Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 178

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό flesland » 27 Οκτ 2017, 21:00

Δεν έχω εικόνα για το τι έχει κάνει ή δεν έχει κάνει η Fraport, αλλά κάποιους σας βρίσκω λίγο αυστηρούς. Αν δεν κάνω λάθος οι συμβάσεις έχουν υπογραφεί μερικούς μήνες πριν. Επειδή όλοι ξέρουμε ότι μια ράμπα αν θες να την εγκαταστήσεις νόμιμα στην Ελλάδα μπορεί να πάρει 10 χρόνια για να βγει η άδεια, είστε τόσο σίγουροι ότι έχετε την πλήρη εικόνα των πραγμάτων; Ίσως το Αρχαιολογικό Συμβούλιο να πρέπει να βγάλει πόρισμα για την σκάλα πρώτα...

Αυτό είναι το ένα. Το άλλο είναι ότι στην χώρα που οι κάτοικοι της παρκάρουν σε ράμπες αναπήρων χωρίς ίχνος ντροπής και που δεν έχουν κάνει μια φορά την χάρη να δώσουν προτεραιότητα σε πεζό να περάσει την διάβαση, όπως προβλέπεται από τον ΚΟΚ, είναι μάλλον κροκοδείλια τα δάκρυα των "ανάστατων κατοίκων" να τους πιάνει ο πόνος μόλις ιδιωτικοποιήθηκε το αεροδρόμιο. Ξέρετε την παροιμία με τα μεταξωτά βρακιά....
4 x


Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 14

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 27 Οκτ 2017, 21:19

Το φόρουμ το διαβάζω εδώ και χρόνια, άρχισα να γράφω ωστόσο πριν κάποιους μήνες. Στο συγκεκριμένο topic είπα να μην τοποθετηθώ, αλλά με τρώει το χέρι μου .... και να μαι.
-Η fraport είναι μια ιδιωτική εταιρεία και εξ ορισμού ο λόγος ύπαρξής της είναι το κέρδος. Επενδύοντας και βελτιώνοντας το προσφερομενο προϊόν της θα αυξήσει και τα κέρδη της. Μόνο που το προϊόν της ξέρει σε ποιους απευθύνεται και ανάλογα θα το προσαρμόσει....με άλλα λόγια δεν έχουν θέση jetways, πολυτελή εστιατόρια και καταστήματα κτλ κτλ ούτε ακόμη και στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο που αγόρασε στην Ελλάδα,εννοώ το SKG. Οι πελάτες της είναι οι κάτοικοι των επαρχίακων ελληνικών πόλεων, οι Έλληνες κάτοικοι του εξωτερικού και οι τουρίστες που έρχονται στη χώρα μας ( κυρίως μικρού η μεσαίου budget ). Πελάτες της είναι και οι αεροπορικές εταιρείες που έχουν δρομολόγια προς τα αεροδρόμια της....Κυρίως charter και low cost. Changi λοιπόν μην περιμένουμε να μας χτίσουν.
-Δούλεψα στην Αγγλία σε ιδιωτική επιχείρηση. Τώρα σε αντίστοιχη θέση στη Γερμανία. Παρόλο που δε δουλεύω στον αεροπορικό χώρο έχω μια άποψη τι σημαίνει 'αφεντικό' στον ευρωπαϊκό ιδιωτικό τομέα. Θα σε ξεζουμισει στο οκταωρο σου, θα σε βάλει να κάνεις τη δουλειά για δύο ,αλλά οι κύριοι έχουν νόμους και κανόνες και οι εργαζόμενοι δικαιώματα. Δεν είναι εξωγήινοι ούτε δικτατορισκοι. Η 'απειλή ' της απόλυσης σαφώς και είναι πάνω από το κεφάλι σου. Όπως και σε κάθε ιδιωτική εταιρεία. Όποιος είναι παραγωγικός παραμένει.
-Τα αεροδρόμια μας χτίστηκαν πριν από κάποιες δεκαετίες. Έμειναν εκεί εκτός από κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις....αναφέρομαι στο θέμα των κτιριακων υποδομών. Όμως ρημαξανε, κανείς δε τα φρόντισε ....τα περισσότερα αεροδρόμια στην Ευρώπη είναι και αυτά χτισμένα πριν από δεκαετίες. Δεν ρημαξανε όμως. Είναι καθαρά, νοικοκυρεμενα,έστω τα περισσότερα από αυτά. Γιατί? Γιατί τα φρόντισε αποτελεσματικα κάποιος φορέας? Σίγουρα ναι....μήπως όμως γιατί και οι πολίτες έχουν μια κάποια παιδεία και φρόντισαν και οι ίδιοι να μην τα ρημαξουν? Σίγουρα ναι.
-Δυστυχώς έγραψα πολλά και λυπαμαι αν κουρασα κάποιους συμφοριτες. Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινάει από τις δικές μας προσδοκίες, που ως επί τω πλείστον και εκ των πραγμάτων, δε θα ευοδωθουν από τη fraport
6 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 51

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 27 Οκτ 2017, 21:48

satcorfu έγραψε:Εγω, αναφέρομαι -και το γράφω- στα κεντρικά μεγάλα ΜΜΕ.
[...]
Υ.Γ Οταν μιλάει το άρθρο για υπαλληλο της εταιρείας, εννοεί της handling ή της Fraport ?


Έχεις δίκιο, ανακαλώ. Τα κεντρικά μεγάλα ΜΜΕ κάνουν ότι τους λένε, το ξαναείπαμε αυτό.
Το άρθρο φαντάζομαι εννοεί τους Ambassadors της Fraport που γυρνάνε και βοηθάνε τον κόσμο, δεν έχω δει σχεδόν ποτέ Handler να παίρνει ή να αφήνει κάποιον από το curbside.

sujepo έγραψε:Σιγά μη δουλεύουν μόνο 8ωρο. Δε χρειάστηκε να μιλήσω μαζί τους. Φαίνεται ότι είναι εξαντλημένοι και ότι τους ταράζουν στη δουλειά.
[...]
Οπότε μας λες ότι στην Κέρκυρα δε θα γίνει το νέο τέρμιναλ? Μόνο τις τουαλέτες θα φτιάξουν σε 40 χρόνια?

Επειδή λοιπόν τυχάινει να γνωρίζω αρκετούς και έχω μιλήσει μαζί τους, δουλεύουν 8ωρο αυστηρό. Νέο terminal δε θα γίνει στην Κέρκυρα ούτε νομίζω υπήρξε ποτέ κανένας που ήλπιζε σε Ioannis Kapodistrias Terminal 2. Επέκταση θα γίνει του παρόντως terminal προς τα νότια, και με κάποιες έξτρα επεκτάσεις σε άλλα σημεία θα φτάσει σε διπλάσια τετραγωνικά σε 4 χρόνια (τουλάχιστον αυτό λέει το σχέδιο). Για φέτος το χειμώνα έχει ζητηθεί από την ΥΠΑ να εγκρίνει να αλλάξουν όλες οι τουαλέτες, να προστεθεί Hold Baggage Screening, και να γίνει αλλαγή της διαρρύθμισης (κατάργηση του τμήματος πτήσεων Εσωτερικού, που θα γίνει όλο Arrivals και αύξηση της αίθουσας transit, για όποιον ενδιαφέρεται).


Παρεπιπτόντως διάβαζα πριν λίγες σελίδες αναρωτιόμασταν από που προέκυψαν τα 70εκ€ που ζητάει η Φραπορτ (κάπου τόσα δεν ήταν; δε με βοηθάει η μνήμη μου) και λέγαμε για την αυστηρή καταμέτρηση που έκανε η Φράπορτ πριν αναλάβει (τότε που έβαζε αυτοκόλλητα και στους ανεμιστήρες). Ε, τα 70εκ προέκυψαν όταν δεν παρέλαβε αρκετά πράγματα, και όταν πολλά πράγματα που παρελήφθησαν ως "σε πλήρη λειτουργία" από την ΥΠΑ τελικά δεν δούλευαν.
Τυχαίο παράδειγμα: στην καταμέτρηση προ-παραλαβής ας πούμε ότι μετρήθηκαν 16 υπολογιστές, επί 700€ ο καθένας (είπαν στην καταμέτρηση ένα περίπου). Τα έβαλαν κάτω μαζί με τα υπόλοιπα όλων των αεροδρομίων και είπαν, άντε να κάνουμε πρόταση 1,2 δις €. Έλα όμως που ανέλαβαν τα αεροδρόμια και όταν παρέλαβαν τους υπολογιστές που λέγαμε οι μισοί δεν άνοιγαν, και αντί για υπολογιστές 2ετίας τους βγήκαν Pentium4 εποχής του Νώε αξίας 30€ στο ebay. Ε βάλε τα PC, βάλε έπιπλα, βάλε λάμπες, βάλε αεροδιαδρόμους που αντί για PCI 70+ έχουν 50, βάλε βάλε... ε μαζεύτηκαν.
0 x

Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
x 74

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 28 Οκτ 2017, 00:08

Εγω θα συμφωνουσα με ολους ομως τωρα που εψαχνα κατι για την αυριανη μας γιορτη κατι βρηκα.
Σας το βαζω απλως να το διαβασετε , γιατι πολλα φαινεται δεν γνωριζουμε.
Αφου ξερω οτι αυριο ειναι πολλα μουσεια και αρχεολογικοι χωροι δωρεαν λεω να το γραψω στους Ρωσους.
Μετα σκεφτηκα δεν κοιταζω μηπως εχουμε καμια απεργια ;
Μπα βλεπω κατι υπαρχει.
OME-OTE: Απεργία στις 30 και 31 Οκτωβρίου.
Ενταξη λεω ας διαβασω τη θελουν εκει στο ΟΤΕ.
Πολλα δεν βρηκα εκει και λεω ας ψαξω στο ιντερνετ κατι θα βρω καλυτερο.
Το θεμα ειναι οτι βρηκα.Τωρα δεν εχει αμεση σχεση με το θεμα της Fraport ομως εχει σχεση πως λειτουργουν οι Γερμανοι στην Ελλαδα.
Βαριές καταγγελίες και διήμερη απεργία στον ΟΤΕ εδω να δειτε που φευγουν τα λεφτα.


Ακη καταλαβαινω οτι πολλες φορες σου κανουμε την ζωη δυσκολη, ομως μην δινεις πολυ σημασια κατα βαθως ολοι εδω ειμαστε καλα παιδια.Το καλο ειναι οτι υπαρχει αυτο το θεμα ομως μεχρι να γινουν καποιες αλλαγες και αν αυτες θα γινουν νομιζω πρεπει να περασει πολυς χρονος.Αυτα και συγνωμη αν κατι γραφουμε παραπανω .
0 x


menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 83

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό menelaos » 28 Οκτ 2017, 03:46

Οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, στα αεροδρόμια, στις αεροπορικές και στα υπουργεία είναι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.
Ούτε ξέρουν, ούτε μπορούν, ούτε έχουν και το οποιοδήποτε δικαίωμα να παρεμβαίνουν στους στρατηγικούς σχεδιασμούς των εταιριών. Όταν αγοράζεις ένα σπίτι, μια εταιρία ή μια τσίχλα μπορείς να τα κάνεις ό,τι θες εφ'όσον δεν απαγορεύεται από τα συμβόλαια που έχεις υπογράψει. Εάν η DT θέλει να ΠΟΥΛΗΣΕΙ θυγατρικές και δεν απαγορεύεται από το καθεστώς ιδιοκτησίας καλά θα κάνουν να τις πουλήσουν. Δεν κατάλαβα γιατί ο κυρ-Τάκης που έπιασε δουλειά στον ΟΤΕ να βάζει καλώδια έχει και λόγο σ'αυτό το θέμα.

On-topic: τρία απλά πράγματα
1. έγινε μια επένδυση από τη Fraport στην Ελλάδα
2. έδωσαν λεφτά Χ (τα λεφτά που πλήρωσαν + τα λεφτά που δεσμεύτηκαν να επενδύσουν) για να βγάλουν Χ+Υ ως κέρδος
3. αν με το να δώσουν παραπάνω λεφτά Χ' για bridges, τριπλασιασμό χώρων, F&B, first class lounges ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο βλέπουν ότι θα πάρουν πίσω Χ'+Υ' τότε θα το κάνουν, αλλιώς δε θα το κάνουν

Τα υπόλοιπα είναι αστεία μεταξύ μας. Οι εταιρίες έχουν στρατηγική, κάνουν forecasts και business plans, δεν είναι φόρουμ να λένε θεωρητικά "α, ας βάλουμε και πέντε bridges να είναι πιο ωραίο από ψηλά το αεροδρόμιο." Δίνουν λεφτά ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ αυτά τα λεφτά θα βοηθήσουν να βγάλουν παραπάνω (ή για θέματα εταιρικής ευθήνης, που σε μεγάλο βαθμό κι αυτά εκεί αποσκοπούν).
3 x

joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 173

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 29 Οκτ 2017, 12:15

Georgi_1964 έγραψε:Εγω θα συμφωνουσα με ολους ομως τωρα που εψαχνα κατι για την αυριανη μας γιορτη κατι βρηκα.
Σας το βαζω απλως να το διαβασετε , γιατι πολλα φαινεται δεν γνωριζουμε.
Αφου ξερω οτι αυριο ειναι πολλα μουσεια και αρχεολογικοι χωροι δωρεαν λεω να το γραψω στους Ρωσους.
Μετα σκεφτηκα δεν κοιταζω μηπως εχουμε καμια απεργια ;
Μπα βλεπω κατι υπαρχει.
OME-OTE: Απεργία στις 30 και 31 Οκτωβρίου.
Ενταξη λεω ας διαβασω τη θελουν εκει στο ΟΤΕ.
Πολλα δεν βρηκα εκει και λεω ας ψαξω στο ιντερνετ κατι θα βρω καλυτερο.
Το θεμα ειναι οτι βρηκα.Τωρα δεν εχει αμεση σχεση με το θεμα της Fraport ομως εχει σχεση πως λειτουργουν οι Γερμανοι στην Ελλαδα.
Βαριές καταγγελίες και διήμερη απεργία στον ΟΤΕ εδω να δειτε που φευγουν τα λεφτα.


Ακη καταλαβαινω οτι πολλες φορες σου κανουμε την ζωη δυσκολη, ομως μην δινεις πολυ σημασια κατα βαθως ολοι εδω ειμαστε καλα παιδια.Το καλο ειναι οτι υπαρχει αυτο το θεμα ομως μεχρι να γινουν καποιες αλλαγες και αν αυτες θα γινουν νομιζω πρεπει να περασει πολυς χρονος.Αυτα και συγνωμη αν κατι γραφουμε παραπανω .


Καμια σχεση δεν εχει. Γενικα τα λογικα αλματα που κανεις για να δικαιολογησουν τον αντι-γερμανισμο σου ειναι τεραστια. Επειδη ο ΟΤΕ πουλαει θυγατρικες στα Βαλκανια, το Γερμανικο μανατζμεντ στην Ελλαδα ειναι κακο και evil. Fuck logic.

Η Deutsche Telekom ειναι Ανωνυμη Εταιρια στην οποια το Γερμανικο κρατος εχει γυρω στο 30%. Στη Fraport που επισης ειναι ΑΕ, ειναι μετοχος το αυτονομο κρατιδιο της Εσσης (με δικια του βουλη, πρωθυπουργο, κυβερνηση κλπ). Σε αντιθεση με το τι γινεται στη Ρωσια, οπου οι επιχειρησεις ή ειναι κρατικες ή των αυλικων του Κρεμλινου, στη Γερμανια δε συμβαινει αυτο. Οι Γερμανικες επιχειρησεις δεν ειναι οχημα για να αυξηθει η επιρροη της Γερμανικης Κυβερνησης. Οι επιχειρησεις εχουν ολοκληρα τμηματα αφιερωμενα στον στρατηγικο σχεδιασμο, χρυσοπληρωνουν μανατζερς για αυτη τη δουλεια (που πολλες φορες δεν ειναι καν ντοπιοι) και δεν ειναι οργανα της Καγκελαριας.

Αν τον ΟΤΕ τον ειχε παρει η Telefonica και τα αεροδρομια η Manchester Airports Group (δυο τυχαιες εταιριες του αντιστοιχου κλαδου), δεν θα ανοιγε ρουθουνι και δε θα γινοταν τοσος πολεμος εκτος απο οσους ειχαν κλασικα προβλημα με την ιδιωτικοποιηση (πχ εργαζομενοι). Τωρα ομως, που τους εχουν παρει Γερμανικες εταιριες, γραφουμε ενα αρθρο καθε δυο ημερες. Οπως γραφαμε και για τη Hochtief οτι εξυπηρετει τα Γερμανικα συμφεροντα οταν το 66% ανηκει σε Ισπανικη εταιρια.
8 x

sujepo
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 18 Οκτ 2017, 15:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sujepo » 02 Νοέμ 2017, 16:55

Συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους 106 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/8 περίπου των συνολικών εσόδων (EBITDA) της επιχείρησης ύψους 808 εκατομμυρίων ευρώ.


Τα λεφτά που θα έπαιρνε το δημόσιο πάνε στη γερμανική εταιρία! Εύγε

http://www.dw.com/el/%CE%BA%CE%AD%CF%81 ... a-41208137
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 499

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό aakunz » 02 Νοέμ 2017, 17:55

Deal with it or get a life.

Μας έχεις κουράσει, sujepo. Δεν ξέρω, αν είσαι ένα πολύ πετυχημένο troll ή όντως τα πιστεύεις αυτά που γράφεις (που είναι και δικαίωμά σου άλλωστε), αλλά μας έχεις κουράσει.
10 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 55
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό thanosp » 02 Νοέμ 2017, 18:16

Δεν υπάρχει πλέον λόγος ύπαρξης του παρόντος θέματος. Η ιδιωτικοποίηση έγινε, ολοκληρώθηκε, όλα τα τεκτενόμενα για κάθε αεροδρόμιο θα πρέπει να γράφονται στο συγκεκριμένο θέμα. Αν θελήσουν οι διαχειριστές ας ανοίξουν ένα θέμα που με τίτλο Fraport Greece για συζήτηση σχετικά με την εταιρεία.

:deadthread:
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 83

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό menelaos » 02 Νοέμ 2017, 18:17

Πραγματικά έχει καταντήσει γελοίο. Μπαίνουμε να δούμε το τόπικ νομίζοντας ότι υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον νέο ή κάποια εποικοδομητική συζήτηση και βλέπουμε σαχλαμάρες για το ότι η Φραπορτ βγάζει λεφτά (λες και αφαιρούνται από αυτά που πλήρωσε στο δημόσιο - ό,τι να'ναι). Νομίζω καιρός να σταματήσει αυτή η αηδία.
3 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 02 Νοέμ 2017, 18:38

Συμφωνώ κι εγώ! Περιμένουμε να δούμε κάτι σοβαρό και βλέπουμε χαζομάρες του στυλ "Βγάζει λεφτά" (λες και στόχος τους ήταν να έχουν ζημιά) "η παγκοσμιοποίηση και η νέα τάξη πραγμάτων φταίει που τόσα χρόνια τα αεροδρόμια αφέθηκαν στην τύχη τους" "γιατί έχει κακό καιρό στα αεροδρόμια" κτλ. Ας σοβαρευτούμε λίγο και ας συζητήσουμε πως θα αναπτυχθούν τα χάλια αεροδρόμια μας!
1 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5026
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 197
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Akis » 02 Νοέμ 2017, 20:06

Σωστή η παρατήρηση. Δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του νήματος. Ό,τι νέο υπάρχει μπορεί να μπει στα σχετικά νήματα των αεροδρομίων.
2 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης