στατιστικά του 2018 για σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια δημοσιευμένα, και την Αθήνα σταθερά στην 27η θέση, βλέπετε κάποια αλλαγή μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, βλέποντας συνολικά και την ανάπτυξη των ανταγωνιστικών αεροδρομίων;
Εξαιρετικά δύσκολο να κρατηθούν διψήφιοι αριθμοί αύξησης. Εάν, όπως σωστά ανέφερε ο φιλος STAVROS_ATH δεν κάνει κάτι η Αιγαίου, δεν θα μπούμε ποτέ στην πρώτη 20αδα στην Ευρώπη.
Βασικές προϋποθέσεις:
1. Ανάπτυξη δικτύου μακρινών προορισμών από Αιγαίου.
2. Αύξηση συχνότητας πτήσεων σε υφιστάμενους προορισμούς της Αιγαίου με μικρότερο τύπο αεροσκάφους .
3. Προσέλκυση νέων εταιριών ειδικά από Ασία.
4. Αύξηση και προσθήκη νέων δρομολογίων από LCC.
5. Last but not least πολιτική και οικονομική σταθερότητα.
Συμπερασματικά, πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτή η καλή πορεία χωρίς έναν ισχυρό home carrier που να είναι σε θέση να δημιουργήσει hub με δύο τουλάχιστον κύματα αφίξεων / αναχωρήσεων.
Το μέλλον του αεροδρομίου θα κριθεί από το αν θα εξελιχθεί σε hub. Οι point to point πτήσεις δεν μπορεί να έχουν μέλλον με βάση τα πλυθησμιακά και οικονομικά δεδομένα της Αθήνας.