LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3785
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 199
Επικοινωνία:

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό jerry » 02 Ιαν 2019, 19:50

Ομολογώ πως ακόμη δεν έχω συναντήσει ξένα όργανα στον έλεγχο στα gates, υπάρχουν όμως κάποιοι υπάλληλοι ασφαλείας (του ΑΙΑ, δεν έχω καταλάβει από ποια αρχή) που επίσης ενεργούν ελέγχους στο χώρο του gate.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1460
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 27
Επικοινωνία:

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 03 Ιαν 2019, 02:01

σίγουρα 5+ χρονια, υπάρχουν αστυνομικοί, κυρίως από τη Γερμανία, με πολιτικα που βρίσκονται στα gates κατά την αναχώρηση.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

mikem4600
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 08 Απρ 2015, 12:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athens, Greece
x 4
Επικοινωνία:

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό mikem4600 » 03 Ιαν 2019, 08:56

YCNZ έγραψε:Η Β15 είναι έτοιμη, δεν ξέρω αν έχει χρησιμοποιηθεί ήδη, έπρεπε πάντως να περάσω απο έναν διάδρομο με γυψοσανίδες και λεω προσπάθεια γιατι αποκλεισμένη δεν ήταν, (γιατί προφανώς δεν θα προσπαθούσα καν να πάω), αλλά ούτε και μου φάνηκε πολύ εύκολα προσβάσιμη σαν περιοχή για να υποδεχθεί ακόμα κανονικά μια πτήση. Μου άφησε λίγο ανάμικτες εντυπώσεις.

Καλημέρα και καλή χρονιά! Έχεις φωτογραφίες;

YCNZ έγραψε:Ξέρει κανείς τι έργα κάνουν στο check in στο ύψος των εξόδων Α και έχουν αποκλείσει καμιά 10αριά counters?


Αν δεν είναι κάτι τοπικό (βλάβες κτλ.) τότε υποθέτω είτε προετοιμάζονται για την νότια επέκταση του terminal (SWE), είτε για την αναβάθμιση του baggage handling system.

This Project is being undertaken to implement the necessary infrastructure modifications to accommodate the new Standard 3 screening technology equipment in the existing baggage halls, without compromising the current level of service and operational functionality, while at the same time increasing the system capacity to cope with the demand of 26 million passengers per year.
The Works under consideration are divided in two main categories:
1) Building works (which are generally considered as the “Enabling” works in the North and South baggage halls)
2) BHS works (which are generally considered as the “Critical” works in the North and South baggage halls)

Building Works
The Building works consist of the following main requirements:
i) Works required for the creation of the new Make-up Areas (MUPs), to facilitate the installation of the new carousels.
ii) Removal of existing conveyor system mainly in early bag and in-line screening areas, demolition of current Mezzanine level structure including hangers and removal of the existing X-ray equipment four (4) in each baggage hall.
iii) Supply and installation of steel supporting structure of approximately 2,700m2 in each Baggage Hall for accommodating the new BHS & EDS equipment.
iv) Rectification of clashes, including rerouting and modifications of all the systems and facilities (e.g. ventilation, lighting installation, fire-fighting, power, electronics and data & telecommunication networking related cabling) within the adjacent areas.

BHS works
The BHS works consist of the following main requirements:
i) Supply and installation of part of the sorter track, induction stations and automatic bag-tag readers (ATRs), reconfiguration and extension; complete replacement of all electrical panels and sorter controllers and upgrade to Profibus network. (Or alternatively full replacement of sorter system).
ii) Supply, reconfiguration and installation of required baggage handling conveyor system and Integration with the new EDS CT Std. III machines, Sorter loop, make-up carousels, South Wing Expansion (SWE) related equipment, as well as the items included above, to constitute a fully functional system.
iii) Connection of Out-of-Gauge (OOG) lines North & South with new EDS Std. III machines, along with any necessary modifications.
iv) Upgrade of the Visualization (SCADA) and Sort Allocation Computer (SAC) & CCTV systems. (Or alternatively provision of a new SCADA and/ or SAC).
v) Certification of the whole system according to the applicable EC standards


Επίσης θα αντικατασταθούν και οι μεγάλοι μαυροπίνακες με τις αναχωρήσεις πάνω από τα checkin counters.
1 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 44

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 03 Ιαν 2019, 10:03

Καλημέρα. Έβγαλα 2-3 ναι, αλλά δεν εχω ξανα ανεβάσει κάτι εδω και τις εχω ακομα στο κινητό.
Τα έργα στο check in απο τον Δεκεμβριο ειναι ακομα..
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2024
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 179

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό flesland » 03 Ιαν 2019, 12:57

IATA/TASOS έγραψε:σίγουρα 5+ χρονια, υπάρχουν αστυνομικοί, κυρίως από τη Γερμανία, με πολιτικα που βρίσκονται στα gates κατά την αναχώρηση.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.


Και αυτοί τσεκάρουν και πτήσεις που δεν πάνε Γερμανία; Λίγο κουλό δεν είναι;
1 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3446
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 504

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό aakunz » 03 Ιαν 2019, 13:29

flesland έγραψε:Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν ήταν συνεργασία. Ο 20χρονος έλληνας αστυνομικός ντρεπόταν να μιλήσει μπροστά στον 50χρονο ξένο (δεν γνωρίζω την εθνικότητα) και βασικά δεν άγγιξε καν το διαβατήριο. Αν τα σύνορα της χώρας ελεγχονται από ξένες αρχές, να το κλείσουμε το μαγαζί.


Έχω την εντύπωση, ότι υπεύθυνος για τον έλεγχο (θα έπρεπε να) είναι μόνο ο Έλληνας αστυνομικός (ανεξαρτήτως βαθμού) και ότι ο ρόλος του ξένου (και πάλι, θα έπρεπε να) είναι καθαρά συμβουλευτικός (π.χ. να βοηθήσει στην εξακρίβωση της γνησιότητας ενός εγγράφου). Παρατήρησα κι εγώ τον ίδιο κύριο στο check-in της LX για Ζυρίχη και μετά στο gate, αλλά παρενέβαινε μόνο όταν ζητούσαν τη βοήθεια του Έλληνα αστυνομικού (ο οποίος μιλούσε λιγότερο από τον Ελβετό).
2 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 44

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 04 Ιαν 2019, 09:19

Ιδού η νεα Β15.
Συνημμένα
IMG_5797.JPG
3 x


IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1460
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 27
Επικοινωνία:

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 04 Ιαν 2019, 12:19

flesland έγραψε:
IATA/TASOS έγραψε:σίγουρα 5+ χρονια, υπάρχουν αστυνομικοί, κυρίως από τη Γερμανία, με πολιτικα που βρίσκονται στα gates κατά την αναχώρηση.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.


Και αυτοί τσεκάρουν και πτήσεις που δεν πάνε Γερμανία; Λίγο κουλό δεν είναι;


Μπορει και ναι, να είναι κουλό, δεν ξερω για ποιο ακριβώς λόγο είναι Γερμανοί. Δεν ξέρω αν έχει μόνο Γερμανους.
Μεχρι στιγμής πέτυχα μόνο Γερμανούς. Παιζει να είναι τύπου φροντεξ ? δεν εχω ιδέα. Μήπως αυτό το πρόγραμμα <<προστασίας>> το εχει αναλάβει το Γερμανικό κράτος? Ποιος ξέρει ?
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1121
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 136

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 04 Ιαν 2019, 12:23

Γενικά ωραίο αποτέλεσμα. Το "15" φαίνεται και στους υαλοπίνακες από πίσω. Δεν ξέρω πώς θα φαίνεται με το φως της ημέρας αλλά πολύ γκρί/σκούρο μου φαίνεται...Λίγο χρώμα παραπάνω (πχ "ύφος" ξύλου στην επένδυση του γκισέ) θα έδινε ακόμα καλύτερα αποτέλεσμα πιστεύω.
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 04 Ιαν 2019, 13:50

YCNZ έγραψε:Ιδού η νεα Β15.


Τι μουνταδα είναι αυτή.Τόσα χρώματα και επέλεξαν τις αποχρώσεις του γκρι. Κατάθλιψη.
0 x


Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 30
Επικοινωνία:

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό nsap » 04 Ιαν 2019, 15:06

θα τοποθετήσουν καθόλου self boarding gates η όχι? Μέχρι και το Eindhoven που ήμουν πρόσφατα έχει.
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1121
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 136

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 07 Ιαν 2019, 21:16

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Εσωτερικό: 497,604 ( 452,848 το 2017), +9.9%
Εξωτερικό: 1,057,835 ( 972,812 το 2017), +8.7%

Σύνολο: 1,555,439 ( 1,425,660 το 2017), +9.1%

Και το 2018 κλείνει με
Σύνολο : 24,135,736 από (21,736,466 το 2017) αύξηση +11%

Εσωτερικό: 7,730,539 ( 7,322,304 το 2017), +5.6%
Εξωτερικό: 16,405,197 (14,414,162 το 2017), +13.8%

https://aia.gr/userfiles/675393df-ab1a- ... er2018.pdf
4 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 44

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 25 Ιαν 2019, 07:41

Με τα συνολικά στατιστικά του 2018 για σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια δημοσιευμένα, και την Αθήνα σταθερά στην 27η θέση, βλέπετε κάποια αλλαγή μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, βλέποντας συνολικά και την ανάπτυξη των ανταγωνιστικών αεροδρομίων;

Ίσως ξεπεράσει Βρυξέλλες, Στοκχόλμη και Ντύσσελντορφ αν συνεχίσει αυτός ο ρυθμός, αλλά και ίσως ξεπεραστεί απο το Βνούκοβο. Με βάση την τάση των αριθμών, αυτά είναι τα ευκολονόητα συμπεράσματα, απλά ρωτάω και όσους απο εσας έχετε μια καλύτερη εικόνα της αγοράς και των προοπτικών του κάθε αεροδρομίου, τάση ανα χώρα, κορεσμό αεροδρομίων κλπ.

Όλα αυτά βασισμένα σε στοιχεία που είδα εδώ:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_the_busiest_airports_in_Europe
0 x


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 25 Ιαν 2019, 12:03

Και πάλι καλά που έχει φτάσει ως εκεί το ΕΛΒΕΝ.Όταν ο κύριος παίκτης ενός αεροδρομίου, βλέπε Α3, δε δραστηριοποιείται σε medium/long haul δρομολόγια αλλά έχει μια περιορισμένη και περιφερειακή βάση τι μπορείς να περιμένεις...Θα ήταν το DFW αυτό που ήταν αν δεν υπήρχε η American? Ή το ATL αν δεν υπήρχε η σαρωτική Delta? Εδώ η Α3 ψιλοκινείται, οι LCC έχουν καλύτερη παρουσία από ότι στο παρελθόν, αλλά όχι κάτι φοβερό.Από που να έρθει η μεγάλη ανάπτυξη, από τη Skyexpress?Ορμώμενο από τη μεγάλη δύναμη του τουρισμού στη χώρα μας, από την παρουσία της FR και τη μεγάλη αεροπορική κίνηση παγκοσμίως, το ΑΙΑ πάει καλά.Αλλά θεωρώ ότι δεν έχει σοβαρές ελπίδες με τα τωρινά δεδομένα να ξεκολλήσει από την 27η θέση, ή τέλος πάντων τις σειρές 26-29.
2 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2024
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 179

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό flesland » 25 Ιαν 2019, 14:11

Αν συνεχίσει με τον ίδιο ή λίγο λιγότερο βαθμό ανάπτυξης, σε 3-4 χρόνια μπορεί να είναι στην 20δα. Απλά εκεί είναι και το ταβάνι, γιατί υπάρχουν αεροδρόμια μεγαθήρια με τεράστια πληθυσμιακή βάση με πολύ υψηλότερα εισοδήματα, επαγγελματική κίνηση και μεγάλες αεροπορικές. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι η κύρια γραμμή ATH-SKG σε 1-2 χρόνια θα έχει μεγάλο άμεσο ανταγωνισμό από το (γρήγορο) τραίνο, το οποίο όμως ίσως να μπορούσε να εξισορροπηθει από μια πιθανή αύξηση του εισοδήματος των Ελλήνων - άρα και περισσότερα ταξίδια.
2 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης