Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 13 Οκτ 2017, 09:57

airport123 έγραψε: Για την Καβάλα-> Ρε φίλε θα το ξαναπούμε! Εσύ που το παίζεις και ειδήμων, πιστεύεις ότι μπορούν να γίνουν έργα στους διαδρόμους εν μέσω (ακόμη) φουλ σεζόν! Άσε που τώρα εγκρίθηκαν τα μαστερ πλανς. Αυτό σε πείραξε δηλαδή??? Τόσα χρόνια που όλοι οι φίλοι σου δεν έκαναν μια δουλειά??? Σοβαρευτείτε λίγο! Δε μπορείτε να κρίνετε κάποιον μέσα σε 5 μήνες!!! Τόσα χρόνια αν το πας έτσι κι εγώ πόσες φορές είχα παρόμοια θέματα αλλά δεν είπα κάτι...


μάλλον δεν είχες ενημέρωση, διάβασε το παρακάτω- απο μένα κανένα σχόλιο, επειδή το παίζω ειδήμων:
http://www.kavalapost.gr/188264/epestre ... lexandros/
Οσο για το θέμα με τους πυροσβεστήρες, δεν το συνεχίζω, δεν έχει νόημα...μπορείς να ενημερωθείς απο κάποιον που ασχολείται με αναγομώσεις, να σε κατατοπίσει..!
0 x


Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 39

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό george 150 » 13 Οκτ 2017, 14:16

1. Οι πυροσβεστήρες χειρός υπάρχουν για χρήση εντός των κτιρίων, όχι για τα αεροσκάφη! Για τα αεροσκάφη απαιτείται ειδικός πυροσβεστικός εξοπλισμός, ειδικά οχήματα και προσωπικό εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο για αεροπορική πυρόσβεση.

2. Σχετικά με τα ηλεκτρολογικά, γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο απαιτούμενος χρόνος αποκατάστασης ηλεκτρικής τροφοδοσίας σε ουσιώδεις ευκολίες ενός αεροδρομίου ( φώτα διαδρόμου, συχνότητες επικοινωνίας, ραδιοβοηθήματα);
Για να σας βοηθήσω, είναι σε δευτερόλεπτα της ώρας... :wink:
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 13 Οκτ 2017, 14:53

Στο θέμα της φωτοσήμανσης πιστεύω οτι είναι 15 δευτ. .. Αρκετά αν όχι ολα τα α/δ πάντως - η Κέρκυρα σίγουρα - διαθέτουν UPS αποκλειστικά για τη φωτοσήμανση, ώστε να μην υπάρχει καν η διακοπή μέχρι να πάρουν τα Η/Ζ...
Οσον αφορά τα ραδιοβοηθήματα και συχνότητες υπάρχουν UPS και H/Z .
Υπενθυμίζω οτι η φωτοσήμανση είναι πλέον ευθύνη της Fraport στα α/δ που πήρε. Τα ραδιοβοηθηματα, συχνότητες radar παραμένουν στην ευθύνη της ΥΠΑ
0 x

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 39

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό george 150 » 14 Οκτ 2017, 07:19

Σωστός. Τα διάφορα συστήματα μπαταριών / UPS έχουν τον σκοπό να καλύψουν τις ανάγκες σε ηλεκτρικό ρεύμα, ακριβώς για τα δευτερόλεπτα που μεσολαβούν έως ότου αναλάβουν τα Η/Ζ και το ιδανικό και επιθυμητό είναι όχι μόνο να μην επηρεαστεί κάποια πτήση, αλλά να μην καταλάβει καν ότι έχει γίνει διακοπή/τράνσφερ τροφοδοσίας ρεύματος :great: .
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 16 Οκτ 2017, 08:30

Βγήκε η λίστα με τα χειρότερα αεροδρόμια του κόσμου! Για μαντέψτε! Έχουμε πολλά ελληνικά μέσα

4. Crete Heraklion International Airport, Greece (HER)

6. Santorini Thira National Airport, Greece (JTR)

8. Rhodes International Airport, Greece (RHO)

15. Chania International Airport, Greece (CHQ) - πάλι καλά που η φραπορτ δε χρειάζεται να ρίξει ούτε 1 ευρώ, γιατί πήρε αυτό το στολίδι, το ολοκαίνουριο και το καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου! Όχι, το καλύτερο, αλλά 15ο χειρότερο? Ε σιγά μωρέ το ίδιο είναι...

https://www.sleepinginairports.net/2017 ... rports.htm
1 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2285
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 141

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 16 Οκτ 2017, 08:39

εκπληττομαι που δεν εχει περισσότερα..της Θεσ/νικης,της Κω, της Μυκόνου πουναι μια τρύπα..και των Χανίων δεν ειναι χαλια μετα την επεκταση
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 16 Οκτ 2017, 10:06

Πέρα απο την ανόμοια σύγκριση α/δ, όπου τα περισσότερα ελληνικά είναι εποχιακά, ενώ άλλα είναι πύλες εισόδου χωρών, τα Χανιά - αν δώσουμε βάση στη κατάταξη- βρίσκονται πιό κάτω απο α/δ όπως το LaGuardia της Νέας Υορκης, το Luton του Λονδίνου και το Ciampino της Ρώμης. Αν διαβάσει κανείς την κριτική για τα Χανιά, φαίνεται ξεκάθαρα οτι είναι παλιά και σίγουρα πρίν τη λειτουργία του νέου κτιρίου !
0 x


Angel Aviation
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 37

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 16 Οκτ 2017, 13:30

Για τα χανιά μόνο τα καλύτερα έχω να πώ πλεον. Κατακαλόκαιρο ο κλιματισμός δούλευε σε βαθμό να κάνει κρύο μέσα, (πέρυσσι ουτε για δείγμα), οι ουρές με τουρ τουριστες περυσσι που περίμεναν έξω απο το κτίριο έχουν μεταφερθεί μέσα, αφού πλεον υπάρχει ο χώρος.
Δεν περιμένεις 2η ουρά για την παράδοση της βαλίτσας για έλεγχο, όπως γινόταν πέρυσσι, οι έλεγχοι χειραποσκευών ειναι γρηγορότεροι μιας και προστέθηκαν μηχανήματα, και οπτικά και αισθητικά, νομίζω ειμαστε μια χαρά. Μικρές λεπτομέρειες όπως οι προσθήκες ψυκτών νερού κτλ, και πλέον πολλά καθίσματα και κενό χώρο για αναμονή.

Του χρόνου λογικά θα έχει βγει από τη λίστα!
1 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 51

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 16 Οκτ 2017, 23:50

satcorfu έγραψε:έχει οικονομικό όφελος απο το κλείσιμο για κάποιες ώρες ? θα υπάρξουν εργαζόμενοι της Fraport και των Handling που θα μειωθούν οi αποδοχές τους ? γιατί αν επιμένουν στο οχι, τότε γιατί να μπουν στον κόπο ??


Αν θυμάσαι καλά ελάχιστα ήταν τα άτομα του Handling που έκαναν βραδινά το χειμώνα (εναλλάξ από τις Swissport/Goldair/OA ένας έκανε βάρδια στην Κέρκυρα), άρα φαντάζομαι η (όποια) μείωση των αποδοχών τους δε θα είναι συντριπτική.

Ο κυριότερος λόγος που θα γίνει το κλείσιμο απ'όσο γνωρίζω είναι για την εκπαίδευση του προσωπικού της Fraport. Όταν έχεις 4 ή 5 άτομα για μια θέση που είναι 24ωρη βάρδια, ουσιαστικά δεν έχεις ποτέ χρόνο να τους εκπαιδεύσεις. Τώρα που θα έχεις 2(?) 8ωρα είναι πιο εύκολο.
0 x

sujepo
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 18 Οκτ 2017, 15:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sujepo » 18 Οκτ 2017, 15:56

Παρακολουθώ πολύ καιρό το φόρουμ και είπα επιτέλους να γράψω. Πέρα από τα παραπάνω που έθεσαν οι φίλοι κατά της Fraport, θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι φτιάχνοντας ιστοσελίδες για κάθε αεροδρόμιο θεωρεί ότι τελείωσε με τις επενδύσεις. Όλες οι σελίδες ίδιες είναι και το μόνο που αλλάζει είναι το "Καλώς ήρθατε στα Χανιά" κτλ
Σε όλα τα αεροδρόμια έχουμε υψηλό ρεκόρ Γερμανών τουριστών... Αυτό δε σας φαίνεται παράξενο?
Θα πάρει έτοιμο έναν διάδρομο στο Μακεδονία που θα ζήλευαν όλα τα αεροδρόμια.
Θα βάλει 1-2 πύλες και νομίζει ότι έτσι μόνο θα λειτουργήσει..
0 x


menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 83

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό menelaos » 18 Οκτ 2017, 17:56

Συγνώμη, αυτό το συμπέρασμα από πού βγαίνει ακριβώς?

Γενικώς αυτό το μένος που βλέπω από πολύ κόσμο, προσωπικά δεν το καταλαβαίνω. Υποτίθεται ότι για να πάρουν τα αεροδρόμια έκαναν commit σε συγκεκριμένες επενδύσεις. Εάν οι επενδύσεις δεν είναι επαρκείς τότε φταίνε αυτοί που δέχτηκαν να τα δώσουν χωρίς να απαιτήσουν περισσότερες επενδύσεις. Εάν οι επενδύσεις δεν προχωράνε σύμφωνα με τα προσυμφωνημένα σχέδια φταίει η Fraport και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν clauses που μπορεί να ενεργοποιήσει το δημόσιο ώστε να αποζημιωθεί.

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως το business plan που κατέθεσε η Fraport δεν περιλαμβάνει μόνο τα websites και δυο πύλες. Άλλωστε η Fraport έχει ήδη δημοσιεύσει τα upgrade plans οπότε δεν ξέρω από πού προκύπτει όλος αυτός ο χαμός που γίνεται. 300 χρόνια τα είχαμε αχούρια τα αεροδρόμια, μας φταίει τώρα η Fraport που τα πήρε και δεν τα ανακαίνισε ακόμα σε 6 μήνες. Έλεος.
3 x

Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
x 74

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 18 Οκτ 2017, 18:45

Το θεμα ειναι οτι δεν του απαντατε.
Καλα γραφει ο sujepo για τις ιστοσελιδες των περιφεριακων αεροδρομιων.
Τοσα χρονια και η διαφημηση καλη απο τους γερμανους δεν υπηρχε.Μονο δυσφημηση για την χωρα μας και στον τυπο και στα τουριστικα φορουμ .
Αυτη την χρονια αλλαξαν πολιτικη.Τωρα τους λενε να ερθουν.Μπορει και να εχετε δικιο και να ειναι απλως μια συμπτωση :mrgreen:

Εγω μπορει να γραφω κατι για τους γερμανους ομως αυτα δεν εχουν καμια σχεση με τον ιδιο τον γερμανικο λαος.Μαζι τους μια χαρα ζουσαμε και γνωριζουμε τι λαος ειναι.
Το προβλημα ειναι μονο με τους πολιτικους τους και το ιδιο με τους δικους μας πολιτικους που εχουμε εδω στην Ελλαδα.
0 x

sujepo
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 18 Οκτ 2017, 15:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sujepo » 18 Οκτ 2017, 19:24

Μάλλον βλέπω ότι την υπερασπίζεστε πολύ την εταιρία! Τόσα χρόνια που δεν ήταν και στις καλύτερες εποχές τους τα αεροδρόμια, κράζατε την ΥΠΑ. Τι αλλαγή έχετε δει? Πόσο καιρό θέλει να βάλει ένα wi-fi. Μια μέρα στη Θεσσαλονίκη δε λειτουργούσε αυτό που σου τραβάει το νερό από τα χέρια.
Προβλέπει ελάχιστες αλλαγές. πχ στη Θεσσαλονίκη προβλέπει μόνο διπλασιασμό του χώρου (με μόλις 8 πύλες επιπλέον) και ότι θα έχει 10 εκ επιβάτες όταν το σημερινό τέρμιναλ χωράει μόλις 3 εκ. Έπρεπε να κάνει 3 φορές το σημερινό τέρμιναλ. Άσε που θα τους πηγαίνει με λεωφορεία και χωρίς φυσούνες. Αυτά τα είδε και αλλού? Ενώ η ΥΠΑ θα έκανε ένα αεροδρόμιο στολίδι πολύ καλύτερο από αυτό που θα κάνει αυτή
0 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 18 Οκτ 2017, 19:34

Τι κρίμα που έφτιαξε τόσο άσχημες σελίδες! Όταν πριν δεν υπήρχαν καν σελίδες! Επίσης χωρίς να σε στεναχωρήσω δεν είναι ότι η εταιρία φέρνει του φίλους της δωρεάν από τη Γερμανία, αλλά κυρίως το γεγονός ότι όλοι οι έλληνες έχουν μεταναστεύσει εκεί!
0 x

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 83

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό menelaos » 18 Οκτ 2017, 20:10

Georgi_1964 έγραψε:Το θεμα ειναι οτι δεν του απαντατε.


Απαντάμε, και η απάντηση είναι απλή. Υπάρχουν business plans τα οποία έχουν εγκριθεί. Δεν ξέρω πώς νομίζετε ότι λειτουργούν αυτά τα πράγματα, αλλά δεν αρχίζεις να σκάβεις και να ρίχνεις τοίχους έτσι στο άσχετο μέσα στο κατακαλόκαιρο σε αεροδρόμια τουριστικών περιοχών, έλεος.

Plus, σιγά μην άλλαξε ολόκληρη η Γερμανία στρατηγική σε σχέση με την Ελλάδα λόγω της Fraport. Νομίζω δεν έχετε αίσθηση των οικονομικών μεγεθών.
1 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης