Ανεφοδιασμος μεγαλων αεροδρομιων

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
crazy pilot
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 25 Σεπ 2006, 01:57
Τοποθεσία: Κοντά στο αείμνηστο LGAT....

Δημοσίευσηαπό crazy pilot » 05 Μαρ 2007, 19:16

N74700 έγραψε: Σίγουρα όμως, εφοδιάζονται με καύσιμο - τόσο Jet A-1 όσο και 100LL - με βυτιοφόρα οχήματα, είτε απ' ευθείας από τα διϋληστήρια, είτε από τις εγγύτερες προς το αεροδρόμιο εγκαταστάσεις καυσίμων, αναλόγως την εταιρεία.
Στα περιφειρειακά αεροδρόμια την ευθύνη της μεταοφοράς του καυσίμου την έχει η κάθε προμηθεύτρια εταιρεία. Όπως γινόταν και στο Ελληνικό. Πληροφοριακά ν' αναφέρουμε ότι το Ελ. Βενιζέλος είναι το μόνο με σύστημα διανομής στα pits με υπόγειους αγωγούς, τύπου hydrant. Στα υπόλοιπα, ο εφοδιασμός του αεροσκάφους γίνεται με βυτίο (refueller). Hydrant, είχε ένα μέρος του Ελληνικού - αν δεν κάνω λάθος, το πάρκιν του Ανατολικού μόνο.

Έτσι ακριβώς. Αν περιοριστούμε στο αρχικό ερώτημα μόνον, τότε τα πιο πάνω τα λένε όλα.

killerwing έγραψε:.... αυτο σημαινει 100 περιπου βυτιοφορα

Δεν ήταν καθόλου σπάνιο για το Ελληνικό, τα 50 έως 80 μπάουζερ την ημέρα σε περιόδους αιχμής.
0 x


Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pingu » 05 Μαρ 2007, 20:35

Εγκυκλοπαιδικά: Και αυτή τη στιγμή κάνουμε τη μελέτη για μονάδες που απ'ότι βλέπω θα δώσουν αύξηση της παραγωγής σε τέτοια καύσιμα στο HAR. Δεν ξέρω αν περιμένουν αυξημένες ανάγκες, αυτό οι αεροπλανάδες θα μας το πείτε !
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος

N74700
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 17:37

Δημοσίευσηαπό N74700 » 05 Μαρ 2007, 21:01

pingu έγραψε:Εγκυκλοπαιδικά: Και αυτή τη στιγμή κάνουμε τη μελέτη για μονάδες που απ'ότι βλέπω θα δώσουν αύξηση της παραγωγής σε τέτοια καύσιμα στο HAR. Δεν ξέρω αν περιμένουν αυξημένες ανάγκες, αυτό οι αεροπλανάδες θα μας το πείτε !


Βάσει στοιχείων του ΥΠ.ΑΝ. η κατανάλωση καυσίμου Jet A-1 στην Ελλάδα αυξήθηκε σημαντικά φέτος. Η ίδια αυξητική τάση αναμένεται και γα το 2007, εξαιτίας της κίνησης που αναμένεται να παρουσιάσει η τουριστική κίνηση, ιδιαίτερα στα σημαντικά περιφερειακά αεροδρόμια. Προσθέστε και τις νέες long haul από Αθήνα και ιδού η απαίτηση για αύξηση της παραγωγής.

(Μικρή παρατήρηση: υποθέτω ότι εννοείς HER και όχι HAR --> Harrisburg Skyport Airport κάπου στην Πενσυλβάνια!)
0 x

Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pingu » 05 Μαρ 2007, 22:27

HAR = Hellenic Aspropyrgos Refinery (εμείς οι δυιλιστηράδες δεν έχουμε IATA codes :lol: ). Thanks for the info too !
0 x
Just my 2 cents !

Γιώργος


imperator
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 19:04

Δημοσίευσηαπό imperator » 06 Απρ 2007, 00:30

Της Ελευσίνας ανεφοδιάζεται με τον αγωγό του ΝΑΤΟ που ξεκινάει από τον Ασπρόπυργο. Αυτός ο αγωγός προφανώς θα ανεφοδιάζει και άλλα ( στρατιωτικά) αεροδρόμια.

Μπορούμε να συζητήσουμε εδώ γενικά για θέματα αεροπορικού καυσίμου ή καλύτερα να ανοίξουμε άλλο thread?
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης