Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2043
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 197

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό flesland » 03 Αύγ 2018, 13:29

Δεν είπα ότι ανέφερες κάτι τέτοιο. Αλλά άλλο μέλος έγραψε:

Απαιτούμε εδώ και τώρα λήξη της σύμβασης με τους κλέφτες των αεροδρομίων μας και επιστροφή σε κρατικό έλεγχο των περιουσιακών μας στοιχείων. Αφού έχουν αποτύχει και σε ένα χρόνο δεν έχουν ξοδέψει ούτε ένα ευρώ, τι περιμένουν οι υπουργοί;;;


Χωρίς να ψάξω παλαιότερες ηρωικές συνομιλίες :twisted:
0 x


skg2012
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 19:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 56

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό skg2012 » 03 Αύγ 2018, 13:36

Αυτά είναι γραφικά και κανείς νομίζω δεν τα παίρνει σοβαρά.
0 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Αύγ 2018, 16:17

με αρκετή καθυστέρηση αναφέρεται έμμεσα και στο πρόβλημα στα check in των 14 α/δ της fraport αλλά και στην υποστελέχωση σε Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, το άρθρο της Ναυτεμπορικής https://www.naftemporiki.gr/story/13788 ... aerodromia
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1185
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 210

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 18 Φεβ 2019, 11:40

………
Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ, παρατηρείται μείωση 7% (-1,3 εκατ. θέσεις) στον προγραμματισμό θέσεων των αεροπορικών εταιρειών για τα περιφερειακά αεροδρόμια……..
Για τη μειωμένη ζήτηση αεροπορικών θέσεων τη θερινή περίοδο του 2019 σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν:
– Η επιβράδυνση της οικονομίας στην Ευρωζώνη
– Η μη ολοκλήρωση της συμφωνίας της ΕΕ με το Ηνωμένο Βασίλειο για τους όρους του BREXIT
– Η δυναμική επάνοδος της Τουρκίας * ως τουριστικού προορισμού
– Η χρεωκοπία της εταιρείας Germania, η οποία είχε προγραμματίσει περίπου 381.000 θέσεις.
– Το ζεστό περυσινό καλοκαίρι στην Ευρώπη, που επηρέασε την ταξιδιωτική συμπεριφορά σε αυτές τις χώρες,

https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... i-tourkias

* προσωπική άποψη και το άνοιγμα της αγοράς της Τυνησίας και τα δειλά βήματα της Αιγύπτου.
2 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 27 Μαρ 2019, 15:37

Από πρόσφατο δημοσίευμα και συνέντευξη του Υπουργού Μεταφορών (που αφορούσε την αξιοποίηση των 23 περιφερειακών αεροδρομίων) άκουσα κάποια σχέδια και εξαγγελίες. https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %81%CE%B9/
- Είναι αλήθεια ότι εκπρόσωποι της EASA είναι εγκατεστημένοι στο Υπουργείο Μεταφορών?
- Η διαφορά (46-10= 36 εκατ. κέρδος) που προέκυψε από την χρηματοδότηση των άγονων γραμμών θα διατεθεί για την αγορά ελικοπτέρων και άλλων πτητικών μέσων για την σύνδεση των νησιών,
- Δηλαδή η ΥΠΑ θα αποκτήσει Διεύθυνση μεταφοράς και εκμετάλλευσης Πτητικών Μέσων. Θα αποκτήσει ΑΟC?
- Κανένα από τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια δεν είναι κερδοφόρο αλλά ούτε το Καστελόριζο θα είναι????
Αυτά και άλλα πολλά.!!!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 380

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 02 Αύγ 2019, 16:13

Μιας και ειναι κλειστο το τοπικ
Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=91&t=5264&start=885
το βαζω εδω:
Εκδόθηκε η απόφαση του Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου για τις αξιώσεις της Fraport Greece έναντι του ελληνικού δημοσίου
Με την Οριστική Απόφαση του Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC), με ημερομηνία 10.07.2019, έγιναν μερικά δεκτές δύο Αιτήσεις Προσφυγής σε Διαιτησία, με ημερομηνία 10.01.2018 που άσκησε το Ελληνικό Δημόσιο κατά των ανωνύμων εταιριών, με την επωνυμία «Fraport Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδας Α’ Α.Ε.» και «Fraport Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδας Β’ Α.Ε.» και κατά των Πορισμάτων της Επιτροπής Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών (Ε.Ε.Τ.Δ.), με ημερομηνία 13.12.2017, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Νομικού Συμβουλίου του ελληνικού κράτους.

Με τα Πορίσματα της Ε.Ε.Τ.Δ είχε αναγνωριστεί η υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να καταβάλει στις αντιδίκους αποζημίωση για ζημίες που επήλθαν στις Περιοχές Παραχώρησης και στα κινητά περιουσιακά στοιχεία των Περιφερειακών Αεροδρομίων των Ομάδων Α’ και Β’, εξαιτίας της μη προσήκουσας συντήρησής τους, κατά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του Διαγωνισμού Παραχώρησης μέχρι την ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης.

Ειδικότερα, το διαιτητικό δικαστήριο, κάνοντας δεκτό σχετικό λόγο του προσφεύγοντος Ελληνικού Δημοσίου:

α) δέχθηκε ότι κατ’ εσφαλμένη ερμηνεία και εφαρμογή του νόμου και των συμβατικών όρων των Συμβάσεων Παραχώρησης αναγνωρίστηκε από την Ε.Ε.Τ.Δ. ότι οι επελθούσες μετά την ημερομηνία Διαγωνισμού Παραχώρησης ζημίες των Καθών ανέρχονται στο συνολικό ύψος των 27.112.129,23 ευρώ και ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις αναγνώρισης της ευθύνης του Ελληνικού Δημοσίου για αποζημίωση αυτών και

β) εξαφάνισε τα Πορίσματα, με ημερομηνία 13.12.2017 της παραπάνω Επιτροπής, κατά το μέρος που με αυτά έγιναν δεκτά τα αναγνωριστικά αιτήματα των Παραχωρησιούχων, ως προς την έκταση της υποχρέωσης του Δημοσίου προς αποζημίωσή τους.

Την υπόθεση από πλευράς του Ελληνικού Δημοσίου χειρίστηκε ομάδα λειτουργών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, αποτελούμενη από τους: Παναγιώτη Παναγιωτουνάκο, Αντιπρόεδρο Ν.Σ.Κ., Ευάγγελο Μαρίνη, Νομικό Σύμβουλο του Κράτους, Εμμανουέλα Πανοπούλου, Πάρεδρο ΝΣΚ, Νάταλη-Χριστίνα Σαμαρά και Αργυρία Φανουράκη, Δικαστικές Πληρεξούσιες Α’ ΝΣΚ.

Σύμφωνα με νομικούς κύκλους, εάν η Fraport Greece προσκομίσει τα απαραίτητα τιμολόγια, τότε δύναται η αποζημίωσή της να φτάσει έως τα 27 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η αρχική διεκδίκηση της Fraport Greece ανερχόταν στα 60 εκατ. ευρώ. Ελληνικό δημόσιο και Fraport Greece οδηγήθηκαν στην Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προσδιόρισε την αποζημίωση στα 27,1 εκατ. ευρώ. Στη συνέχεια, επιλήφθηκε της υπόθεσης το Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο.

Ρεπορταζ: https://www.metaforespress.gr/aeroporika/%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CF%8C%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B9%CF%84/
Παρουσιάζουν τις αποδείξεις δαπανών και τους δίνουμε 27 εκατομμύρια με λίγα λόγια.

1000 μπράβο στην κυβερνησάρα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και στον υπουργάρα Τάσο Σπίρτζη που έπαιζε κατενάτσιο τόσα χρόνια απαξιώνοντας την περιουσία μας και τώρα θα πληρώσουμε 27+ εκατομμύρια αποζημίωση!
Μπράβο, οχι μπράβο σε αυτόν και τους υποστηρικτές του που μας φόρεσαν ένα ακόμα φέσι για να πουλήσουν "αντίσταση" και τσαμπουκά στους μειωμένου καταλογισμού ψηφοφόρους τους...
3 x

Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 71

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό Nontas » 03 Αύγ 2019, 00:01

Εσύ αυτό κατάλαβες απ όλη την ιστορία;
Μπράβο.


Έλεος με την κομματική προπαγάνδα που κάνετε ορισμένοι φανατισμένοι εδώ μέσα.
1 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 380

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 03 Αύγ 2019, 08:03

Εσύ τι κατάλαβες ακριβώς?
Κάτι άλλο από αυτό που γράφει το ρεπορτάζ για την απόφαση του διεθνούς δικαστηρίου?
Φτάνει πια με τον κομματικό σανό σύντροφοι!
Δεν πουλάει πια, ζητήσετε νέες οδηγίες λοιπόν από τη καθοδήγηση.
2 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Αύγ 2019, 09:20

κατα την καταγραφή που είχε γίνει πρίν να αναλάβει η εταιρεία, κάπου 2 χρόνια πρίν, αφου ειχαμε και τις καθυστερήσεις λόγω έλλειψης χρηματοδότησης της Fraport, είχαν μαρκαριστεί και τα computers και οι εκτυπωτές στα checkin desks, δηλαδή το serial number χχχχ στη θέση ψψψψψ, το serial number φφφφφ στη θέση zzzzz κλπ.... μετά απο τα 2 χρόνια, όταν ανέλαβε η εταιρεία, το serial number xxxxx μπορεί να ήταν σε άλλη θέση, στη zzzz, Αυτοί λοιπόν είπαν : το computer xxxxx λείπει και το κόστος είναι 850 ευρώ ( Pc δεκαετίας), sth θέση zzzz δεν ειναι το φφφφφφ και εκεί 850 ευρώ... και ουτω καθεξής.... απλά λέω ένα παράδειγμα, ανάμεσα σε αυτά που καταγράφτηκαν ώς απαιτήσεις για τα 70εκ.... πλήρωνε ελληνα !!!
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 380

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 04 Αύγ 2019, 09:32

Απο την ημερομηνία που έγινε η απογραφή του τι ακριβώς αγοράζει η Φραπορτ και σε τι κατάσταση το υπουργείο Μεταφορών ΕΠΕΛΕΞΕ να καθυστερήσει για χρόνια την παραχώρηση των αεροδρομίων.
ΓΕΓΟΝΟΣ.
Ώστε να πουλήσει στα μηρυκαστικά που παίρνουν τα λεγόμενα τους σοβαρά αντίσταση στο ΚΣεπούλημα!
ΓΕΓΟΝΟΣ.
Όλο αυτό το διάστημα άφησαν τις κινητές και ακίνητες υποδομές των αεροδρομίων να ρημάζουν. Χώρια το πόσα είδη απογραφής είχαν κάνει φτερά...
Ακόμα και τους πυροσβεστηρες άφηναν άδειους και ευτυχώς δεν συνέβη κανένα κακό που θα τους χρειαζόμασταν.
ΓΕΓΟΝΟΣ.
Η διεθνής διαιτησία λοιπόν οριστικά και αμετάκλητα επιβεβαίωσε με την απόφαση της την εγκληματική διαχείριση που έκανε το υπουργείο Μεταφορών.
Εμείς τώρα θα πληρώσουμε 27 εκατομμύρια για την πώληση σανού που έκανε ο Σπίρτζης και ο κάθε Σπίρτζης στα μηρυκαστικά που τον παίρναν σοβαρά...
0 x


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Αύγ 2019, 10:37

προφανώς δεν καταλάβατε προς τί η καθυστέρηση στην παραλαβή των αεροδρομίων απο τη fraport που αντί να αναλάβει τέλος του 16, αφού η σύμβαση είχε υπογραφεί την άνοιξη του 16, πήγε με απανωτές καθυστερήσεις στον Απρίλη του 17.... ο μόνος λόγος ήταν η έλλειψη χρηματοδότησης της εταιρείας που τελικά βρήκε δανειστές το Μάρτιο του 17... οι δικαιολογίες για την πλευρά του Δημοσίου δεν έστεκαν έτσι και αλλιώς αφού οι λόγοι που επικαλούνταν η Fraport, υπήρχαν και κατά την ημέρα παραχώρησης, δηλαδή δεν είχε συσταθεί η ΑΠΑ κλπ...δεν γνωρίζω γιατί θέλετε να υπερασπιστείτε με τοσο σθένος την Fraport άλλα τουλάχιστον μη χρησιμοποιείτε επιχειρήματα που δεν στέκουν αλλά και που τα ίδια τα Δελτία Τυπου της εταιρείας σας διαψεύδουν.. αρα λοιπόν το ΓΕΓΟΝΟΣ που λετε δεν στέκει !!!
Από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης αλλά και πιό πρίν οταν τα αεροδρόμια περιήλθαν στο ΤΑΙΠΕΔ, για να τα "αξιοποιήσει", δεν γινόταν καμία δαπάνη, εκτός απο τις απολύτως απαραίτητες( επιδιόρθωση ζημιών, καύσιμα και οχι πάντα... ΚΑΝΕΙΣ ελεγκτής δαπανών δεν ενέκρινε δαπάνες για τα αεροδρόμια, έχοντας ως δεδομένη την παραχώρηση. Θα κινδύνευε να κατηγορηθεί για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος.. Μη την περαιτέρω καθυστέρηση λοιπόν, βεβαίως και υπήρξαν προβλήματα.. πρώτα απο ολα. τα αεροδρόμια ξεκίνησαν τη σαιζόν του 2017 το Μαρτιο με τους υπαλλήλους της ΥΠΑ να τρέχουν να τα φέρουν λειτουργικά, ενώ είχαν δεδομένη την παραχώρηση το Νοέμβρη του 16 και βόλεψε μια χαρά την εταιρεία, που ούτε αρκετούς υπαλλήλους δεν είχε...
Το παράδειγμα που έγραψα πιό πάνω για τα pc, είναι χαρακτηριστικό της νοοτροπίας που έδειξε η εταιρεία και σε αλλες περιπτώσεις, βασισμένη στην έλλειψη αντίδρασης εκ μέρους του Δημοσίου, κατι που δεν της βγήκε !! Μη ξεχνάμε οτι η απαίτηση της εταιρείας ήταν για 70εκ περίπου... απο τα 70 στα 27 έχει μια αρκετή διαφορά , ετσι δεν ειναι ?? αναρωτηθείτε λοιπόν τι αφορούσαν τα υπόλοιπα 43 εκ που δεν επιδικάστηκαν !
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 380

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 04 Αύγ 2019, 11:05

Προφανώς πουλάς τρέλα κάνοντας πως δεν καταλαβαίνεις!
Το 2014 ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός παραχώρησης των αεροδρομίων και αναδείχτηκε η κοινοπραξία Φραπορτ Κοπελούζου νικητές. Ολογράφως: δυο χιλιάδες δεκατέσσερα!
Το 2017 αποφασίσατε επιτελούς με πολύ πόνο στη ψυχή και δάκρυα στα μάτια να τα δώσετε στη Φραπορτ!
Και αφού είδε τι τελικά παρέλαβε και σε τι κατάσταση σε σχέση με την απογραφή σας και μας πήγε στα δικαστήρια.
Και την δικαίωσαν και τα Ελληνικά και η ξένη διαιτησία! Και τωρα πρέπει να πληρώσουμε πάνω απο 27 εκατομμύρια Ευρω!

Και αντί να μασάτε αντί να μιλάτε ανοίγετε το στόμα σας και γράφετε την μια κοτσάνα μετά την άλλη. Πως τάχα μου το ΤΑΙΠΕΔ και όχι η ΥΠΑ αποφάσιζε να αφήσει τις τουαλέτες βουλωμένες και χωρίς χαρτί, να "εξαφανίσει" ενα σωρό μηχανήματα και Η/Υ και το χειρότερο να μην αναγομώνει τους πυροσβεστηρες.
Τα δικαστήρια λοιπόν εξέτασαν ΟΛΑ αυτά και δικαίωσαν τον διαχειριστή. Αρα καταδίκασαν την ΥΠΑ και πρέπει τώρα εμείς να πληρώσουμε αποζημιώσεις.
Απάντηση γιατί προξενήσατε ζημιά 27+ εκατομμυρίων στο Ελληνικό δημόσιο θα δώσετε?
1 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Αύγ 2019, 11:14

πρώτον αγαπητέ, αλλαξε τον τόνο σου, εδώ ειναι ενα forum με μέλη αυτούς που αγαπάνε την αεροπορία... Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις ελληνικά ή γράφεις μόνο τι θέλεις χωρίς να διαβάζεις τί γράφουν οι άλλοι... Απο τα 70+ που ζητούσε η εταιρεία βάζοντας ενα σωρό απαιτήσεις που αποδείχτηκε οτι δεν έστεκαν ( κάπου στα 43εκ όπως είπαμε), απομένει να δούμε αν θα πάρει τα 27... ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΕ !!!
Για τις απαιτήσεις των 43εκ εχεις να πείς τίποτα ή θα περιμένεις οδηγίες ?
Υ.Γ η αναγόμωση των πυροσβεστήρων γινεται ετήσια, απο οσο γνωρίζω, ζυγίζουν τον πυροσβεστήρα και αν δεν έχει χάσει βάρος, βάζουν το στικεράκι... πήγαινε λοιπόν στο Ελεγκτικό συνέδριο ( αυτό που εγκρίνει τις δαπάνες του Δημοσίου) και ζήτα εξηγήσεις γιατί δεν ενέκριναν τις ετήσιες αναγομώσεις, για το 2017 δηλαδή, όταν η συμφωνημένη παραδοση θα γινόταν το Νοεμβρη του 2016... το καταλάβαμε τώρα ?
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 380

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 04 Αύγ 2019, 11:52

Υφακι και μαγκιές εκεί που σε παίρνει. Με έμενα δεν σε παίρνει καθόλου πάντως.

Κανένα ελεγκτικό συνέδριο δεν είναι υπεύθυνο που η ΥΠΑ οχι απλά δεν εκτελούσε τις υποχρεώσεις της αλλά και κάποιοι υπάλληλοι της έκαναν ζημιές και πλιάτσικο στα αεροδρόμια! Και μάλιστα τις υποχρεώσεις της ως προς την πυρασφάλεια των αεροδρομίων!

Η Φραπορτ ζήτησε πάρα πολλά και κατάφερε να πάρει υπεραρκετά. Εαν είχατε κάνει το καθήκον σας δεν θα είχαμε χρεωθεί ούτε ένα Ευρώ, οχι 27+ εκατομμύρια επειδή απο το 2014 Ολογράφως: δυο χιλιάδες δεκατέσσερα με τα χίλια ζόρια και πίεση από το εξωτερικό τους τα δώσατε τελικά το 2017.

Ναι, θα τα πάρει τα 27 εκατομμύρια γιατί τελεσιδίκισε η υπόθεση.
Και άρα τζάμπα μαγκιές όχι μόνο δεν περνάνε όταν έχουμε να κάνουμε με διεθνή διαιτησία αλλά χρυσοπληρώνονται και μάλιστα εντόκως.

edit: Δεν μιλάμε απλά για άδειους πυροσβεστηρες αλλά και για εντελώς χαλασμένους!
Καταφέρατε σε 14 αεροδρόμια να έχετε 1.287 πυροσβεστήρες που αν συνέβαινε το κακό θα ήταν διακοσμητικοί και μόνο!
https://www.kathimerini.gr/928625/artic ... aerodromia
Τελευταία επεξεργασία από Καραμήτρος Air σε 04 Αύγ 2019, 11:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Αύγ 2019, 11:57

ελπίζω απο εδω και περα να ασχοληθούν οι admin για να μην παρεκτραπώ, ισως αυτό που ζητάει ο συστηματικά αυθάδης συνομιλητης !
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης