Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2004
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 166

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό flesland » 03 Αύγ 2018, 13:29

Δεν είπα ότι ανέφερες κάτι τέτοιο. Αλλά άλλο μέλος έγραψε:

Απαιτούμε εδώ και τώρα λήξη της σύμβασης με τους κλέφτες των αεροδρομίων μας και επιστροφή σε κρατικό έλεγχο των περιουσιακών μας στοιχείων. Αφού έχουν αποτύχει και σε ένα χρόνο δεν έχουν ξοδέψει ούτε ένα ευρώ, τι περιμένουν οι υπουργοί;;;


Χωρίς να ψάξω παλαιότερες ηρωικές συνομιλίες :twisted:
0 x


skg2012
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 19:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 55

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό skg2012 » 03 Αύγ 2018, 13:36

Αυτά είναι γραφικά και κανείς νομίζω δεν τα παίρνει σοβαρά.
0 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 11

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Αύγ 2018, 16:17

με αρκετή καθυστέρηση αναφέρεται έμμεσα και στο πρόβλημα στα check in των 14 α/δ της fraport αλλά και στην υποστελέχωση σε Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, το άρθρο της Ναυτεμπορικής https://www.naftemporiki.gr/story/13788 ... aerodromia
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 18 Φεβ 2019, 11:40

………
Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ, παρατηρείται μείωση 7% (-1,3 εκατ. θέσεις) στον προγραμματισμό θέσεων των αεροπορικών εταιρειών για τα περιφερειακά αεροδρόμια……..
Για τη μειωμένη ζήτηση αεροπορικών θέσεων τη θερινή περίοδο του 2019 σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν:
– Η επιβράδυνση της οικονομίας στην Ευρωζώνη
– Η μη ολοκλήρωση της συμφωνίας της ΕΕ με το Ηνωμένο Βασίλειο για τους όρους του BREXIT
– Η δυναμική επάνοδος της Τουρκίας * ως τουριστικού προορισμού
– Η χρεωκοπία της εταιρείας Germania, η οποία είχε προγραμματίσει περίπου 381.000 θέσεις.
– Το ζεστό περυσινό καλοκαίρι στην Ευρώπη, που επηρέασε την ταξιδιωτική συμπεριφορά σε αυτές τις χώρες,

https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... i-tourkias

* προσωπική άποψη και το άνοιγμα της αγοράς της Τυνησίας και τα δειλά βήματα της Αιγύπτου.
2 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 95

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 27 Μαρ 2019, 15:37

Από πρόσφατο δημοσίευμα και συνέντευξη του Υπουργού Μεταφορών (που αφορούσε την αξιοποίηση των 23 περιφερειακών αεροδρομίων) άκουσα κάποια σχέδια και εξαγγελίες. https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %81%CE%B9/
- Είναι αλήθεια ότι εκπρόσωποι της EASA είναι εγκατεστημένοι στο Υπουργείο Μεταφορών?
- Η διαφορά (46-10= 36 εκατ. κέρδος) που προέκυψε από την χρηματοδότηση των άγονων γραμμών θα διατεθεί για την αγορά ελικοπτέρων και άλλων πτητικών μέσων για την σύνδεση των νησιών,
- Δηλαδή η ΥΠΑ θα αποκτήσει Διεύθυνση μεταφοράς και εκμετάλλευσης Πτητικών Μέσων. Θα αποκτήσει ΑΟC?
- Κανένα από τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια δεν είναι κερδοφόρο αλλά ούτε το Καστελόριζο θα είναι????
Αυτά και άλλα πολλά.!!!!!
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης